Yksinkertainen kysymys ja vastaus tulee myös olla hyvin lyhyt ja ytimekäs

Anonyymi

Kysymys kuuluu, että laitetaanko välit pysyvästi poikki ja unohdetaan kaikki mitä on ollut tai haluatko tällä kertaa auttaa minua kun minulla on nyt vaikea hetki elämässäni? En pyydä mitään mikä sinulle olisi mahdotonta, mutta jos olet edelleen sitä mieltä että et ihan periaatteessa suostu auttamaan minua ja muita olet kyllä auttanut nii otan ton todella henkilökohtaisesti loukkauksena

4

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti muut sun kaverit eivät tähän kommentoi. Haluan vain sinulta kyllä tai ei vastaus. Ja sen jälkeen en halua kirjoittaa tänne enkä myöskään halua että minusta kirjoittaa tänne

• Anonyymi

Ei... laitetaan vaan poikki heti

• Anonyymi

Asia selvä juttu. En minäkään halua enää edes ajatella auttaa sinua jos sulla on noin paljon mun lapsia vastaan. Hyvästi vaan ja ei todellakaan ole vaikeaa unohtaa tunteita tollasee sikaa joten en todellakaan edes tiedä mitään syytä miksi miten minä edes voisin rakastaa sinua ikinä. Ja kiva kun vasta nyt kerroit että syy sinun käytökseen oli se ettet pysty hyväksyy mun lapsia. No tollanen puoliso on nyt sitte unohdettu pysyvästi ja toivottavasti löytyy joku jolla ei ole lapsia nii aivan varmasti myös suhteessa olet onnellinen ja onnistuu.

• Anonyymi

No anna mun sitte olla jonkun muun kanssa äläkä sitten yhtää mitää toimi sun tunnelmissa kun olet mustasukkainen taas kerran ollu niin sanopas rehellisesti olenko minä koskaan missään tunne tilassa sanonu että en voi auttaa sun lapsia??? En ole. En koskaan ole kenenkään lapsille ilkeä vaikka kuinka paljon riitoja puolison kanssa olis mutta ei mitään. Mä jatkan tästä sitte jonku muun kanssa suhteessa kun sulla on tollanen asenne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      107
      4609
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      173
      4385
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1730
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1661
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1423
    6. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1109
    7. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      353
      1100
    8. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      989
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      56
      964
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      938
    Aihe