Yksinkertainen kysymys ja vastaus tulee myös olla hyvin lyhyt ja ytimekäs

Anonyymi

Kysymys kuuluu, että laitetaanko välit pysyvästi poikki ja unohdetaan kaikki mitä on ollut tai haluatko tällä kertaa auttaa minua kun minulla on nyt vaikea hetki elämässäni? En pyydä mitään mikä sinulle olisi mahdotonta, mutta jos olet edelleen sitä mieltä että et ihan periaatteessa suostu auttamaan minua ja muita olet kyllä auttanut nii otan ton todella henkilökohtaisesti loukkauksena

4

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti muut sun kaverit eivät tähän kommentoi. Haluan vain sinulta kyllä tai ei vastaus. Ja sen jälkeen en halua kirjoittaa tänne enkä myöskään halua että minusta kirjoittaa tänne

• Anonyymi

Ei... laitetaan vaan poikki heti

• Anonyymi

Asia selvä juttu. En minäkään halua enää edes ajatella auttaa sinua jos sulla on noin paljon mun lapsia vastaan. Hyvästi vaan ja ei todellakaan ole vaikeaa unohtaa tunteita tollasee sikaa joten en todellakaan edes tiedä mitään syytä miksi miten minä edes voisin rakastaa sinua ikinä. Ja kiva kun vasta nyt kerroit että syy sinun käytökseen oli se ettet pysty hyväksyy mun lapsia. No tollanen puoliso on nyt sitte unohdettu pysyvästi ja toivottavasti löytyy joku jolla ei ole lapsia nii aivan varmasti myös suhteessa olet onnellinen ja onnistuu.

• Anonyymi

No anna mun sitte olla jonkun muun kanssa äläkä sitten yhtää mitää toimi sun tunnelmissa kun olet mustasukkainen taas kerran ollu niin sanopas rehellisesti olenko minä koskaan missään tunne tilassa sanonu että en voi auttaa sun lapsia??? En ole. En koskaan ole kenenkään lapsille ilkeä vaikka kuinka paljon riitoja puolison kanssa olis mutta ei mitään. Mä jatkan tästä sitte jonku muun kanssa suhteessa kun sulla on tollanen asenne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      75
      8937
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      154
      5604
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      128
      5054
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      18
      3903
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      85
      3480
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3379
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      40
      2731
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2701
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      58
      2676
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1747
    Aihe