Rakennusfirma tekee jälkiä autooni

Anonyymi

Eli siis autoni parkkipaikka sijaitsee kahden kerrostalon välissä, ja parkkipaikkani edessä on jyrkkä lyhyt ylämäki ja siitä viisi metriä etiäpäin toinen kerrostalo. Tällä noin viiden metrin kaistaleella parkkipaikkani ja toisen talon välissä on työskennellyt päivittäin rakennusfirma. Ovat siis kuopineet koko maan auki ja repineet jotain jalkakiviä pois ja keränneet niistä kasan parkkipaikkani taakse rinteen reunalle. Mutta siis tosiaan nyt asiaan... Tänään kun ajoin töihin niin huomasin, että puskurini on haljennut ja maali lähtenyt osittain pois halkeamakohdasta. Olen siis pitkin viikkoa ihmetellyt kun takapuskuriini ja takaluukkuuni on ilmestynyt vekkejä ja maalia katoaa sieltä täältä. Pakitan siis aina ruutuuni ja tämä lohkarekasa on heti siinä edessäni ylhäällä. Epäilykseni heräsi heti, että kyseessä on varmasti tämä joka ne aiheuttanut. Varmistuin nyt hetki sitten asiasta kun ajoin kotiin ja parkkipaikaltani maasta löytyi noin kolme golfpallon kokoista betonin palasta, eli tätä sohjoa mitä repineet tässä viikon verran. Vituttaa aivan suunnattomasti kun auto oli ennen tuota virheetön päältäpäin ja mietin nyt, että onko noilla joku vastuu tässä asiassa jos menen niille sanomaan tapahtuneesta? Eikö noilla joku vakuutus pitäisi olla mikä korvaa tälläiset tapaukset? Tällä menolla ei autosta ole kohta mitään jäljellä.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan kaikilla tuollaisilla vakuutus. Yhteys vaan työmaan vastaavaan mestariin ja rakennusfirman pomoon

      • Anonyymi

        Toivotaan ettei rakennusfirma kaada vastuuta maksukyvyttömälle alihankintana palkatulle (ulkomaiselle?) kivifirmalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe