Mikähän neuvoksi . Mulle tuli ilmoitus puhelimeen

Anonyymi

Että postipaketti pitäis kuitata postissa. Enhän kyllä mitään koskaan ole tilannut.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli ei mihinkään linkkiin käsketty klikata?

    • Anonyymi

      Tuhoa viesti. Vaihda puhelinnumerosi.

      • Anonyymi

        Eikä minun aloittajan puhelin .ole edes käytössä,ja numero salattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä minun aloittajan puhelin .ole edes käytössä,ja numero salattu

        Eihän tuossa ole mitään järkeä , jos ei edes yritetä harhauttaa pyytämällä tekemään jotain riskialtista.
        Jos menet postiin kysymään asiaa, niin ei sinun rahojasi siellä vielä.

        Aloitus oli joko typerästi laadittu tai täysi trolli , koska asiaa ei ole......


    • Anonyymi

      Viime aikoina on tullut monesta numerosta häirintäsoittoja. Pimpelipom, kun en jaksa vaivautua haistattamaan piitkät pskat.

      • Anonyymi

        Samanlainen viesti tuli tännekin, sen verran tutkin että numeron omisti kaveri rovaniemeltä fonectan mukaan. No tuhosin viestin klikkaamatta mitään linkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen viesti tuli tännekin, sen verran tutkin että numeron omisti kaveri rovaniemeltä fonectan mukaan. No tuhosin viestin klikkaamatta mitään linkkiä.

        Aha että linkki löytyi...sitten selvä tapaus


    • Anonyymi

      Haasteilmoitus naamioitu paketiksi.

    • Anonyymi

      Se on huijaus. Ne houkuttelee johonkin linkkiin, mihin ne haluaa pankkitiedot ynnä muut.

      Ei kannata klikata.

      Jos tilaa paketteja, kannattaa ottaa omaposti sovellus, missä näkyy useimmat saapuvat paketit ja niiden seuranta.

      • Anonyymi

        Jep, ja tilauksen lähettänyt myyjätaho itse antaa yleensä seurantalinkin.


    • Anonyymi

      En ole koskaan ladannut yhtään sovellusta. Ei tule häirikköviestejä.

      • Anonyymi

        Minä aloittaja taas. tää puhelin johon viesti tuli on salainen numero ja ikivanha peruspuhelin ilman nettiä. pieni nokian


    • Anonyymi

      Siellä on taas joku nigerialainen,seuraavassa viestissä onkin sitten että paketti on maksettava etukäteen jollekin tilille ennen kuin voidaan luovuttaa.
      Ja jos et maksa, tapahtuu jotain kauheita,ja että paketti toimitetaan perille tavalla tai toisella ja josta paljastuu jotain uutta virusta tai jopa pommi.
      Ne kaverit osaa kiristämisen ja uhkailun jalon taidon.

    • Anonyymi

      Kannatta laittaa Tytin luottokortin tiedot.

    • Anonyymi

      Minullekin tuli joku kuukausi sitten tekstiviestinä outo Postin saapumisilmoitus. En ollut tilannut mitään ja noutopaikka olisi ollut lokerossa monen sadan kilometrin päässä paikkakunnalla, jossa en ole käynyt. Smartpostin lähetysseurannan mukaan joku kyllä haki paketin. Merkillinen tapaus.

      • Anonyymi

        Ja saatoit antaa mahdollisuuden saastuttaa laitteesi ja rahat katoaa pankista.


    • Anonyymi

      Minä sain viestin paketista, jota varten täytyisi saada allekirjoitukseni. Viestin puhelinnumero oli grenoblelaisen ravintolan. Koska en ole mitään tilannut kyseisestä ravintolasta, en vastannut enkä hakenut pakettia.

    • Anonyymi

      Ulosottomieheltä kirje tullut....mökin avaimet haluaisi kun niillä pikavipeillä ostit sen...

    • Anonyymi

      Menetät rahasi sen linkin kautta.

      • Anonyymi

        Juu miullekin tuli tuollainen . Siin joku puhelin numerokin ja linkki . Enpä tuota käärmettä koske.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe