Mieheni on itkupilli

Anonyymi

Itkee aina kun liikuttuu.
Tänään tuli radiosta kun 9 vuotias voitti sata euroa ja hän aikoo lahjoittaa osan vanhuksille, niin näin heti että katsoi minusta pois. Kysyin että v***u itkeksä.
Sanoi että no kuuntele, 9 vuotias antaa vanhuksille rahaa.

Ajattelin että nyt on aika erota. Onneksi ei ole lapsia vielä sen kanssa.

17

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja mitä pahaa tunteiden näyttämisessä on? Tunnut aika ikävältä ihmiseltä. :(

    • Anonyymi

      Oletko vapaa-ajattelija?

    • Anonyymi

      Samana päivänä itki jotain auto-ohjelmaa kun antoivat auton sairaalle vanhukselle. Sitten katsoi jotain sen Brittiläisen luonto-ohjelmaa ja lopetti kaksi kertaa katsomisen kesken kun ei voinut jatkaa.

      Kyllä on miehet heikoksi mennyt. Oma isäni opetti että mies ei itke.

      • Anonyymi

        Hyvä päätös kyllä jättää tommonen nynnykkä, ite olen nainen ja en itke koska se on heikkouden merkki. Kyllä on heikoksi miehet menneet, kun on pitkät hiukset, korvakoruja niinkuin naisilla, osa meikkaa yms ja sitten ne ihmettelee että mikä on vikana kun eivät naista itelleen saa. No mikäköhän vois olla vikana? x'3


      • Anonyymi

        "Oma isäni opetti että mies ei itke."

        Eli isäsi on idiootti. Tunteiden pitäminen sisällä aiheuttaa monia psyykkisiä oireita. Miksi haluat miehellesi pahaa? Et vaikuta kovinkaan mukavalta ihmiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä päätös kyllä jättää tommonen nynnykkä, ite olen nainen ja en itke koska se on heikkouden merkki. Kyllä on heikoksi miehet menneet, kun on pitkät hiukset, korvakoruja niinkuin naisilla, osa meikkaa yms ja sitten ne ihmettelee että mikä on vikana kun eivät naista itelleen saa. No mikäköhän vois olla vikana? x'3

        Ja miksi kukaan haluasi sinunlaista ihmisvihaajaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi kukaan haluasi sinunlaista ihmisvihaajaa?

        Hänellä on kyllä pointti


    • Anonyymi

      Sulla on ihana mies.

      • Anonyymi

        Miehellä on erittäin hyvä sydän! Ihana mies. Tyhmä olet jos tuon ominaisuuden huonona näet🤔


    • Anonyymi

      AP kuulostaa hiukan....jälkeenjääneeltä, yksinkertaiselta.
      Hänelle sopivat parhaiten neanderdaaliset tai juuri puusta alastulleet oliot.
      sellaset jotka ei itkesäääääääääääääästä näe muuta kuin alapään.

    • Anonyymi

      Tuo eroaminen vaikuttaa hyvältä päätökseltä ja molemmilla on mahdollisuus löytää rinnalleen enemmän kaltaisensa henkilö. Hänellä joku herkkä ja empaattinen, sinulla joku kaltaisesi tunnevammainen elämämkoululainen -win win!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Ei tuo aloittaja kuulosta henkisesti kypsältä. Ero varmasti hyvä päätös, toivottavasti tuo mies löytää hyvän kumppanin joka ei noin tunnekylmä. Ehkä saattaa neidillä tulevaisuudessa mieli muuttua kun kumppanilta puuttuu kyky myötäelää.


    • Anonyymi

      Taidat olla kivikova luonne. Hänenä antaisin sinulle potkut - ei jatkoon. Herkkyydessä ei ole mitään hävettävää. Ihminen on sitä mitä on. Ilmeisesti hieno mies hän.

    • Anonyymi

      Narsistinen ihminen vihaa heikkoutta. Anna miehelle mahdollisuus löytää rinnalleen myötätuntoinen lämmin ihminen. Sitä sinä et ilmeisimminkään ole.

    • Anonyymi

      Ei ihme, että itkettää... kun miettii, millaisessa parisuhteessa ihminen voi olla.

    • Jos siskon tunne-elämä on timantinkova, huonot ovat saanssit pariutumismarkkinoilla.

    • Anonyymi

      Heikossa on miehisyys, jos se on itkemisestä kiinni.
      Uskonkin tunteellisen miehen kestävän enemmän.
      Heikot vanhemmat jotka eivät osaa käsitellä omia tunteitaan, hokevat opittua *älä itke* fraasia. Uskon sen johtuvan siitä, ettei vanhemmat itse kestä. Sehän vasta heikkouden merkki on.

      Kyllähän se pahalta tuntuu, jos oma rakas lapsi tai puoliso itkee. Mut kyllä aikuisen pitää se kestää. Jos toista sattuu tai on niin suuri suru, itkeäkseen, on mielestäni hyvin itsekästä, kieltää toista itkemästä, oman olon helpottamiseksi.

      Nyt kun itselläni on ihanin nainen maailmassa, on ihan parasta jakaa ilot kuin surutkin. On ihan parasta olla se johon luotetaan, surussakin.

      Ei sekään haittaa, vaikka tunnen osaamattomuutta tai voimattomuutta, olen kuitenkin läsnä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3233
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      2984
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      24
      1997
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1891
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1774
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1661
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1410
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1213
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1153
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1103
    Aihe