Ei kannata lihottaa itseään,jokaisella on erillaiset laihdutuskalorit.

Anonyymi

Olen nyt huomannut ettei kannata lihottaa itseään KOSKA laihduttamisessa joutuu näkemään kohtuuttoman paljon vaivaa.

Syö sen VAIN verran kuin on oma kulutus,itselläni se on ollut nykyään noin 3300 kaloria päivässä

Sohvaperunalla se on VAIN n 1800-2000 kaloria

LAIHDUTUSKALORIT PÄIVÄSSÄ 3300 kohta 17:21
https://www.youtube.com/watch?v=H-ME_B7DHVQ&t=1s

77

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikein kovilla pyöräilijöillä ja hiihtäjillä ON puolet isommat kalorit kuin näillä puntin nostajilla.

      • Anonyymi

        Nyt on kyllä kovaa faktaa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä kovaa faktaa 🤣

        Tämä on se TOTUUS,jos vain makaat sohvalla,niin silloin ei saa syödä paljon.


    • Anonyymi

      Ihmisetkö lihotavat itsensä tahalaan.Lihoomiseen on syy yhteys miksi lapaa jotain suuhun. minä korona vuosi lihoin 8-10 kg. Lappasin yksinäisyytäni kakea suuhuni illat.suklaata unohtamatta ja 1-2 litraa Kevyt maitoa.Sillei.Nyt ne lopetanut. Saanut pois vasta 4kg.Yksinäisyys ,surut,menetys.Korona ohjeet noudataen.Kaverina yksin ahmiminen illat yöt,

    • Anonyymi

      Itsensä lihottaminen ON tosiaan typerin teko mitä voi itselleen tehdä.

      Sopivan ruokamäärän syömisessä saa syödä kuitenkin hyvin joka päivä.

      Lihominen tulee vain kaikesta ylimääräisestä ruokamäärästä.

    • Anonyymi

      Jos LIHOO,niin pitää lihoa HYVÄLLÄ ruualla.

      Ei ole mitään järkeä lihoa PAHALLA ruualla.

      Pyöräilyt ja hiihdot siihen sitten päälle.

      • Anonyymi

        Jos vaihtaa Bilteman rattaat ja ketjunpesurin,ei edes voi lihoa PAHALLA ruualla.Kesällä voi myös harrastaa vesihiihtoa 2 hden tunnin ajan,jos veneen pilotti vain jaksaa ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaihtaa Bilteman rattaat ja ketjunpesurin,ei edes voi lihoa PAHALLA ruualla.Kesällä voi myös harrastaa vesihiihtoa 2 hden tunnin ajan,jos veneen pilotti vain jaksaa ajaa.

        Voiko hiihtäjä nousta soutuveneellä plaaniin? Onko silloin soutu vaiko vesihiihtäminen raskaampaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaihtaa Bilteman rattaat ja ketjunpesurin,ei edes voi lihoa PAHALLA ruualla.Kesällä voi myös harrastaa vesihiihtoa 2 hden tunnin ajan,jos veneen pilotti vain jaksaa ajaa.

        Sitä pitää laihduttaa heti kun on lihonut 3 kiloa eikä 30 kiloa,senkin läski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaihtaa Bilteman rattaat ja ketjunpesurin,ei edes voi lihoa PAHALLA ruualla.Kesällä voi myös harrastaa vesihiihtoa 2 hden tunnin ajan,jos veneen pilotti vain jaksaa ajaa.

        Olet sinä sitten tyhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä pitää laihduttaa heti kun on lihonut 3 kiloa eikä 30 kiloa,senkin läski.

        "senkin läski"

        Tämä se on jännä ilmiö tällä keskustelupaikalla, kun yksi ylipainoinen haukkuu muita läskiksi. Hirveästi ihmiset haluaa neuvoa ja opastaa ylemmyydentuntoisena muita, ja päteä jonain guruna ihan kuin olisi itse keksinyt miten ja miksi lihoo ja miten laihtuu, mutta miten niiden omien elämän (ja käytös-)tapojen laita mahtaa olla?

        T kn


    • Anonyymi

      Tänne tulee nykyyään joku läski kommentoimaan vittumaisia kommentteja

      EI KANNATA LUKEA MUU KUIN ALKU

      • Anonyymi

        Kommenttisi eivät ole vittumaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi eivät ole vittumaisia.

        Ne ovat yksinkertaisia.


      • Anonyymi

        Taidattekin itse asiassa olla päärynätyypin ”tyttösiä”, jolloin sen k:n löytäminen voi olla ja vaikeampaa.


      • Anonyymi

        Miksi kirjoitat tahallaan välillä väärin ja välillä oikein? Yritätkö rollailla luullen, ettei me muut huomata?


      • Anonyymi

        Et ole nyt enää lihava.


      • Anonyymi

        Viimeksi puhuit päärynänmuotoisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidattekin itse asiassa olla päärynätyypin ”tyttösiä”, jolloin sen k:n löytäminen voi olla ja vaikeampaa.

        Leikkii myös välillä vartijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoitat tahallaan välillä väärin ja välillä oikein? Yritätkö rollailla luullen, ettei me muut huomata?

        Se kirjoittaa useilla tyyleillä, jolloin voi tekeytyä useiksi eri kirjoittajiksi ja hahmoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidattekin itse asiassa olla päärynätyypin ”tyttösiä”, jolloin sen k:n löytäminen voi olla ja vaikeampaa.

        "Taidattekin itse asiassa olla päärynätyypin ”tyttösiä”, jolloin sen k:n löytäminen voi olla ja vaikeampaa."

        Kampiakselin?


      • Anonyymi

        EIKÄ KANNATA syödä kuin mansikkakakkua. Minäkään en ole lihonut KOSKAAN kun olen syönyt 3-4jään mansikkakakkua päivässä. Koska siinä ei ole KALOREITA lainkaan. Vain laihtuu 56uusi kiloa 2dessa viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Taidattekin itse asiassa olla päärynätyypin ”tyttösiä”, jolloin sen k:n löytäminen voi olla ja vaikeampaa."

        Kampiakselin?

        Mitä Veijo sanoi sinulle asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EIKÄ KANNATA syödä kuin mansikkakakkua. Minäkään en ole lihonut KOSKAAN kun olen syönyt 3-4jään mansikkakakkua päivässä. Koska siinä ei ole KALOREITA lainkaan. Vain laihtuu 56uusi kiloa 2dessa viikossa.

        Liikunnan harrastajat saa syödä pitsoja ja kakkuja niin paljon kuin haluaa ja ja ovat silti laihoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidattekin itse asiassa olla päärynätyypin ”tyttösiä”, jolloin sen k:n löytäminen voi olla ja vaikeampaa.

        "Taidattekin itse asiassa olla päärynätyypin ”tyttösiä”, jolloin sen k:n löytäminen voi olla ja vaikeampaa."

        Kyllähän tytöt löytää sen kampiakselin poikain pöksyistä vaikka itsellä olisi enempikin kiloja. Pojilla ne kilot määrää kuinka syvällä se on ja pitääkö sokeri palalla narrata.


    • Anonyymi

      Kannattaakin syödä mansikkakakkua niin ei liho koska se on HYVÄÄ. Ei kankea herkutteluun koska siinä ei ole KALOREITA.

      • Anonyymi

        Tuossa oli hyvä teksti, irtautunut todellisuudesta ihan kuten kuuluukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli hyvä teksti, irtautunut todellisuudesta ihan kuten kuuluukin.

        Mansikkakakku on parasta laihdutusruokaa. Syön aina sitä niin ei tule langettua herkutteluun. Minullakin irtosi kampiakseli pyörästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mansikkakakku on parasta laihdutusruokaa. Syön aina sitä niin ei tule langettua herkutteluun. Minullakin irtosi kampiakseli pyörästä.

        Miten 5 den kampiakselin kokonaisuus saadaan sullottua 3 lmen kilon mansikkakakkuun?Ei mitenkään,joten kirjoitan useilla eri tyyleillä.

        Ps.Joko hiihdetään 50 menen kilometrin matkoja tunnissa?

        Pss.En tee enään yhtään avausta mistään aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten 5 den kampiakselin kokonaisuus saadaan sullottua 3 lmen kilon mansikkakakkuun?Ei mitenkään,joten kirjoitan useilla eri tyyleillä.

        Ps.Joko hiihdetään 50 menen kilometrin matkoja tunnissa?

        Pss.En tee enään yhtään avausta mistään aiheesta.

        Olipa typerä kommentti


      • Anonyymi

        Laihat urheilijat syö puolet enemmän,kuin lihavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mansikkakakku on parasta laihdutusruokaa. Syön aina sitä niin ei tule langettua herkutteluun. Minullakin irtosi kampiakseli pyörästä.

        Joko on sokeritauti


    • Anonyymi

      Tämäpä hieno neuvo laihduttajalle. Ei siis kannata lihottaa itseään? Mitä se jälkiviisaus auttaa tai ketään laihduttaa? 😳 Kukaan ei tarkoituksella lihotakaan itseään ylipainoiseksi. Kyllä ne kilot tulee aina pyytämättä.

      • Anonyymi

        Pystythän sinä sen estämään,jos aloitat laihdutuksen tarpeeksi ajoissa.


      • Anonyymi

        Tuossa oli se pointti,pystythän sinä aina laihtumaan,mutta EI OLE mitään järkeä lihottaa itseään takaisin entiseen painoonsa.Onhan täälä nyt ollut siitäkin asiaa miten sitä laihtuu.


    • Anonyymi

      Tästä tulikin erinomainen keskustelu.

      • Anonyymi

        Eihän täällä ole kuin tuo yksi häirikkö joka tänne kommentoi.Taitaa olla roskaruokakauppias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän täällä ole kuin tuo yksi häirikkö joka tänne kommentoi.Taitaa olla roskaruokakauppias.

        Tämä on käytännössä nyt kuollut sivusto tuon yhden häirikön takia.
        Parempi vain keskittyä omaan suoritukseensa kuin tuhlata täällä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on käytännössä nyt kuollut sivusto tuon yhden häirikön takia.
        Parempi vain keskittyä omaan suoritukseensa kuin tuhlata täällä aikaa.

        Kyllä minä saan tehdä avauksia,vaikka lupaan aina ollakin tekemättä.Tein tämänkin avauksen ettei KANNATA lihottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän täällä ole kuin tuo yksi häirikkö joka tänne kommentoi.Taitaa olla roskaruokakauppias.

        On tuo muuten totta,esim pitsanmyyjillä romahtaa tulot,jos ihmiset alkaa syömään terveellisesti.
        Tänne pystyy vaikka kuka roskaruokakauppias pistämään häirintäviestejä.


    • Anonyymi

      "Olet sinä sitten tyhmä."

      Kyllä ja myönnän sen.

      Mutta mistä tunnistaa PAHAN ruuan?

      • Anonyymi

        Ehkä mausta...?


    • Anonyymi

      Jokaisella on omatt laihdutuskallorinsa totta! Minun kallorit on minun kallorit ja sinun kallorit sinun kallorit. KANNATTAAA tehdä kuten minä. Minun mansikkakakku EI LIHOTA lainkaan koska siinä ei ole lainkaan kalloreita vain HYVÄÄ makua joka EI JOHDA herkutteluun. Päälle hiihtoa joko suksilla, tai ilman.

      • Anonyymi

        No nyt tytöt rauhoittukaa. Hierokaa vaikka sitä ”kampiakselianne”, jos ette muuta keksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tytöt rauhoittukaa. Hierokaa vaikka sitä ”kampiakselianne”, jos ette muuta keksi.

        Poika, poika. Oletko sinä itse roskaruokaa kauppaamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika, poika. Oletko sinä itse roskaruokaa kauppaamassa?

        Tuo häirikkö voi olla vaikka joku viljelijä tai roskaruokakauppias,ne SAA tulonsa siitä että ihmiset ostaa sitä roskaa ja lihottaa itsensä.Pullaa,leipää,pitsaa,lihapiirakoita yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tytöt rauhoittukaa. Hierokaa vaikka sitä ”kampiakselianne”, jos ette muuta keksi.

        Kampiakseli fatboyllä kovana. Mansikkakakku AUTTAA siihenkin. Siinä ei ole kaloreita ja jarruttaa himoja eikä aiheuta herkkuihin sortumista. Ei kannata syödä pahaa mansikkakakkua vaan HYVÄÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tytöt rauhoittukaa. Hierokaa vaikka sitä ”kampiakselianne”, jos ette muuta keksi.

        Erehdyt, olet nyt hieronut poikia jos olet hieronut jotain akselia. Sattuu sitä erehdyksiä paremmissakin piireissä, jos ei kokemusta nou hätä 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo häirikkö voi olla vaikka joku viljelijä tai roskaruokakauppias,ne SAA tulonsa siitä että ihmiset ostaa sitä roskaa ja lihottaa itsensä.Pullaa,leipää,pitsaa,lihapiirakoita yms.

        Ei kannata heittäytyä paranoidiseksi. Täällä on niin vähän ihmisiä että heihin vaikuttaminen ei kannata. Epäterveellistä ruokaa ei edes tarvitse mainostaa koska ihmiset syövät sitä mielellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyt, olet nyt hieronut poikia jos olet hieronut jotain akselia. Sattuu sitä erehdyksiä paremmissakin piireissä, jos ei kokemusta nou hätä 🤭

        Vartija: miksi kiusaat itse muita, vaikka olet itse kieltänyt muilta kiusaamisen? Tekstisi oli kiusaamista, eikä liittynyt avaukseen.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ei kannata heittäytyä paranoidiseksi. Täällä on niin vähän ihmisiä että heihin vaikuttaminen ei kannata. Epäterveellistä ruokaa ei edes tarvitse mainostaa koska ihmiset syövät sitä mielellään.

        Nämä aloitukset näkyy kaikilla muillakin laihdutusfoorumeilla,ja gookle sivuilla.
        Tuo häirikkö on paljastunut paljon roskaruokaa syöväksi ja runsaasti ylipainoiseksi ,eikä varmasti ole aivan täysjärkinen kirjoitusvirheiden ja sekavan tekstin perusteella.

        Roskaruokaa kyllä mainostetaan erittäin paljon,näitä pitsa ja hampurilaismainoksiakin tulee tv stä vähintään puolen tunnin välein.
        Kyllä nämä juustoleivät majoneesilla hyvältä maistuu,mutta ei niitä kestä tavallisen ihmisen paljon syödä.Itse lopetin nyt kokonaan KAIKKI viljatuotteet ja paino on alkanut hyvin pienentymään.Hiilihydraatteja tulee kuitenkin nytkin 150-200g päivässä.

        Se on PIENI teko varrattuna siihen mitä nämä ketoukot tekee,nehän lopettavat kaiken syömisen ja syövät pääasiassa vain rasvaa.Syöntivälitkin on 12 tuntiakin niinkuin tässä yksi sanoo. Kohta 7:24 Se on vähän huvittavaa toiset kun syö melkein koko ajan jopa 3400 kaloria päivässä,anoreetikot vain 200-300 kal .Itse olen ennen laihduttanut kaloreilla 2800,mutta nyt kun olen kevyempi en laihdu niin isoilla kaloreilla enkä liiku tarpeeksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=C27st47XKHo&t=622s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä aloitukset näkyy kaikilla muillakin laihdutusfoorumeilla,ja gookle sivuilla.
        Tuo häirikkö on paljastunut paljon roskaruokaa syöväksi ja runsaasti ylipainoiseksi ,eikä varmasti ole aivan täysjärkinen kirjoitusvirheiden ja sekavan tekstin perusteella.

        Roskaruokaa kyllä mainostetaan erittäin paljon,näitä pitsa ja hampurilaismainoksiakin tulee tv stä vähintään puolen tunnin välein.
        Kyllä nämä juustoleivät majoneesilla hyvältä maistuu,mutta ei niitä kestä tavallisen ihmisen paljon syödä.Itse lopetin nyt kokonaan KAIKKI viljatuotteet ja paino on alkanut hyvin pienentymään.Hiilihydraatteja tulee kuitenkin nytkin 150-200g päivässä.

        Se on PIENI teko varrattuna siihen mitä nämä ketoukot tekee,nehän lopettavat kaiken syömisen ja syövät pääasiassa vain rasvaa.Syöntivälitkin on 12 tuntiakin niinkuin tässä yksi sanoo. Kohta 7:24 Se on vähän huvittavaa toiset kun syö melkein koko ajan jopa 3400 kaloria päivässä,anoreetikot vain 200-300 kal .Itse olen ennen laihduttanut kaloreilla 2800,mutta nyt kun olen kevyempi en laihdu niin isoilla kaloreilla enkä liiku tarpeeksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=C27st47XKHo&t=622s

        Sinuthan itsesi tunnetaan nimellä Massiivikalorihöpöttäjä. Tuskin sinulla voi olla kovin vankkoja näkemyksiä siitä, mitä kukin ihminen on syönyt lihoakseen tai laihtuakseen.

        Eikös mansikkakut, pihtimittaukset ja tuntikausien liikunnalliset seikkailut ole juuri sinun keksintöjäsi, vaikka haukut muita vajaajärkisiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuthan itsesi tunnetaan nimellä Massiivikalorihöpöttäjä. Tuskin sinulla voi olla kovin vankkoja näkemyksiä siitä, mitä kukin ihminen on syönyt lihoakseen tai laihtuakseen.

        Eikös mansikkakut, pihtimittaukset ja tuntikausien liikunnalliset seikkailut ole juuri sinun keksintöjäsi, vaikka haukut muita vajaajärkisiksi?

        En liiku yhtään sen enempää kuin muutkaan,ja minun laihdutuskalorit on pienet verrattuna moniin muihin.Nuo jutut on vain sohvaperunoitten juttuja.

        Kyllä minä voin Oman ruokapäiväkirjaseurannan mukaan 100% varmuudella sanoa että ne on ne viljatuottet mitkä ihmisiä lihottaa.
        Se on aivan PIENI osuus jotka lihoo karkeilla,suklaalla ja sokerijuomilla.Monet alkoholistit on aivan langanlaihoja ne juo vain olutta eivätkä syö ollenkaan oikeaa ruokaa.Yksi niistä oli matti nykänen joka kuoli vasta haimatulehdukseen.

        Rasvaprosentin mittaaminen on ainoa luotettava tapa mitata laihtumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En liiku yhtään sen enempää kuin muutkaan,ja minun laihdutuskalorit on pienet verrattuna moniin muihin.Nuo jutut on vain sohvaperunoitten juttuja.

        Kyllä minä voin Oman ruokapäiväkirjaseurannan mukaan 100% varmuudella sanoa että ne on ne viljatuottet mitkä ihmisiä lihottaa.
        Se on aivan PIENI osuus jotka lihoo karkeilla,suklaalla ja sokerijuomilla.Monet alkoholistit on aivan langanlaihoja ne juo vain olutta eivätkä syö ollenkaan oikeaa ruokaa.Yksi niistä oli matti nykänen joka kuoli vasta haimatulehdukseen.

        Rasvaprosentin mittaaminen on ainoa luotettava tapa mitata laihtumista.

        Olet siis Massiivikalorihöpöttäjä.

        Sinulla ongelma ei ole raskas kroppa vaan raskas pää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En liiku yhtään sen enempää kuin muutkaan,ja minun laihdutuskalorit on pienet verrattuna moniin muihin.Nuo jutut on vain sohvaperunoitten juttuja.

        Kyllä minä voin Oman ruokapäiväkirjaseurannan mukaan 100% varmuudella sanoa että ne on ne viljatuottet mitkä ihmisiä lihottaa.
        Se on aivan PIENI osuus jotka lihoo karkeilla,suklaalla ja sokerijuomilla.Monet alkoholistit on aivan langanlaihoja ne juo vain olutta eivätkä syö ollenkaan oikeaa ruokaa.Yksi niistä oli matti nykänen joka kuoli vasta haimatulehdukseen.

        Rasvaprosentin mittaaminen on ainoa luotettava tapa mitata laihtumista.

        "Rasvaprosentin mittaaminen on ainoa luotettava tapa mitata laihtumista."

        Riippuu tarkoitatko laihtumisella pelkästään rasvan katoamista vai laihtumista eli painon putoamista yleensä.

        Laihtumisen näkee kyllä ihan luotettavasti vaa'alla ja mittanauhalla. Rasvan osuuden sillä rasvaprosentin mittauksella. Tavan ihminen ei taida hirveästi hyötyä siitä, mikä se rasvaprosentti on, kunhan pysyy jossain kuosissa ja terveenä ja se sisäelinten ympärillä oleva ja vatsarasva pysyy poissa. Mittanauha näyttää sen vyötärön kohdalta oikein hyvin. Nykäs-esimerkkihän kuvaa hyvin sitä, että ei se alhainen rasvaprosentti sekään ole mikään terveyden merkki, joskus päin vastoin. Taisi kuitenkin ao henkilö brassailla sillä pienellä rasvaprosentillaan jossain haastattelussa.

        T kn


      • Anonyymi

        Kun hiihtää ilman suksia pelkillä villasukilla niin ENERGIAA kuluu PALJON enemmän voi syödä mansikkakakkua 4jä kiloa eikä 2ksi kiloa päivässä ja LAIHTUU. Olin tänään hiihtämässä eikä ollut suksia ja hiihdin 46uusi kilometriä. Nyt voin syödä mansikkakakkua koska siinä ei ole KALOREITA eikä lankea herkutteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En liiku yhtään sen enempää kuin muutkaan,ja minun laihdutuskalorit on pienet verrattuna moniin muihin.Nuo jutut on vain sohvaperunoitten juttuja.

        Kyllä minä voin Oman ruokapäiväkirjaseurannan mukaan 100% varmuudella sanoa että ne on ne viljatuottet mitkä ihmisiä lihottaa.
        Se on aivan PIENI osuus jotka lihoo karkeilla,suklaalla ja sokerijuomilla.Monet alkoholistit on aivan langanlaihoja ne juo vain olutta eivätkä syö ollenkaan oikeaa ruokaa.Yksi niistä oli matti nykänen joka kuoli vasta haimatulehdukseen.

        Rasvaprosentin mittaaminen on ainoa luotettava tapa mitata laihtumista.

        Nyt on niin hyvät pyöräilyilmat,että pitennän nyt pyörälenkit PUOLELLA 3,5-4 jään tuntiin.Eilen piti lähtä toiselle kierrokselle 2,5 tunnin jälkeen,se ei riittänyt nyt mihinkään koska ilmat on nyt sopivan viileät ja aurinkoiset.

        Kettinki pitää puhdistaa kevytpuhdistaa aina ennen lähtöä,laittaa ensin ketjulle ohutta öljyä ja pyyhkii sen talouspaperilla sitten öljyää sen kevyesti.Parempi pesu pitää tehdä viikon välein tai aina vesisadelenkin jälkeen koska hammasrattaat kuluu hiekasta nopeasti.
        Ennen puhdistusta pitää harjata irtonainen hiekka pois jarrupaloista koska se tippuu siitä ketjuun ja poistaa kaikki töhnä takavaihtajasta ja rataspakasta

        Käytän nykyään pyöräilyssä ranne ja kyynärsuojia koska talvellakin ranteet oli murtua kaksi ketaa liukkaalla kaatumisessa eikä hiihtämisestä tullut mitään.

        Leivän syönnistä minulle TULEE ketjureaktio aivan kuin ketjupolttajalle.Kun yksi savuke palaa toisessa kädessä on valmiina toinen savuke,sitä jatkuu niin kauan kuin aski on tyhjä.
        Tai jos alkoholisti ottaa yhdenkin ryypyn alkaa juominen.
        Leipä aiheuttaa sen SAMAN reaktion,sitten tulee naposteltua samalla pajon muutakin
        JA LIHOO jos otan ensin yhden keksin kohta on koko keksipaketti tyhjä siitäkin jo 500 turhaa kaloria.
        Silloin kun EN syö leipää ollenkaan sitä ahmintaan johtavaa reaktiota EI tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on niin hyvät pyöräilyilmat,että pitennän nyt pyörälenkit PUOLELLA 3,5-4 jään tuntiin.Eilen piti lähtä toiselle kierrokselle 2,5 tunnin jälkeen,se ei riittänyt nyt mihinkään koska ilmat on nyt sopivan viileät ja aurinkoiset.

        Kettinki pitää puhdistaa kevytpuhdistaa aina ennen lähtöä,laittaa ensin ketjulle ohutta öljyä ja pyyhkii sen talouspaperilla sitten öljyää sen kevyesti.Parempi pesu pitää tehdä viikon välein tai aina vesisadelenkin jälkeen koska hammasrattaat kuluu hiekasta nopeasti.
        Ennen puhdistusta pitää harjata irtonainen hiekka pois jarrupaloista koska se tippuu siitä ketjuun ja poistaa kaikki töhnä takavaihtajasta ja rataspakasta

        Käytän nykyään pyöräilyssä ranne ja kyynärsuojia koska talvellakin ranteet oli murtua kaksi ketaa liukkaalla kaatumisessa eikä hiihtämisestä tullut mitään.

        Leivän syönnistä minulle TULEE ketjureaktio aivan kuin ketjupolttajalle.Kun yksi savuke palaa toisessa kädessä on valmiina toinen savuke,sitä jatkuu niin kauan kuin aski on tyhjä.
        Tai jos alkoholisti ottaa yhdenkin ryypyn alkaa juominen.
        Leipä aiheuttaa sen SAMAN reaktion,sitten tulee naposteltua samalla pajon muutakin
        JA LIHOO jos otan ensin yhden keksin kohta on koko keksipaketti tyhjä siitäkin jo 500 turhaa kaloria.
        Silloin kun EN syö leipää ollenkaan sitä ahmintaan johtavaa reaktiota EI tule.

        ”leipä aiheuttaa sen SAMAN reaktion,sitten tulee naposteltua samalla pajon muutakin
        JA LIHOO jos otan ensin yhden keksin kohta on koko keksipaketti tyhjä siitäkin jo 500 turhaa kaloria.
        Silloin kun EN syö leipää ollenkaan sitä ahmintaan johtavaa reaktiota EI tule.”

        Itsellä samantapainen kokemus. Luulen sen pätevän minulla kaikkeen rasvaiseen ja suolaiseen ruokaan.

        Runsaasta makeasta ruoasta tulee taas syyllisyydentunne. Diabeetikkona minun pitäisi välttää veren sokerinousuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on niin hyvät pyöräilyilmat,että pitennän nyt pyörälenkit PUOLELLA 3,5-4 jään tuntiin.Eilen piti lähtä toiselle kierrokselle 2,5 tunnin jälkeen,se ei riittänyt nyt mihinkään koska ilmat on nyt sopivan viileät ja aurinkoiset.

        Kettinki pitää puhdistaa kevytpuhdistaa aina ennen lähtöä,laittaa ensin ketjulle ohutta öljyä ja pyyhkii sen talouspaperilla sitten öljyää sen kevyesti.Parempi pesu pitää tehdä viikon välein tai aina vesisadelenkin jälkeen koska hammasrattaat kuluu hiekasta nopeasti.
        Ennen puhdistusta pitää harjata irtonainen hiekka pois jarrupaloista koska se tippuu siitä ketjuun ja poistaa kaikki töhnä takavaihtajasta ja rataspakasta

        Käytän nykyään pyöräilyssä ranne ja kyynärsuojia koska talvellakin ranteet oli murtua kaksi ketaa liukkaalla kaatumisessa eikä hiihtämisestä tullut mitään.

        Leivän syönnistä minulle TULEE ketjureaktio aivan kuin ketjupolttajalle.Kun yksi savuke palaa toisessa kädessä on valmiina toinen savuke,sitä jatkuu niin kauan kuin aski on tyhjä.
        Tai jos alkoholisti ottaa yhdenkin ryypyn alkaa juominen.
        Leipä aiheuttaa sen SAMAN reaktion,sitten tulee naposteltua samalla pajon muutakin
        JA LIHOO jos otan ensin yhden keksin kohta on koko keksipaketti tyhjä siitäkin jo 500 turhaa kaloria.
        Silloin kun EN syö leipää ollenkaan sitä ahmintaan johtavaa reaktiota EI tule.

        Tiedoksi vaan EN minä lue ollenkaan kenenkään kommentteja.Jos joku HALUAA laihtua,niin voi käydä lukemassa MITEN se läski otetaan pois.


    • Anonyymi

      Pitza kannattaa syödä AINA kampiakselin asennuksen jälkeen, silloin kuluu kaloreita KUN pitzassa EI OLE kaloreita jos se on HYVÄÄ. Laihduin 2sella viikolla jo 63lme kiloa kun söin HYVÄÄ pitzaa.

    • Anonyymi

      Olet huomannut? Olet siis lihonnut 🤣

    • Anonyymi

      "Olen nyt huomannut ettei kannata lihottaa itseään KOSKA laihduttamisessa joutuu näkemään kohtuuttoman paljon vaivaa"

      Tuskinpa kukaan harkitsee ja miettii syödessään että kannattaako nyt lihoa vai jättää lihomatta kun ne liikakilot hiipii ihan huomaamatta kehoon kellä mistäkin syystä. Sitä syö edelleen samalla lailla kuin ennenkin, ja huomaakin että kolot jääkin kehoon eikä enää pysy hoikkana.

      Siinä mielessä tietty hyvä kommentti että puuttuisi asiaan siinä vaiheessa kun liikakiloja ei ole kertynyt paljon että pudottaminen liika työlästä. Ikääntyminen tekee vain tepposet, ja ne keinot mitä nuorempana oli painontarkkailuun ei enää toimi yhtä hyvin vanhempana. Kilot tulee helpommin ja lähtee hitaammin. Liikkuminen ja aineenvaihdunta hidastuu, mukavuudenhalu ja väsymys lisääntyy. Tulee erilaisia sairauksia ja vaivoja, jotka vaikuttaa arkiaktiivisuuteen ja liikkumiskykyyn.

      Silti ruoka maistuu edelleen hyvälle ja kun muut nautinnot elämässä rajoittuu saa ruoka ja alkoholi suuremman merkityksen. Ihminen vaan kaipaa myös nautintoja. Sitten loppuelämän puolella näyttää käyvän niin että kun maku- ja hajuaistikin hiipuu ei enää ruokakaan maistu, jos siis elää riittävän vanhaksi. Monet iäkkäät on aliravittuja. Lihavia vanhuksia ei juurikaan taida olla.

      T kn

      • Anonyymi

        "ja huomaakin että kolot jääkin kehoon eikä enää pysy hoikkana."

        Tarkoitin kylläkin kiloja, eikä "koloja". Kolot saisi jäädäkin, vyötäröllä ainakin. :-]

        T kn


    • Anonyymi

      Massiivikalorihöpöttäjä: "Nyt on niin hyvät pyöräilyilmat,että pitennän nyt pyörälenkit PUOLELLA 3,5-4 jään tuntiin."

      Nyt on siis arkimaanantai. Mitä teet työksesi?

      MKH: "Kettinki pitää puhdistaa kevytpuhdistaa aina ennen lähtöä,laittaa ensin ketjulle ohutta öljyä ja pyyhkii sen talouspaperilla sitten öljyää sen kevyesti."

      Minkä vuoksi?

      MKH: "Ennen puhdistusta pitää harjata irtonainen hiekka pois jarrupaloista koska se tippuu siitä ketjuun ja poistaa kaikki töhnä takavaihtajasta ja rataspakasta."

      Onpa todella erikoinen näkemys. Ilmeisesti et ole koskaan pyöräillyt sateella tai hiekkatiellä.

      MKH: "Käytän nykyään pyöräilyssä ranne ja kyynärsuojia koska talvellakin ranteet oli murtua kaksi ketaa liukkaalla kaatumisessa eikä hiihtämisestä tullut mitään."

      Tästä ei enää huumori parane - kiitos!

      MKH: "Leivän syönnistä minulle TULEE ketjureaktio aivan kuin ketjupolttajalle."

      Ongelmasi ei ole selkärangan ja navan välissä vaan silmien ja takaraivon välissä.

      • Anonyymi

        Sen verran yllättävä ja tarpeeton hyökkäys, että sinulla täytyy olla huonot fiilikset muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran yllättävä ja tarpeeton hyökkäys, että sinulla täytyy olla huonot fiilikset muutenkin.

        Juu, täytyy pyytää anteeksi, sillä yksi asia unohtui Massiivikalorihöpöttäjän jutuista.

        Tuo kaveri syytää foorumille ihan kamalaa tuubaa, valheita valheen perään. Ei mulla muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, täytyy pyytää anteeksi, sillä yksi asia unohtui Massiivikalorihöpöttäjän jutuista.

        Tuo kaveri syytää foorumille ihan kamalaa tuubaa, valheita valheen perään. Ei mulla muuta.

        Ihme hyökkäys kuitenkin sinulta. Taidat ottaa palstan vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme hyökkäys kuitenkin sinulta. Taidat ottaa palstan vakavasti.

        Minä arvostan kaikkia erilaisia kirjoittajia, ja vaadin usein epämiellyttävien viestien poistoa. Luultavasti vaadin myös sinun epämiellyttävän viestisi poistoa. Minua kutsutaan foorumilla vartijaksi, ja sinä voit hieroa itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä arvostan kaikkia erilaisia kirjoittajia, ja vaadin usein epämiellyttävien viestien poistoa. Luultavasti vaadin myös sinun epämiellyttävän viestisi poistoa. Minua kutsutaan foorumilla vartijaksi, ja sinä voit hieroa itseäsi.

        Vastasitko väärälle kirjoittajalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasitko väärälle kirjoittajalla?

        En vastannut.


      • Anonyymi

        Tuossa oli kerrottu kaikki tarvittava naulan kantaan. 3 lmin kertainen eläköönhuuto.

        5 iisin kertainen rataspakka taakse, ketjupyörä luistamaan ja mansikkakakku tarakalle. Siinähän sitä on pihtimittaajalle töitä ja puhdetta.

        Ja hei! Tämä kaikki on hyväntahoista huumoria, aivan kuten itse avauskin oli. Ei pidä ottaa asioita liian vakavasti. 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli kerrottu kaikki tarvittava naulan kantaan. 3 lmin kertainen eläköönhuuto.

        5 iisin kertainen rataspakka taakse, ketjupyörä luistamaan ja mansikkakakku tarakalle. Siinähän sitä on pihtimittaajalle töitä ja puhdetta.

        Ja hei! Tämä kaikki on hyväntahoista huumoria, aivan kuten itse avauskin oli. Ei pidä ottaa asioita liian vakavasti. 😇

        Hyväntahtoisuus on sinusta kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli kerrottu kaikki tarvittava naulan kantaan. 3 lmin kertainen eläköönhuuto.

        5 iisin kertainen rataspakka taakse, ketjupyörä luistamaan ja mansikkakakku tarakalle. Siinähän sitä on pihtimittaajalle töitä ja puhdetta.

        Ja hei! Tämä kaikki on hyväntahoista huumoria, aivan kuten itse avauskin oli. Ei pidä ottaa asioita liian vakavasti. 😇

        "ja mansikkakakku tarakalle. Siinähän sitä on pihtimittaajalle töitä ja puhdetta."

        Mansikkakakku tarakalla ei lihotakaan. Vasta sitten kun sen ahtaa mahaansa. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväntahtoisuus on sinusta kaukana.

        Olet sanonut arvostavasi kaikenlaisia erilaisia ihmisiä ja kirjoittajia. Et tainnut olla tosissasi, vaan oletkin pelkkä vartija ja rolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sanonut arvostavasi kaikenlaisia erilaisia ihmisiä ja kirjoittajia. Et tainnut olla tosissasi, vaan oletkin pelkkä vartija ja rolli.

        Kyllä minä arvostan kaikkia niitä jotka on samaa mieltä kuin minä. Kaikki muut kommentit ilmoitan poistettavaksi sillä minä määrään mistä täällä saa puhua ja montako kiloa mansikkakakkua päivässä syödä.


    • Anonyymi

      Ikinään ei ole myöhästä laihduttaa milla painoi 381kg ja tiputti 90kg että 270kg lähti.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe