Onko mies vain ystävällinen? Mistä sen tietää?

Anonyymi

Tulkinta ongelma vai onko? 😁

Ollut työkuvioissa yjteydessä erääseen mieheen. Puhuttu puhelimessa useasti ja tällä viikolla puhelut on pidentyneet tuntiin ja aiheet siirtyneet työjutuista muualle. Viimeisessä puhelussa kumpikin pitkitti puhelun lopettamista ja todettiin myös, että on kiva jutella sun kanssa.

Mutta.. Onko fiilis outo ja kutkuttava vaan mun puolella. En voi tietää sitä ja onko tässä kyse vaan tästä hitsin covidista ja rajoituksista ja siitä, että kaipaa vaan seuraa ja juttukaveria. Ehkä todennäköisemmin juuri näin..

Mut kannattaako tässä nyt vaan tyytyä hyviin keskusteluihin vai katsoa, että voiko tästä kehittyä vaikka vaan nautintoa 🙈😁

15

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei, kun mä ajattelin, että ilo on täysin mun puolella!

      Mä en saa tarpeekseni susta!
      Mä joudun pidättelemään itseäni, etten soittelisi, tai pommittaisi sua viesteillä!

      Ehkä se, että mulla on viestit äänettömällä, sekä se, etten töissä usein katsele puhelinta voi luoda sen vaikutelman, etten olisi niin hulluna, kuin olen!

      • Anonyymi

        Ai niin, ja ei kannata tyytyä vain hyviin keskusteluihin! 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, ja ei kannata tyytyä vain hyviin keskusteluihin! 😅

        Ja sitten vielä:
        Minulla ei ainakaan ole kyse covidista!
        Minulla on juttuseuraa ihan vaivoiksi asti, mutta toisin kuin muusta mun seurapiirin väestä, susta mä saan energiaa! Ja juuri siksi en tarpeeksi susta saakaan.

        Sä olet monella lailla mulle ainutlaatuinen ihminen.
        Kaikki tylsäkin on kivaa, kun on sun kanssa.
        Pelkkä puhelu voi pelastaa mun päivän ja antaa ihmevoimat koko viikoksi!

        Mulla on loppumaton ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, ja ei kannata tyytyä vain hyviin keskusteluihin! 😅

        😍😍😍❤️🙏 Tätä mä just tarvitsin 😅. Kerran kai täällä eletään, joten kai mä voisin kokeilla tuleeko edes sitå nautintoa vai vaan hämmästyneitä ilmeitä, 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten vielä:
        Minulla ei ainakaan ole kyse covidista!
        Minulla on juttuseuraa ihan vaivoiksi asti, mutta toisin kuin muusta mun seurapiirin väestä, susta mä saan energiaa! Ja juuri siksi en tarpeeksi susta saakaan.

        Sä olet monella lailla mulle ainutlaatuinen ihminen.
        Kaikki tylsäkin on kivaa, kun on sun kanssa.
        Pelkkä puhelu voi pelastaa mun päivän ja antaa ihmevoimat koko viikoksi!

        Mulla on loppumaton ikävä.

        No tämä. Puhelu piristää päivän, mutta saa samalla ajatukset niin sekasin, ettei meinaa tulla mistään 😃. Miksi sä tulit just nyt mun maailmaan? Vai onko tämä vaan se ainoa hetki, jolloin pitää antaa kaikille tunteille valta ja olla rohkea. Mut mitä jos tulkitsen sut väärin 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä. Puhelu piristää päivän, mutta saa samalla ajatukset niin sekasin, ettei meinaa tulla mistään 😃. Miksi sä tulit just nyt mun maailmaan? Vai onko tämä vaan se ainoa hetki, jolloin pitää antaa kaikille tunteille valta ja olla rohkea. Mut mitä jos tulkitsen sut väärin 💔

        Joo!

        Mulla menee loppupäivä melkein tanssiessa, ja kuitenkaan...tai juuri siksi, kaikki on sellaista sähläämistä, mutta se ei haittaa!

        Mä olen pitkään miettinyt tuota, että mitä tämä edes on!?! Miksi ja miten?
        Kun ei voi muuta kuin ajatella, että jos kahvittelu ja tylsä työn tekeminenkin on näin ihanaa, mitä se olisi, jos voisin halata!!! Ihan huimaa ajatellakin!

        Voi, et sä tulkitse! Tämä on totta! Kai sen näkee musta kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo!

        Mulla menee loppupäivä melkein tanssiessa, ja kuitenkaan...tai juuri siksi, kaikki on sellaista sähläämistä, mutta se ei haittaa!

        Mä olen pitkään miettinyt tuota, että mitä tämä edes on!?! Miksi ja miten?
        Kun ei voi muuta kuin ajatella, että jos kahvittelu ja tylsä työn tekeminenkin on näin ihanaa, mitä se olisi, jos voisin halata!!! Ihan huimaa ajatellakin!

        Voi, et sä tulkitse! Tämä on totta! Kai sen näkee musta kaukaa.

        En ole varma, en luota niihin merkkeihin. Ehkä olet vain ystävällinen tai ehkä tykkäät vain flirtistä. En kestä tätä fiilistä, kun sydän pakahtuu ja samalla on niin epävarma mistään.. Ruoka ei maistu, mut ehkä se on vaan hyvä, 😃🙈

        Miten kaipaankaan sun halausta, vaikken ole sitä koskaan saanut kokea 😍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varma, en luota niihin merkkeihin. Ehkä olet vain ystävällinen tai ehkä tykkäät vain flirtistä. En kestä tätä fiilistä, kun sydän pakahtuu ja samalla on niin epävarma mistään.. Ruoka ei maistu, mut ehkä se on vaan hyvä, 😃🙈

        Miten kaipaankaan sun halausta, vaikken ole sitä koskaan saanut kokea 😍.

        Voih!

        Joo! Sama!!! Mäkään en kestä! 😫 Mä olen joskus ihan hengästynyt, kun tämä kaipaus on niin voimakasta!

        En mä nauti flirttailusta! Mä olen ihan surkea siinä! Mun ainoa flirtti on vain se, että yritän olla avoin kaikelle ajatukselle saada olla enemmän sun kanssa!

        Siksi en tahtoisi lopettaa edes puhelua, kun sun äänesikin tuntuu niin hyvälle!

        Ajatuskin halauksesta on niin pakahduttava, että se sattuu rinnasta!
        ❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih!

        Joo! Sama!!! Mäkään en kestä! 😫 Mä olen joskus ihan hengästynyt, kun tämä kaipaus on niin voimakasta!

        En mä nauti flirttailusta! Mä olen ihan surkea siinä! Mun ainoa flirtti on vain se, että yritän olla avoin kaikelle ajatukselle saada olla enemmän sun kanssa!

        Siksi en tahtoisi lopettaa edes puhelua, kun sun äänesikin tuntuu niin hyvälle!

        Ajatuskin halauksesta on niin pakahduttava, että se sattuu rinnasta!
        ❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️

        Olit lukenut mun lyhyen viestin tänään. Mitä ajattelit. Sanoit aikaisemmin, ettet lue viestejä nyt viikonloppuna, mut olit kuitenkin lukenut. Tekisikö sulla mieli laittaa viestiä tai soittaa? Mikset tee niin? Odotan sun yhteydenottoa ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit lukenut mun lyhyen viestin tänään. Mitä ajattelit. Sanoit aikaisemmin, ettet lue viestejä nyt viikonloppuna, mut olit kuitenkin lukenut. Tekisikö sulla mieli laittaa viestiä tai soittaa? Mikset tee niin? Odotan sun yhteydenottoa ❤️

        😢

        Hän ei ollut lähettänyt mulle viestiä, enkä ole sanonut tuollaista.
        Voi harmi!

        Mutta onnea matkaan sulle! Mä pidän peukkuja, että teillä onnistaa! 👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😢

        Hän ei ollut lähettänyt mulle viestiä, enkä ole sanonut tuollaista.
        Voi harmi!

        Mutta onnea matkaan sulle! Mä pidän peukkuja, että teillä onnistaa! 👍👍

        Kiitos samoin. Ole rohkea ja näytä tunteesi 👌


    • Anonyymi

      Sama pätee myös naiseen.

      Onko hän vain ystävällinen ja olenko mä maanvaiva

      Minkälaisessa työkuviossa ja missä päin?

      • Anonyymi

        Oi kuulostaa aika samalta 😁. Et sä oo maanvaiva. Ihana kun sä aina soitat, vaikka asiat ei olekaan aina yksinkertaisia.

        Meidän yhteydenpito on alkanut työsuojelu asioissa. Samalla toimistolla ollaan 😘


    • Anonyymi

      Mä kyllä vähän luulen, että tuossa on kyse vaan siitä klassisesta "piristää päivää" keskustelusta. En itse lähtisi viemään juttua eteenpäin. Tapahtuu, jos niin on tarkoitettu. Eli unohda tyyppi!

      • Anonyymi

        😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe