Hain Foodoralle lähetiksi, alkuun meni hyvin ja melkein sain jo kutsun perehdytystilaisuuteen. Minulle annettiin linkki josta ladata Roadrunner jolla pääsee näkemään työvuoronsa.
Mutta mutta, kun kysyin heiltä sähköpostissa työsopimusmallia jotta pääsen etukäteen tutustumaan siihen ja millaisiin ehtoihini sitoutuu ja palkkausmallitym.
No vastaus oli, että ei tarvitakaan työvoimaa. otetaaan myöhemmin yhteyttä...just.
Miten Foodora toimii.
5
363
Vastaukset
- Anonyymi
Piti sitten avata peräti neljä keskustelua ihan samasta asiasta? Juu, ei ihme ettet pääse edes jonnekin perkeleen foodoralle jos niitäkin pommitat samalla tavalla.
- Anonyymi
Jos henkilön koko aika ja elämä menee toisten ihmisten ja työnantajien mustamaalaamiseen, kiusaamiseen ja savustamiseen mm. keskustelupalstoja käyttämällä niin en ihmettele ettei kukaan työnantaja ota töihin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos henkilön koko aika ja elämä menee toisten ihmisten ja työnantajien mustamaalaamiseen, kiusaamiseen ja savustamiseen mm. keskustelupalstoja käyttämällä niin en ihmettele ettei kukaan työnantaja ota töihin...
No juu, tuntuu olevan joku avohoitopotilaiden yleinen temmeskelykenttä tämä koko palsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu, tuntuu olevan joku avohoitopotilaiden yleinen temmeskelykenttä tämä koko palsta.
siis eikö ole soveliasta kysyä työehdoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis eikö ole soveliasta kysyä työehdoista
On, mutta jos tänne pitää suoltaa samaa paskaa neljään eri keskusteluun, niin olisi ehkä lääkkeiden aika. 😎
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043