Oliko Jeesus tyhmä. kun hankki vihamiehiä?

Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki.

"Veli antaa veljensä surmattavaksi, isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiaan vastaan ja tuottavat heille kuoleman.

Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.

"Kun teitä yhdessä kaupungissa vainotaan, paetkaa toiseen. Totisesti: te ette ehdi käydä kaikissa Israelin kaupungeissa ennen kuin Ihmisen Poika tulee.

"Ei opetuslapsi ole opettajaansa ylempi eikä palvelija isäntäänsä.

Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä.

Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, (Pahojen Henkien päämieheksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIKSI Jeesus ei valinnut naisia opetuslapsiksi? Oliko hän tyhmä?
      Siihen on kaksi syytä.

      1. Paratiisin herätyskokous.

      "Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. 
      Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi." 

      2.Jumalan ilmoitukset.

      "Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon. 
      Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.


       Sinun on tiedettävä, että viimeisinä päivinä koittavat vaikeat ajat.

      Silloin ihmiset rakastavat vain itseään ja rahaa, he ovat rehenteleviä ja pöyhkeitä, he herjaavat ja ovat vanhemmilleen tottelemattomia. 

      He ovat kiittämättömiä, jumalattomia,  rakkaudettomia, leppymättömiä, panettelevia, väkivaltaisia ja raakoja, kaiken hyvän vihollisia,petollisia, häikäilemättömiä ja järjettömiä. 

      He rakastavat enemmän nautintoja kuin Jumalaa, he ovat ulkonaisesti hurskaita mutta kieltävät uskon voiman. Karta sellaisia!

      Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,  jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta."

      • Hera on jumalten kuningatar. Afrodite on rakkauden, kauneuden, seksuaalisuuden ja hedelmällisyyden jumalatar ja Artemis kuun. Käänny sinäkin heidän puoleensa! Olet pahasti eksyksissä. 😁


      • Ashera12 kirjoitti:

        Hera on jumalten kuningatar. Afrodite on rakkauden, kauneuden, seksuaalisuuden ja hedelmällisyyden jumalatar ja Artemis kuun. Käänny sinäkin heidän puoleensa! Olet pahasti eksyksissä. 😁

        Sinun jumalasi ovat Jeesuksen hylkäämiä naisia varten.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinun jumalasi ovat Jeesuksen hylkäämiä naisia varten.

        He ovatkin oikeita jumalia, jotka ymmärtävät ihmisiä ja eritoten naisia.😄


      • Ashera12 kirjoitti:

        He ovatkin oikeita jumalia, jotka ymmärtävät ihmisiä ja eritoten naisia.😄

        Kyllä minä sen tiedän, että Saatana jumalineen on erikoistunut Jumalan hylkäämien naisten viettelemiseen.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiedän, että Saatana jumalineen on erikoistunut Jumalan hylkäämien naisten viettelemiseen.

        Miksi jumala hylkää naiset? Koska miehet ovat niin päättäneet.

        Minä sain viime yönä käydä Olympoksella ja tutustua jumaliin. Artemis, joka liikkuu öisin tietenkin vei minut sinne. Maa kukki aina siellä minne Afrodite astuikin. Hän oli lumoava. Sain tavata myös Zeuksen ja Heran.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Miksi jumala hylkää naiset? Koska miehet ovat niin päättäneet.

        Minä sain viime yönä käydä Olympoksella ja tutustua jumaliin. Artemis, joka liikkuu öisin tietenkin vei minut sinne. Maa kukki aina siellä minne Afrodite astuikin. Hän oli lumoava. Sain tavata myös Zeuksen ja Heran.

        Minä kiitän Jumalaa, että olen saanut pitkän elämän, ja omin silmin lukea minkälaisia ovat Saatanan tekopyhittämien ämmien tarut.

        Lieneekö toinen ämmä jo hukkunut riettauden virtaan.

        Onneksi toisella ämmällä on vielä lihassa mammonaa, jota halulla siirtää taivastililleni.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä kiitän Jumalaa, että olen saanut pitkän elämän, ja omin silmin lukea minkälaisia ovat Saatanan tekopyhittämien ämmien tarut.

        Lieneekö toinen ämmä jo hukkunut riettauden virtaan.

        Onneksi toisella ämmällä on vielä lihassa mammonaa, jota halulla siirtää taivastililleni.

        Minulle kerrottiin totuus ja paljastettiin kaikki salaisuudet.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Minulle kerrottiin totuus ja paljastettiin kaikki salaisuudet.

        Uskon sinua, sillä tuolla tavalla on muutkin ämmät Saatanalle sovitettu.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Uskon sinua, sillä tuolla tavalla on muutkin ämmät Saatanalle sovitettu.

        Jumalat kertoivat minulle kaikki palstan pahimmat eksyttäjät ja minulla on heidän mahtavat opetuksensa vieläkin talletettuna puhelimeeni.
        Minä ja Afrodite vannoimme ikuista uskollisuutta heti kun olimme käyneet hänen sängyssään...
        En olisi halunnut viime yön päättyvän ikinä ja toivon, että Artemis hakee minut ensi yönäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe