Lähteekö ne kuvat heti pois vai otanko minäkin mun exien kuvia esille

Anonyymi

Ja nyt jos ne ei poistu nii mä lupaan pettää sinua ihan oikeasti aion olla jonkun muun kanssa silleen nii katsotaan sitten kuinka mustasukkainen olet

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkaus, anteeksi että haukuin sinua. En tarkoittanut sitä niin kuin ajattelin sillä hetkellä. Tietysti mä olen edelleen vihainen sinulle kun olet tollanen mutta joka tapauksessa mä rakastan sinua ja haluaisin tehdä sovinnon sun kanssa. Onnistuisiko se sulle. Sä kuitenkin olet nii mustasukkainen minusta nii onhan sulla myös tunteita minua kohtaan joten ei anneta muiden vaikuttaa meidän väleihin. Ja voitko laittaa sen paketin postiin kun kuitenkin yhtä perhettä ollaan ja samalla tavalla myös sun kuuluu olla mun lapsille hyvä

    • Anonyymi

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍨🍫🍫Rakas, tehdäänkö sovinto ja kumpikaan ei ärsytä toista tahallaan. Sopiiko kulta sinulle tämä mun ehdotus.

      • Anonyymi

        Jos vastaan kyllä, sanot seuraavaksi ettet halua.


    • Anonyymi

      Voiko oikeasti olla tällaista suhteilua.

      • Anonyymi

        Anna pillua rakkaus. Tehdään sitä todella paljon kun nähdään. Jooko rakas???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna pillua rakkaus. Tehdään sitä todella paljon kun nähdään. Jooko rakas???

        Mitä haluat? Seksiä? Paketteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat? Seksiä? Paketteja?

        Haluaisin totuuden kuulla mutta ei se tietenkään ole näin mitättömälle edes tarpeellista kertoa mutta kuitenkin tämä mitätön paska anonyymi palsta hörhö haluaa aamulla keinoja kaihtamatta tietää totuuden. Nyt tiedät mun mieltä kun ei kukaan ole näin pahasti loukannut nii voit siitä päätellä kuinka surullinen olen tosta sun valehtelusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna pillua rakkaus. Tehdään sitä todella paljon kun nähdään. Jooko rakas???

        Jos vastaan kyllä, sanot seuraavaksi ettet halua. Aina sanot, että oot muiden kanssa silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin totuuden kuulla mutta ei se tietenkään ole näin mitättömälle edes tarpeellista kertoa mutta kuitenkin tämä mitätön paska anonyymi palsta hörhö haluaa aamulla keinoja kaihtamatta tietää totuuden. Nyt tiedät mun mieltä kun ei kukaan ole näin pahasti loukannut nii voit siitä päätellä kuinka surullinen olen tosta sun valehtelusta

        No eipä tässä kukaan ole iloinen. Pahalta tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä tässä kukaan ole iloinen. Pahalta tuntuu.

        Kerro se totuus mulle heti vai eikö mulle tarvi kertoa yhtää mitää. Niinkö huora olet ajatellut että sun ei tartte jutella mun kanssa kahdestaan meidän asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vastaan kyllä, sanot seuraavaksi ettet halua. Aina sanot, että oot muiden kanssa silleen.

        En todellakaan halua tollasta huoraa joka valehtelee mulle joka asiassa ja kyllä mä haluan tietää totuuden sulta ja vähintäänkin jutella sun kanssa kahdestaan. Onko se jotenkin mahdoton ajatus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan halua tollasta huoraa joka valehtelee mulle joka asiassa ja kyllä mä haluan tietää totuuden sulta ja vähintäänkin jutella sun kanssa kahdestaan. Onko se jotenkin mahdoton ajatus

        On se kaiken tämän jälkeen. Vuoroin haluat mua ja inhoat. Sitten testaat olenko mustasukkainen. Niikuin se olisi sinulle rakkauden mittari.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe