Ostin syksyllä matkailuauton, mihin ostin uudet talvirenkaat. Nuo renkaat vaihdettiin samalla alle ostopaikasta. Nyt sitten mietin, että uskaltaako tuohon vaihtaa itse kesärenkaat vai pitäisikö käydä vaihdattamassa liikkeessä. Ongelma on siinä, että minulla on 1,5 t hallitunkki ja auto painaa 3200 kg. Vai onko siinä ongelmaa? Siinä siis ongelma. Eikö se ole tavallaan vain 1/4 painoa per rengas, joten silloin tuo 1500 kg riittäisi. Eli kun vaihdat itse renkaat matkailuautoon, niin onko sinulla käytössä tuollaista turkkia?
Renkaiden vaihto matkailuautoon
4
985
Vastaukset
- Anonyymi
Aina kannattaa ottaa pikku riskejä elämässä, maksaahan se renkaan vaihto varmaankin jopa muutaman kympin.
- Anonyymi
Ei se ihan mene 1/4 . Kun nostat yhtä nurkkaa ylös auto kallistuu nousee myös perästä samalla jonkun verran. Jako menee tasan ainoastaan siinä tilanteessa kun auto on tasaisella alustalla, vaakasuorassa, neljän tunkin varassa ja silloinkin kun auton painopiste keskellä autoa.
- Anonyymi
Rengasliikkeissä survovat kiireessä hylsyjä pultti koneella alumiinivanteiden reikiin. Vanteisiin jää pikkuhiljaa joka kerta kolhuja reikien ympärille.
- Anonyymi
Itse rakensin lankuista ajoluiskan jonka päälle ajoin auton. Nostin parilla tunkilla luiskoja ylöspäin että sain ujutettua auton alle rakennustyömaalta jääneitä harkkoja päällekkäin. Sitten vapautin tunkilla luiskoja alas ja auton pohja jäi harkkojen varaan. Sitten vaan renkaat irti ja that's IT. POIs vasta järjestyksessä. Aikaa kului puoli päivää mutta säästyi 35€minkä kiskuri korjaamo olisi veloittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657