MURDERDOLLS RULZ!!!!!

wednesday 13

Murderdolls on maailman paras bändi!Kaikki jotka tykkää Murderdollssista kommentoi että miks.

8

917

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurmanukke

En oo kyl samaa mieltä tosta... näin bändin maidenin lämppärinä arenalla, ja oli kyllä ihan hanurista koko porukka. surkeeta mäiskettä vaan, jota melkein kuka tahansa soittotaitoinen pystyy tekeen. sorry. makuasia.

• Seppo-Annikki

Näin kyseisen bändin maidenin lämppärinä kesän 2003 keikalla areenalla. Täytyy sanoa, että aikamoista roskaa oli bändin "veto" ja lähes hävytöntä suomalaisyleisön perseennuolentaa oli se, kun bändi raahasi lavalle ikioman Andymme. Andykin näytti siltä, että olisi mielummin ollut veroviraston jonossa kuin pyörimässä murderdollsien kanssa lavalla.

• Metalboydier

Kyllähän ne hyvää musaa tekee! \,,/
      Noh musta ainakin loistavaa musaa, pitkälti varmaan sen takia että bändi soittaa vähän niinku "Punk Metallia".

• murderdollsisbest

tykkään niistä koska niillä tuntuu olevan asia meininki pääällä ja niil on biiseis hyvät lyyrikat :)))

• crashcrash666

..ja uus wednesday 13 myös!,maiden fanit on niin vitun ryppyotsaista porukkaa,että eivät tajua mustaa huumoria,vaikka se tulisi kadulla vastaan!

• Murderdolls sen pitää olla
        crashcrash666 kirjoitti:

..ja uus wednesday 13 myös!,maiden fanit on niin vitun ryppyotsaista porukkaa,että eivät tajua mustaa huumoria,vaikka se tulisi kadulla vastaan!

Maiden on iha paska.. ei voi mitää jos ette kuuntele laadukasta musaa!!

• murderdolls on paras.
        Murderdolls sen pitää olla kirjoitti:

Maiden on iha paska.. ei voi mitää jos ette kuuntele laadukasta musaa!!

murderdolls on paras IKINÄ. siis ne ei oo tehny yhtäkää huonoo biisiä. oon kuunnellu dollsia lähes 3 vuotta. Frankenstein Drag Queens from Planet 13 ja Wednesday 13 on myös todella hyviä.

• Joey Slade

Murderdollsin ois pitäny olla maidenin 2013 keikan lämppärinä mutta ne vittu lopeetti 2011

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      33
      1365
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1361
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1309
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      316
      1077
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe