Murderdolls on maailman paras bändi!Kaikki jotka tykkää Murderdollssista kommentoi että miks.
MURDERDOLLS RULZ!!!!!
8
917
Vastaukset
- hurmanukke
En oo kyl samaa mieltä tosta... näin bändin maidenin lämppärinä arenalla, ja oli kyllä ihan hanurista koko porukka. surkeeta mäiskettä vaan, jota melkein kuka tahansa soittotaitoinen pystyy tekeen. sorry. makuasia.
- Seppo-Annikki
Näin kyseisen bändin maidenin lämppärinä kesän 2003 keikalla areenalla. Täytyy sanoa, että aikamoista roskaa oli bändin "veto" ja lähes hävytöntä suomalaisyleisön perseennuolentaa oli se, kun bändi raahasi lavalle ikioman Andymme. Andykin näytti siltä, että olisi mielummin ollut veroviraston jonossa kuin pyörimässä murderdollsien kanssa lavalla.
- Metalboydier
Kyllähän ne hyvää musaa tekee! \,,/
Noh musta ainakin loistavaa musaa, pitkälti varmaan sen takia että bändi soittaa vähän niinku "Punk Metallia". - murderdollsisbest
tykkään niistä koska niillä tuntuu olevan asia meininki pääällä ja niil on biiseis hyvät lyyrikat :)))
- crashcrash666
..ja uus wednesday 13 myös!,maiden fanit on niin vitun ryppyotsaista porukkaa,että eivät tajua mustaa huumoria,vaikka se tulisi kadulla vastaan!
- Murderdolls sen pitää olla
crashcrash666 kirjoitti:
..ja uus wednesday 13 myös!,maiden fanit on niin vitun ryppyotsaista porukkaa,että eivät tajua mustaa huumoria,vaikka se tulisi kadulla vastaan!
Maiden on iha paska.. ei voi mitää jos ette kuuntele laadukasta musaa!!
- murderdolls on paras.
Murderdolls sen pitää olla kirjoitti:
Maiden on iha paska.. ei voi mitää jos ette kuuntele laadukasta musaa!!
murderdolls on paras IKINÄ. siis ne ei oo tehny yhtäkää huonoo biisiä. oon kuunnellu dollsia lähes 3 vuotta. Frankenstein Drag Queens from Planet 13 ja Wednesday 13 on myös todella hyviä.
- Joey Slade
Murderdollsin ois pitäny olla maidenin 2013 keikan lämppärinä mutta ne vittu lopeetti 2011
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013