En jaksa enää elää yksin. Kaipaan elämääni naista.
T. Allu
Kaipaan elämääni naista.
11
75
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki kunnon mies niin olisit hiljaa kun saisit kunnolla kyytiä
- Anonyymi
Et kaipaa. Nainen osaa olla mahdoton temppusäkki kun sille tuulelle sattuu.
- Anonyymi
No se hyvä että sais joka päivä pimppii tai aina kun tarvis mutta homman jälkeen joutuu sietään ja kestämään koko ajan mää mää mää kraak kraak KRAAK ja mäkätystä ja määräilyä ja ilkeilyä ja kun taas tekee mieli pimppiä niin joutuu ilkeää varista sietämään ja kestämään kauniita ja seksikkäitä on mutta ilkeitä ei oo kivaa miehen elämä
- Anonyymi
Kuka käskee lintuja bongailla 😂
- Anonyymi
Hahahahhah 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka käskee lintuja bongailla 😂
No kiva tipu saa kikkeliin eloa ja sitten on kurppia kotkia munahaukkoja petolintuja variksia korppia ym ne on ilkeitä mutta kyllä hekin kiihottavat mutta ilkeitä mutta tiput on kilttejä ja mukavia mutta harvinaisia niin ilkiöitä kyllä riittää mutta kivat tiput niin harvinaisia että
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiva tipu saa kikkeliin eloa ja sitten on kurppia kotkia munahaukkoja petolintuja variksia korppia ym ne on ilkeitä mutta kyllä hekin kiihottavat mutta ilkeitä mutta tiput on kilttejä ja mukavia mutta harvinaisia niin ilkiöitä kyllä riittää mutta kivat tiput niin harvinaisia että
Rauhoitus nyt 😂
- Anonyymi
Voisko, joku palstaa seuraava, kiva nainen, auttaa allua vähän?
Eihän se kauaa veisi, tehden yhden ihmisen elämästä vähän paremman.
Voisit jopa tuntea auttamisen riemua.- Anonyymi
Allu on aikuinen mies joka omien sanojensa mukaan tienaa runsaasti.
Allulla on siis varaa käydä ammattimaisten auttamisen riemua tuntevien naisten pakeilla parantamassa elämäänsä. Anonyymi kirjoitti:
Allu on aikuinen mies joka omien sanojensa mukaan tienaa runsaasti.
Allulla on siis varaa käydä ammattimaisten auttamisen riemua tuntevien naisten pakeilla parantamassa elämäänsä.En ole käymässä.. ei paljo kiinnosta semmoset.
- Anonyymi
No parempi se vaan käydä töissä elää yksin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482