OLen Katolinen ja Pääsiäinen aloitti

Anonyymi

sydämessäni taas upean Tunteen ja Toivon.
Niin kuin Jeesus Kristus on Rakkautta ja Empatiaa täynnä ( täytetty) niin Hänen Isä on aina oikeassa.Isät ovat joskus vanhoillisia, tuntuvat kylmiltään ja etäisiltä mutta lapset ( seuraava sukupolvi) ovat parhaassa tapauksessa mitä empaattisimpia ja sydän täynnä rakkautta ja kultaa.Jotta ymmärrämme Jeesusta meidän pitää ymmärtää Hänen Isäänsä.Emme voi vain hyväksyä Jeesusta mutta poistaa mielestämme ja sydämmistämme Jeesuksen Isää.Emme myös voida olla lakihenkisiä ja kylmiä että hyväksymme Jeesuksen Isän mutta hylkäämme Jeesuksen. Salaisuus on siinä että Vanhoina aikoina joku halusi kostaa naapurille tai kenraali kukistaa vihollisen ja antoi uhrilahjat Jumalalle ja Jumala kuunteli ja antoi tapahtua koston tai voiton sodassa . Mutta Jeesus Kristus ei koskaan ole Isää vastaan mutta tulee luoksemme lempeästi sanoo meille.Rakastaa toisianne ja jopa vihamiehiänne ja kääntäkää vaikka toinen poski jos on tarvetta.Tämä on suuri salaisuus että Isää kunnioitetaan ja Hänellä on Poika sydän täynnä rakkautta ja empatiaa..Ja Isä Ralastaa Poikaansa ja Poika Rakastaa Isäänsä eikä ole Isää vastaan.Kunnioita Isääsi ja äitiäsi vaikka olet erimieltä heidän kanssaan
Rakkaus voittaa

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vielä haluan sanoa että kysymys on Perheestä ja Rakkaudesta Isän ja Pojan välillä
      Terveisin Seppo

      • Anonyymi

        Meidän perheessä isä oli aika kulmikas ja olen ymmärtänyt että mitä vanhemmiksi me tulemme niin lapsilla on ymmärrystä isää kohtaan mutta Jeesus antaa meille voimia ja Rakkautta että emme menetä malttia vaikeissa tilanteissa vaan kohtaamme vaikeat ja syvät tunteet niin hyvässä kuin pahassa ja kestämme kohdata asiat sellaisina kuin ovat emmekä karkaa tai piiloudu lähimmäisistämme emmekä itseltämme.Tämä elämä on todellista kasvua ja Uskoa Jumalaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän perheessä isä oli aika kulmikas ja olen ymmärtänyt että mitä vanhemmiksi me tulemme niin lapsilla on ymmärrystä isää kohtaan mutta Jeesus antaa meille voimia ja Rakkautta että emme menetä malttia vaikeissa tilanteissa vaan kohtaamme vaikeat ja syvät tunteet niin hyvässä kuin pahassa ja kestämme kohdata asiat sellaisina kuin ovat emmekä karkaa tai piiloudu lähimmäisistämme emmekä itseltämme.Tämä elämä on todellista kasvua ja Uskoa Jumalaan.

        On totta että jos suuttuu jollekin ihmiselle ja toivoo kostoa niin Jumala voi jopa tehdä niin että kosto onnistuu.Siksi on oltava todella varovainen ja tarkkana sanoissaan ja toiveissaan eikä tee tai toivo typeriä asioita.Jumalalta pyydetään Hyviä asioita ja kiitetään että meillä ihmisillä kuitenkin on asiat hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe