sydämessäni taas upean Tunteen ja Toivon.
Niin kuin Jeesus Kristus on Rakkautta ja Empatiaa täynnä ( täytetty) niin Hänen Isä on aina oikeassa.Isät ovat joskus vanhoillisia, tuntuvat kylmiltään ja etäisiltä mutta lapset ( seuraava sukupolvi) ovat parhaassa tapauksessa mitä empaattisimpia ja sydän täynnä rakkautta ja kultaa.Jotta ymmärrämme Jeesusta meidän pitää ymmärtää Hänen Isäänsä.Emme voi vain hyväksyä Jeesusta mutta poistaa mielestämme ja sydämmistämme Jeesuksen Isää.Emme myös voida olla lakihenkisiä ja kylmiä että hyväksymme Jeesuksen Isän mutta hylkäämme Jeesuksen. Salaisuus on siinä että Vanhoina aikoina joku halusi kostaa naapurille tai kenraali kukistaa vihollisen ja antoi uhrilahjat Jumalalle ja Jumala kuunteli ja antoi tapahtua koston tai voiton sodassa . Mutta Jeesus Kristus ei koskaan ole Isää vastaan mutta tulee luoksemme lempeästi sanoo meille.Rakastaa toisianne ja jopa vihamiehiänne ja kääntäkää vaikka toinen poski jos on tarvetta.Tämä on suuri salaisuus että Isää kunnioitetaan ja Hänellä on Poika sydän täynnä rakkautta ja empatiaa..Ja Isä Ralastaa Poikaansa ja Poika Rakastaa Isäänsä eikä ole Isää vastaan.Kunnioita Isääsi ja äitiäsi vaikka olet erimieltä heidän kanssaan
Rakkaus voittaa
OLen Katolinen ja Pääsiäinen aloitti
3
84
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä haluan sanoa että kysymys on Perheestä ja Rakkaudesta Isän ja Pojan välillä
Terveisin Seppo- Anonyymi
Meidän perheessä isä oli aika kulmikas ja olen ymmärtänyt että mitä vanhemmiksi me tulemme niin lapsilla on ymmärrystä isää kohtaan mutta Jeesus antaa meille voimia ja Rakkautta että emme menetä malttia vaikeissa tilanteissa vaan kohtaamme vaikeat ja syvät tunteet niin hyvässä kuin pahassa ja kestämme kohdata asiat sellaisina kuin ovat emmekä karkaa tai piiloudu lähimmäisistämme emmekä itseltämme.Tämä elämä on todellista kasvua ja Uskoa Jumalaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän perheessä isä oli aika kulmikas ja olen ymmärtänyt että mitä vanhemmiksi me tulemme niin lapsilla on ymmärrystä isää kohtaan mutta Jeesus antaa meille voimia ja Rakkautta että emme menetä malttia vaikeissa tilanteissa vaan kohtaamme vaikeat ja syvät tunteet niin hyvässä kuin pahassa ja kestämme kohdata asiat sellaisina kuin ovat emmekä karkaa tai piiloudu lähimmäisistämme emmekä itseltämme.Tämä elämä on todellista kasvua ja Uskoa Jumalaan.
On totta että jos suuttuu jollekin ihmiselle ja toivoo kostoa niin Jumala voi jopa tehdä niin että kosto onnistuu.Siksi on oltava todella varovainen ja tarkkana sanoissaan ja toiveissaan eikä tee tai toivo typeriä asioita.Jumalalta pyydetään Hyviä asioita ja kiitetään että meillä ihmisillä kuitenkin on asiat hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662388Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822058Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452017Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301738Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1161714Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1701396Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071349Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261195- 801001
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992