mahdollisimman nopeasti vappuun mennessä?
Mulle on ihan sama vaikka kilot olisivatkin pääosin nestettä,haluan vain painon nopeasti tippumaan.Olen 164cm/54kg.Älkääkä sanoko ettei tarvitse laihduttaa,tiedän että tarvitsee.Haluan vain neuvoja.Kiitos.
Miten
7
603
Vastaukset
- sandra
miksi haluat laihduttaa vappuun mennessä vaikka vain nesteitä? nimittäin jos sulla läskiä edes on niin ei se nesteen lähteminen tee laihemman näköiseksi.. mut jos haluat polttaa rasvaa (enkä sano et sun tarvis mut itse halusit neuvoja) niin tuo viikon sairaaladieetti toimii ainakin. olen muuten sinua lyhyempi saman painoinen ja malliksi päässyt siitä huolimatta. mut jos tahdot laihduttaa vielä niin laihduta..
- ...
koska näyttää huomattavasti hoikemmalta vaikka vain nesteitä olisi lähtenyt(näin siis mun mielestä).mutta kiitos vinkistä,pitää kokeilla tuota sairaaladieettiä.
- kinkade
kaikki ihmiset ei satu laihuttaa sen takia et pääsis mallinmittoihin, mallitkin on ihmisiä eikä mielestäni ole yhtään ihmeellistä että sellainen olet.
- laura P.
kinkade kirjoitti:
kaikki ihmiset ei satu laihuttaa sen takia et pääsis mallinmittoihin, mallitkin on ihmisiä eikä mielestäni ole yhtään ihmeellistä että sellainen olet.
jotkut mallit (yleensä sellaset jotka on ns. amatöörimalleja, autotyttöjä tms.) luulee itestää vähän liikoja. ja nykyään malliksi pääsee ihan ihmeellisiä tahoja ja mallikansion saat vaan jos sulla rahaa on. onhan esim. lamourettes tanssiryhmän katja lintunenkin tavallinen malli vaikka mielestäni kuuluisi mainostamaan niitä tukevampi kokoisten mallien vaatteita..
aika naurettavaa olt mua n.10cm pitempi n.20kg laihempi ja kehtaat vielä väittää et sun pitäis muka laihuttaa!!mun se pitää laihuttaa ja niin kyllä yritänki ja voin kans tosta sairaala dietistä sanoo et se toimii se on vaan vitun pahaa!!mulla tippu 1.6kg vuorokaudenaikana yritän para-aikaa syyä sitä tuntuu et itku tulee..
- ...
ei mun mielestä vaan.normaalipainoinen on todella kaukana laihasta ja mä olen pyöreä normaalipainoinen.enkä halua olla.
- tytteli
... kirjoitti:
ei mun mielestä vaan.normaalipainoinen on todella kaukana laihasta ja mä olen pyöreä normaalipainoinen.enkä halua olla.
siis onko vaan ylipainoisilla oikeus laihduttaa? todella ärsyttävää jos heti haukutaan kun on normaalipainoinen ja vähän laihduttaa..sehän on just hyvä että pitää huolta itsestään, ettei pääse lihomaan, tajuaa ajoissa alkaa tarkkailemaan painoaan, eikä vasta sitten kun on jo lihava! mä olen 164/51, ja pudotan painoani kyllä kesään mennessä, että kehtaa mennä rannalle. mutsikin on mulle jo sanonut että sun pitäs laihduttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2403365Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2483113Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa352692Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2362366En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1251675Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina2161437Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111255Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa931220Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2151212- 1181022