Asun osa-aika vanhempana vuokrakaksiossa. Tyttöystäväni asuu vuokralla kämppiksen kanssa kolmiossa. Viime aikona heillä on välit kiristyneet eivätkä enää puhu keskenään. Hän haluaa muuttaa pois sieltä, mutta rahaa ei ole ostaa asuntoa - vuokralle ei halua - ahdistaa maksaa muille vuokraa. Ratkaisuna muuttaa naapurikaupunkiin halpojen (osto-) hintojen perässä, n. 1 tunnin ajomatkan päähän ja tehdä etätöitä.
En ole oikein innostunut ajatuksesta. En pidä kaukosuhteista ja pelkään että yhteistä aikaa jää vähän. Hänelle välimatka ei ole ongelma, sanoo että kyllä me yhdessä selviämme. Lisäksi voisin tehdä etätöitä hänen luonaan, kun ei ole isä-viikkoa.
Tietysti, jos muuttaisimme yhteen, niin ongelma olisi ratkaistu, mutta kun en vielä tiedä, haluanko sitä.
Olen yrittänyt järjestää niin, että hän tulisi minun luokseni kamoinensa pidemmäksi aikaa, mutta se aloite ei oikein ota tuulta alleen, koska hän ei halua tulla tämmöiselle alueelle pidemmäksi aikaa.
Sanoin hänelle, että en oikein ole ilahtunut tästä projektista, mutta hän ei ole (halua olla?) huolissaan.
Niin, mitähän mä oikein tässä kysynkään. En oikein tiedä, mutta pelkään joutuvani etäsuhteeseen, mikä ei oikein sovi mulle.
Tyttöystävän muuttopuuhat
Anonyymi
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2512294- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471349Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647