Kehityskelpoinen?

Anonyymi

Mitä tarkoittaa, jos mies sanoo, et oon kehityskelpoinen mm. tyttöystäväehdokkaana, ruuanlaittajana ja ylipäänsä kaikessa? Onko se huono vai positiivinen asia? Kuulen tätä "kehityskelpoinen" koko ajan mieheltä, jota tapailen. Oon kysynyt, mitä hän sillä tarkoittaa, mut suoraa vastausta en ole saanut.

6

2043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei yhtä hyvä kuin edellinen, mutta pienellä käskyttämisellä (hienovaraisella ohjaamisella) tulee exää parempi

• Anonyymi

Tätä mä vähän itsekin ajattelin, että ei mikään positiivinen kommentti ja varsinkaan, jos exään pitää verrata. Ja sitähän hän varmasti tekee, kun pitkä avioliitto on takana.

Tuntuu itsestä vaan pahalta, kun toinen käyttää tuota sanaa kommentoidessaan, vaikka laittamaani ruokaa tai miettiessään sitä, olisinko hänelle sopiva seurustelukumppani/tyttöystävä. Taitaa mies olla ihan ääliö, en ole moiseen käytökseen koskaan aikaisemmin törmännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä mä vähän itsekin ajattelin, että ei mikään positiivinen kommentti ja varsinkaan, jos exään pitää verrata. Ja sitähän hän varmasti tekee, kun pitkä avioliitto on takana.

Tuntuu itsestä vaan pahalta, kun toinen käyttää tuota sanaa kommentoidessaan, vaikka laittamaani ruokaa tai miettiessään sitä, olisinko hänelle sopiva seurustelukumppani/tyttöystävä. Taitaa mies olla ihan ääliö, en ole moiseen käytökseen koskaan aikaisemmin törmännyt.

Tai sitten se on vaan oppinut uuden sanan " kehityskelpoinen" ja sen mielestä se on niin näpsä ja hauska sana, että käyttää sitä jopa sellaisissa yhteyksissä johon se ei sovi.

Kysy siltä sirkuttaen että tykkäätkö minusta vai pitäisikö muuttua ja kehittyä jotenkin?

• Tarkoittaa sitä, että mies ei avuttomuudessaan keksi sanottavaa ja yrittää huumoria, mutta heikoksi jää. Älä kuluta aikaa turhaan. On jo nähty. Jatka etsimistä. Куй железо, пока горячо. Tao rautaa niin kauan, kuin se on kuumaa.

• Anonyymi

Kehityskelpoinen eli nyrkin ja hellan väliin on vielä matkaa.

• Anonyymi

Pelkkä teit hyvää ruokaa tai joku muukin ilmaisu olisi parempi, kuin olla kehityskelpoinen. Ja mitä tulee tuohon kehityskelpoiseen tyttöystävään, niin luultavasti yrittää viljellä huonoa huumoria vertaamalla samalla kuitenkin exään tai johonkuhun toiseen. Enkä kyllä yllättyisi tuosta "nyrkin ja hellan väliin", jotenkin miehessä on jotain narsistisiakin piirteitä, sitä sanallista toisen alentamista olen havainnut. En taida jäädä pidemmäksi aikaa katselemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      3000
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1477
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      75
      1052
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      911
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      872
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      848
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe