Naiset mokaa suhteen saamisen

Anonyymi

Naiset ei uskalla kertoo ihastumista kun vasta sitten kun miehen kiinnostus menee ohi ja on lopahtanut. Sitten kun nainen ei saa enää huomiota mieheltä niin nainen herää ja kertookin että kiinnostaisi seurustella.

Mies ei jaksa pitkään flirttailla naiselle ja kun nainen ei sano mitään eikä anna vastakaikua niin mies alkaa jo etsimään uutta naista. Monesti mies tapailee jo toista naista kun edellinen nainen kertookin että kiinnostaisi se suhde.

86

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs mokaamista tuossa on, jos on joku keppiheikki, mikä toimii hyväksynnällä? Antaa vaan jatkaa itsensä hyväksymisen etsintää, jos ei sitä ole omasta takaa...

• Anonyymi

Suomeksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Suomeksi?

Suomeksihsn tuo on...

Yksikertaisille rautalankamalli:

Jos mies odottaa naiselta isoa parisuhdepäivitystä kaikille, ennenkuin voi tyytyväisenä itse olla suhteessa, on vika miehen pääkopassa, ei naisessa.

• Anonyymi

Mikä taas kiukuttaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä taas kiukuttaa?

Ei mikään. Sloittajaahsn tuo tuntuu kiukuttavan muut. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä taas kiukuttaa?

Sillä on menkat.

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

Suomeksihsn tuo on...

Jos mies odottaa naiselta isoa parisuhdepäivitystä kaikille, ennenkuin voi tyytyväisenä itse olla suhteessa, on vika miehen pääkopassa, ei naisessa.

Eikun hän tarkoitti että nainen kertoo miehelle itselleen että kiinnostaa. Ei tarvitse mitään feisbuukstatuksia alkaa muuttelemaan. Jos ei hyväksyvää vastausta saa, niin aika äkkiähän sitä on mies vähintääkin 'creepy'.

• Anonyymi

Suomeksihsn tuo on...

Komppaan tätä.

Kyllä se huomiohuoraus miehiltäkin onnistuu👍

Eipä paljoa mies panosta naiseen, jossei edes treffikutsua voi tehdä ilman jotain varmuutta, että nainen on jo varma, että haluaa SUHTEEN kyseisen miehen kanssa😂

Siis ihan pelkän ulkonäön ja yleisen olemuksen perusteella...huhhuh.

Missä näitä egoillaan pönöttäviä ääliöitä oikein kasvaa?

Sitten valitetaan, kun saadaan vaan golddiggereitä ja muita opportunisteja suhteisiin. Vaikkei itse osaa alkeellisia huomaavaisuustapoja ja arvottaa itsensä suhteessa välittömästi siksi tavoitelluksi osapuoleksi=pää niin omissa pilvissä, että kyllä saalistajille helppo tapaus moinen itsekeskeinen höynä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikun hän tarkoitti että nainen kertoo miehelle itselleen että kiinnostaa. Ei tarvitse mitään feisbuukstatuksia alkaa muuttelemaan. Jos ei hyväksyvää vastausta saa, niin aika äkkiähän sitä on mies vähintääkin 'creepy'.

No ainahan voi itse kysyä, vai onko suu ja korvat vaan koristeina?

• Anonyymi kirjoitti:

Komppaan tätä.

Eipä paljoa mies panosta naiseen, jossei edes treffikutsua voi tehdä ilman jotain varmuutta, että nainen on jo varma, että haluaa SUHTEEN kyseisen miehen kanssa😂

Sitten valitetaan, kun saadaan vaan golddiggereitä ja muita opportunisteja suhteisiin. Vaikkei itse osaa alkeellisia huomaavaisuustapoja ja arvottaa itsensä suhteessa välittömästi siksi tavoitelluksi osapuoleksi=pää niin omissa pilvissä, että kyllä saalistajille helppo tapaus moinen itsekeskeinen höynä.

No eipä sitä itsekään pitkäksi sikaa halua jäädä empätiedä-ajatuksen varaan keikkumaan, mutta tosiaankin voi kysyä ja sitten itse ilmoittaa, ettei jää odottamaan, vaan jatkaa eteenpäin. Ihmiset epäröi ja puntaroi, mutta se on heidän asiansa.

Ei siitä tarvitse numeroa tehdä ja uhriutua. 😀

• Anonyymi

No eipä sitä itsekään pitkäksi sikaa halua jäädä empätiedä-ajatuksen varaan keikkumaan, mutta tosiaankin voi kysyä ja sitten itse ilmoittaa, ettei jää odottamaan, vaan jatkaa eteenpäin. Ihmiset epäröi ja puntaroi, mutta se on heidän asiansa.

Ei siitä tarvitse numeroa tehdä ja uhriutua. 😀

En ole toki uhriutunut. Mähän olen topnainen, kyllä musta löytyy tarvittavaa kovuutta jättää sikseen joku säheltäjä, vaikka kuinka hyvät kemiat on ja sen menetys harmittaa itseä aika paljonkin.

Aloittajalle voisin heijastellen omia tän hetkisiä tunteitani vastaavassa tilanteessa kykenemättömän miehen suhteen, sanoa:

V..tu oot säälittävä. Oot menettänyt mun kunnioitukseni miehenä. Malja on särkynyt eikä sirpaleet tuota nyt onnea. Ja oot jatkuvasti pannut halpoja kaverityrkkyjäsi, luuletko, etten tajunnut? Oot antanut niille sen, mikä olisi kuulunut mulle. Kaikki vaan siksi, että pelkäät mua etkä uskaltanut olla mulle mies. Vai pelkäsitkö mitä isi ja äiti ja kaikki kaverit sanoo,täh??

Oon niin v..tuuntunut, eli nyt pysy kaukana tai tuun naamalle. Ja lopeta se kyttääminen, kyttää vaan niitä panohuoriasi koko lopunikääsi, typerä luuserinarttu👎🌚

• Anonyymi kirjoitti:

En ole toki uhriutunut. Mähän olen topnainen, kyllä musta löytyy tarvittavaa kovuutta jättää sikseen joku säheltäjä, vaikka kuinka hyvät kemiat on ja sen menetys harmittaa itseä aika paljonkin.

Aloittajalle voisin heijastellen omia tän hetkisiä tunteitani vastaavassa tilanteessa kykenemättömän miehen suhteen, sanoa:

V..tu oot säälittävä. Oot menettänyt mun kunnioitukseni miehenä. Malja on särkynyt eikä sirpaleet tuota nyt onnea. Ja oot jatkuvasti pannut halpoja kaverityrkkyjäsi, luuletko, etten tajunnut? Oot antanut niille sen, mikä olisi kuulunut mulle. Kaikki vaan siksi, että pelkäät mua etkä uskaltanut olla mulle mies. Vai pelkäsitkö mitä isi ja äiti ja kaikki kaverit sanoo,täh??

Oon niin v..tuuntunut, eli nyt pysy kaukana tai tuun naamalle. Ja lopeta se kyttääminen, kyttää vaan niitä panohuoriasi koko lopunikääsi, typerä luuserinarttu👎🌚

No siinähän oli patoutumaa kerrakseen. 😃

Helpottiko? 😬

• Anonyymi

No siinähän oli patoutumaa kerrakseen. 😃

Helpottiko? 😬

😂😂😂😝👌

Ehkä vähän...ootan niin innolla jälleen näkemistä!!😱

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😝👌

Ehkä vähän...ootan niin innolla jälleen näkemistä!!😱

Heh... 😁

Hyvhän se välillä on svata venttiiliä, niin ei kuuppa turpoa. 😂

Mun pitäis kerätä jotain agrea ja riehua kärrin kyydistä 500kg pellettiä, mä voisin tarjota helpon ja suuntauttavan agressionpurkuhetken jollekin. Itse taputtaidin vieressä ja uhosin psinamaan lisää..😝

• Anonyymi

Heh... 😁

Mun pitäis kerätä jotain agrea ja riehua kärrin kyydistä 500kg pellettiä, mä voisin tarjota helpon ja suuntauttavan agressionpurkuhetken jollekin. Itse taputtaidin vieressä ja uhosin psinamaan lisää..😝

Just aattelinkin, et täytyykin kysäistä, mitä maalle kuuluu😃

Joo kyllä se niin, että fyysistä hommaa tekemällä saa hyvin ittensä rauhotettua. Kyllä pistelisin nyt murut pakettiin oikein mielelläni. Salit on vielä kiinni, ei pääse sinne ja vähän liikaakin hevosvoimia alla, keittää kiinni harva se päivä.

Toki tulee ulkoiltua, mut epätasapaino treenissä ei oikein sovi mulle kehoon eikä mentaalisesti.

Eikö nyt olisi mitään, mitä voisit vihata pari tuntia? Niin hommat kävis äkkiä😅

• Anonyymi kirjoitti:

Just aattelinkin, et täytyykin kysäistä, mitä maalle kuuluu😃

Joo kyllä se niin, että fyysistä hommaa tekemällä saa hyvin ittensä rauhotettua. Kyllä pistelisin nyt murut pakettiin oikein mielelläni. Salit on vielä kiinni, ei pääse sinne ja vähän liikaakin hevosvoimia alla, keittää kiinni harva se päivä.

Toki tulee ulkoiltua, mut epätasapaino treenissä ei oikein sovi mulle kehoon eikä mentaalisesti.

Eikö nyt olisi mitään, mitä voisit vihata pari tuntia? Niin hommat kävis äkkiä😅

No exäkin soitti ja lopuksi naureskeltiin vaan puhelimessa, ei tullut agree siitäkään, mutta tekniikalla pisti papanapussin roikoksiin. Ja sain Nissaniin hienon mediasoittimen Kiinasta. En kerkee sitä ehkä nyt tällä viikolla asentelemaan, mutta härvään ensiviikolla sitten sen paikoilleen. Pitää virittää pikkukamerakin sitten tuonne lavan kaiteeseen, niin voi kurkkia ketä on jäämässä alle, kun peruuttelee. 😄

Sun pitää alkaa tekee jotain mäkinousujuttuja ja leuvanvetohommia, että saat vähän raskaampaa vastinetta arkeen, ettet ihan ole kävelevä aikapommi. 😀

• Anonyymi

No exäkin soitti ja lopuksi naureskeltiin vaan puhelimessa, ei tullut agree siitäkään, mutta tekniikalla pisti papanapussin roikoksiin. Ja sain Nissaniin hienon mediasoittimen Kiinasta. En kerkee sitä ehkä nyt tällä viikolla asentelemaan, mutta härvään ensiviikolla sitten sen paikoilleen. Pitää virittää pikkukamerakin sitten tuonne lavan kaiteeseen, niin voi kurkkia ketä on jäämässä alle, kun peruuttelee. 😄

Sun pitää alkaa tekee jotain mäkinousujuttuja ja leuvanvetohommia, että saat vähän raskaampaa vastinetta arkeen, ettet ihan ole kävelevä aikapommi. 😀

Ei mua haittaa! Rakastan itseäni sellaisena, kun olen😊❤

Meneehän ne touhut hyvälläkin tuulella näppärästi eteenpäin, noita elektroniikkajuttuja varmaan hauska laittaa, kuulostaa hyvältä!

Täytyy tässä ottaa vähän kierroksia ennen radalle paluuta, kyllä on omaankin kankkuun ihan väkisin tullut löysää tänä aikana nyt, ärsyttää niin pirusti, kun hyvä treeniputki katkesi. Salilla huomattavasti väljempää, kun kadulla, kaupassa, julkisissa kuitenkin, ei omaan pollaan mahdu, että mitä hyötyä on, että terveimpien ihmisten kuntoa aletaan ajaa alas, mullakin astmaa ja jossen olis niin hyväkuntoinen, niin olisin riskiryhmässä...

Mut hyvät illat sulle, Helsinki kuittaa, onneksi on sentään Dynastiassa kireitä perseitä näytillä😅👌

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mua haittaa! Rakastan itseäni sellaisena, kun olen😊❤

Meneehän ne touhut hyvälläkin tuulella näppärästi eteenpäin, noita elektroniikkajuttuja varmaan hauska laittaa, kuulostaa hyvältä!

Täytyy tässä ottaa vähän kierroksia ennen radalle paluuta, kyllä on omaankin kankkuun ihan väkisin tullut löysää tänä aikana nyt, ärsyttää niin pirusti, kun hyvä treeniputki katkesi. Salilla huomattavasti väljempää, kun kadulla, kaupassa, julkisissa kuitenkin, ei omaan pollaan mahdu, että mitä hyötyä on, että terveimpien ihmisten kuntoa aletaan ajaa alas, mullakin astmaa ja jossen olis niin hyväkuntoinen, niin olisin riskiryhmässä...

Mut hyvät illat sulle, Helsinki kuittaa, onneksi on sentään Dynastiassa kireitä perseitä näytillä😅👌

Hausks ainskin olet. 😄👌

• Anonyymi

Suomeksihsn tuo on...

Yksinkertaisille..pidät siis itseäsi nerona.
        Hyväksyntää kaipaa sellainen joka mainitsee jokaisen pikkuasian mitä tekee, halonhakkuut, liiterin seinien laudoitus, nivelien vaihto ym. pikkuasiat joita miljoonat muutkin tekee ja monet tekee paljon vaativampia juttuja mutta eivät puhu siitä eivätkä kaipaa tai tarvitse hyväksyntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komppaan tätä.

Miten liittyi aloitukseen?

• Anonyymi

Heh... 😁

tässä taas hyväksynnän hakemista.

• Niin, mikä tässä oli se ongelma? Ja kenellä?

• Joku loukkaantunut mies ruikuttaa, kun menit vasta nyt kertomaan kun jo uuden ehdin etsiä vai nainen on nyreenä, kun ei aiemmin älynnyt avata suutaan?

En nyt ymmärrä ongelmaa tässä. Jos molemmilla on mielenkiintoa, niin parempi myöhään kun ei milloinkaan, mutta jos on jo ehditty uusi heila katsoa jonka kanssa elämä maittaa, niin elämä jatkuu ja myöhästynyt etsiskelee uuden. Eikö se sillä ole selvä?

Ei kai sitä tarvitse jäädä kaatunutta maitoa loppuiäksi itkemään?

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Joku loukkaantunut mies ruikuttaa, kun menit vasta nyt kertomaan kun jo uuden ehdin etsiä vai nainen on nyreenä, kun ei aiemmin älynnyt avata suutaan?

En nyt ymmärrä ongelmaa tässä. Jos molemmilla on mielenkiintoa, niin parempi myöhään kun ei milloinkaan, mutta jos on jo ehditty uusi heila katsoa jonka kanssa elämä maittaa, niin elämä jatkuu ja myöhästynyt etsiskelee uuden. Eikö se sillä ole selvä?

Ei kai sitä tarvitse jäädä kaatunutta maitoa loppuiäksi itkemään?

Jos ei sen uudenkaan kanssa nappaa loppupeleissä niin käy niinkuin siinä sadussa jossa koira näki veden heijastuksessa toisen luun ja entinenkin putosi järveen kun lähti sitä tavoittelemaan. Mutta tässä se ero että luultakin pitää kysyä lupa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ei sen uudenkaan kanssa nappaa loppupeleissä niin käy niinkuin siinä sadussa jossa koira näki veden heijastuksessa toisen luun ja entinenkin putosi järveen kun lähti sitä tavoittelemaan. Mutta tässä se ero että luultakin pitää kysyä lupa.

Tämä satu ei ole kantautunut mun korviin asti. :)

• Anonyymi

No jos katsoo ensitreffit alttari ohjelmia niin naiset mokanneet aina.
      Muutenkaan järkeviä naisia ei tunnu löytyvät mistään. Naiset sanoo etsivänsä parisuhdetta mutta sitten tutustumisesta tehdään älyttömän vaikeeta etteivät saa edes sanaa suusta eivätkä osaa kommunikoida miehen kanssa. älkää tehkö niitä treffiprofiileja jos ette ole tosissanne.

• Ehkäpä teillä ei henkilökemiat kohtaa, jos juttu ei luista ja ei osaa puhua mitään toisen kanssa? Pelkän netin välityksellä keskustelu ei ole kaikille välttämättä helppoa, jos ei osaa tulkita mitä toinen sanoo kirjoituksissaan.

Tai oisko mielenkiinto sitten lopahtanut jo alkuun, tulee hiljaisuus?

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Ehkäpä teillä ei henkilökemiat kohtaa, jos juttu ei luista ja ei osaa puhua mitään toisen kanssa? Pelkän netin välityksellä keskustelu ei ole kaikille välttämättä helppoa, jos ei osaa tulkita mitä toinen sanoo kirjoituksissaan.

Tai oisko mielenkiinto sitten lopahtanut jo alkuun, tulee hiljaisuus?

Laita Jan se peruukki päähän, niin muutut o naiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kun pitkätukka hevi peruukki. Käykö se?

• Anonyymi kirjoitti:

Ai mut ootas, onhan mulla kuvia pitkillä hiuksilla meitsistä. Vartus.

• Anonyymi kirjoitti:

Kelpaako?

• Anonyymi

Miehenä en allekirjoita aloitusta, kuulostaa enemmän pelimiehet puheelta kuin luottamusta herättävältä miehen puheelta.

• Minustakin tuossa on jotain mätää. Miksi mies vatvoo jotain jonkun menneen naisen ihastumisia, jos kerran itse on mennyt jo eteenpäin ja uuden naisenkin katsellut.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Minustakin tuossa on jotain mätää. Miksi mies vatvoo jotain jonkun menneen naisen ihastumisia, jos kerran itse on mennyt jo eteenpäin ja uuden naisenkin katsellut.

Ehkä tarkoitti että kun mies tapasi naisen numero ykkösen ja rakastui naiseen nutta nainen vetvoi ja oli koppava ja kun mies yritti ja antoi mahdollisuuden niin mies kun rakastuu niin mies on silloin tosissaan ja vastakaikua ei tullut ja mies löysi toisen ja nainen johon mies rakastui tulee sitten sanomaan kyllä hän rakastaa myös ja haluaa suhteen ja pyytää anteeksi kun esitti vaikeaa niin kyllä miehellekkin paha mieli tulee miksei voinut sanoa aikaisemmin mutta ehkä ei tarkoitettukaan yhteen ja lähtee neiti kakkosen luo ja menevät naimisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tarkoitti että kun mies tapasi naisen numero ykkösen ja rakastui naiseen nutta nainen vetvoi ja oli koppava ja kun mies yritti ja antoi mahdollisuuden niin mies kun rakastuu niin mies on silloin tosissaan ja vastakaikua ei tullut ja mies löysi toisen ja nainen johon mies rakastui tulee sitten sanomaan kyllä hän rakastaa myös ja haluaa suhteen ja pyytää anteeksi kun esitti vaikeaa niin kyllä miehellekkin paha mieli tulee miksei voinut sanoa aikaisemmin mutta ehkä ei tarkoitettukaan yhteen ja lähtee neiti kakkosen luo ja menevät naimisiin

Tarinan miehellehän kävi hyvin!

Ei joutunut koppavan vetvojan kanssa elämäänsä viettämään, vaan löysi itselleen paremman vaihtoehdon alttarille vietäväksi.

• Anonyymi kirjoitti:

No, joskus voi käydä noinkin. Empii liian kauan mitä haluaa vai haluaako ylipäänsä mitään ja jää rannalle ruikuttamaan. Jokaisen täytyy vetää joku raja johonkin, jonka jälkeen jatkaa elämää eteenpäin.

Voihan se harmittaa, mutta elämä on valintoja ja valitsematta jättämisiä. Niiden kanssa täytyy oppia elämään.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Minustakin tuossa on jotain mätää. Miksi mies vatvoo jotain jonkun menneen naisen ihastumisia, jos kerran itse on mennyt jo eteenpäin ja uuden naisenkin katsellut.

No ei tainnut päästä yli, kun tuli hyvä sauma mokattua ja kunnolla. Naiseen, johon itsellä roimasti kiinnostusta, niin roimasti, että näyttämisen halu meni egoiluksi joka vahingoitti tsänssejä optiminaiseen.

Sitten laastarisuhde ja kostopanot päälle.

Ei aloittajalla hyvin mene. Eikä varsinaisesti mikään saalis mies joka kusee hommat.

Mut ainakin sen verran järkeä, että alussa koitti sysätä vastuun naiselle!

Kertoohan sekin jotain: mies tiesi jo alussa kusevansa hommat, jos joutuu rattiin.

Kyseisen miehen naiselle paljon duunia tiedossa: miellyttämistä, ohjailua, vastuun kantoa suhteesta jne.

Kunnes jäbä vetää maton alta, kun väittää akkansa manipuloivan itseään😂😂😂

Päätyy tekemään raskaaksi jonkun totaalisen idiootin, itseään huomattavasti nuoremman.

Visioita tulevaisuudesta..hah

Haluuko joku jatkaa kertomusta? Miten käy aloituksen naiselle?

• Anonyymi kirjoitti:

No ei tainnut päästä yli, kun tuli hyvä sauma mokattua ja kunnolla. Naiseen, johon itsellä roimasti kiinnostusta, niin roimasti, että näyttämisen halu meni egoiluksi joka vahingoitti tsänssejä optiminaiseen.

Sitten laastarisuhde ja kostopanot päälle.

Ei aloittajalla hyvin mene. Eikä varsinaisesti mikään saalis mies joka kusee hommat.

Mut ainakin sen verran järkeä, että alussa koitti sysätä vastuun naiselle!

Kertoohan sekin jotain: mies tiesi jo alussa kusevansa hommat, jos joutuu rattiin.

Kyseisen miehen naiselle paljon duunia tiedossa: miellyttämistä, ohjailua, vastuun kantoa suhteesta jne.

Kunnes jäbä vetää maton alta, kun väittää akkansa manipuloivan itseään😂😂😂

Päätyy tekemään raskaaksi jonkun totaalisen idiootin, itseään huomattavasti nuoremman.

Visioita tulevaisuudesta..hah

Haluuko joku jatkaa kertomusta? Miten käy aloituksen naiselle?

Öö, onko tämä nyt ihan oikean elämän tapahtumia vai stooria? :)

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Öö, onko tämä nyt ihan oikean elämän tapahtumia vai stooria? :)

Jotain siltä väliltä😘

Mulla aika usein miehet vetää överiksi, kun alkavat näyttämisen tai kiiman takia sekoilemaan.

Melkein mitä tahansa muuta, paitsi normaali suora ja asiallinen aloite käytös.

Ja kyllä olen itsekkin tehnyt juttelualoitteita ja koittanut olla kärsivällinen, ei ole siitäkään kiinni.

Nyt on yks nuori komea kundi tekemässä vaikutuksen, cool, mutta kiinnostunut ja ihanan huomaavainenkin, tarkkaavainen ilman että on epäilevä paskanaama. Kivaa vaihtelua egoiluun ja kilpailemispaskaan, vaikkei mitään oliskaan. Ihan kun reikä siinä muovipussissa minkä yhteiset "tasonormit" on vetäneet mun päähäni.

Voi munan ja rahatukon heiluttelijat painua helvettiinsä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotain siltä väliltä😘

Mulla aika usein miehet vetää överiksi, kun alkavat näyttämisen tai kiiman takia sekoilemaan.

Melkein mitä tahansa muuta, paitsi normaali suora ja asiallinen aloite käytös.

Ja kyllä olen itsekkin tehnyt juttelualoitteita ja koittanut olla kärsivällinen, ei ole siitäkään kiinni.

Nyt on yks nuori komea kundi tekemässä vaikutuksen, cool, mutta kiinnostunut ja ihanan huomaavainenkin, tarkkaavainen ilman että on epäilevä paskanaama. Kivaa vaihtelua egoiluun ja kilpailemispaskaan, vaikkei mitään oliskaan. Ihan kun reikä siinä muovipussissa minkä yhteiset "tasonormit" on vetäneet mun päähäni.

Voi munan ja rahatukon heiluttelijat painua helvettiinsä.

Okei. No lycka till nyt nuoren kanssa. :)

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Okei. No lycka till nyt nuoren kanssa. :)

Kiitti. Toivossa on sentään parempi elää, kun epätoivossa😈

Buaahaaahaaaaahaaa...

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitti. Toivossa on sentään parempi elää, kun epätoivossa😈

Buaahaaahaaaaahaaa...

Jep. 😄

• Anonyymi

Ei kuulosta aidolta molemminpuoliselta kiinnostukselta. Jos miehen kiinnostus noin vaan eks kaks lopahtaa ja vaihtaa kohdetta niin ei se olis muutenkaan ollu kovin kestävää sorttia. Jos naisen taas kestää kuukausitolkulla lämmetä niin kyse on vaan menetetyn huomion kaupaamisesta, ei aidosta kiinnostuksesta. Oli kumpi vaan niin ei tuossa mitään suurempaa menetä.

• Tämä käy järkeen.

• Anonyymi

Keppiheikki. Kiitos tästä, aina oppii uusia sanoja.

• Anonyymi

Mitä keppiheikki tarkoittaa?

• J-a-n

• J-a-n kirjoitti:

Se on savolainen kilpaurheilulaji. :)

https://www.riemurasia.net/video/Keppiheikki-tiella/189946

Ehkä se ei tarkoittanut aivan tuota? :D

Tänään jaksat olla vitsikkäälläpäällä?

Minusta naisten harteille ei kannata suhteen mokaamista säilyttää. Taitaa olla kahden kauppa, että suhde syntyy?

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Ehkä se ei tarkoittanut aivan tuota? :D

Tänään jaksat olla vitsikkäälläpäällä?

Minusta naisten harteille ei kannata suhteen mokaamista säilyttää. Taitaa olla kahden kauppa, että suhde syntyy?

Sovitaan, että tarkoittaa. :)

Välillä tarttee olla, ettei pää poksahda. Kohta lähden kuntoutukseen.

Kahden kauppaahan se on, mutta empijästä aina kiinni oli kuka hyvää se joka empii.

• J-a-n kirjoitti:

Sovitaan, että tarkoittaa. :)

Välillä tarttee olla, ettei pää poksahda. Kohta lähden kuntoutukseen.

Kahden kauppaahan se on, mutta empijästä aina kiinni oli kuka hyvää se joka empii.

J-a.-n: "Välillä tarttee olla, ettei pää poksahda. Kohta lähden kuntoutukseen."

Toivottavasti siitä kuntoutuksesta on apua. Mitä se sisältää?

J-a.-n: "Välillä tarttee olla, ettei pää poksahda. Kohta lähden kuntoutukseen."

Toivottavasti siitä kuntoutuksesta on apua. Mitä se sisältää?

Olen neulatyyny eli akupunktio, manipulaatiolla ja harjotteilla kokeillaan.

• J-a-n kirjoitti:

Olen neulatyyny eli akupunktio, manipulaatiolla ja harjotteilla kokeillaan.

Ahaa, vai sellaista. Toivottavasti auttaa akupunktio ja muu! :)

Itse olen monta kertaa naisen suhteen mokannut sen suhteen saamisen. On tiellä ollut ristiriitaisia tunteita ja ei ole kaivannut silloin elämäänsä oikein naista vaan on halunnut pohjimmiltaan olla sinkkuna.

Ahaa, vai sellaista. Toivottavasti auttaa akupunktio ja muu! :)

Itse olen monta kertaa naisen suhteen mokannut sen suhteen saamisen. On tiellä ollut ristiriitaisia tunteita ja ei ole kaivannut silloin elämäänsä oikein naista vaan on halunnut pohjimmiltaan olla sinkkuna.

No tänään olikin erilainen käsittely ja nyt olen ihan naatti. Kihelmöi ihoa kaikkialta. Kuulemma liittyy hermotuksiin.

Saan tuossa lapsille ruoan valmiiksi, niin käyn nukkumaan.

Yym, luulen että pitkään empiminen on alitajuista ehkä tietoistakin jarruttamista, kertoo ettei ole ihan oikeasti valmis vielä suhteilemaan. Ihan kovin kauaa ei tarvitse miettiä tutustumisen suhteen, jos yhtään on mielenkiintoa ihmistä kohtaan.

Nuo ristiriitaiset tunteet just monella varmaan tekee sen, että painaa jarrupoljinta. Luovuttaa, ennen kun tapahtuu jotain hallitsematonta tms. mihin oikeastaan ole edes valmis. Tai pelottaa.

Onko ne sitten edes mokiakaan välttämättä, jos ei ole oikeasti halujakaan silloin? Ei minusta.

• J-a-n kirjoitti:

No tänään olikin erilainen käsittely ja nyt olen ihan naatti. Kihelmöi ihoa kaikkialta. Kuulemma liittyy hermotuksiin.

Saan tuossa lapsille ruoan valmiiksi, niin käyn nukkumaan.

Yym, luulen että pitkään empiminen on alitajuista ehkä tietoistakin jarruttamista, kertoo ettei ole ihan oikeasti valmis vielä suhteilemaan. Ihan kovin kauaa ei tarvitse miettiä tutustumisen suhteen, jos yhtään on mielenkiintoa ihmistä kohtaan.

Nuo ristiriitaiset tunteet just monella varmaan tekee sen, että painaa jarrupoljinta. Luovuttaa, ennen kun tapahtuu jotain hallitsematonta tms. mihin oikeastaan ole edes valmis. Tai pelottaa.

Onko ne sitten edes mokiakaan välttämättä, jos ei ole oikeasti halujakaan silloin? Ei minusta.

J-a-n: "Saan tuossa lapsille ruoan valmiiksi, niin käyn nukkumaan. "

Toivottavasti nukuit makeasti ja herättyäsi huomasit, että hoidosta oli ainakin vähän apua! :) Aurinkoisia kelejä Sinne Tuuliseen Kaupunkiin! :)

J-a-n: "Saan tuossa lapsille ruoan valmiiksi, niin käyn nukkumaan. "

Toivottavasti nukuit makeasti ja herättyäsi huomasit, että hoidosta oli ainakin vähän apua! :) Aurinkoisia kelejä Sinne Tuuliseen Kaupunkiin! :)

En itseasiassa nukkunut, ei kyennyt. Särkyjä tuli lisää tuon jälkeen, mutta se oli odotettavissa. Vähän yliväsynyt ja apea fiilis.

Eiköhän kunnon yöunet taas korjaa ainakin fiiliksen. Kiitos, öitä. :)

• J-a-n kirjoitti:

En itseasiassa nukkunut, ei kyennyt. Särkyjä tuli lisää tuon jälkeen, mutta se oli odotettavissa. Vähän yliväsynyt ja apea fiilis.

Eiköhän kunnon yöunet taas korjaa ainakin fiiliksen. Kiitos, öitä. :)

Saanko onnitella hyvistä unista yöllä? Nyt on nukuttu kunnon unet? Itse valvoin yöllä katsoen Mestarien liigan futisottelua. Puolilta öiltä katsoin kahden ottelun tulokset ja sitten ryhdyin nukkumaan. Milloinka sinulla tuli uni?

Saanko onnitella hyvistä unista yöllä? Nyt on nukuttu kunnon unet? Itse valvoin yöllä katsoen Mestarien liigan futisottelua. Puolilta öiltä katsoin kahden ottelun tulokset ja sitten ryhdyin nukkumaan. Milloinka sinulla tuli uni?

Aika hyvin sain nukuttua, heräilen vaan jo aamuyötä. Oisko tuo valoisuuskin mikä vähän vaikuttaa. :)

En kellonaikaa laittanut merkille. Nukahdin vaan zip.

Mites peli kulki? :)

• J-a-n kirjoitti:

Aika hyvin sain nukuttua, heräilen vaan jo aamuyötä. Oisko tuo valoisuuskin mikä vähän vaikuttaa. :)

En kellonaikaa laittanut merkille. Nukahdin vaan zip.

Mites peli kulki? :)

J-a-n: "Mites peli kulki? :)"

Oikeat joukkueet voittivat: PSG ja Chelsea. Tänään valitettavasti jompikumpi suosikkijoukkueistani - Liverpool/Real Madrid - tippuu, sillä ovat vastakkain.

Mitäs sinun päivääsi on kuulunut?

• Anonyymi

Kyllä miehellä on rajansa kun aikansa yrittää saada naista eikä nainen osoita sitten kiinnostusta vasta sitten kun tajuaa että miehen kiinnostus loppui. Monesti itselle käynyt niin en minä ala jahtaamaan naista kuukausikaupalla, kerran kaks pyydän treffeille ja sitten en enää ja nainen sitten soittelee parin viikon päästä jospa mua kiinnostais ne treffit vielä.

• Anonyymi

Olet niin vastustamattoman ihana ettei naiset pääse susta koskaan yli ja siksi ne soittelee vielä vuosienkin päästä sua treffeille.

Sen sun vastustamattoman ihanuutesi takia naisia ujostuttaa alkuun lähteä sun kanssa treffeille kun ajattelevat etteivät ole sun arvoisia.

• Anonyymi

Missä te yleensä tapaatte kun nykyään saa käydä vain kaupassa ja töissä?

• Anonyymi

Mikä mikä maassa.

• Anonyymi

Itsellä juuri tuollaisia kokemuksia miehistä.

• Anonyymi

No jaa, on sitten miten tahansa ja mitenpäin tahansa. En näe asiaa noin. Ihmiset jos tuntee toisensa niin ei noi oo mitään yhden kerran asioihin perustuvia nyt meni mahkut juttuja. Yhden yön juttu eri asia, kun kohtaaminen yhden kerran tuntemattoman kanssa. Mutta onko semmoinen ees mikään moka, uutta kehiin siihen.

• Anonyymi

Vain viinaa juomalla mies tutustuu naisiin ja silloin kiinnostusta on kun juodaan viinaa baarissa.

T viinamies

• Anonyymi

Suuri osa suhteista myös tuhoutuu viinaa juomalla. Viina on viisasten juoma kuten sanotaan.

• Anonyymi

Se mies ei ollut aidosti kiinnostunut kun ei antanut aikaa vaan siirtyi heti seuraavaan. Ruma jäi.

• Anonyymi

Ite olet oikiasti tosi ruma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite olet oikiasti tosi ruma.

Niin sitä just tarkoitin.

• Anonyymi

Amerikkalaisethan ovat ratkaisseet asian niin että deittailevat usean kanssa samaan aikaan.

• Anonyymi

Itse olen hyvinkin varovainen nykyään tutustumaan miehiin. Koska on ollut huonoja kokemuksia mm. valehtelua, pettämistä jne. Haluan tutustua rauhassa, jotta näen, millainen toinen oikeastaan luonteeltaan on. Yleensä miehet ei jaksa odottaa, kiinnostus lopahtaa ja vaihdetaan sitten lennosta toiseen. Olen kyllä kertonut heille, miksi haluan edetä rauhassa ja ilmaissut kiinnostukseni. Siitä ei ole ainakaan kyse, etteivätkö he tietäisi minun olevan kiinnostunut. Toivottavasti joskus löytyy vielä joku mies jostain, joka jaksaa tutustua rauhassa ja harkiten.

• Anonyymi

Noin minäkin haluun tutustua naiseen.

• No mutta tuohan on ihan ymmärrettävää noilla kokemuksilla. Ja on ihan muutenkin järkevää tutustua rauhassa. Malttamattomat sitten vaan tippuu kelkasta, itseään ei kuitenkaan kannata pakolla tunkea tilaan, jossa ei halua olla. Tai missä on paha olla.

• J-a-n kirjoitti:

No mutta tuohan on ihan ymmärrettävää noilla kokemuksilla. Ja on ihan muutenkin järkevää tutustua rauhassa. Malttamattomat sitten vaan tippuu kelkasta, itseään ei kuitenkaan kannata pakolla tunkea tilaan, jossa ei halua olla. Tai missä on paha olla.

Itseasiassa aikalailla samasta syystä minäkin jaksan jankuttaa tuosta rauhassa tutustumisesta. Huonoja kokemuksia liian sukkelasta tutustumisesta ja haluttomuudesta joutua aina vääränlaisten kanssa suhteisiin. Ei viitti montaa suhdetta yhden elämän aikana läpi käydä ja kuluttaa itseään niissä pilan päin kipeeksi.

• Anonyymi

Jos miehen stondis kestäisi edes varttitunnin niin friidu kyllä kerkiäisi mukaan ja kertomaan et mä rakastan sua .

• Mulle käynyt kuten aloittaja kirjoittaa.

Naiset: Se on turha enää pyyhkiä kun on housuissa jo. :(

• Anonyymi

Miehienkö on siis vielä hyödyllistä pyyhkiä kun on housuissa jo? :D

• Anonyymi

Niin ne mokaa. Naisilta on vaikea saada mitään irti jos jotain kysyy kuten millaista miestä etsii. Usein kriteereissa naisilla on jotain ja sitten ne todelliset kriteerit on ihan erilaisia kuten pituus vaatimukset että lukee jossain treffi ilmoituksessaettä kelpaa 160 cm mies mutta todellisuudessa kelpaa vain 180 cm miehet.

Naiset ei halua vaikuttaa pinnallisilta isoine vaatimuksineen mutta sen huomaa että naiset ei jaksa mitään tutustumista jos mies ei ole se unelmamies.

Sitten kun on pari viikkoa kirjoiteltu somessa ja nainen ei suostu tapaamaan niin mies lopettaa siihen ja viikon päästä nainen kirjoittelee ja ihmettelee miksi mies ei mitään kirjoittele.

Mies tekee kaikkensa että saisi tutustua naisiin ja nainen tekee kaikkensa vaikeuttakseen miehen tutustumista.

• Anonyymi

Miksi mies haluaa sitten tutustua naisiin kun ovat niin kertakaikkisen vaikeita ja kauheita olentoja?

Toiset miehet ovat niin helppoja ja kivoja ja niilläkin on 2 reikää. Mies tietää mistä mies pitää.

Unohdetaan siis naiset kokonaan ja keskitytään ihaniin, helppoihin ja seksintäyteisiin suhteisiin miesten kesken!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mies haluaa sitten tutustua naisiin kun ovat niin kertakaikkisen vaikeita ja kauheita olentoja?

Toiset miehet ovat niin helppoja ja kivoja ja niilläkin on 2 reikää. Mies tietää mistä mies pitää.

Unohdetaan siis naiset kokonaan ja keskitytään ihaniin, helppoihin ja seksintäyteisiin suhteisiin miesten kesken!

Älä nyt yllytä, hys, kohta ne tajuaa että ne voi ja sitten on kuin ruåttissa elettäis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt yllytä, hys, kohta ne tajuaa että ne voi ja sitten on kuin ruåttissa elettäis

Kun miehet panee toisiaan niin siinä ois naiset vaan tiellä!

• Anonyymi

Usein on niin, ettei ajoitus osu kohdalleen (eikä mikään ole sen tärkeämpää). Kun se ei osu kohdalleen tarkoittaa sitä, ettei kiinnostusta löydy tarpeeksi.

Jos yksi mies flirttailee naiselle saamatta heti vastakaikua, se monesti tarkoittaa, että nainen tapailee jotakuta toista miestä. Ja haluaa selvyyden entisestä tapailusta/seurustelusta vähintään itselleen ennenkuin lähtee tapailemaan uutta miestä. Mikäli uuden miehen kiinnostus tällä välin lopahtaa, niin saa aivan rauhassa lopahtaa 🤷‍♀️. Mitään mokaa ei kuitenkaan ole tapahtunut. Elämää se vain on.

- Sheena

• Anonyymi

Niin tai kun nainen onkin kertonut tunteensa miehelle jo aiemmin mutta mies vain alkaa pilkkaamaan naista

• Anonyymi

Mies kun puhuu tunteista naiselle niin äkkiä nainen katoaa.

• Anonyymi

Miehet mokaa jos eivä käy baareissa juomassa viinaa. Oma mokanne jos istutte vaan kotona.

t viinamies

• Anonyymi

Eikö se oo yleensä toisinpäin, että nainen flirttaa ja jättää sen aloitteen miehelle, että mies tuntee tehneensä sen valinnan. Ja eikö se ollu niin, että aloitteen tekevä nainen ei voi olla varma onko se mies kiinnostunut vain seksistä. Se palstatotuus siis. Ja siksi mieheltä odotetaan sitä aloitetta, ei vain pelkkää huomionosoitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8199
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2201
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2092
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1647
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      30
      1217
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe