Veljeni kulkee ahkerasti kuntosalilla ja harjoittelee muutenkin kuin hullu. Jos minä yritän rauhoitella sitä, niin se vaan yltyy. Tarkoittaa, että se vatkaa minua entistä enemmän, eli näyttää millä kaikilla tavoilla hän voi voittaa minut. Olen jo 17, enkä haluaisi aina olla hänen heittopussina tai jossain lukko-otteessa koekaniinina.
Pääsiäisenä kun se taas meinasi aloittaa, menin omaan huoneeseeni ja panin oven lukkoon. Kun tulin lopulta ulos, hyökkäsi veli kimppuuni ja väänsi minut mahalleen syliinsä ja alkoi paukutella pakaroitani ja suostui lopettamaan vasta sitten, kun minä lupasin, etten enää ovia lukitse.
Saako tuollaisen yliaktiivisen veljen rauhoittumaan muuten kuin lääkkeillä?
Veli leikkii voimamiestä
3
77
Vastaukset
- Anonyymi
sinä kerroit aivan samnman asian jo aiemmin ja sait hyviä vastauksia.
Lueppa ne uudelleen niin ei tarvitse kopioida samaa viestiä uudelleen ja uudelleen aloitukseksi. - Anonyymi
Aijaa. Mun veli on kännissä joku profeetta ja tieteilijä. Aivopierunsa leviää ympäriinsä seuraavana aamuna, itse on niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
- Anonyymi
Veli on 4 vuota minua vanhempi ja minä totuin pienestä pitäen siihen, että olin aina alakynnessä hänen kanssaan. Vielä aikuisenakin on niin, että jos meinaan voittaa vaikka väittelyssä tai korjaan hänen virheitään, niin hän muuttaa meidän kinastelun fyysiseksi. Sen hän voittaa, koska minä en tohdi olla yhtä röyhkeä kuin hän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990