Erotako vai ei

Anonyymi

Me halaillaan, yleensä minun aloitteesta. Mutta ei suutelua, ei kauniita sanoja, ei puoleen vuoteen seksiä. Tein yhden virheen puoli vuotta sitten, kyse ei ollut mistään pettämisestä. Vaimo ei vaan tunnu antavan anteeksi. Mitä teen, pitäskö meidän erota? Olen välillä yrittänyt puhua mutta tuntuu että aina juttelu kääntyy minun syyttelyyn. Kannattaako yrittää korjata välit? meillä on lapsia, jo yli kymmenvuotiaita. Olemme olleet yhdessä n. 15 vuotta.

9

188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokainen tekee oma päätös! Meille tuli ero! Lapsi on ja yhdessä saman verran :(

• Anonyymi

Hmmm....Olkaa välillä muuten vaan vähän enemmän erillään? Aikaa antaa vastaukset ja kasvattaa ikävän toisen (eli sen oman kullan) luo.

• Anonyymi

Aika*

• Anonyymi

Mikä se sun virhe oli minkä teit?

• Anonyymi

Jos teit virheen ja nainen sinua siitä syytää, niin myönnä se ja pyydä anteeksi!

• Anonyymi

Kannattaa erota. Ero teillä koittaa kuitenkin. Siihen asti vaimosi kiristää sinua. Jos suutut olet paha. Kaikki syyt kaatuvat niskaasi.
      Loput keksitään. Tärkeää ei ole se, mitä olet tehnyt? Tärkeää on se että sinua voidaan syyttää ja kiristää. Kun kiristys ei enää tuo vaimollesi mielihyvää, hän hankkii uuden miehen. Kertoo syyksi, kun meillä ei ole koskaan hauskaa.

Voit siis joko itse valita ajankohdan ja varautua tai vaimosi iskee paperin eteesi, kun olet pahimmassa jamassa muutenkin.

Kannattaa hankkia itselle tukiverkosto valmiiksi. Huolehtia rahaa toiselle tilille toiseen pankkiin, päästäksesi uuteen alkuun.

• Anonyymi

Kannattaa erota. Jos ei nyt , sitten 10 v. päästä , mutta ero tulee:( Meillä oli sama tilanne ja nyt kyllä harmittaa että emme eronneet aikaisemmin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa erota. Jos ei nyt , sitten 10 v. päästä , mutta ero tulee:( Meillä oli sama tilanne ja nyt kyllä harmittaa että emme eronneet aikaisemmin !

Avioerossa kaikki menee puoliksi, ei auta pistää rahaa mihinkään jemmaan se on petos, ja se näkyy tiliotteissa.
        Sitten eri asia, jos on avioehto.

• Anonyymi kirjoitti:

Avioerossa kaikki menee puoliksi, ei auta pistää rahaa mihinkään jemmaan se on petos, ja se näkyy tiliotteissa.
        Sitten eri asia, jos on avioehto.

Niin jos ruvetaan tarkkaan tutkimaan tekemisiä ja olemisia. Suurin osa eroista kuitenkin tapahtuu niin, että tiedetty omaisuus jaetaan kahtia ja sillä hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      116
      2985
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      29
      1371
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      103
      1227
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1017
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1007
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      978
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      56
      875
    8. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      703
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      698
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      652
    Aihe