Erotako vai ei

Anonyymi

Me halaillaan, yleensä minun aloitteesta. Mutta ei suutelua, ei kauniita sanoja, ei puoleen vuoteen seksiä. Tein yhden virheen puoli vuotta sitten, kyse ei ollut mistään pettämisestä. Vaimo ei vaan tunnu antavan anteeksi. Mitä teen, pitäskö meidän erota? Olen välillä yrittänyt puhua mutta tuntuu että aina juttelu kääntyy minun syyttelyyn. Kannattaako yrittää korjata välit? meillä on lapsia, jo yli kymmenvuotiaita. Olemme olleet yhdessä n. 15 vuotta.

9

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokainen tekee oma päätös! Meille tuli ero! Lapsi on ja yhdessä saman verran :(

    • Anonyymi

      Hmmm....Olkaa välillä muuten vaan vähän enemmän erillään? Aikaa antaa vastaukset ja kasvattaa ikävän toisen (eli sen oman kullan) luo.

      • Anonyymi

        Aika*


    • Anonyymi

      Mikä se sun virhe oli minkä teit?

    • Anonyymi

      Jos teit virheen ja nainen sinua siitä syytää, niin myönnä se ja pyydä anteeksi!

    • Anonyymi

      Kannattaa erota. Ero teillä koittaa kuitenkin. Siihen asti vaimosi kiristää sinua. Jos suutut olet paha. Kaikki syyt kaatuvat niskaasi.
      Loput keksitään. Tärkeää ei ole se, mitä olet tehnyt? Tärkeää on se että sinua voidaan syyttää ja kiristää. Kun kiristys ei enää tuo vaimollesi mielihyvää, hän hankkii uuden miehen. Kertoo syyksi, kun meillä ei ole koskaan hauskaa.

      Voit siis joko itse valita ajankohdan ja varautua tai vaimosi iskee paperin eteesi, kun olet pahimmassa jamassa muutenkin.

      Kannattaa hankkia itselle tukiverkosto valmiiksi. Huolehtia rahaa toiselle tilille toiseen pankkiin, päästäksesi uuteen alkuun.

      • Anonyymi

        Kannattaa erota. Jos ei nyt , sitten 10 v. päästä , mutta ero tulee:( Meillä oli sama tilanne ja nyt kyllä harmittaa että emme eronneet aikaisemmin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa erota. Jos ei nyt , sitten 10 v. päästä , mutta ero tulee:( Meillä oli sama tilanne ja nyt kyllä harmittaa että emme eronneet aikaisemmin !

        Avioerossa kaikki menee puoliksi, ei auta pistää rahaa mihinkään jemmaan se on petos, ja se näkyy tiliotteissa.
        Sitten eri asia, jos on avioehto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avioerossa kaikki menee puoliksi, ei auta pistää rahaa mihinkään jemmaan se on petos, ja se näkyy tiliotteissa.
        Sitten eri asia, jos on avioehto.

        Niin jos ruvetaan tarkkaan tutkimaan tekemisiä ja olemisia. Suurin osa eroista kuitenkin tapahtuu niin, että tiedetty omaisuus jaetaan kahtia ja sillä hyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe