Erotako vai ei

Anonyymi

Me halaillaan, yleensä minun aloitteesta. Mutta ei suutelua, ei kauniita sanoja, ei puoleen vuoteen seksiä. Tein yhden virheen puoli vuotta sitten, kyse ei ollut mistään pettämisestä. Vaimo ei vaan tunnu antavan anteeksi. Mitä teen, pitäskö meidän erota? Olen välillä yrittänyt puhua mutta tuntuu että aina juttelu kääntyy minun syyttelyyn. Kannattaako yrittää korjata välit? meillä on lapsia, jo yli kymmenvuotiaita. Olemme olleet yhdessä n. 15 vuotta.

9

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokainen tekee oma päätös! Meille tuli ero! Lapsi on ja yhdessä saman verran :(

• Anonyymi

Hmmm....Olkaa välillä muuten vaan vähän enemmän erillään? Aikaa antaa vastaukset ja kasvattaa ikävän toisen (eli sen oman kullan) luo.

• Anonyymi

Aika*

• Anonyymi

Mikä se sun virhe oli minkä teit?

• Anonyymi

Jos teit virheen ja nainen sinua siitä syytää, niin myönnä se ja pyydä anteeksi!

• Anonyymi

Kannattaa erota. Ero teillä koittaa kuitenkin. Siihen asti vaimosi kiristää sinua. Jos suutut olet paha. Kaikki syyt kaatuvat niskaasi.
      Loput keksitään. Tärkeää ei ole se, mitä olet tehnyt? Tärkeää on se että sinua voidaan syyttää ja kiristää. Kun kiristys ei enää tuo vaimollesi mielihyvää, hän hankkii uuden miehen. Kertoo syyksi, kun meillä ei ole koskaan hauskaa.

Voit siis joko itse valita ajankohdan ja varautua tai vaimosi iskee paperin eteesi, kun olet pahimmassa jamassa muutenkin.

Kannattaa hankkia itselle tukiverkosto valmiiksi. Huolehtia rahaa toiselle tilille toiseen pankkiin, päästäksesi uuteen alkuun.

• Anonyymi

Kannattaa erota. Jos ei nyt , sitten 10 v. päästä , mutta ero tulee:( Meillä oli sama tilanne ja nyt kyllä harmittaa että emme eronneet aikaisemmin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa erota. Jos ei nyt , sitten 10 v. päästä , mutta ero tulee:( Meillä oli sama tilanne ja nyt kyllä harmittaa että emme eronneet aikaisemmin !

Avioerossa kaikki menee puoliksi, ei auta pistää rahaa mihinkään jemmaan se on petos, ja se näkyy tiliotteissa.
        Sitten eri asia, jos on avioehto.

• Anonyymi kirjoitti:

Avioerossa kaikki menee puoliksi, ei auta pistää rahaa mihinkään jemmaan se on petos, ja se näkyy tiliotteissa.
        Sitten eri asia, jos on avioehto.

Niin jos ruvetaan tarkkaan tutkimaan tekemisiä ja olemisia. Suurin osa eroista kuitenkin tapahtuu niin, että tiedetty omaisuus jaetaan kahtia ja sillä hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1423
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      996
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      820
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      758
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe