olen NIIn iloinen, kaksi ja puoli kuukautta sitten vaaka näytti 91 kg, nyt 80 kg !! :) pituutta on 173 cm. Oon jättäny herkut ja valkoset jauhot, sekä lenkkeillyt neljä-viisi kertaa viikossa joko 1½ km hölkkää tai 5 km kävelyä sekä tanssinut 4 h viikossa. :) Oon niin iloinen!! Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Kiitos muuten kaikille, oon saanu virikkeit tästä palstasta. ja tsemppiä! :)
-11 kg !! :)
tästä jatketaan
4
817
Vastaukset
- : )
Olen iloinen puolestasi! Hyvää jatkoa!
- tasapainoilija
Upeaa!!! Kohta on kesä ja olet pian upeassa kunnossa ja vielä seuraavinakin kesinä jos vain jaksat tsempata.Ja tietysti talvella on ihanaa kun saa laittaa lämpimiä vaatteita ulos tuiskuun eikä mikään purista. Eli vain parempaan suuntaan sun asiat, elämä hymyilee=) Kaikkea hyvää sinulle.
- Minä
Tällaiset onnistumis-viestit saavat minutkin taas jaksamaan!! Onnea vaan sinulle!Olen tosi kateellinen!!
tosi hienoa itse yritän kanssa laihuttaa toivottavasti pystyn samaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021602- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm98906- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85798- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48597
- 19576