olen NIIn iloinen, kaksi ja puoli kuukautta sitten vaaka näytti 91 kg, nyt 80 kg !! :) pituutta on 173 cm. Oon jättäny herkut ja valkoset jauhot, sekä lenkkeillyt neljä-viisi kertaa viikossa joko 1½ km hölkkää tai 5 km kävelyä sekä tanssinut 4 h viikossa. :) Oon niin iloinen!! Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Kiitos muuten kaikille, oon saanu virikkeit tästä palstasta. ja tsemppiä! :)
-11 kg !! :)
tästä jatketaan
4
817
Vastaukset
- : )
Olen iloinen puolestasi! Hyvää jatkoa!
- tasapainoilija
Upeaa!!! Kohta on kesä ja olet pian upeassa kunnossa ja vielä seuraavinakin kesinä jos vain jaksat tsempata.Ja tietysti talvella on ihanaa kun saa laittaa lämpimiä vaatteita ulos tuiskuun eikä mikään purista. Eli vain parempaan suuntaan sun asiat, elämä hymyilee=) Kaikkea hyvää sinulle.
- Minä
Tällaiset onnistumis-viestit saavat minutkin taas jaksamaan!! Onnea vaan sinulle!Olen tosi kateellinen!!
tosi hienoa itse yritän kanssa laihuttaa toivottavasti pystyn samaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434