Kaveri ei anna vapauksia

Anonyymi

No mulla on yks kaveri jonka kaa aloin oleen (siis vaan hengaan koulussa) luokan alussa.no aluks sen kaa oli ihan kiva olla mut nyt vihaan sitä. oikeesti. Mull oli ennen paljon kavereita ja hengasin niitten kaa mut sit ku aloin hengaan sen kaa niin mun koko maine meni ja kaikki kaverit. en oo puhunut kenenkään niitten kaa yli puoleen vuoteen:( jos vaikka mun joku vanha kaveri kysyy mun koenumeroo ja vastaan nii nykynen kaveri jankkaa koko seuraavan välkän siitä kun kerroin koska en saisi puhuu ja olla muitten kaa ku sen. Sit ku se sanoo et ollaan parhaat kaverit koko peruskoulun ajan (eli vielä monta vuotta)vaikka en haluu. Pelkään sitä et sit kun pääsen ysiltä pois niin mulle ei jää käteen kun se yks ärsyttävä kaveri vaikka muut meidän luokkalaiset on ihan super hyvii tyyppei ja haluisin olla niitten kaa. Aina ajattelen et jättäisin sen vaan rehellisesti ja menisin muiden kaa mut sit se vihais mua ja sen äiti tappais mut ja omakin äiti. MITÄ TEEN KU HALUUN MYÖS JUTELLA JA HENGAAN MUITTEN KAA MUT SE RAJOTTAA JA KIELTÄÄ.

1

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sano sille omistushaluiselle tyylille, ettetole sen kanssa naimisissa etkä sen orja, ja ole muittenkin kanssa. Tuskin ne äidit ketään rupeaa tappamaan, joutusivat vankilaan, ja tietävät sen.Nalkuttaa voivat, mutta mitä se "kaverisi" äoidille kuuluu, ja miksi oma öitisi pakottaisi sinut olemaan sellaisen týylin kanssa joka aiheuttaa pahaa mieltä. Yritä rohkaista luontosi ja tee ero

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      187
      3686
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      149
      1117
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1024
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe