Kannattaako tavata naista jos on treffannut jotain 20 miestä pelkästään tämän vuoden puolella

Anonyymi

Monet miehistä olisi kuulemma halunnut nähdä naisen uudestaan, mutta tämä ei ketään noista miehistä. Nyt oli juttua että mentäisiin treffeille. En oikein usko, että jotenkin erikoisesti erottuisin noista kaikista muista miehistä. Joten ehkä ei kannata vaivautua.

Muutenkin ihmettelen suuresti miksi niin monet naiset ovat noissa deiteissä varmaankin vuodesta toiseen. Olen vaan lukenut että näin kuulemma on. Ja harva nainen vastaa mitään aloitusviestiin. Profiilissani kyllä kävivät jatkuvasti.

73

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis "joka on treffannut"...

    • Anonyymi

      "En oikein usko, että jotenkin erikoisesti erottuisin noista kaikista muista miehistä. Joten ehkä ei kannata vaivautua."

      Samaa olen miettinyt kun olen monta kertaa mätsännyt samoja naisia. Naiset pyörivät vuosia sovelluksissa, treffailevat miehiä ja etsivät mukamas parisuhdetta. Kukaan mies ei kelpaa jos naiset nyt edes etsivät parisuhdetta, niin ei itseä edes kiinnosta tavata sellaisia jos pitää jotenkin erottua joukosta. Seksiseuraa ne varmaan etsivät. Voithan sä käydä kerran polkasemassa ja dumppaa sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Jos nainen etsii parisuhdetta niin tuskinpa hän on noin vain polkaistavissa.


      • Anonyymi

        Jos tiedät että ne samat naiset pyörivät vuosikaudet sovelluksissa niin sehän tarkoittaa että olet nähnyt heidät siellä vuosikausien ajan, ts. itsekin olet ollut siellä vuosikausia .


    • Anonyymi

      En ymmärrä. Täällä miehet marisevat sitä että tavallinen mies ei saa mätsejä eikä viestejä ja treffeille pääse.inen on sula mahdottomuus. Sitten kun pääsisi treffeille, alkaa miettiä kuinka monilla muilla treffeillä ko. nainen on käynyt. Mitä sillä on väliä? En ikinä ole edes mietti yt, saati kysynyt onko trefgikumppanin käynyt monilla treffeillä ennen minua. Mitä väliä sillä o? Ne olivat ennen minua, ne eivät ole nyt. Jos käy monilla treffeillä niin sehän osoittaa että etsii vakavissaan ja paneutuu asiaan. En itse huolisi miestä jolla on niin kova hinku päästä parisuhteeseen että alkaa kenen tahansa kanssa. En halua olla miehelleni kuka tahansa. Jos sitoutuu uensimmäiseen jonka tapaa niin sehän viittaa siihen että ei tiedä mitä haluaa.

      • Anonyymi

        Kyllä sillä on väliä kuinka monta deittiä on takana. Se kertoo siitä että nainen ei oikeasti tiedä mitä haluaa. Se voi kertoa myös siitä ettei naiselle ole paljon väliä kenet haluaa tavata. Miehet haluaa treffeille kaikki ei pääse, mutta ne jotka pääsevät he haluaa että heistä oikeasti ollaan edes kiinnostuttu. Naisen ei tarvitse kysyä kuinka monilla treffeillä mies on käynyt ennen häntä koska nainen vai selaa miehiä ja kuvittelee saavansa lyönnin otsaansa josta voi päätellä miehen olevan oikea.
        Lyönti voi syntyä jos mies on erityisen komea siis mies joka kääntää naisen sukat makkaralle.
        Hän voi olla jotenkin jotenkin niin menestynyt että lyönti tulee siitä Selllainen unelmien poikamies tyyppi vaikkei sitten lopulta olisikaan se oikea.

        Ei treffit ole tarkoitettu siksi että voidaan selata miehiä vaan siksi että katsotaan onko ihastuksesta johonkin pidempään. Se osoittaisi että on tosissaan ei se että on kymmeniä treffejä takana.
        Ei mieskään halua olla kuka tahansa naiselle treffikumppanien on itse pääteltävä onko treffeissä ainesta vai ei.
        Kuka sinua muka pakottaisi suhteeseen etköhän itse päätä kenen kanssa haluat olla. Turha jättää miehen syyksi sitä minkä voit itse päättää.
        Jos epäilet miehen motiiveja sinä voit ottaa selvää niistä tai sitten unohtaa miehen jos kerran haluat sataprosenttisen tiedon siitä mitä mies on tekemässä.
        Olet ehkä tyyppiesimerkki siitä miksi yksikään suhde ei saa tuulta alleen vaikka olosuhteet olisi hyvät siihen.
        On paljon ennakkoluuloja joita käytetään syynä siihen ettei voi avautua mihinkään suhteeseen.
        Jos olet avoin suhteelle en usko että ohilyöntejä tulisi paljon osaisit valita jo heti alkuun kenen kanssa voisi treffeillä toimia.
        Mutta hei tämähän on vain minun mielipide joten voitte jatkaa samaan malliin tai sitten kokeilla olevanne avoin.
        Ei kukaan halua epäonnistua treffeillä mutta ne ovat väistämättömiä, niitä voi silti kehittää onnistuneemmiksi olemalle avoimempi niille. Edelleenkään kukaan ei pakota tekemään mitään mitä itse ette halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä on väliä kuinka monta deittiä on takana. Se kertoo siitä että nainen ei oikeasti tiedä mitä haluaa. Se voi kertoa myös siitä ettei naiselle ole paljon väliä kenet haluaa tavata. Miehet haluaa treffeille kaikki ei pääse, mutta ne jotka pääsevät he haluaa että heistä oikeasti ollaan edes kiinnostuttu. Naisen ei tarvitse kysyä kuinka monilla treffeillä mies on käynyt ennen häntä koska nainen vai selaa miehiä ja kuvittelee saavansa lyönnin otsaansa josta voi päätellä miehen olevan oikea.
        Lyönti voi syntyä jos mies on erityisen komea siis mies joka kääntää naisen sukat makkaralle.
        Hän voi olla jotenkin jotenkin niin menestynyt että lyönti tulee siitä Selllainen unelmien poikamies tyyppi vaikkei sitten lopulta olisikaan se oikea.

        Ei treffit ole tarkoitettu siksi että voidaan selata miehiä vaan siksi että katsotaan onko ihastuksesta johonkin pidempään. Se osoittaisi että on tosissaan ei se että on kymmeniä treffejä takana.
        Ei mieskään halua olla kuka tahansa naiselle treffikumppanien on itse pääteltävä onko treffeissä ainesta vai ei.
        Kuka sinua muka pakottaisi suhteeseen etköhän itse päätä kenen kanssa haluat olla. Turha jättää miehen syyksi sitä minkä voit itse päättää.
        Jos epäilet miehen motiiveja sinä voit ottaa selvää niistä tai sitten unohtaa miehen jos kerran haluat sataprosenttisen tiedon siitä mitä mies on tekemässä.
        Olet ehkä tyyppiesimerkki siitä miksi yksikään suhde ei saa tuulta alleen vaikka olosuhteet olisi hyvät siihen.
        On paljon ennakkoluuloja joita käytetään syynä siihen ettei voi avautua mihinkään suhteeseen.
        Jos olet avoin suhteelle en usko että ohilyöntejä tulisi paljon osaisit valita jo heti alkuun kenen kanssa voisi treffeillä toimia.
        Mutta hei tämähän on vain minun mielipide joten voitte jatkaa samaan malliin tai sitten kokeilla olevanne avoin.
        Ei kukaan halua epäonnistua treffeillä mutta ne ovat väistämättömiä, niitä voi silti kehittää onnistuneemmiksi olemalle avoimempi niille. Edelleenkään kukaan ei pakota tekemään mitään mitä itse ette halua.

        Komea ja komea! Taasko tuo sama virsi! Eikö nyt tosiaan mene jakeluun että vain pieni osa naisista etsii parisuhteeseen komeaa miestä? Olen ollut monilla treffeillä ja antanut pakkeja monille komeille miehille. Ei se komeus kaikkea merkitse! Eikä komeus riitä. Pitää syntyä jokin yhteenkuuluvuuden ja sielunkumppanuuden tunne. Vasta sitten voi ajatella parisuhdetta.

        Tämä palsta on täynnä komeista miehistä unta näkeviä piilohomoja. Tulkaa kaapeista ulos! Ei homous ole rikos eikä sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä on väliä kuinka monta deittiä on takana. Se kertoo siitä että nainen ei oikeasti tiedä mitä haluaa. Se voi kertoa myös siitä ettei naiselle ole paljon väliä kenet haluaa tavata. Miehet haluaa treffeille kaikki ei pääse, mutta ne jotka pääsevät he haluaa että heistä oikeasti ollaan edes kiinnostuttu. Naisen ei tarvitse kysyä kuinka monilla treffeillä mies on käynyt ennen häntä koska nainen vai selaa miehiä ja kuvittelee saavansa lyönnin otsaansa josta voi päätellä miehen olevan oikea.
        Lyönti voi syntyä jos mies on erityisen komea siis mies joka kääntää naisen sukat makkaralle.
        Hän voi olla jotenkin jotenkin niin menestynyt että lyönti tulee siitä Selllainen unelmien poikamies tyyppi vaikkei sitten lopulta olisikaan se oikea.

        Ei treffit ole tarkoitettu siksi että voidaan selata miehiä vaan siksi että katsotaan onko ihastuksesta johonkin pidempään. Se osoittaisi että on tosissaan ei se että on kymmeniä treffejä takana.
        Ei mieskään halua olla kuka tahansa naiselle treffikumppanien on itse pääteltävä onko treffeissä ainesta vai ei.
        Kuka sinua muka pakottaisi suhteeseen etköhän itse päätä kenen kanssa haluat olla. Turha jättää miehen syyksi sitä minkä voit itse päättää.
        Jos epäilet miehen motiiveja sinä voit ottaa selvää niistä tai sitten unohtaa miehen jos kerran haluat sataprosenttisen tiedon siitä mitä mies on tekemässä.
        Olet ehkä tyyppiesimerkki siitä miksi yksikään suhde ei saa tuulta alleen vaikka olosuhteet olisi hyvät siihen.
        On paljon ennakkoluuloja joita käytetään syynä siihen ettei voi avautua mihinkään suhteeseen.
        Jos olet avoin suhteelle en usko että ohilyöntejä tulisi paljon osaisit valita jo heti alkuun kenen kanssa voisi treffeillä toimia.
        Mutta hei tämähän on vain minun mielipide joten voitte jatkaa samaan malliin tai sitten kokeilla olevanne avoin.
        Ei kukaan halua epäonnistua treffeillä mutta ne ovat väistämättömiä, niitä voi silti kehittää onnistuneemmiksi olemalle avoimempi niille. Edelleenkään kukaan ei pakota tekemään mitään mitä itse ette halua.

        Jos tapaa jossain deittiappissa," ei treffit ole tarkoitettu siksi että voidaan selata miehiä vaan siksi että katsotaan onko ihastuksesta johonkin pidempään", niin treffithän on sitä varten että selvitetään, kasvaako kiinnostus ihastukseksi.


    • Anonyymi

      🈁⏮😉🏁👙🐧💯🔜🦄👸👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨👁‍🗨😘👀🕹🕹🪀🪀🪀🪀

      Olet Kauneinta, Mitä Olen Koskaan Nähnyt. ;)

      👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀🐧😉💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔🔁🔁🔁🔁🔁🔁🔁🔁🔁🔁🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🕹🔄⏮🈁♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🧦🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁😘⏭🔟

    • Anonyymi

      Toinen juttu on puhuuko toinen totta? Ovatko kaikki päättyneet vain treffailuun? Sen taakse helppo piiloutua. Voi hyvin olla peluri, joka pelaa vain omaa peliä? Hyvän osuessa kohdalleen menee pitemmälle ja lopuksi lemppaa pihalle, ku saanut haluamansa, mut ei ollut riittävä hänelle? Syynä voi olla, et kohtasi samanlaisen mies- pelurin kuin on itse?

    • Anonyymi

      Tämä mitä en ymmärrä; onko naisilla siis tapana kertoa jokaiselle treffikumppanilleen montako edellistä heillä on ollut?
      Tai parisuhteeseen alkaessaan onko ihmisillä tapana tehdä tiliä kaikista entisistään?
      Jos on, niin miksi?
      Itse en menneitä mieti enkä kysele, en omia enkä toisen. Keskityn siihen mitä minulla siinä ja nyt on, en mieti vanhoja heiloja.
      Itselläni ei ole hajuakaan montako naista aviomieheni on ennen minua tavannut, ja varmaan monta koks olimme yli kolmekymppisiä kun tapasimme. Itsekään en ole puhdas pulmunen, mutta mieheni ei koskaan ole sitä kysellyt. Olemme jättäneet menneen menneeseeen.
      Sitä paitsi kuinka kukaan aikuinen voi, tai ainakin hyvin harva, olla täysin untuvikko suhteeseen alkaessaan?
      En ole koskaan harrastanut minkään valtakunnan nettitreffejä mutta sen verran älliä on päässä että tajuan että varmasti ei ihan helpoin tapa löytää kunnollista kumppania. Kyllä siinä varmasti täytyy useampi pettymys läpi käydä, netissä kun on niin helppo esittää vaikka mitä.
      Totta kai järkevä ihminen pitää pään kylmänä ja järjen tallessa. Jokainen kai haluaa parasta mahdollista? Vai?

      • Anonyymi

        Netti ei ole kyllä helpoin tapa löytää kunnollista kumppania. Toiset etsii vuosia, mutta osalla voi käydä tuuri ja jo ensimmäisen kanssa kolahtaa. Mun mielestä useammat deitit ei välttämättä kerro sitä, etteikö nainen/mies tietäisi, mitä hän haluaa. Tosin olen kuullut näistä useamman deitin kävijöistä, että osa ei oikeasti haluakaan vakavaa parisuhdetta ja kuluttaavat vain aikaa tapaillakseen ihmisiä.

        Itse olen käynyt vajaan vuoden sisään useammilla deiteillä. Osan kanssa on huomannut jo ensi tapaamisella, että homma ei luista. Yksi tapailu kesti muutaman kuukauden, ja päättyi sitten miehen puolelta. Toinen pidempi tutustuminen kesti muutamia viikkoja, jonka aikana nähtiin pariin otteeseen. Useamman pettymyksen olen siis joutunut käymään läpi, mutta itse olen ainakin tositarkoituksella liikenteessä.


      • Anonyymi

        Olen tuota samaa tällä palstalla ihmetellyt. En tunne yhtäkään naista enkä miestä jotka ennen treffejä keskustelisivat että kuinka monia treffejä/ tykkäyksiä/ matcheja/ panoja on elämässä ollut.

        Tätä palstaa lukiessa tulee sellainen kuva, että jokainen ihminen ruotii nuo asiansa läpi kaikkien vastaan kävelijöiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netti ei ole kyllä helpoin tapa löytää kunnollista kumppania. Toiset etsii vuosia, mutta osalla voi käydä tuuri ja jo ensimmäisen kanssa kolahtaa. Mun mielestä useammat deitit ei välttämättä kerro sitä, etteikö nainen/mies tietäisi, mitä hän haluaa. Tosin olen kuullut näistä useamman deitin kävijöistä, että osa ei oikeasti haluakaan vakavaa parisuhdetta ja kuluttaavat vain aikaa tapaillakseen ihmisiä.

        Itse olen käynyt vajaan vuoden sisään useammilla deiteillä. Osan kanssa on huomannut jo ensi tapaamisella, että homma ei luista. Yksi tapailu kesti muutaman kuukauden, ja päättyi sitten miehen puolelta. Toinen pidempi tutustuminen kesti muutamia viikkoja, jonka aikana nähtiin pariin otteeseen. Useamman pettymyksen olen siis joutunut käymään läpi, mutta itse olen ainakin tositarkoituksella liikenteessä.

        Toiset etsii vuosia. Jos ei löydä tasoistaan niin ei kai sitä itseään huonommankaan kanssa rupea.


      • Anonyymi

        Uskon kans, et jos on aktiivinen toimija tällä saralla, tuskin haluaa muistella menneitä? Tulevat kiinnostaa paljon enemmän silloin, koska mennyt voi pilata helposti tulevan? Oma etu edellä aina parempi toisille.


    • Anonyymi

      ☝👁‍🗨👸✔👀👙🦄🎯🏁💯🆗🔜🎯😋💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞😍✔💕🐧✔🌞🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🪁🔁🦄👀👀👸✔🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳✔💖🐶

    • Anonyymi

      Minulla on pakkomielle sinusta, ollut jo vuosia, ;)

      🐶👀👀👀👀👀👀🈁🔁🔜👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀🦄✔💖😘🈁🔁🔟🏁👀🦄⏭😋⏭💯💡🔟😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    • Anonyymi

      😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪⏭🏁👀🐧✔👀🐶👀🏁🔁🈁🔟🔄🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🔁🈁🐶🔁🐶🔁🐶🔁😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣🔁💡💡💡💡💡💡💡🈁🔁🏁👀🦄🔁👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀🈁🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🔁🏁👀🦄🔁🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🆗✔🔜🎯

    • Anonyymi

      🈁🈁🈁🈁🈁🈁🈁🈁🈁🈁🈁✔🦄✔🆗🈁🔄👀👀👀👀👀👀🧐🔄👀👀👀👀👀🔄🈁✔👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂👂🔁🦢✔

    • Anonyymi

      Kuulostaa aika epätodennäiseltä että yhtäkkiä nainen kiinnostuisikin noin ahkeran pakkien jakamisen keskellä. Toki voi yrittää mutta itse lähtisin hyvin varovaisin odotuksin liikkeelle.

    • Anonyymi

      En minä kysele naisilta montako on nähnyt tai muuta mutta jos nainen on hengannut vuosia tinderissä niin kyllä sitä omassa mielessä miettii onko nainen maannut tinderin komeimpien alfojen kanssa.

      • Anonyymi

        Jos on maannut Tinderin komeimpien kanssa niin on huono ihminen. Jos on sen sijaan maannut vähemmän komeiden kanssa niin se ei haittaa. Jos on maannut Tinderin rumimpien kanssa, on hieno ihminen.


      • Anonyymi

        Joo jos nainen ei heti ensimmäisellä tinder-viikollaan löydä uutta aviomiestä alttarille raahattavaksi niin kyllä siinä jotain vikaa on. Onhan se epänormaalia jos ei saman tien halua muuttaa ekojen treffien jälkeen jonkun kanssa yhteen. Varmasti nainen joka ei heti ota ensimmäistä tinder-mätsiään kumppaniksi on huono ihminen kaikin puolin.


    • Anonyymi

      Siis sinäkö olet treffannut 20 miestä? Tuossa itse kysyt niin. Pitäisi kysyä. kannattaako tavata naista, joka on treffannut 20 miestä. Missä sitä oltiin kielioppitunnilla, vai onko tämäkin sitä stadin slangia?

    • Anonyymi

      "Joo jos nainen ei heti ensimmäisellä tinder-viikollaan löydä uutta aviomiestä alttarille raahattavaksi niin kyllä siinä jotain vikaa on."

      Ensimmäisellä viikolla? Nyt puhuttiin naisista jotka on henganneet tinderissä ja muissa sovelluksissa vuosia.

      • Anonyymi

        Niin niin. Jos nainen ei ekalla tinder-viikollaan päädy naimisiin ensimmäisen tinder-mätsinsä kanssa niin vikaahan siinä on.

        Kyllä normaalit naiset ekan tinder-mätsin vie heti ensitreffeiltä alttarille eikä ala yhtään arpomaan ja nirsoilemaan ja kilpailuttamaan miehiä.


      • Anonyymi

        Jos nainen pysyy Tinderissä vuosikaudet niin syyn ei todellakaan tarvitse olla se että hän tavoittelee yli oma tasonsa. Voi olla että hän etsii nimenomaan tasoistaan mutta kaikki miehet ovat tähän mennessä olleet hänen tasonsa alapuolella.

        Minulle on käynyt noin. Jos mies on ulkonäön puolesta kanssani samaa tasoa, niin ei ainakaan varallisuuden, uralla etenemisen, mielenterveyden eikä sosiaalisten taitojen puolesta. Kukaan treffikumppani ei ole ollut samalla tasolla joka suhteessa: ulkonäön, varallisuuden, uralla etenemisen, älykkyyden, sosiaalisen aseman, sosiaalisten taitojen JA moraalisen selkärangan puolesta. Jossain kohtaa aina falskaa.

        Jos löydän joskus jostain tasoiseni miehen niin sitten voin ottaa profiilini pois. Sitä ennen en. Ei ole mitään syytä lähteä parisuhteeseen miehen kanssa jota minun pitäisi koko ajan katsella nenänvarttani pitkin. Tuskinpa mieskään siitä tykkäisi. Haluan katsoa miestäni silmien tasalta.


    • Anonyymi

      Miten alottaja tietää montaako miestä tuo nainen, johon hän on tutustunut on tavannut? Jos ap on kysynyt tuota niin on kyllä sen verta ikävänoloinen ja outo kysymys, että ite ainakin ihan hatusta vetäisin tarpeeksi suuren luvun vaikka viisikymmentä, että ei tarttis ap:ta uudestaan tavat, sorry. Ja jos joku mainostais tommosta niin sama homma, kannattaa unohtaa.

      • Anonyymi

        Nämä palstan prinssit on semmoisia vekkuleita, että käyvät kaikkien kadulla vastaan kävelevien ihmistenkin kanssa keskustelua siitä, montako mätsiä on ja kuinka montaa ihmistä on elämänsä aikana pannut. Jokainen ohikulkija näyttää palstaprinsseille tinderinsä pyytämättä ja yllättäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä palstan prinssit on semmoisia vekkuleita, että käyvät kaikkien kadulla vastaan kävelevien ihmistenkin kanssa keskustelua siitä, montako mätsiä on ja kuinka montaa ihmistä on elämänsä aikana pannut. Jokainen ohikulkija näyttää palstaprinsseille tinderinsä pyytämättä ja yllättäen.

        Toisaalta palstaprinssit tietävät kysymättäkin, että jokainen nainen on ulkonäkökeskeinen apina. Palstaprinssit kävelevät kaupungin kaduilla, pysäyttävät ohikulkevia naisia ja vaativat näiltä selitystä: "Miksi olet hässinyt komean miehen kanssa ja seksin jälkeen tavoitellut tätä parisuhteeseen?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta palstaprinssit tietävät kysymättäkin, että jokainen nainen on ulkonäkökeskeinen apina. Palstaprinssit kävelevät kaupungin kaduilla, pysäyttävät ohikulkevia naisia ja vaativat näiltä selitystä: "Miksi olet hässinyt komean miehen kanssa ja seksin jälkeen tavoitellut tätä parisuhteeseen?"

        Näin on.

        Seuraava kysymys, jonka palstapoika esittää ventovieraalle kaupungin naiselle, kuuluu näin: Miksi kaiken aikaa ulvot ja valitat että kaikki miehet haluavat vain seksiä?

        Kolmas kysymys, jonka palstapojat esittävät kaupungin kadulla pysäyttämilleen randomnaisille: Miksi tavoittelet oman tasosi yläpuolelta?

        Neljäs kysymys: Kun kuitenkin etsit parisuhdetta niin miksi pyyhit kaikki kunnolliset tavismiehet Tinderissä vasemmalle?

        Viides: Miksi käyt kuumana heti kun näet komean miehen valokuvan ja ryntäät seksi treffeille?

        Kuudes: Mikset ymmärrä että komeat antavat vain seksitykkäyksiä etkä sinä heille muuhun kuin seksiin kelpaakaan, kun sen sijaan tavikset haluaisivat kanssasi parisuhteen, perheen ja onnellisen avioliiton?

        Näihin kysymyksiin palstapojat haluavat vastauksia. Näin korona-aikaan he kuljeksivat ympäriinsä maskit naamalla ja muistiinpanovälineet mukana ja pysäyttävät kadulla tapaamiaan naisia haastattelua varten.

        86-vuotias mummoni joutui juuri eilen haastateltavaksi. Haastattelijana toiminut palstapoika ei tietenkään uskonut mummoni, kun tämä sanoi ettei ole koskaan tavoitellut komeita Tinder-miehiä seksin jälkeen parisuhteeseen. Palstapoika kirjoitti muistiinpanoihinsa mummoni kohdalle: "Haastateltava kieltäytyi vastaamasta rehellisesti. Hän yrittää peitellä sitä miten naiset toimivat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on.

        Seuraava kysymys, jonka palstapoika esittää ventovieraalle kaupungin naiselle, kuuluu näin: Miksi kaiken aikaa ulvot ja valitat että kaikki miehet haluavat vain seksiä?

        Kolmas kysymys, jonka palstapojat esittävät kaupungin kadulla pysäyttämilleen randomnaisille: Miksi tavoittelet oman tasosi yläpuolelta?

        Neljäs kysymys: Kun kuitenkin etsit parisuhdetta niin miksi pyyhit kaikki kunnolliset tavismiehet Tinderissä vasemmalle?

        Viides: Miksi käyt kuumana heti kun näet komean miehen valokuvan ja ryntäät seksi treffeille?

        Kuudes: Mikset ymmärrä että komeat antavat vain seksitykkäyksiä etkä sinä heille muuhun kuin seksiin kelpaakaan, kun sen sijaan tavikset haluaisivat kanssasi parisuhteen, perheen ja onnellisen avioliiton?

        Näihin kysymyksiin palstapojat haluavat vastauksia. Näin korona-aikaan he kuljeksivat ympäriinsä maskit naamalla ja muistiinpanovälineet mukana ja pysäyttävät kadulla tapaamiaan naisia haastattelua varten.

        86-vuotias mummoni joutui juuri eilen haastateltavaksi. Haastattelijana toiminut palstapoika ei tietenkään uskonut mummoni, kun tämä sanoi ettei ole koskaan tavoitellut komeita Tinder-miehiä seksin jälkeen parisuhteeseen. Palstapoika kirjoitti muistiinpanoihinsa mummoni kohdalle: "Haastateltava kieltäytyi vastaamasta rehellisesti. Hän yrittää peitellä sitä miten naiset toimivat."

        Te vedätte nyt mutkia hieman suoriksi. On varmaan totta, että kauniissa naisissa ja komeissa miehissä on enempi näitä pleijereitä, naisten ja miesten pyörittäjiä. Huomatkaa kuitenkin, että ympäristö vaikuttaa myös hyvin paljon. Mies, joka on sivistynyt, fiksu, monesti myös koulutettu ajattelee ja toimii eri tavoin, hänelle ulkonäkö naisessa ei ole tärkein, jos edes lainkaan olennainen asia. Näin ollen sanon, että ympäristö, jossa kehityt tai missä työskentelet vaikuttaa myös suuresti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te vedätte nyt mutkia hieman suoriksi. On varmaan totta, että kauniissa naisissa ja komeissa miehissä on enempi näitä pleijereitä, naisten ja miesten pyörittäjiä. Huomatkaa kuitenkin, että ympäristö vaikuttaa myös hyvin paljon. Mies, joka on sivistynyt, fiksu, monesti myös koulutettu ajattelee ja toimii eri tavoin, hänelle ulkonäkö naisessa ei ole tärkein, jos edes lainkaan olennainen asia. Näin ollen sanon, että ympäristö, jossa kehityt tai missä työskentelet vaikuttaa myös suuresti.

        Selostin tuossa kyllä palstaprinssien luomaa teoriaa enkä omaani.


    • Anonyymi

      Ei kannata.

    • Anonyymi

      Ei kannata vuosikausiin. Sitten kun on 18 v

    • Anonyymi

      Olen ap

      En kysynyt tältä naiselta monta miestä hän on tavannut, vaan nainen sen itse kertoi.

      Kävin muuten tapaamassa tätä naista ja kävi niin kun monesti aikaisemminkin: nainen ei ollut profiilikuvansa näköinen, eikä olleenkaan viehättävä eikä naisellinen. Keksin hätävalheen että pystyin lähtemään paikalta 5-10 minuutin juttelun jälkeen. On kyllä meikäläisen nettideittailut nyt tässä.

    • Anonyymi

      Naisia ei kiinnosta kun komea mies on pannut ympäriinsä. Päinvastoin. Naiset näkevät sen jopa plussana ja haasteena, koska komealla miehellä on muitakin ottajia ja naiset haluavat kilpailla komeasta miehestä. Naiset kulkevat rinta rottingilla kun ovat saaneet komean miehen parisuhteeseen ja mikä tärkeintä: naisen kaverit on kateellisia.

      Miehiä taas kiinnostaa naisten menneisyys. Miehet ei halua parisuhdetta sellaisten naisten kanssa jotka on pyörineet seksisuhteissa.

      • Anonyymi

        Mitä jos kirjoittaisit vaihteeksi jostain sellaisesta aiheesta josta ihan oikeasti tiedät jotain? Toisaalta, onko sellaista aihetta?


      • Anonyymi

        Taitaa olla ainoa vaihtoehto yrittää löytää esim. virolaisia Suomessa asua naisia. Ne on fiksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla ainoa vaihtoehto yrittää löytää esim. virolaisia Suomessa asua naisia. Ne on fiksuja.

        Mikä saa sinut luulemaan että kelpaat virolaisille naisille jos et kelpaa suomalaisille? Omat vaatimuksensa on heilläkin. Epäilen etteivät huoli tasotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä saa sinut luulemaan että kelpaat virolaisille naisille jos et kelpaa suomalaisille? Omat vaatimuksensa on heilläkin. Epäilen etteivät huoli tasotonta.

        Viron tytöt on todellakin sen verran fiksuja että ei suominaisten hylkimät jämä-äijät niillekään todellakaan kelpaa.


    • Anonyymi

      "Kävin muuten tapaamassa tätä naista ja kävi niin kun monesti aikaisemminkin: nainen ei ollut profiilikuvansa näköinen"

      Siis kaikki se teknologia mikä nykyään on tarjolla, ja siltikään ihmiset ei vaivaudu rimpauttamaan videopuhelua ennen treffejä?

    • Anonyymi

      Miehet ei halua tehdä horoista vaimoa. Ehkä haluavat seksiä tälläisten kanssa mutta ei muuta ja täytyy myöntää että kyllä itselläkin sykkii naisille jotka on maanneet monen miehen kanssa mutta en nyt sentään vaimoa tee. Naiset sen sijaan haluavat tehdä miespukeista sulhasen, koska miehellä komea ulkonäkö eli miehen aiemmat "kaadot" ei haittaa vaan kaikki "kaadot" on plussaa vaikka sitä ei myönnetä. Useat "kaadot" tarkoittaa sitä että mies on komea ja sitä himoitsee muutkin naiset. Naiset haluavat juuri tälläisiä miehiä parisuhteisiin että muut naiset ovat kateellisia.

      Nyt naiset tulee varmaan kovaan ääneen huutamaan että näin ei ole mutta suurin osa naisista etsii parisuhdetta ja kun naisten tykkäykset menee top10 komeille miehille ja tykkäämällä komeista miehistä naiset hyväksyvät tämän. Komeat miehet panevat paljon ja naiset tavoittelevat paljon panneita komeita miehiä parisuhteisiin.

      Nainen on pysäköinyt autonsa invapaikalle ja pysäköimällä hyväksynyt ehdot 60€ sakosta. Sitten valittaa kuinka pysäköinninvalvoja ei voi antaa sakkoa. Käykö järkeen? Nainenhan on itse pysäköimällä hyväksynyt ehdot. Joku aikoinaan joskus sanoi että aivoja ei ole.

      • Anonyymi

        Miehet eivät koskaan pysäköi väärin eivätkä riko muitakaan liikenne- ja järjestyssääntöjä. Vain naiset tekevät niin.


      • Anonyymi

        Olet oikealla. Kaikki naiset pysäköivät aina invapaikolle. Myös ne joilla ei ole autoa eikä ajokorttia. Jos invapaikkoja ei ole vapaana, naiset ajavat rallia korttelin ympäri kunnes invapaikka vapautuu. Sitten he suuttuvat kun saavat sakot.


      • Anonyymi

        Ilman muuta asia on näin. Kukaan nainen ei koskaan ole solminut parisuhdetta kuin komean miehen kanssa. Ehtona on kuitenkin että miehellä on henkilö historiassaan tarpeeksi monta panoa. Ellei ole, komea kaan mies ei kelpaa. Naiset nyt vaan on sellaisia. Ei sille mitään voi.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Naiset tulevat kohta kovaan ääneen huutamaan. Naiset ovat sellaisia.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Yksikään ei-komea mies ei ole koskaan piparia saanut eikä parisuhteessa ollut.

        Onneksemme Suomen aikuisesta miesväestöstä 95% on harvinaisen komeita eli sitä top10 laatua, sillä vain alle 5% aikuisesta miesväestöstä on jäänyt täysin naisen lämpöä vaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Yksikään ei-komea mies ei ole koskaan piparia saanut eikä parisuhteessa ollut.

        Onneksemme Suomen aikuisesta miesväestöstä 95% on harvinaisen komeita eli sitä top10 laatua, sillä vain alle 5% aikuisesta miesväestöstä on jäänyt täysin naisen lämpöä vaille.

        Näin on. Palstapoikien isätkin ovat ilmeisesti julmetun komeita miehiä koska ovat saaneet piparia palstapoikien äideiltä. Palstapoikien äidit ilmeisesti ovat erittäin rumia, koska palstapojat urse ovat taviksia tai rumia. Palstapojat ovat onnettomuudekseen perineet ulkonäkönsä äideiltään.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Useat kaadot ovat plussaa, ja tokihan naiset sen myöntävätkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Useat kaadot ovat plussaa, ja tokihan naiset sen myöntävätkin.

        Tykkäämällä vain top10 komeimmista miehistä he ikään kuin myöntävät mutta ääneen naiset eivät sitä myönnä. Naiset elävät siinä uskossä että komeat miehet on vähän käytettyjä vaikka näin ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäämällä vain top10 komeimmista miehistä he ikään kuin myöntävät mutta ääneen naiset eivät sitä myönnä. Naiset elävät siinä uskossä että komeat miehet on vähän käytettyjä vaikka näin ei ole.

        Ehei, me tykkäämme vain top20-miehistä. Top10-miehet eivät ole tarpeeksi komeita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäämällä vain top10 komeimmista miehistä he ikään kuin myöntävät mutta ääneen naiset eivät sitä myönnä. Naiset elävät siinä uskossä että komeat miehet on vähän käytettyjä vaikka näin ei ole.

        Onneksi Suomen miehistä 95% on niitä top10 komeimpia miehiä niin ei tule pula niistä!

        Kun ainoastaan top10 miehet saa pllua ja parisuhteita, ja 95% aikuisesta väestöstä on seurustellut, niin ihan lyhyelläkin matikalla voi laskea että lähes jokainen Suomen mies on häikäisevän komea jännämies!


    • Anonyymi

      Naiset ovat esim. tinderissä etsimässä omia komistuksiaan ja katselevat pettämistä läpi sormien koska mies on komea.

      Jos naiseni etsisi salaseuraa tinderistä tai mistä vaan niin lähtisi kyllä pihalle siinä vaiheessa.

      • Anonyymi

        Naisesi lähtisi pihalle ihan mielellään. Siellä pihalla olisi monta sinua komeampaa miestä vastassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisesi lähtisi pihalle ihan mielellään. Siellä pihalla olisi monta sinua komeampaa miestä vastassa.

        Ihan tosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tosi?

        Ihan tosi. Naisesi kertoi minulle itse että olet uhannut heittää hänet pihalle, ja naistasi uhkaus lähinnä naurattaa. Hänhän on joka tapauksessa ajatellut jättää sinut. Mutta jos siis , kasvosi pelastaaksesi, haluat itse heittää hänet pihalle jotta voit kertoa kavereille että sinä olit jättäjä etkä jätetty, niin suotakoon se sinulle. Tyttöporukassa vähän naureskellaan sinulle kun naisesi kertoo siitä meille.


    • Anonyymi

      Ei kannata .

    • Anonyymi

      Mikä saa naiset tinderiin etsimään miehiään jotka etsivät salaseuraa?

      Jos luottoa ei ole ja naiset tietävät että miehet käyvät vieraissa niin mikä saa naiset olemaan sellaisessa parisuhteessa? Miehen komeusko se aa olemaan parisuhteessa?

      • Anonyymi

        Miksi mies käy vieraissa eikä vaan lopeta suhdetta ja hypi sitten rauhassa sängystä toiseen? Naisen kauneusko se saa olemaan parisuhteessa?


    • Anonyymi

      20 miestä tämän vuoden puolella ja maannut varmaan kaikkien kanssa ja kun kaikki on olleet komeita miehiä niin putipaljaalla tietysti tottakai.

      En kyllä sinuna näkisi naista.

      • Anonyymi

        Tunnetusti naiset vaativat aina miehiltä seksiä ensitreffeillä ja mankuvat että ei käytetä kumii kun se ei tunnu kivalta.

        Siksihän miehet näilläkin palstoilla aina valittelevat että onpa kurjaa kun naiset ei ikinä halua tutustua rauhassa vaan heti ovat kikulissa kiinni ja ajattelevat vaan pelkkää seksiä.


    • "Kannattaako tavata naista jos on treffannut jotain 20 miestä pelkästään tämän vuoden puolella"

      Avaajalle:

      Riippuu ihan siitä vaikuttiko tämä henkilö muuten mielenkiintoiselta. Jos kyllä, sitten kannattaa mennä treffeille uudestaan. Jos taas henkilö ei sellaisena kun hän on kiinnosta, niin sen voi jättää siihen yhteen treffiin.

      Tämä siis on treffien idea sillä pääset tuntemaan ihmisen paremmin ja tietämään olisiko tämä mahdollisesti kiinnostava kumppani elämälle tai ainakin pitemmäksi aikaa. Niin sinulla, kuin naisella on yhtä paljon oikeus päättää kiinnostaako tavata uudestaan, vaatii että molemmat on samaa mieltä jotta suhde voisi jatkua ensitapaamisesta eteenpäin.

      Siitä oliko nainen aiemmin treffeillä, en oikein ymmärrä miksi se sinua kiinnostaa, paitsi että jos hän on kiinnostuneempi mennä treffeille sinun kanssa useammin vaikka aiempien kanssa ei kiinnostanut, sehän on lähinnä hyvä asia kannaltasi jos hän sinua kiinnostaa henkilönä.

    • Anonyymi

      ""Siksihän miehet näilläkin palstoilla aina valittelevat että onpa kurjaa kun naiset ei ikinä halua tutustua rauhassa vaan heti ovat kikulissa kiinni ja ajattelevat vaan pelkkää seksiä.""

      Naiset haluaa seksiä ihan samalla tavalla kuin miehet mutta naiset hoitavat hommat komeimmiston kanssa ja miksi ei kun miehet panevat alle oman tasonsa ja miksi naiset ei tavoittelisi komeimmistoon kuuluvia miehiä parisuhteeseen kun saavat niiltä seksiä? Nii-i. Siinäpä hyvä kysymys ja miksi komeimmistoon kuuluva mies alkaisi parisuhteeseen tavisnaisen kanssa vaikka seksiin tämän kelpuuttaakin? Nii-i. Siinä toinen hyvä kysymys:)

      • Anonyymi

        Onneksi sitten 95% Suomen aikuisesta miesväestöstä kuuluu komeimmistoon!

        2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Eniten sinkkuja on yli 60-vuotiaissa, vähiten alle 40-vuotiaissa.
        Ilmeisesti siis yli 60-vuotiaissa on vähemmän komeimmistoon kuuluvia miehiä kuin alle 40-vuotiaissa.


      • Anonyymi

        No siinähän se vastaus on, ettekö ymmärrä. Siis miehet ei pane parastaan vaan alle tasonsa. Eihän tommosesta mitään tuu. Ja ylipäätään kannattaako naisia tavata. Eikö ap vois tehdä jotain muuta ettei tartte aikaansa kuluttaa tämmösiin pitkiin ketjuihin.


      • Anonyymi

        Onneksi siis 95% Suomen aikuisesta miesväestöstä kuuluu komeimmistoon, niin ainoastaan 5% joutuu pussittamaan vehkeensä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi siis 95% Suomen aikuisesta miesväestöstä kuuluu komeimmistoon, niin ainoastaan 5% joutuu pussittamaan vehkeensä!

        Ilmankos kortsut eivät käy kaupaksi. Kondomitehtast ovatkin konkurssissa. 95% miehistä ei käytä niitä ja loput 5% kyllä käyttäisi jos saisi joskus naista. 95..% miehistä hän on julmetun komeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos kortsut eivät käy kaupaksi. Kondomitehtast ovatkin konkurssissa. 95% miehistä ei käytä niitä ja loput 5% kyllä käyttäisi jos saisi joskus naista. 95..% miehistä hän on julmetun komeita.

        Se 5% voi tehdä jo ostetuista mutta vähälle käytölle jääneistä pippelinsuojista vaikka vesi-ilmapalloja!


      • Anonyymi

        Huomattu? Oletko itse ollut paikalla toteamassa asian silminnäkijänä vai tarkoitatko että puhut omasta kokemuksesta koska kuulut itse siihen top10-miehistöön?


    • Anonyymi

      Kun komea mies harrastaa tavisnaisen kanssa seksiä niin komea mies kokee tavisnaisen viehättäväksi mutta jos komea mies etsii parisuhdetta niin se saa parisuhteeseen tavisnaisia viehättävämpiä naisia eikä tämän takia ala parisuhteeseen tavisnaisen kanssa vaikka seksiin sen kelpuuttaakin.

    • Anonyymi

      On se kumma.
      Palstalla miehet valittelevat että naisten kanssa ei tule matcheja, keskusteluja eikä varsinkaan treffejä.
      Sitten kuitenkin valitetaan jos naiset lähtevätkin treffeille tapaamaan miehiä.

      Ei näytä mikään olevan hyvä!

      Tinderissä ollessa huomasi että meitä on moneen junaan. Ystävättäreni - laiska tekstailija - lähti mieluummin nopeasti kahville tutustumaan miesten kanssa kasvokkain. Itse taas viestittelin vähintään viikon miehen kanssa ennen kuin harkitsinkaan treffejä.

      Tapoja on monia, mutta ilmeisesti kaikki vääriä :D

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe