Tuntuuko teistäkin tältä?

Anonyymi

Jos olet sinkku, lapseton ja kaupanpäälle asut vielä vuokralla, niin olet muiden silmissä "alinta kastia".

Tuntuu, että en ole minkään arvoinen muiden parisuhteessa olevien silmissä, vaan jotenkin "vajaa" jos et ole tuollaisessa hierarkiassa edennyt.

Eikä sillä ettenkö oikeasti haluaisi lapsia ja kumppania itselleni, on vaan jostain syystä aika hankala löytää.

Luo itsellekin paineita tää tilanne ja mieltä painaa.

55

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kyllä tuntunut koskaan tuolle sinkkuna. Ylipäänsä en ajattele olevani mitään kastia, en alempaa enkä ylempää. Olen vaan.

• Anonyymi

No ei kyllä tunnu eikä ole tuntunut.
      En ylipäätään anna muiden ajatusten minusta määritellä sitä minkä "arvoinen" olen, enkä asettele muita mihinkään kategorioihin.
      Eiköhän tuollainen tunne johdu vain hyvin alhaisesta itsetunnosta.

Olen itse elämäntapa-sinkku, olen valinnut tämän vaihtoehdon kokeiltuani sitä toistakin eli parisuhdetta. Asuin eron jälkeen vuokralla kun säästin omavastuu osuutta asunnon ostoon, minulla ei ole lapsia eikä tule, ja yksin aion elää lopun elämäni.

Onko aloittajalle joku suoraan sanonut ja osoittanut selkeästi että häntä pidetään "alimpana kastina"? Ihan rehellisesti?
      eiköhän nuo ole niitä päänsisäisiä asioita, niitä joita itse itsellesi sanot ja joihin vakaasti uskot.
      Jos kuraan jää rypemään, sitä saa rypeä maailman tappiin. Itse itseään on opittava arvostamaan ja lunastamaan paikkansa ihmisten keskuudessa juuri omana itsenään.
      Ei parempana eikä huonompana.
      -sinkku-nainen-

• Anonyymi

Ei ole suoraan sanottu, mutta sellaista selän takana naureskelua ja vittuilua. Silleen, että itsekin kuulen mitä puhutaan. "Eikö tuokaan oo naista/pillua saanu".. Tuohon sävyyn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole suoraan sanottu, mutta sellaista selän takana naureskelua ja vittuilua. Silleen, että itsekin kuulen mitä puhutaan. "Eikö tuokaan oo naista/pillua saanu".. Tuohon sävyyn

Ja siitä päättelet että sua pidetään "alimpana kastina"?

Kuspäillä on valitettava tapa nälviä muita. Mikäli seksinpuutteesta vttuilu pistäisi nälvittävän alimpaan kastiin, niin eipä tässä maassa muita olisikaan.

Eiköhän lähes jokainen nainen ole saanut kuulla että tarvitsisi kullia ollakseen iloisempi. Ja lähes jokainen mies on kuullut jossain tilanteessa vinoiltavan että tarvitsisi pllua.

• Anonyymi

No ei tunnu kyllä.

• Anonyymi

Taitaa olla tuo käsitys enemmän omassa päässäsi. Asia ei ole noin. Jos joku ajattelee noin niin taitaa omassa elämässä joku hangata.

• Anonyymi

Vuokralla asumisessa on helppoa kun voi sanoa asunnon kuukauden irtisanomisesta, ei tarvitse käyttää omaa rahaa, jos joku menee rikki.

Itse olen sinkku, lapseton ja vuokralla. Kaksi viimeistä tulee olemaan elämään loppuun asti, koska ei ole muuta mahdollisuutta, mutta ehkä sinkkuus joskus loppuu.

Minulla on ollut maallista mammonaa, joka myöskin toi paljon vastuuta. Nyt elämä on helppoa.

Ota elämä sellaisena kuin se on. Haaveile muusta, niin ehkä se muutos sieltä joskus tulee.

• Anonyymi

Ei tunnu ollenkaan siltä, itseasiassa halveksin ihmisiä joilla on vaimo ja lapsia, on merkki siitä että ei itse kykene pitämään huolta itsestään vaan tarvitsee vaimonkin tuekseen..

• Perin kummallinen näkemys.

• Anonyymi

Naisten mielestä vuokralla asuva mies on tyhmä ku saapas ja ruma eikä naiset halua sellaisia miehiä. Naiset haluaa komean top 10 miehen joka asuu omakotitalossa.

• Ai sä oot oikein naisten asiantuntija, kun tiedät noinkin tarkkaan mitä kaikki maailman naiset haluaa. Saiskos oikeen sun CV:n näkösälle, niin tiedetään mistä sun asiantuntevuus on peräisin. Vai onko sittenkin kyseessä omat virheelliset kuvitelmat, jolla boostataan omaa heikkoa itsetuntoa sen suhteen, ettei alun alkaenkaan ollut mitään mahiksia, kun sai naiselta pakit. Mitenkähän se mahtaa olla. 🤔

Jos yks nainen on sulle sanonu noin, niin ei se tarkoita että kaikki naiset ajattelevat samalla tavalla. Turha väittää mitään muuta.

Mä en todellakaan halua muuttaa enää omakotitaloon, kun olen sellasessa puolet elämästäni asunut, ja tiedän kuinka paljon talon kunnossapito piha-alueesta puhumattakaan vaatii. Se vaatii rahaa, aikaa ja panostusta ympäristöönsä, sekä fyysistä voimaa suoriutua kaikista niistä voimaa tarvitsevista töistä. Mitä enemmän on neliöitä, sitä enemmän on myös siivottavaa, ja sitä kauemmin se siivous kestää. Ne jotka eivät ole koskaan asuneet omakotitalossa, eivät tiedä saati ymmärrä sitä työmäärää jota sen huolenpito vaatii.

• Anonyymi

Lopeta nyt jo tuo soopa

• Itsellä 2 lasta, eronnut jo aikoja sitten...

En arvostele ihmisiä vertaamalla omiin kokemuksiin.

Pidän sinua ihmisenä ja tärkeänä. Olet ainutlaatuinen, wharever. Uniikki hienous. 😊👌

• Anonyymi

Olen sinkku ja asun vuokralla ja olen muutenkin mikä olen.

En ole koskaan halunnut parisuhdetta, omaa asuntoa tai näitä loma matkoja.
      Vuoroa asunto on hyvä ei ole rahaa kiinni ja jos jotain rikki niin ilmoita omistajalle niin hoituu.
      Ei halvin asumis muoto mutta mukavin.

Aivan sama mitä muut minusta ajattelee, elän itselleni en muille ja heidän ajatuksille.

• Anonyymi

Olen sinkku ja lapseton ja tunnen olevani ihan alinta kastia, vaikka miehille seksileluksi kelpaankin.
      En vaan ole löytänyt sitä oikeaa sydäntä:(
      Olen ollut monessakin suhteessa ja kuvitellut että meistä tulee jotain....mutta miehet vaan lähtevät .
      Olenko liian vanha, vähän alle nelikymppinen?
      Ehkäpä se onkin tarkoitettu näin, että olen vaan kertakäyttöesine ja alinta pohjasakkaa.

• Anonyymi

Monet miehet vaan seukkaavat sen 2-3vuotta ja vaihtavat uuteen näin se menee.Elämäntapa se on elää sillain ettei jää samaan junnaamaan.Kysymällä muista edellisistä suhteista selviää mutta miehet eivät avaudukkaan siitä hyvin voi epäillä.

• Anonyymi

Itsekin olen sinkku, lapseton ja asun vuokralla. En tällä hetkellä toivo muuta kuin saisin jonkin mukavan työyhteisön. Mulla on viimeksi 10 vuotta sitten ollut sellainen yhteisö ympärilläni, jonka kanssa oli mukavaa, rentoa ja mielenkiintoista tehdä töitä. Ehkäpä siitä sitten löytyisi perhe.

• Anonyymi

Joo, vastaaviin asenteisiin törmännyt kyllä. Ei oteta vakavasti, eikä pidetä "oikeana" aikuisena.

Sukulaiset on yksitellen pienessä hönössä ovat avautuneet, että kadehtivat mun vapautta.

Olihan siinä aikanaan jonkinlainen henkinen työ tehtävä, kun alkoi näyttää selvältä, että omaan elämään ei tule kuulumaan se aviomies, kaksi lasta ja omakotitalo. Luopumista ja niiden asioiden määrittelyä, mikä lopulta on mulle elämässä tärkeintä ja arvokkaita. Ikisinkku joutuu ehkä enemmän miettimään elämäntarkoitusta ym.kuin se, joka vaan solahtaa siihen valmiiseen uomaan.

Eli joo, olen törmännyt ikäviin asenteisiin, mutta en anna sen häiritä. Ei ole vain yhtä tapaa elää monipuolista ja tyydyttävää elämää.

• Anonyymi

Hyvä kommentti, samat kokemukset👍

• Työkyvytön, työtön, lapseton ja vanhempiensa vuokralaisen elävä sinkku. Siis täysin luuseri, joka ei ole saanut elämässään mitään aikaan, mitä nyt loisinut toisten kustannuksella koko ikänsä.

Toi kuvaa mua täydellisesti, ja vaikka ite välillä tunnen alemmuuskompleksia nähdessäni entisten luokkakaverien, ystävien ja sukulaisten etenevän urallaan, tai toisinaan silloin kun jatkuvasti postaavat kuvia someen niin matkoilta, kuin perheen kanssa yhdessä vietetyistä hetkistä, en koskaan ole kuullut kenenkään sanovan mitään pahaa siitä, miksi olen elänyt elämääni siten kuten olen elänyt, miksi mulla ei ole lapsia tai puolisoa, tai ylipäätään arvostellut elämääni tai ulkonäköäni.

Kun palasin tänne lapsuuden maisemiin silloin 10 vuotta sitten, kuvittelin että kaikki täällä tietävät mitä olen tehnyt, ja miksi olen tehnyt sen, kun silloin aikanaan hyppäsin. Muutama vuosi sitten sain konkreettisesti tietää sen, ettei juuri kukaan tiennyt mt-taustaani, tai siitä aiheutuneita tekoja. Kerroin abien luokkakokouksessa pöydälliselle ihmisiä, joita en osaa ollut tavannut sitten kouluaikojen. Kukaan ei sanonut mitään ilkeää kertoessani, vaan olivat hyvillään itseni ohella että olin selvinnyt hengissä. Enkä ole tähän päivään mennessä kuullut mitään pahaa, vaikka kertomista on kulunut jo viitisen vuotta.

Vuosi sitten kirjoitin faceen päivityksen siitä mitä tein ja mitä olen edelleen...kädet täristen. Täysin julkiseksi en päivitystä laittanut, mutta enpä ole tekojani mitenkään salaillut keneltäkään sen jälkeen, kun sain sen omassa mielessä käsiteltyä vajaa vuosi tapahtumasta. Sain palautteeksi pelkkää kiitosta siitä, että kerroin niinkin henkilökohtaisesta tapahtumasta. Kerroin, ja tulen kertomaan tarinaani auttaakseni omalta osin poistamaan tabua mt-ongelmista kertomisessa.

Ei tutuilla tai puolitutuilla ole kiinnostusta ruotia toisten elämää, oman elämänsä ja murheidensa ohella. Ne joilla on siihen aikaa, eivät ole aikuistuneet, vaan jääneet teinin tasolle jauhamaan asioita joidenka syyt eivät lähtökohtaisesti heille kuulu.

Niin...lisätäänpä alussa olleeseen listaan vielä kaksi itsariyritystä, rattijuopumustuomio, ja kourallinen diagnooseja, joilla ei todellakaan ylpeillä missään kekkereillä.

Osa on jo mun menneisyyttä, joiden tekoaikaan olin nuori parikymppinen, ja osa teoista johtui sairaasta mielestä. Näistä on jo aikaa, ja suurimman osan oon täysin hyväksynyt, oppien tekemistä virheistä, ja joita en ole sen jälkeen uudelleen tehnyt.

Oma mieli on se, joka kastittaa itsensä johonkin tiettyyn lokeroon, ei kukaan muu. Se on asia, joka jokaisen pitää käsitellä omassa mielessään, koska ei sitä kukaan muukaan tee.

Jokaisessa on jotain hyvää, jota muut kadehtivat. Niin myös sinussa. Muista tämä.

• Anonyymi

Vaikutat kirjoituksesi perusteella erittäin fiksulta ihmiseltä! Kokemuksesi kautta, voit ymmärtää elämää tavallista laajemmin.

Kiitos, kun jaoit!

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat kirjoituksesi perusteella erittäin fiksulta ihmiseltä! Kokemuksesi kautta, voit ymmärtää elämää tavallista laajemmin.

Kiitos, kun jaoit!

No problem. Ollos hyvä vaan. Sanotaanko näin, että kun tarpeeksi monta kertaa lyö päätään seinään, ei lopulta ole kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko jatkaa samaan malliin ja joutua vaikeuksiin, tai ottaa opiksi ja yrittää välttää tekemästä samoja virheitä uudestaan.

Kyllä siinä oma aikansa meni, että pystyin hyväksymään tekoni, ja ymmärtämään ettei ihan kaikki ollutkaan omaa syytä, vaikka itse ne asiat tein. Totta kai mullakin tulee niitä hetkiä, jolloin ryven itsesäälissä, ja välillä täälläkin on tullut sanottua jokin asia liian piikikkäästi, minkä myöhemmin olisin halunut muuttaa lievemmin ilmaistuksi.

Oon nähnyt jo pienestä pitäen erilaisia ihmisiä, ja oppinut tulemaan heidän kanssa toimeen, sekä ajattelemaan että he ovat samanlaisia kuin me muutkin, vaikka omaavat jonkun virheellisen geenin, tai heillä on jotain muuta, mikä tekee heidät erilaiseksi.

Äitini esimerkiksi sairastui nivelreumaan odottaessaan minua, ja ensimmäiset 15 vuotta meni joko äidin ollessa sairaalassa pitkiäkin aikoja, kotona huonossa kunnossa ja töistä sairaslomalla ennen tai jälkeen ison leikkauksen, tai yritti olla töissä kivuistaan ja muista ongelmista huolimatta. Äitini sairastelun takia olin pikkulapsesta lähtien paljon Mummuni hoivissa ja myöhemminkin jo isompana vietin paljon aikaa hänen kanssaan. Sillä Mummuni viime syksyinen äkillinen menehtyminen -iältään hän oli jo 102v., mutta sai äkillisen aivoverenvuodon jolle ei ollut mitään tehtävissä- oli iso shokki, olihan hän ollut kuin toinen äiti minulle, ja vaikka kuolemaa oli jo vuosia osannut odottaa, tuli se yllättäen.

Tärkein opetus on tullut kuitenkin läheisiltäni. Vanhemmilta, isovanhemmilta, vanhempien sisaruksilta -itse olen ainoa lapsi, ja näiden lapsilta. Yksikään heistä ei ole sanonut koskaan mitään negatiivista hypystäni, tai syyttäneet mua teostani. Vaikka olen sen jäljiltä vammainen, ja mulla edelleen on ne mt-ongelmat, siitä huolimatta että ne ovat olleet jo lähes 16 vuotta hoidossa, ei heidän käyttäytymisensä tai kohtelunsa ole koskaan muuttunut erilaiseksi, kuin mitä se oli ennen hyppyä, tai muita toilailuja. Olen heille edelleen se sama ihminen, kuin olen ollut pienestä pitäen.

Ei mulla ole tälläkään palstalla ketään vastaan, enkä pidä ketään vähempi arvoisena toiseen nähden. En edes Allua, vaikka joskus kommenttini antavat muuta ymmärtää. Äänekäs olen ja räpätäti, joka kälättää koko ajan suu vaahdossa, mutta tarkoituksella en ketään halua loukata syvästi. Mulla on ollut aina helpompi kirjoittaa kuin puhua, ja siksi täällä olen enemmän äänessä mitä irl pitkiin aikoihin.

Itse asiassa mun sosiaalinen elämä on tällä hetkellä täällä palstalla, koska irl en ole hermokivun takia pystynyt vuoteen sitä muutoin ylläpitämään. Saatan ärsyyntyä, ja sanoa välillä ilkeästi sitä oikeasti tarkkoittamatta. Mutta myös huumori kukkii...

Elämää on oppinut ymmärtämään vähän liikaakin kantapään kautta...kirjaimellisesti. Siksi näistä puhun ja kerron tarinaani osoittaakseni ihmisille, että pahoistakin jutuista voi selviytyä, kunhan vain osaa pyytää ajoissa apua, ja ottaa sitä vastaan. Vertaistuki. Sitä haluan antaa, koska itse olen saanut vertaistukea silloin kun sitä eniten tarvitsin. Elämäni ei muodostunut sellaiseksi kuin teininä kuvittelin, mutta vaikka olen menettänyt paljon, olen myös saanut jotain tilalle.

Jokainen on kuitenkin yksilö, ja jokaisella on oma polkunsa kuljettavana. Kukaan muu ei sitä toisen puolesta voi tehdä, ja kukaan muu ei voi sanella miten toisen elämä menee. Jokainen tekee omat ratkaisunsa, ja kantaa niistä myös vastuunsa.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

No problem. Ollos hyvä vaan. Sanotaanko näin, että kun tarpeeksi monta kertaa lyö päätään seinään, ei lopulta ole kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko jatkaa samaan malliin ja joutua vaikeuksiin, tai ottaa opiksi ja yrittää välttää tekemästä samoja virheitä uudestaan.

Kyllä siinä oma aikansa meni, että pystyin hyväksymään tekoni, ja ymmärtämään ettei ihan kaikki ollutkaan omaa syytä, vaikka itse ne asiat tein. Totta kai mullakin tulee niitä hetkiä, jolloin ryven itsesäälissä, ja välillä täälläkin on tullut sanottua jokin asia liian piikikkäästi, minkä myöhemmin olisin halunut muuttaa lievemmin ilmaistuksi.

Oon nähnyt jo pienestä pitäen erilaisia ihmisiä, ja oppinut tulemaan heidän kanssa toimeen, sekä ajattelemaan että he ovat samanlaisia kuin me muutkin, vaikka omaavat jonkun virheellisen geenin, tai heillä on jotain muuta, mikä tekee heidät erilaiseksi.

Äitini esimerkiksi sairastui nivelreumaan odottaessaan minua, ja ensimmäiset 15 vuotta meni joko äidin ollessa sairaalassa pitkiäkin aikoja, kotona huonossa kunnossa ja töistä sairaslomalla ennen tai jälkeen ison leikkauksen, tai yritti olla töissä kivuistaan ja muista ongelmista huolimatta. Äitini sairastelun takia olin pikkulapsesta lähtien paljon Mummuni hoivissa ja myöhemminkin jo isompana vietin paljon aikaa hänen kanssaan. Sillä Mummuni viime syksyinen äkillinen menehtyminen -iältään hän oli jo 102v., mutta sai äkillisen aivoverenvuodon jolle ei ollut mitään tehtävissä- oli iso shokki, olihan hän ollut kuin toinen äiti minulle, ja vaikka kuolemaa oli jo vuosia osannut odottaa, tuli se yllättäen.

Tärkein opetus on tullut kuitenkin läheisiltäni. Vanhemmilta, isovanhemmilta, vanhempien sisaruksilta -itse olen ainoa lapsi, ja näiden lapsilta. Yksikään heistä ei ole sanonut koskaan mitään negatiivista hypystäni, tai syyttäneet mua teostani. Vaikka olen sen jäljiltä vammainen, ja mulla edelleen on ne mt-ongelmat, siitä huolimatta että ne ovat olleet jo lähes 16 vuotta hoidossa, ei heidän käyttäytymisensä tai kohtelunsa ole koskaan muuttunut erilaiseksi, kuin mitä se oli ennen hyppyä, tai muita toilailuja. Olen heille edelleen se sama ihminen, kuin olen ollut pienestä pitäen.

Ei mulla ole tälläkään palstalla ketään vastaan, enkä pidä ketään vähempi arvoisena toiseen nähden. En edes Allua, vaikka joskus kommenttini antavat muuta ymmärtää. Äänekäs olen ja räpätäti, joka kälättää koko ajan suu vaahdossa, mutta tarkoituksella en ketään halua loukata syvästi. Mulla on ollut aina helpompi kirjoittaa kuin puhua, ja siksi täällä olen enemmän äänessä mitä irl pitkiin aikoihin.

Itse asiassa mun sosiaalinen elämä on tällä hetkellä täällä palstalla, koska irl en ole hermokivun takia pystynyt vuoteen sitä muutoin ylläpitämään. Saatan ärsyyntyä, ja sanoa välillä ilkeästi sitä oikeasti tarkkoittamatta. Mutta myös huumori kukkii...

Elämää on oppinut ymmärtämään vähän liikaakin kantapään kautta...kirjaimellisesti. Siksi näistä puhun ja kerron tarinaani osoittaakseni ihmisille, että pahoistakin jutuista voi selviytyä, kunhan vain osaa pyytää ajoissa apua, ja ottaa sitä vastaan. Vertaistuki. Sitä haluan antaa, koska itse olen saanut vertaistukea silloin kun sitä eniten tarvitsin. Elämäni ei muodostunut sellaiseksi kuin teininä kuvittelin, mutta vaikka olen menettänyt paljon, olen myös saanut jotain tilalle.

Jokainen on kuitenkin yksilö, ja jokaisella on oma polkunsa kuljettavana. Kukaan muu ei sitä toisen puolesta voi tehdä, ja kukaan muu ei voi sanella miten toisen elämä menee. Jokainen tekee omat ratkaisunsa, ja kantaa niistä myös vastuunsa.

Taidat olla tasapainoisin tällä palstalla...

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla tasapainoisin tällä palstalla...

AsianVierestä

On meitä muitakin. Kuten L sanoi, jokaisella on omat polkunsa. Tavalla tai toisella elämä laittaa jokaisen polvilleen, suruja ei voi koskaan verrata. Tykkään siitä sanonnasta, että jos jokainen laittaisi kaikki murheensa näkyville etupihalleen ja vois murheita vaihtaa, jokainen ottaisi silti ne omansa.

Trauman käsittelyyn kuuluu monia vaiheita, se on prosessi joka usein kulkee syklisesti, eli palaat saman asian äärelle kerta toisensa jälkeen- mikä asia se sitten kelläkin onkaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On meitä muitakin. Kuten L sanoi, jokaisella on omat polkunsa. Tavalla tai toisella elämä laittaa jokaisen polvilleen, suruja ei voi koskaan verrata. Tykkään siitä sanonnasta, että jos jokainen laittaisi kaikki murheensa näkyville etupihalleen ja vois murheita vaihtaa, jokainen ottaisi silti ne omansa.

Trauman käsittelyyn kuuluu monia vaiheita, se on prosessi joka usein kulkee syklisesti, eli palaat saman asian äärelle kerta toisensa jälkeen- mikä asia se sitten kelläkin onkaan!

Et siis kommentoi kovin usein?
        Jokaisella ihmisellä on omat vahvuutensa ja heikkoutensa, niiden kanssa pitää oppia elämään ja käyttää vahvuuksiaan hyväkseen. Jos vielä ymmärtää se että on toisille tärkeämpi mitä itselle ollaan jo pitkällä joka kantaa vaikeuksien yli.
        Minä(ei muita) ihmiset ovat usein heikkoja.

AsianVierestä

• Anonyymi

Kaikilla asiat hyvin ja olette sentään ihmisiä vaikka alinta kastia mutta oleppas ätmi köyhä tavallinen oikea aito vanhan ajan kunnon suomimies ja duunari eli ätmi niin bakteerit ja loisetkin on arvokkaampia ja heitäkin joku kaipaa mut ätmiä ei kaipaa kukaa kuunnelkaa ätmistä laulu eli topi sorsakosken ajomies se kertoo ätmistä ja ätmin kohtalon

• Anonyymi

Jos olet oikea suomimies ja duunari, niin olet minun suosikki ❤️

Miksi aliarvioit itseäsi? Tunnen useamman duunari miehen ja he ovat kovapalkkaisia kavereita ja rehtejä.

Jos olet niitä suomimiehiä, jotka ryyppäävät ja pitävät älämölöä, et pysty puhumaan muusta kuin jarrupaloista tai uusista kaljamerkeistä tai että tärkein ostoksesi viikonloppua varten on Kossu, niin sitten et ole tämän naisen suosikki.

PS. Ajomies on kyl hieno kappale

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet oikea suomimies ja duunari, niin olet minun suosikki ❤️

Miksi aliarvioit itseäsi? Tunnen useamman duunari miehen ja he ovat kovapalkkaisia kavereita ja rehtejä.

Jos olet niitä suomimiehiä, jotka ryyppäävät ja pitävät älämölöä, et pysty puhumaan muusta kuin jarrupaloista tai uusista kaljamerkeistä tai että tärkein ostoksesi viikonloppua varten on Kossu, niin sitten et ole tämän naisen suosikki.

PS. Ajomies on kyl hieno kappale

Ajomies... En nyt ole kirjoittaja, mutta olen ollut aikoinaan pahamaineisessa kobolttitehtaassa ajomiehenä.

Piti oikein muistella vanhoja sekä jaan kyseisen kappaleen muillekkin:https://www.youtube.com/watch?v=IqCItIs9UMk

• Anonyymi

Onko käynyt mielessä naisten haluavan vierelleen luotettavaa vähän hullua hassuttelijaa joka on tukena ja turvana, elämän piristäjänä riippumatta siitä miten asuu, riippumatta lisääntymiseen liittyvistä asioista.
      Henkilökohtaiset ominaisuudet, tavat ja arvot tärkeämpiä mitä muu, ainakin suhteen alussa. Harva se jossain yökerhon tiskillä kyselee moisia ja aamulla on jo liian myöhäistä:)

AsianVierestä

• Anonyymi

Tai jos nainen itse on hassuttelija, saattaa kaivata rinnalleen vakavikkoa, joka auttaa pitämään jalat maassa.
        Tai nainen kaipaa miehestä muusaa itselleen...niin, miehellä on monta käyttötarkoitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai jos nainen itse on hassuttelija, saattaa kaivata rinnalleen vakavikkoa, joka auttaa pitämään jalat maassa.
        Tai nainen kaipaa miehestä muusaa itselleen...niin, miehellä on monta käyttötarkoitusta.

Kaksi hassuttelijaa, tulee mieleeni elokuva Yes man.

AsianVierestä

• Anonyymi

Onko elämä elämää vai exceliä, sehän on ihan oma valinta. Muiden mielipiteet voi joko noteerata tai pistää roskikseen. Siis jos itse olet tyytyväinen.

• Anonyymi

Ei todellakaan. Kyllä lapseton ja naimaton nainen on parisuhdemarkkinoilla tavoitellumpi kuin parisuhteessa olevat naiset tai eronneet yksinhuoltajat tai eronneet vanhemmat. Eronneissa yksinhuoltajissakin (sekä naisissa että miehissä) on superhyviä yksilöitä ja niin on naimisissa olevissakin naisissa ja miehissä. En ole koskaan ajatellut, että parisuhdestatus määrittelisi arvoani. Kaikenlaisia ihmisiä on sekä sinkkuina että parisuhteissa.

• Anonyymi

Ihan hyvä että sinkkunainen on parisuhdemarkkinoilla tavoitellumpi, kuin parisuhteessa olevat naiset :D :D :D

Antaa niiden suhteessa olevien olla vaan :D

• Anonyymi

Siinä tapauksessa muut eivät ole minkään arvoisia.

• Anonyymi

Itse myin asuntoni ja jäin samaan huusholliin vuokralle. Tein sen siksi, koska perintövero. Asuntoahan ei saa myydä, ennen kuin perintövero on maksettu.

Kätevästi perilliset saavat puhdasta rahaa ja ei tule ongelmia penthousen myymisen kanssa.

Landlord tosin kiskoo tästä 79 neliön penthousesta 690€ mutta sisältää kaiken muun kuin sähkön.

Kyllä landella on mukavaa. Varsinkin näin eläkeläisenä.

• Anonyymi

Onko hirviävauhti jo polkimissa päällä jos autosi ei liikahda normia 275km/h ajakko siis persumersu-600SEC:ölÖ`?

Todella joo nämä 7-sarjaiset bhw-jutu, ei lue4 takana mitään ja niin...

• Anonyymi

Poika! Aikoinaan jo kymmeniä vuosia sitten alipaineturbosaabini (Aero) liikahti hieman lujempaakin. Tosin ahtopaineet oli laitettu 1,7

• Anonyymi

Miksdi avioliitossa tai avoliitossakin elävä olio on aina luuseri?

• Anonyymi

Miksi Sinulla ei ole seksiä parisuhteessasi? Sanoo joku hullu jolla on ylimäärin kaikkalla naisia, kkk-controller

• Anonyymi

Jos on lapisa niin on lapsellinen ihminen... sanoisi joku jooh kkk-dragon-controller.

Mutta joo puöräilyä suosita kun on hyvää ulkoilua, autssa istuva on aina luuseri

• Anonyymi

Joo minä en ole enää joku kkk-dragon- juttu luovuin, mutta niin joo neuvottelutaito säilyi mitä heiltä sain joskus silloin.... NegotiatorGeneral... :D

Miksi isäsi oli jo syntyessään homo-pomppeli?

• Anonyymi

Tuo kastijako on vain omassa päässäsi. Sisäinen arvostelijasi motkottaa. Älä usko sitä.

• Anonyymi

Noita ihmisiä kyllä löytyy pilvin pimein jotka ennakkoluuloissaan lokeroi ihmisiä tietynlaisiksi asumistavasta, ammatista ja parisuhdestatuksesta riippuen, ei tosiaan ole "omassa päässä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noita ihmisiä kyllä löytyy pilvin pimein jotka ennakkoluuloissaan lokeroi ihmisiä tietynlaisiksi asumistavasta, ammatista ja parisuhdestatuksesta riippuen, ei tosiaan ole "omassa päässä".

Ei noin. Jotkut harrastavat ihmisten lokerointia. mutta mitä siitä. Pääasia on se mitä itse ajattelee, omiin ajatuksiin voi vaikuttaa. On haitallista ajatella huonosti itsestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noin. Jotkut harrastavat ihmisten lokerointia. mutta mitä siitä. Pääasia on se mitä itse ajattelee, omiin ajatuksiin voi vaikuttaa. On haitallista ajatella huonosti itsestä.

Aiai. Oletko kokeillut? Tiedätkö kuinka uuvuttavaa on puolustaa itseään näkymätöntä vastaan joka-ikinen-päivä?

• Anonyymi

Ketä nuo "parisuhteessa olevat" ovat?

Jos he ovat sanoneet tai osoittaneet selvästi, etteivät anna sinulle arvoa, niin lähde vetämään tuollaisista suhteista. Jos ei, niin mieti mistä sinulle tulee tuollaisia tunteita, käsittele ne ja opettele uusi ajattelutyyli.

• Monella on vielä aika konservatiiviset käsitykset siitä miten elämän tulisi mennä, vaikka ei ehkä aina ääneen niin sanota. Nykyaika on siitä joskus kummallinen, että vaikka kuinka sanotaan, että yksilöllisyys ja persoonallisuus ja erilaisuus on tärkeää, niin silti monet elävät varsin konservatiivisesti, melkein kuin vanhempansa tai isonvanhempansa tai isovanhempiensa vanhemmat elivät (ainakin näin hieman kärjistettynä), vaikka toisaalta monet myös haluaisivat elää, elleivät jo elä täysin omannäköistään elämää ja ilman liikaa ulkopäin tulevia sääntöjä siitä miten tulisi elää ja minlälainen elämä on oikeanlaista.

• Anonyymi

No tämäpä. Vaikka kuinka olisit sinut itsesi kanssa, ja heijastaisit ympäristöösi vain sydämiä ja sateenkaaria, ollen itse tyytyväinen, niin nuo konservatiivit eivät sitä kuitenkaan ymmärrä. Miten olla osa yhteiskuntaa, kun kuitenkin olet vain lapsipuolen osassa? Itse suvaitset, mutta sinua ei suvaita..

• Anonyymi

On siinä perää. Jotkut tiukkapipot ajattelevat, että olet tosi huonosti menestynyt luuseri. Et ole siis minkään arvoinen heidän silmissään. Sinulle nauretaan takanapäin. Tottakai he ovat vääräasä.

• Anonyymi

Ei tunnu. Miksi ihmeessä annat noin paljon arvoa muiden mielipiteille? Nauti hyvä ihminen elämästäsi.

• Anonyymi

Enpä osaa aavistaakaan... mutta niin jooh kummallisia katuja kaupungissa mitä kautta saa nopeushyötyä.... jotain pikkukatuja :D

• Anonyymi

Minun olisi mentävä rokotejuttuun tässä kuussa nooh tulee jotain tietoa.
      Korona-piikki siis...

• Anonyymi

Isäsi ja äitisi on maksanut talosi?

• Anonyymi

Osta oma elämäsi jotti isin ja mummonkaan ei tarvitse makaa menojasi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1506
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1126
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      218
      1108
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      239
      930
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      929
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      910
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      893
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      14
      780
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      747
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      31
      703
    Aihe