Niskuroiva vaimo

Anonyymi

Minulla on niskuroiva vaimo ei hyväksy että olen perheenpää ja hän on vain apu minulle .

Miten laitan vaimon kuriin onko raamatussa neuvoa tähän asiaan että tuo nainen tietää paikkansa kotona ja pitää suunsa kiinni alkaen kunnioittamaan miestään .

En haluaisi turvautua väkivaltaan mutta jotenkin tuo on saatava nöyrtymään ja minun saatava miehenä kunniani takaisin.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko vaimosi neitsyt kun menit avioon ?
      Tässä yksi ratkaisu (käsky )asiaan raamatusta jos ei ollut neitsyt ja pääset niskuroivasta vaimosta eroon.




      . Moos. 22:13-21 "Jos joku on ottanut vaimon ja yhtynyt häneen, mutta sitten hylkii häntä ... ja sanoo:
      Minä otin tämän naisen vaimokseni, mutta kun ryhdyin häneen, en tavannut hänessä neitsyyden merkkiä ...
      (20) Jos syytös on tosi, jos tytössä ei tavattu neitsyyden merkkiä, silloin vietäköön tyttö isänsä talon ovelle,
      ja kaupungin miehet kivittäkööt hänet kuoliaaksi."

      • Anonyymi

        Voi kauheeta . Mieti jos naiset kivittää miehet jotka ollut huoraamassa ! Ette ole yhtään lukenut uutta testamenttia rakkaudesta puolisoa kohtaan.


      • Anonyymi

        Kaupungin miehillä on liian pieni palkka noihin hommiin.


    • Anonyymi

      Erittäin miehekäs tavoite. Muista kuitenkin tarkistaa vaimosi ajatukset asiasta ennen kuin alat laittaa. Voi nimittäin olla, ettei hän jaa uskomuksia kanssasi, eikä siten välttämättä halua alistua kristilliseen tyranniaan.

      • Anonyymi

        Hei vakavasti
        Tämä Mooses juttu tässä ei ole yhtään kristittyjen vaan juutalaisten . Mooses on juutalaisten juttu.


    • Anonyymi

      Pyydä nyt ensin anteeksi äidiltäsi ja puhuttele kunnioittavasti. Sitten äiti voi antaa luvan, tulla pois sänkyn alta.
      Vaimoa voit harkita sitten kun kasvat aikuiseksi.

    • Anonyymi

      Tarkoitat alkuihmistä aatamia . Jeesus on viimeinen Aatami ja rakastaa myös käskee rakastaa vaimoaan saman armon perillisiä. Ristillä ollaan saman arvoisia. Miehen pitää myös suojella ja hoitaa miehen tehtäviä naiset taas hoitaa naisten juttuja . Yhdessä sujuu kodinhoito.

      • "Ristillä ollaan saman arvoisia. Isännän on oltava vallankahvassa ja laskettava rahojaan, orja taas huhkii ympärivuorokautisesti nälkäpalkalla."


    • Kauanko näitä vitsialoituksia tästä samasta aiheesta oikein jaksetaan tehdä...

    • Anonyymi

      Mooses ei ole kristiityjen uskonto vaan juutalaisten . Muslimeilla on myös omat eikä kristityt kuuluu siihenkään. Sinun kunniasi ei ole mitään verrattuna Luojaan joten älä korota ihmistä . Kuoleva ihminen olet itsekin. Kristityillä on tasa arvo miehen ja naisen välillä . Voit erota vaimostasi koska et rakasta häntä.

    • Anonyymi

      Mitä sinä naisella teet? Hanki koira koulutettavaksesi. Ja jos vetoat seksin tarpeeseen niin ethän sinä noin riettaita asioita saisi harrastaa sinä syntinen.

    • Anonyymi

      Kunnia sille,kenelle se kuuluu. Sinä et varmaankaan sitä ole ansainnut, sen takia et sitä saa.

      ... Jos joku nyt edes tosissaan tuollaista aivotonta roskaa kirjoitti.

    • Anonyymi

      Nainen on tehty miehen kylkiluusta ja vanhantestamentin aikaan Jeesus oli jo olemassa Jumalana taivaassa isän kanssa laatimassa mooseksen lakeja joista katoa piiruakaan.

      Nainen on hyvä apu miehelle ja mies on perheenpää se on Jeesuksen tahto.

      Te syntiset telaketjufeministit luulette että olisi joku tasa-arvo olemassa ei ole sen voitte lukea raamatusta .

      Mies on Mies isolla ämmällä ja nainen pelkkä apu jonka on syytä vaieta seurakunnassa joten lopettakaa tuollainen syntinen rienaaminen

      • Anonyymi

        Kohtele kylkiluutasi hellyydellä kuten Jumala on tarkoittanut äläkä turmele hänen luomustaan, idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtele kylkiluutasi hellyydellä kuten Jumala on tarkoittanut äläkä turmele hänen luomustaan, idiootti.

        Ok mun täytyy saada hänet nyt ymmärtämään että lopettaa juomisen tyystin ja alkaa viettämään yönsä (kaikki) kotona eikä missä lie lapsetkin aina huolestuneena.

        Kunnioitan toki tässäkin Jumalan tarkoitusta enkä vaadi turhaa kunnioitusta vaimoltani .


    • Anonyymi

      Jos vaimo ei viihdy kotona eikä ole kunnioittava, niin kannattaisko katsoa peiliin ? Jos on niin pelottava mies, että vaimo ei uskalla sanoa mitään kotona, varsinkaan omia ajatuksiaan, niin minäkin yrittäisin olla pois mahdollisimman paljon. Lyö vaan, niin näytät kyllä ,mikä mies olet. Väkivalloin jos saat toisen kunnioittamaan. Onkohan se oikeaa rakkautta? Toinen tekee sen pakolla ja pelosta. Siinäpä vasta miesten mies.

    • Anonyymi

      "Jos vaimo ei viihdy kotona eikä ole kunnioittava, niin kannattaisko katsoa peiliin ?"


      Totta varmaan .sain sukupuolitaudin häneltä pari kuukautta sitten ja nyt vähintään kerran viikossa pois kotoa tulee sitten oksennellen kotiin haisee viinalta ja on väkivaltainen hajotti telvision ja astioita yhden kerran hakkaa myös minua usein jos en anna rahaa viinaan kun juo omansa eikä anna talouteen mitään kustannan koko kodin käski pienemmän lapsen mennä (4 v )vittuun kun tämä tuli väliin .

      Hieno ihminen tällainen nykyaikainen tasa-arvoa vaativa nainen .
      Ehdotin eroa hänelle niin hän lupasi tappaa itsensä koska ei omillaan tule kuulemma toimeen ja kun minulla on niin suuret tulot hän ei kuulemma pysty kustantamaan elämäänsä eikä todellakaan ota "kakaroita "

      No täytyy nyt etsiä vikoja itsestä kun tässä kerkiää työn ja kodinhoidon lomassa

    • Anonyymi

      Käy vaimosi kanssa Pietarissa. Siellä vaimon saa panna vaikka piesten kuriin. Ja täysin laillisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1968
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      370
      1620
    3. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      29
      1490
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1316
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1085
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1021
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      950
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      907
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      82
      892
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      856
    Aihe