Onko kitara kaverisi?

Hei.
Varsinais-Suomi, miten on ?
Onko musiikki sinulle tärkeää?
Kitaransoitto,konemusiikki,sävellys ja rentoutusmusiikki - ota yhteys,tehdään yhdessä,vaikka ensin skypellä,myöhemmin livenä jos siltä tuntuu.
Ikä on haarukka....
Myös lauluntaitajiin olisi mukava tutustua.
[email protected]

6

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hendrix taisi nukkua kitara vierellään ja vessaankin se piti ottaa mukaan.

      Lelut ne on aikuisillakin.

      • Jokaisella on omat tapansa.
        Ihan tätä en tarkoittanut kuitenkaan.
        Musiikki voi olla harrastus tai ammatti.
        Sitä voi opiskella ja opettaa,voi musisoida yhdessä ,antaa konsertteja,on klassista,poppia ja rockia.Voi säveltää omaksi ilokseen taitoisten kuultavaksi.
        Ihan miten vain,tämä oli vai ihan kaverillinen ilmoitus tällaiseen yhteiseen harrastukseen,oppimiseen,esiintymiseen.


      • Anonyymi
        joac84 kirjoitti:

        Jokaisella on omat tapansa.
        Ihan tätä en tarkoittanut kuitenkaan.
        Musiikki voi olla harrastus tai ammatti.
        Sitä voi opiskella ja opettaa,voi musisoida yhdessä ,antaa konsertteja,on klassista,poppia ja rockia.Voi säveltää omaksi ilokseen taitoisten kuultavaksi.
        Ihan miten vain,tämä oli vai ihan kaverillinen ilmoitus tällaiseen yhteiseen harrastukseen,oppimiseen,esiintymiseen.

        Kyllähän soittamiseenkin himo tulee, ja kitaroiden keräilyynkin.

        Kaikkien ihmisten pitäs soittaa ja laulaa, niin kuin Hiipit aikoinaan kappaleessaan The Wizard lauloi,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän soittamiseenkin himo tulee, ja kitaroiden keräilyynkin.

        Kaikkien ihmisten pitäs soittaa ja laulaa, niin kuin Hiipit aikoinaan kappaleessaan The Wizard lauloi,

        Näinhän se olisi hyvä.
        Usein vedotaan siihen,ettei omaa kykyä laulaa,tai soittamisen oppiminen on työlästä...
        Silti on mahdollista nauttia musiikista,kuuntelemalla,musiikki lohduttaa,inspiroi,ilostuttaa,rentouttaa.
        Sen opetteleminen voi olla yllättävän mieluista.
        Musiikki on yllättävää ihmisen sisäiselleminälle.
        Eri soittimien keräily voi iskeä helposti jos musiikki vie mukanaan.
        Muutama kitara nurkassa ei ole pölyttymässä. :)


      • Anonyymi
        joac84 kirjoitti:

        Näinhän se olisi hyvä.
        Usein vedotaan siihen,ettei omaa kykyä laulaa,tai soittamisen oppiminen on työlästä...
        Silti on mahdollista nauttia musiikista,kuuntelemalla,musiikki lohduttaa,inspiroi,ilostuttaa,rentouttaa.
        Sen opetteleminen voi olla yllättävän mieluista.
        Musiikki on yllättävää ihmisen sisäiselleminälle.
        Eri soittimien keräily voi iskeä helposti jos musiikki vie mukanaan.
        Muutama kitara nurkassa ei ole pölyttymässä. :)

        Musiikki on taiteista suurin, sitä mieltä ainakin itse olen. Se on universaalia ja ihmiset saa samoja tuntemuksia sitä kuunnellessaan.

        Onhan se tutkittukin juttu, että musiikilla on erittäin positiivisia vaikutuksia psyykelle, jo puoli tuntia musiikin kuuntelua päivässä riittää antamaan meille hyviä fiboja. Ja jos vielä itsekin musisoi, niin aina parempi juttu. Me nykyihmiset olemme kasvaneet musiikin ympärillä, olemme kuulleet sitä lapsesta saakka lähes päivittäin. Muistan hyvin kun lapsena kuulin sen ajan musiikkia, miten se edelleenkin vie minut aikamatkan tavoin noihin aikoihin, jolloin maailma oli suurta seikkailua ja oli hienoa olla elossa. Musiikki on varmasti tehnyt minusta paremman ihmisen, älykkäämmän ja empaattisemman. Musiikilla on siis valtava vaikutus meihin, emmekä sitä ehkä oikein kunnolla edes ymmärrä, koska se on niin arkipäiväinen asia meille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musiikki on taiteista suurin, sitä mieltä ainakin itse olen. Se on universaalia ja ihmiset saa samoja tuntemuksia sitä kuunnellessaan.

        Onhan se tutkittukin juttu, että musiikilla on erittäin positiivisia vaikutuksia psyykelle, jo puoli tuntia musiikin kuuntelua päivässä riittää antamaan meille hyviä fiboja. Ja jos vielä itsekin musisoi, niin aina parempi juttu. Me nykyihmiset olemme kasvaneet musiikin ympärillä, olemme kuulleet sitä lapsesta saakka lähes päivittäin. Muistan hyvin kun lapsena kuulin sen ajan musiikkia, miten se edelleenkin vie minut aikamatkan tavoin noihin aikoihin, jolloin maailma oli suurta seikkailua ja oli hienoa olla elossa. Musiikki on varmasti tehnyt minusta paremman ihmisen, älykkäämmän ja empaattisemman. Musiikilla on siis valtava vaikutus meihin, emmekä sitä ehkä oikein kunnolla edes ymmärrä, koska se on niin arkipäiväinen asia meille.

        Hienoa lukea edellinen teksti...
        näin näen minäkin.
        Sävellyksen kyky on lahja ja kiitollisuuden aihe,kuten musiikin kuunteleminenkin.
        Jokaiseen päivään tarvitsen annoksen hyvää musiikkia ja sitä on jokaiseen tunteeseen tarjolla jos vain haluaa oppia sen etsimisen.
        Musiikki luo rauhaa,jos sitä tarvitsee,se rentouttaa,mutta sillä on myös kiihtyvyyttä antava vaikutus.
        Festarit ovat niin paljon muuta kuin musiikin kuuntelemista konsertissa,varsinkin jos on kysymys klassisesta tai sinfonisesta musiikista,oopperasta tai musikaalista.
        Spotifay antaa korville oman valinnan mukaan ja kaikissa kaupoissa lähes aina on tauoton soiton sekameteli.
        Eläköön musiikki!
        Jokainen voi valita omansa ja toimia sen tunteen mukaan mitä sillä hetkellä tarvitsee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      177
      398
    Aihe