Miksi helluailainen nainen ei voi käydä töissä

Anonyymi

Mies on naisen pää ja naisen pitää kotona kysellä mieheltä. Ei saa puhua julkisesti. Nainen ei voi olla kirurgi koska naisen pitäisi kysyä kaikki leikkausvaiheet Mieheltään. Jos mies on vaikka putkimies, ei hän osaa neuvoa vaimoaan miten leikata. Ja nainen ei saa puhua julkisesti, niin hänen pitäisi käydä kotona puhumassa putkimiehensä kanssa kesken leikkauksen ja leikattava joutuu vartoomaan kunnes nainen palaa leikkaussaliin.

Näin naisen ainoa paikka on kotona. Mot

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta jo.

    • Voi lopeta jo nämä ääliömäisyydet oikeasti.

    • Anonyymi

      Taitaa pitkästyttää korona aikana, kun yritetään vääntää keskustelua väkisin.

    • Anonyymi

      Tä oli hyvä

    • Anonyymi

      JTuk: "Nyt kun tämän "Great Resetin" tiimoilta on kaikki esiintymiskeikkani peruutettu tai siirretty myöhemmäksi; niin olen huomannut että keikkani silti myyvät; nyt toistaiseksi videoitse, esim. Skypen tai Whatsappin kautta. Olen tehnyt mm. synttärionnitteluita, sekä erilaisia polttariesiintymisiä, tai laulukeikkaa videoitse Suomeen; tilaukset: [email protected].
      Jos ravintolat ovat auki kesän 2021 aikana ja esiintyjiä otetaan esiintymään; niin minulta voi buukata ravintoloihin myös keikkaa Suomeen, tulen sinne lomailemaan jossain vaiheessa. Ohessa on esiintymisjuliste viime vuoden tammikuulta 2020, jolloin olin mm. esiintymässä Porvoossa. Tämän kevään-21 keikkani kuten 14.2. ravintola Karhunpesä, Kempele, siirrettiin myöhemmäksi korona tilanteen takia. Mutta jos on mahdollista, tulen esiintymään paikan päälle, muussa tapauksessa jatkan keikkailua videoitse. Minulla on nyt ohjelmistossa uusi laulukappale, joka on Gospel biisi nimeltä "Turn to Jesus." Kyseiseen biisiin, joka on tällä hetkellä YouTubessa, tehdään vielä uusi video erikseen, johon tulee ammattilaisen ottamat kuvat. Muut biisit, joita edelleen esitän, ovat mm: "Some Day" sekä rakkauskappaleet "4-Ever" ja "I´ll be waiting" sekä suomenkieliset suositut biisit "Apinamies" sekä "Hei Johanna."
      Kesän aikana minua voi tilata Suomessa myös yksityistilaisuuksiin esiintyjäksi, yhteydenotot täällä FB:ssä YV:nä, tai samaan email osoitteeseen: [email protected]."

      https://aijaa.com/img/b/00869/14962480.mp4

    • Anonyymi

      Olen usein mennyt lampun lanssa mettään itkemään asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1968
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      370
      1620
    3. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      29
      1490
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1316
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1085
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1021
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      950
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      907
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      82
      892
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      856
    Aihe