KUKA LÄHETTI RAAMATUNLAUSEKOTELOIDEN KANTAJAT?

"Kaiken minkä tekevät he tekevät vain siksi, että heidät huomattaisiin.
He käyttävät leveitä raamatunlausekoteloita ja panevat viittaansa isot tupsut,
he istuvat pidoissa mielellään kunniapaikalla ja synagogassa etumaisilla istuimilla ja ovat hyvillään, kun ihmiset toreilla tervehtivät heitä ja kutsuvat heitä: Juurikin niin, AamenKiitosJeesus ja Niinpä niin.

Uskontokeskusteluissa heidän raamatunlauseensa pitää aina olla etuistuimella.

He ovat pimeyden puskissa piileskeleviä Anonyymejä miehiä, ja taitaapa joukossa olla muutama nainenkin.

Muutama poikkeusta lukuun ottamatta, nuo lauseet ovat Saatanan opetuksia Paavalille ja Pietarille.

Kaikkein suosituimmat ovat ne jakeet, joissa kiitetään Saatana, murhaajaa, Jeesuksen veren vuodattamisesta.

Eikä heistä yksikään ole Kristuksen vaan Saatanan todistaja.

191

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa?
      Älkää eksykö!
      Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet,
      eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.

      Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon."

      • Anonyymi

        Tunnustatko nyt itse ensin ne omat rikkomuksesi ennen kuin muita syyttelet samoista synneistä mitä itsekin teet. Varkaat ei pääse taivaaseen. Palautelkaa varastettuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnustatko nyt itse ensin ne omat rikkomuksesi ennen kuin muita syyttelet samoista synneistä mitä itsekin teet. Varkaat ei pääse taivaaseen. Palautelkaa varastettuja.

        Minun oli ne pakko tunnistaa Jumalan lukeman kuolemantuomion edessä 31.1.1988.

        Se kannatti, kun palkinnoksi sain taivaan hääpuvun ja Jumalan viha vaihtui Saatanan palvelijain verisiin vihapuheisiin.


      • Anonyymi

        Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa?
        Älkää eksykö!

        Sinä teet väärin paskiainen,huudat helvetillä ja sairaalla opillasi.Et kunnioita Rakkautta mikä on suurin !!
        Sinä olet eksynyt !
        Niin,sinä teet väärin Teuvo,kun et kunnioita elämän suurinta asiaa RAKKAUTTA !


      • Anonyymi

        " Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa?
        Älkää eksykö!
        Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet,
        eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.

        Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon."

        Hylkääkö Isä lapsensa,jotka hän on luonut ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa?
        Älkää eksykö!

        Sinä teet väärin paskiainen,huudat helvetillä ja sairaalla opillasi.Et kunnioita Rakkautta mikä on suurin !!
        Sinä olet eksynyt !
        Niin,sinä teet väärin Teuvo,kun et kunnioita elämän suurinta asiaa RAKKAUTTA !

        Sitä ei kunnioittanut myöskään Kristuksen kutsuma Saul, vaan Saatanalle heitetty Paavali:

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        " Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa?
        Älkää eksykö!
        Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet,
        eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.

        Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon."

        Hylkääkö Isä lapsensa,jotka hän on luonut ?

        Tuo on Saatanan käsky Paavalille.

        Tämä on Jeesuksen ilmoitus:


        Jostakin ihmisjärjelle käsittämättömästä syystä Jumala on jo äidin kohdussa
        tehnyt osan ihmisistä avioliittoon kelpaamattomaksi, kuten Jeesus sen ilmoitti:

        "Opetuslapset sanoivat: "Jos avioliitto merkitsee miehelle tätä, on parempi
        olla menemättä naimisiin."

        Mutta hän sanoi heille: "Se ratkaisu ei sovellu kaikille, ainoastaan niille,
        joille se osa on annettu.

        On sellaisia, jotka äitinsä kohdusta saakka ovat avioliittoon kelpaamattomia,
        on toisia, joista ihmiset ovat tehneet sellaisia, ja on niitä, jotka itse,
        taivasten valtakunnan tähden, ovat ottaneet osakseen naimattomuuden.
        Joka voi valita tämän ratkaisun, valitkoon."

        Ihmiset ovat nimenneet tällaiset ihmiset lesboiksi ja homoiksi. Jos he
        tyytyisivät osaansa, jonka Jumala on heille antanut, niin heistä varmasti
        moni saisi kokea myöskin pelastuksen.

        Mutta tämän lopun ajan rajun eksytyksen tähden monet heistä ovatkin
        menneet avioliiton mukaiseen suhteeseen samaa sukupuolta olevan
        kanssa, ja näin jo siinä saaneet päälleen Jumalan kirouksen.

        Ja lisää kirousta ovat jotkut hankkimassa, kun jatkuvasti ruinaavat porttopappien
        siunausta heidän parisuhteelleen. Ja kun he porttopapin kädet päänsä
        päälle saavat, heidät kytketään samalla kaikkiin tuon porttokirkon synteihin:

        "Harkitse kätten päällepanemista tarkoin, jotta et joutuisi osalliseksi toisten
        synteihin Säilytä itsesi puhtaana."

        Kun tuon luterilaisen kirkonkin on Jumala jo täysin paaduttanut, niin ei heidän
        syntiröykkiötä enää yhtään lisäisi se, vaikka he kaikki parisuhteet siunaisivat.


    • Läksin etsimään tätä kotelon kantajaa, ja löysin tämän hyljättynä osastolle no 122

      • Anonyymi

        Juutalaiset.


      • Anonyymi

        Etkö Teuvo tiedä että juutalaiset pitää koteloita .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö Teuvo tiedä että juutalaiset pitää koteloita .

        Tiedän, mutta etkö sinä huomaa Paakkosen pojan Saatanalta saamaa veristä koteloa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö Teuvo tiedä että juutalaiset pitää koteloita .

        Etkö Teuvo tiedä että juutalaiset pitää koteloita .

        Etkö sinä tuomitsija ymmärrä. Juutalaiset tuomitsivat Jesus Kristuksen kuolemaan ristillä.
        Ilman sitä ei olisi maailman suurinta uskontoa!!
        Entä jos se ois jäänyt kesken..ei olisi Kristin uskoa..!
        Te syytätte Juudakset asiaa mikä oli ISÄN tahto,meille opetukseksi !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö Teuvo tiedä että juutalaiset pitää koteloita .

        Etkö sinä tuomitsija ymmärrä. Juutalaiset tuomitsivat Jesus Kristuksen kuolemaan ristillä.
        Ilman sitä ei olisi maailman suurinta uskontoa!!
        Entä jos se ois jäänyt kesken..ei olisi Kristin uskoa..!
        Te syytätte Juudakset asiaa mikä oli ISÄN tahto,meille opetukseksi !

        Tiedän, ja samaa tekevät myös kaikki kristityt,. jokainen haalii Raamatusta jakeita, joilla vain he todistelevat olevansa oikeita jumalanlapsia.

        Ilman Jeesuksen tappamista ei koko maailma olisi jo vuonna 90 ollut Saatanan vallassa.

        Miksi tämäkin on sinulle mahdotonta ymmärrettäväksi?


    • Anonyymi

      SYNAGOGISSA. Osaatko lukea oikein.

      • Myöskin kaduilla:

        "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Myöskin kaduilla:

        "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

        Raamatun mukaan viittaisi villan ja pellavan sekoitukseen jota ei saisi käyttää.


    • Anonyymi

      Hei Teuvo!

      Mikä on mielestäsi Jeesuksen ydinsanoma?

      • "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.

        Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

        Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."


      • "Hän on perillinen, tapetaan Teuvo, niin perintö on meidän."


      • Anonyymi

        Luin yhden liikuttavan tositarinan.
        Nimimerkki Putkis 0132 on kirjoittanut 300 sivuisen matkakertomuksen alkoholismista uuteen elämään. Se mikä kirjasta tekee erityisen on juuri sen aitous. Kirja on lisäksi kuvitettu yli 40 valokuvalla. Ainakin minuun tuo teos teki suuren vaikutuksen. Kirjassa ei retostella alkoholin käytöllä eikä rikoksilla, niistä kyllä mainitaan sen verran että lukijalle muodostuu käsitys muutoksen ainutlaatuisuudesta.
        Googlaamalla löysin Putkiksen s. postin, tilasin kirjan suoraan häneltä.
        Kannattaa ehdottomasti lukea (Kyynelvaraus😌).


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Hän on perillinen, tapetaan Teuvo, niin perintö on meidän."

        Kateudesta sen tekivät.


    • Anonyymi

      Entä miksi itsekin julistat että tappajat ja haureet yms ei peri Jumalan valtakuntaa kun juuri Kristus itse sanoi PORTOT JA PUBLIKAANIT (SOSIALISTIT) MENEVÄT ENNEN TEITÄ JOTKA OLETTE KIRJOISTA OPPINNE SAANEET.
      ELÄMÄNKOKEMUS ON TÄRKEÄMPI KUIN KIRJAN VIISAUS.

      • Kumpi sinä olet: portto vai publikaani?

        Pystytkö itse tunnistamaan, kuka sinun elämääsi, kokemuksia antaa?

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kumpi sinä olet: portto vai publikaani?

        Pystytkö itse tunnistamaan, kuka sinun elämääsi, kokemuksia antaa?

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

        Oon vähän molempia. Saanut kaiken publikaaneilta, menettänyt kaiken portoille.
        Mutta kyllä mää kirjanoppinut silti olen. Täysin vailla kokemusta. Pari lyhyttä tapaamista 1980 luvulla porton kanssa ja sen jälkeen ei mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon vähän molempia. Saanut kaiken publikaaneilta, menettänyt kaiken portoille.
        Mutta kyllä mää kirjanoppinut silti olen. Täysin vailla kokemusta. Pari lyhyttä tapaamista 1980 luvulla porton kanssa ja sen jälkeen ei mitään.

        "Koettelee, mutta ei Herra hylkää."
        Älä enää lähde heidän peräänsä.

        Minuakin hän koetteli melkein päivälleen 40 vuotta.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kumpi sinä olet: portto vai publikaani?

        Pystytkö itse tunnistamaan, kuka sinun elämääsi, kokemuksia antaa?

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

        Itse olet sisäistänyt Saatanan opit tehokkaasti ja käytät niitä jatkuvasti. Se tekee sinusta Pyhän Hengen herjaajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet sisäistänyt Saatanan opit tehokkaasti ja käytät niitä jatkuvasti. Se tekee sinusta Pyhän Hengen herjaajan.

        Ole onnellinen, että et ole samanlainen.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kumpi sinä olet: portto vai publikaani?

        Pystytkö itse tunnistamaan, kuka sinun elämääsi, kokemuksia antaa?

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

        Perustelisitko meille vajavaisille selkokielellä, miksi Paavali on mielestäsi saatanan palvelija?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kumpi sinä olet: portto vai publikaani?

        Pystytkö itse tunnistamaan, kuka sinun elämääsi, kokemuksia antaa?

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

        Luin yhden liikuttavan tositarinan.
        Nimimerkki Putkis 0132 on kirjoittanut 300 sivuisen matkakertomuksen alkoholismista uuteen elämään. Se mikä kirjasta tekee erityisen on juuri sen aitous. Kirja on lisäksi kuvitettu yli 40 valokuvalla. Ainakin minuun tuo teos teki suuren vaikutuksen. Kirjassa ei retostella alkoholin käytöllä eikä rikoksilla, niistä kyllä mainitaan sen verran että lukijalle muodostuu käsitys muutoksen ainutlaatuisuudesta.
        Googlaamalla löysin Putkiksen s. postin, tilasin kirjan suoraan häneltä.
        Kannattaa ehdottomasti lukea (Kyynelvaraus😌).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luin yhden liikuttavan tositarinan.
        Nimimerkki Putkis 0132 on kirjoittanut 300 sivuisen matkakertomuksen alkoholismista uuteen elämään. Se mikä kirjasta tekee erityisen on juuri sen aitous. Kirja on lisäksi kuvitettu yli 40 valokuvalla. Ainakin minuun tuo teos teki suuren vaikutuksen. Kirjassa ei retostella alkoholin käytöllä eikä rikoksilla, niistä kyllä mainitaan sen verran että lukijalle muodostuu käsitys muutoksen ainutlaatuisuudesta.
        Googlaamalla löysin Putkiksen s. postin, tilasin kirjan suoraan häneltä.
        Kannattaa ehdottomasti lukea (Kyynelvaraus😌).

        Ei viinana kirouksesta vapautuminen ole vielä Pyhän Hengen saamista.

        Minut on vapautettu kaikesta, tästäkin:

        "Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.
        Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta.
        Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

        Tämä on se suurin syy ihmisten vihaan.. joka alkoi maaliskuussa 1989, silloisesta Paavolan seurakunnasta. Kirkkoherran puolison, uskonnon lehtorin, kirkkoherran ja oman vaimoni yhteisestä suunnitelmasta toimittaa minut mielisairaalaan:

        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi?"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perustelisitko meille vajavaisille selkokielellä, miksi Paavali on mielestäsi saatanan palvelija?

        Montako kertaa tämä on sanottava:

        Jeesus kutsui Sauluksen, murhaajan, ei suinkaan omaksi opetuslapsekseen, vaan lopun ajan vääräksi profeetaksi, koko ihmiskunnan eksyttäjäksi.

        Neljän vuoden aika hän sai Pyhän Hengen koulutuksen, vain siksi, että Saatanan erinomaisten ilmestysten joukkoon pystyi tuomaan myöskin totuutta, jotta eksytys olisi täydellinen.

        Yksistään nämä jo paljastaa miten Saatana teki Saulista Paavalin:

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.
        Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen.
        Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, vaan sain sen, kun Kristus ilmestyi minulle."

        "Mikä siis on palkkani? Se, että julistan evankeliumia ilman korvaus, käyttämättä hyväkseni niitä oikeuksia, joita minulla julistajana on.
        Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.
        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen ollut näille kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen. Voittaakseni ilman lakia eläviä olen ollut näille kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla - onhan minulla Kristuksen laki.
        Voittaakseni heikkoja olen ollut näille heikko.
        Kaikille olen ollut kaikkea, jota pelastaisin edes muutamia."


        "Saul oli samaa mieltä kuin muut ja hyväksyi sen, että Stefanos surmattiin. Sinä päivänä puhkesi ankara vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan, ja kaikki muut paitsi apostolit hajaantuivat eri puolille Juudeaa ja Samariaa.
        Joka sapattina Paavali kävi keskusteluja synagogassa ja koetti taivuttaa uskoon sekä juutalaisia että kreikkalaisia.
         Kun Silas ja Timoteus saapuivat Makedoniasta, Paavali oli jo kokonaan antautunut julistamaan sanaa. Hän todisti juutalaisille, että Jeesus on Messias,  mutta juutalaiset väittivät herjaten vastaan. Silloin hän pudisti pölyn vaatteistaan ja sanoi: "Tulkoon teidän verenne teidän itsenne päälle!Minä en enää ole teistä vastuussa. Tästedes puhun pakanoille."
        Ja  Saulista Paavaliksi tulleen, pakanain apostolin puheet tekivät erinomaista jälkeä pakanoissa.
        "Barnabas lähti sitten Tarsokseen etsimään Saulia ja löydettyään toi hänet Antiokiaan. Yhdessä he toimivat seurakunnan keskuudessa kokonaisen vuoden, ja suuri joukko ihmisiä sai heiltä opetusta.Antiokiassa alettiin ensimmäiseksi käyttää opetuslapsista nimitystä  kristitty."Alkuperäisten opetuslasten tunnus kala vaihdettiin Saatanan tappovälineeksi ristiksi. Siitä alkoi lopun ajan uuspakanuus kristinusko.
        "Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle."
        "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
        Nämä opetuslapset eivät enää olleet Jeesuksen opetuslapsia. Hänellä oli enää silloin vain yksi opetuslapsi Johannes, joka Paavalin opeilla Efeson seurakunnan johtajaksi valittu yhden vaimon mies Diotrefes oli toimittanut vankilaan. "Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."
        Täsmälleen Jeesuksen ilmoituksen mukaisesti:
         "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.  Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka." 
        Paavali puolestaan lähti Jerusalemista Saatanan piikki lihassa, jonka kautta se piti jatkuvasti huolen siitä, mitä varten oli hänet omakseen ottanut.
         "En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.
        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
        Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"
        Jumala oli oikeamielinen, kun Paavali palasi takaisin isiensä joukkoon ja tuli yhdessä Pietarin kanssa ristille naulituksi:
        Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaisten johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi: 
        "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole millään tavoin rikkonut kansaamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on tuotu vangittuna tänne."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustelisitko meille vajavaisille selkokielellä, miksi Paavali on mielestäsi saatanan palvelija?

        Juutalaisen budhan ja muslimin mielestä kaikki Jeesuksesta kertovat ovat saatanasta .


    • Mistä tunnistat Saatanalle heitettyjen ja Jumalan paaduttamien raamatunlausekotelot.

      Niissä ei mainita Saatanaa nimeltä, mutta jatkuvasti ylistetään Saatanan tappovälinettä ristiä ja sillä ihmiselle lahjoitettua Jeesuksen verta, ja Saatanan ilosanomaa.

      Jumalan Poika sai sen, mitä tuli pyytämäänkin, kun alkoi nimitellä Saatanalle jätettyä ihmiskuntaa Saatanan halujen tyydyttäjiksi.

      • Anonyymi

        Saatana sitä, saatana tätä. Eikö kannattaisi lopettaa tuo saatananpalvonta, ennen kuin päädyt helvettiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatana sitä, saatana tätä. Eikö kannattaisi lopettaa tuo saatananpalvonta, ennen kuin päädyt helvettiin?

        Helvettiin menevät eivät sano Saatanasta mitään, koska se on heidän pikliossa oleva Jumalansa.

        Jota todistaa myös Anonyymien suuri lauma:

        Herra sanoi: -- Koska tämä kansa lähestyy minua vain suullaan ja kunnioittaa minua vain huulillaan, koska sen sydän on vetäytynyt minusta kauas ja koska sen kuuliaisuus minua kohtaan on vain opittujen ihmiskäskyjen noudattamista, niin minä teen uudelleen tälle kansalle ihmeellisiä, hämmästyttäviä ihmetekoja, ja sen viisaiden viisaus häviää ja sen ymmärtäväisten ymmärrys katoaa.

        Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

        Voi teidän kieroutuneita ajatuksianne! Eikö savenvalaja muka ole saveaan kummempi?

        Sanooko teos tekijästään: "Ei hän ole minua tehnyt"? Sanooko luomus luojastaan: "Ei hän mitään ymmärrä"?


      • Anonyymi

        Sana rististä onkin hulluus kadotukseen menijöille hyvä Teuvo suni .


    • Anonyymi

      Hei Teuvo!

      Mikä on sen oikean sanoman ydinsisältö, mitä sinä pidät totena?

      • Se sama, millä Pyhä Henki piti minut ulkona kaikista porttolahkoista peräti 40 vuotta, eli siihen hetkeen asti, kun Jumala antoi Pojalleen käskyn ilmestyä minulle ja ottaa opetuslapsekseen.

        1. "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.."

        2."Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tämä tapahtui 1.8.1985 Sanna-myrskyn päivänä Lappeenrannassa.

        3. "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        Tämä tapahtui 31.1. 1988 Ruukissa omassa kodissa, keskellä pimeää yötä.

        4. "Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."

        Tämä tapahtui Ruukin kodissa 8.11.1988 kello 3.30 .

        Huomaa päivämäärät 11.8.85 ja 8.11.88. Kolme vuotta ja kolme kuukautta.

        Tapahtui 8.11.1988 .
        Kolmen vuoden ja kolmen kuukauden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen, heräsin yöllä kello 3.30, kun makuuhuone oli täynnä kirkasta valoa.
        Hetken sitä katsellessa kuulen tutun miehen äänen:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten: "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

        Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

        "Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle - ei vaimolle: "Tässä olen, omapa on valintasi!"

        Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin.
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se sama, millä Pyhä Henki piti minut ulkona kaikista porttolahkoista peräti 40 vuotta, eli siihen hetkeen asti, kun Jumala antoi Pojalleen käskyn ilmestyä minulle ja ottaa opetuslapsekseen.

        1. "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.."

        2."Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tämä tapahtui 1.8.1985 Sanna-myrskyn päivänä Lappeenrannassa.

        3. "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        Tämä tapahtui 31.1. 1988 Ruukissa omassa kodissa, keskellä pimeää yötä.

        4. "Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."

        Tämä tapahtui Ruukin kodissa 8.11.1988 kello 3.30 .

        Huomaa päivämäärät 11.8.85 ja 8.11.88. Kolme vuotta ja kolme kuukautta.

        Tapahtui 8.11.1988 .
        Kolmen vuoden ja kolmen kuukauden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen, heräsin yöllä kello 3.30, kun makuuhuone oli täynnä kirkasta valoa.
        Hetken sitä katsellessa kuulen tutun miehen äänen:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten: "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

        Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

        "Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle - ei vaimolle: "Tässä olen, omapa on valintasi!"

        Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin.
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Antikristus. Tekisit parannuksen pahoista🤗🔱👺🔯🧿🦇💩ajatuksista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antikristus. Tekisit parannuksen pahoista🤗🔱👺🔯🧿🦇💩ajatuksista.

        Ketä sinä sitten vihaist jos minä alkaisin Saatanalle parannusta tehdä?


    • Anonyymi

      Teuvo kirjoitti:" ... Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

      Oletko ryhtynyt johonkin ilman Hänen tahtoa? Oletko kohdannut koskaan tätä mustaa seinää?

      • Aviorikoksen tein silloin, kun elin Jumalan vihan alla. Mutta siitä minut otettiin kiinni, kun alkoi se ahtaan portin tuskien yö.

        Musta seinä tuli Ruukissa asuessani 4-5 kertaa.

        Muutaman kerran musta tienä, kerran kun olin lähdössä Kalajoen kristilliselle opistolle miesten päiville. Kun olin Revonlahdella kääntymässä vasemmalle, muuttui luminen tie pikimustaksi.

        Sama toistui, kun olin lähdössä Rantsilaan, johonkin yhteiskristilliseen tilaisuuteen. Kun olin kotipihasta kääntymässä oikealle meni tie jälleen mustaksi

        Kerran mökille mennessä piti mennä Jyväskylässä tapaamaan erästä tuttua. Juuri kun olin painamassa kerrostalon ovikelloa, muuttui mahongin värinen ovi täysin mustaksi.

        Myöhemmin kävin hänen luonaan ja sain häneltä Hengen uudistus kirkossamme lehtisen, ja hän kehotti minua liittymään jäseneksi. Täytin kotona tilauslapun, laitoin sen kirjekuoreen, ja kun olin liimaamassa siihen postimerkkiä, valkoinen kuori muuttui mustaksi. Kun takassa oli valmiina tuli, heitin kirjeen tulen tutkittavaksi.

        Täällä Savitaipaleella se tuli eteeni syksylölä 2018. Oli kaunis aurinkoinen päivä, kun poikkesin lämpölaitoksen mäelle katselemaan Kaijanlahtea. Kun katsoin vasemmalla näkyvää kirkon tornia, tuli lännestä suuri musta pilvi ja koko kirkko peittyi tuon pilven sisään.

        Viimeisen kerran kävin jumalanpalveluksessa 1. adventtina 1992 Paavolan kirkossa, kun oli käynnissä se piispantarkastus, josta piispa Rimpiläinen lähti vanhoillislestadiolaisten pelosta pakoon, kirkkolakia rikkoen.

        Savitaipaleella olen käynyt muutaman kerran klassisen musiikin konserteissa;
        Iiro Rantala, Kalevi Kiviniemi, Kaustisen purppuripelimannit. . . .

        Mutta tämän näyn jälkeen en ole tuon Etelä-Karjalan kauneimman rosvojen luolan ovea avannut. Enkä tule avaamaan.

        Toivon, että uskot.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Aviorikoksen tein silloin, kun elin Jumalan vihan alla. Mutta siitä minut otettiin kiinni, kun alkoi se ahtaan portin tuskien yö.

        Musta seinä tuli Ruukissa asuessani 4-5 kertaa.

        Muutaman kerran musta tienä, kerran kun olin lähdössä Kalajoen kristilliselle opistolle miesten päiville. Kun olin Revonlahdella kääntymässä vasemmalle, muuttui luminen tie pikimustaksi.

        Sama toistui, kun olin lähdössä Rantsilaan, johonkin yhteiskristilliseen tilaisuuteen. Kun olin kotipihasta kääntymässä oikealle meni tie jälleen mustaksi

        Kerran mökille mennessä piti mennä Jyväskylässä tapaamaan erästä tuttua. Juuri kun olin painamassa kerrostalon ovikelloa, muuttui mahongin värinen ovi täysin mustaksi.

        Myöhemmin kävin hänen luonaan ja sain häneltä Hengen uudistus kirkossamme lehtisen, ja hän kehotti minua liittymään jäseneksi. Täytin kotona tilauslapun, laitoin sen kirjekuoreen, ja kun olin liimaamassa siihen postimerkkiä, valkoinen kuori muuttui mustaksi. Kun takassa oli valmiina tuli, heitin kirjeen tulen tutkittavaksi.

        Täällä Savitaipaleella se tuli eteeni syksylölä 2018. Oli kaunis aurinkoinen päivä, kun poikkesin lämpölaitoksen mäelle katselemaan Kaijanlahtea. Kun katsoin vasemmalla näkyvää kirkon tornia, tuli lännestä suuri musta pilvi ja koko kirkko peittyi tuon pilven sisään.

        Viimeisen kerran kävin jumalanpalveluksessa 1. adventtina 1992 Paavolan kirkossa, kun oli käynnissä se piispantarkastus, josta piispa Rimpiläinen lähti vanhoillislestadiolaisten pelosta pakoon, kirkkolakia rikkoen.

        Savitaipaleella olen käynyt muutaman kerran klassisen musiikin konserteissa;
        Iiro Rantala, Kalevi Kiviniemi, Kaustisen purppuripelimannit. . . .

        Mutta tämän näyn jälkeen en ole tuon Etelä-Karjalan kauneimman rosvojen luolan ovea avannut. Enkä tule avaamaan.

        Toivon, että uskot.

        Olet kuule varmaan pilkannut Jeesusta tehnyt hengen pilkan ja loukannut kaikkia . Voi voi.


      • Ei tästä ole montaa päivää, kun joku kysyi samaa, löydät t sen täältä aloituksistani.


    • Anonyymi

      Sinulta Teuvo tulee kovaa kritiikkiä perinteistä kristinuskoa kohtaan, mutta en ole oikein saanut selville , mitä tarjoat sen tilalle. Mikä on sen ydinsanoma ?

      • TeuvoSuni
        21.04.2021 18:32
        UUSI

        Se sama, millä Pyhä Henki piti minut ulkona kaikista porttolahkoista peräti 40 vuotta, eli siihen hetkeen asti, kun Jumala antoi Pojalleen käskyn ilmestyä minulle ja ottaa opetuslapsekseen.

        1. "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.."

        2."Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tämä tapahtui 1.8.1985 Sanna-myrskyn päivänä Lappeenrannassa.

        3. "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        Tämä tapahtui 31.1. 1988 Ruukissa omassa kodissa, keskellä pimeää yötä.

        4. "Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."

        Tämä tapahtui Ruukin kodissa 8.11.1988 kello 3.30 .

        Huomaa päivämäärät 11.8.85 ja 8.11.88. Kolme vuotta ja kolme kuukautta.

        Tapahtui 8.11.1988 .
        Kolmen vuoden ja kolmen kuukauden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen, heräsin yöllä kello 3.30, kun makuuhuone oli täynnä kirkasta valoa.
        Hetken sitä katsellessa kuulen tutun miehen äänen:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten: "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

        Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

        "Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle - ei vaimolle: "Tässä olen, omapa on valintasi!"

        Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin.
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        TeuvoSuni
        21.04.2021 18:32
        UUSI

        Se sama, millä Pyhä Henki piti minut ulkona kaikista porttolahkoista peräti 40 vuotta, eli siihen hetkeen asti, kun Jumala antoi Pojalleen käskyn ilmestyä minulle ja ottaa opetuslapsekseen.

        1. "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.."

        2."Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tämä tapahtui 1.8.1985 Sanna-myrskyn päivänä Lappeenrannassa.

        3. "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        Tämä tapahtui 31.1. 1988 Ruukissa omassa kodissa, keskellä pimeää yötä.

        4. "Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."

        Tämä tapahtui Ruukin kodissa 8.11.1988 kello 3.30 .

        Huomaa päivämäärät 11.8.85 ja 8.11.88. Kolme vuotta ja kolme kuukautta.

        Tapahtui 8.11.1988 .
        Kolmen vuoden ja kolmen kuukauden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen, heräsin yöllä kello 3.30, kun makuuhuone oli täynnä kirkasta valoa.
        Hetken sitä katsellessa kuulen tutun miehen äänen:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten: "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

        Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

        "Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle - ei vaimolle: "Tässä olen, omapa on valintasi!"

        Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin.
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        Tätä ei laatinut Jeesus Kristus, vaan Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."


      • Se on lähettäjäni antama tehtävä, joka Saatanalle heitetylle on helvetistä:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Tätä seurasi tämä:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Tätä seurasi sinunkin silmitön viha:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Ei suurin vihaaja, Paakkosen poika yksin, vaan kaikki.


      • Anonyymi

        Karmea kohtalo oli Juudalla.


    • Paakkosen poika ainakin lähti tätä kuskaamaan saattohoitoon.

    • Anonyymi

      Teuvo ! Jos haluaisin mennä nyt ahtaasta portista sisälle, mitä minun pitäisi tehdä? Mitä minun tulisi uskoa?

      Sen olen ymmärtänyt, että et hyväksy Jeesuksen syntiensovituskuolemaa.

      • En todellakaan hyväksy Saatanan omistusoppia, joka perustuu Jumalan Pojan tappamiseen.

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        Tätä ei laatinut Jeesus Kristus, vaan Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari
        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Etkö lukenut mitä tuossa kello 19.48 kirjoitin?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        En todellakaan hyväksy Saatanan omistusoppia, joka perustuu Jumalan Pojan tappamiseen.

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        Tätä ei laatinut Jeesus Kristus, vaan Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari
        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Etkö lukenut mitä tuossa kello 19.48 kirjoitin?

        Onko sinulla davindin tähtiä ja pentagrammeja pirun kuvia asunnossani nyt. ???


    • Anonyymi

      Teuvo kirjoitti: "Etkö lukenut mitä tuossa kello 19.48 kirjoitin?"

      Luin pariin kertaankin. Mutta ei minulle selviä siitä miten mennään sisälle ahtaasta portista. Onko muita vaatimuksia kuin se, että ei usko Jeesuksen syntiensovituskuolemaan?

      Mitä ajattelet esim. lähimmäisen rakkaudesta? Onko se kannatettava asia?

      • Tämä Jeesuksen käsky on ehdoton:

        Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

        Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.

        Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on."

        Tämä risti ei ole Saatanan tappoväline, kuoleman risti, vaan ihmisten viha.

        Olitpa minkä tahansa porttoseurakunnan jäsen, et voi haaveilla taivaallisen seurakunnan jäsenyyttä, jos uskot, että tuo porton vihan viini tuo sinulle pelastuksen.

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt. 

        Jos pystyt rakastamaan häntä totuudessa, se on Jumalan rakkautta. Mutta jos sinun rakkautesi on hänen mielistelemistä, se on Saatanasta..

        Muista myös, että Jumala koettelee jokaista. En usko että kaikkia yhtä kauan kuin minua. Mutta ainakin kolme vuotta siitä hetkestä alkaen, kun ihminen ensimmäisen kerran saa kuulla totuutta ja uskoo, että se on totta
        Sillä minunkaan opetukset eivät kenenkään ihmisen kohdalla voi mennä tämän pitemmälle:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee siirtyy automaattisesti Pyhän Hengen tarkkailuluokalle ja taivaassa alkaa tapahtua:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Huomaa, JOTKA HEIDÄN TODISTUKSENSA TÄHDEN USKOVAT MINUUN.

        Sillä Jeesus ei ole lähettänyt maailmaan minkäänlaisia saarnaajia, evankelistoja, ei piispoja eikä pappeja. Hoitomiehistä puhumattakaan, vaan ainoastaan todistajia.

        "Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä Jeesuksen käsky on ehdoton:

        Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

        Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.

        Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on."

        Tämä risti ei ole Saatanan tappoväline, kuoleman risti, vaan ihmisten viha.

        Olitpa minkä tahansa porttoseurakunnan jäsen, et voi haaveilla taivaallisen seurakunnan jäsenyyttä, jos uskot, että tuo porton vihan viini tuo sinulle pelastuksen.

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt. 

        Jos pystyt rakastamaan häntä totuudessa, se on Jumalan rakkautta. Mutta jos sinun rakkautesi on hänen mielistelemistä, se on Saatanasta..

        Muista myös, että Jumala koettelee jokaista. En usko että kaikkia yhtä kauan kuin minua. Mutta ainakin kolme vuotta siitä hetkestä alkaen, kun ihminen ensimmäisen kerran saa kuulla totuutta ja uskoo, että se on totta
        Sillä minunkaan opetukset eivät kenenkään ihmisen kohdalla voi mennä tämän pitemmälle:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee siirtyy automaattisesti Pyhän Hengen tarkkailuluokalle ja taivaassa alkaa tapahtua:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Huomaa, JOTKA HEIDÄN TODISTUKSENSA TÄHDEN USKOVAT MINUUN.

        Sillä Jeesus ei ole lähettänyt maailmaan minkäänlaisia saarnaajia, evankelistoja, ei piispoja eikä pappeja. Hoitomiehistä puhumattakaan, vaan ainoastaan todistajia.

        "Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Jatkan vielä. Lue Johanneksen kirjeet ja Ilmestyskirja, niissä on lähes kaikki Golgatalta alkaneesta Rajusta Eksytyksestä.

        Minun Fb- kodissani on avoinna kaikille melko suuri kirjasto kaikesta siitä, mitä Pyhä henki on 33 vuoden aikana tästä Rajusta eksytyksestä käskenyt kirjoittaa.

        Kirjoitukset alkavat 2018 helmikuusta.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä Jeesuksen käsky on ehdoton:

        Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

        Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.

        Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on."

        Tämä risti ei ole Saatanan tappoväline, kuoleman risti, vaan ihmisten viha.

        Olitpa minkä tahansa porttoseurakunnan jäsen, et voi haaveilla taivaallisen seurakunnan jäsenyyttä, jos uskot, että tuo porton vihan viini tuo sinulle pelastuksen.

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt. 

        Jos pystyt rakastamaan häntä totuudessa, se on Jumalan rakkautta. Mutta jos sinun rakkautesi on hänen mielistelemistä, se on Saatanasta..

        Muista myös, että Jumala koettelee jokaista. En usko että kaikkia yhtä kauan kuin minua. Mutta ainakin kolme vuotta siitä hetkestä alkaen, kun ihminen ensimmäisen kerran saa kuulla totuutta ja uskoo, että se on totta
        Sillä minunkaan opetukset eivät kenenkään ihmisen kohdalla voi mennä tämän pitemmälle:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee siirtyy automaattisesti Pyhän Hengen tarkkailuluokalle ja taivaassa alkaa tapahtua:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Huomaa, JOTKA HEIDÄN TODISTUKSENSA TÄHDEN USKOVAT MINUUN.

        Sillä Jeesus ei ole lähettänyt maailmaan minkäänlaisia saarnaajia, evankelistoja, ei piispoja eikä pappeja. Hoitomiehistä puhumattakaan, vaan ainoastaan todistajia.

        "Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Kamelinkusettajien satukirjasta poimittua roskaa syydät ilmoille ikäänkuin olisit joku tärkeämpikin henkilö. Vaan siinä olet vuosikausien ajan erehtynyt pahasti. Ei sinua saa myöntämään erhettäsi. Toisaalta, sillä myönnätkö vai et, ei ole merkitystä, koska me muut tieämme totuuden.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jatkan vielä. Lue Johanneksen kirjeet ja Ilmestyskirja, niissä on lähes kaikki Golgatalta alkaneesta Rajusta Eksytyksestä.

        Minun Fb- kodissani on avoinna kaikille melko suuri kirjasto kaikesta siitä, mitä Pyhä henki on 33 vuoden aikana tästä Rajusta eksytyksestä käskenyt kirjoittaa.

        Kirjoitukset alkavat 2018 helmikuusta.

        Kuinka monta ihmistä maailmassa uskoo kuten sinä Teuvo?

        Miksei Jumala ole johdattanut enemmän ihmisiä totuuteen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kamelinkusettajien satukirjasta poimittua roskaa syydät ilmoille ikäänkuin olisit joku tärkeämpikin henkilö. Vaan siinä olet vuosikausien ajan erehtynyt pahasti. Ei sinua saa myöntämään erhettäsi. Toisaalta, sillä myönnätkö vai et, ei ole merkitystä, koska me muut tieämme totuuden.

        Kamelinkusettajan kyllä tunnet, mutta et sitä, joka sinua jatkuvasti kusettaa.


      • Jatkan vielä: Jos menet Fb- kotiini, siellä on on kolmen kaverin nimet.


      • Anonyymi

        Teuvon usko on harhaa, joten ihan hyvä, että vain yksi tuhannesta sitä noudattaa, mikä se sitteen lieneekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvon usko on harhaa, joten ihan hyvä, että vain yksi tuhannesta sitä noudattaa, mikä se sitteen lieneekin.

        Onnellinen olet sinäkin Saatanalle heitetty omasta uskostasi.

        Enkä minä tahdo sitä ottaa sinulta pois.
        Sitä vaan ihmettelen, miksi siitä huolimatta jatkuvasti herjaat Pyhää Henkeä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jatkan vielä. Lue Johanneksen kirjeet ja Ilmestyskirja, niissä on lähes kaikki Golgatalta alkaneesta Rajusta Eksytyksestä.

        Minun Fb- kodissani on avoinna kaikille melko suuri kirjasto kaikesta siitä, mitä Pyhä henki on 33 vuoden aikana tästä Rajusta eksytyksestä käskenyt kirjoittaa.

        Kirjoitukset alkavat 2018 helmikuusta.

        On myös hindubudhan kuldaliini henki ja eksytyksen henki sekä tietäjä henkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvon usko on harhaa, joten ihan hyvä, että vain yksi tuhannesta sitä noudattaa, mikä se sitteen lieneekin.

        Lestadiolaiset laittaa ihmisiä saatanalle hoitokokouksissa


    • Anonyymi

      Onhan tuo Teuvon Jeesuksen sovituskuoleman kieltäminen aika radikaalia, mutta täytyy muistaa, että 1,6 miljardia muslimia ei edes usko, että Jeesus ristiinnaulittiin.

      Nyt kaikki nukkumaan !

      • Ei siihen paljon ylä tarvita, kun uskoo, ettei Jumala omien pelastamiseksi vaatinut hänen kutsumansa ihmisen tappamista. Vaan se oli Saatanan erinomainen juju saada pitää koko ihmiskunta omanaan.

        Koska siitä alkoi Jumalan lähettämä Raju eksytys, joka on saanut kaikki maailman kristityt uskomaan Saatanan valheisiin.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei siihen paljon ylä tarvita, kun uskoo, ettei Jumala omien pelastamiseksi vaatinut hänen kutsumansa ihmisen tappamista. Vaan se oli Saatanan erinomainen juju saada pitää koko ihmiskunta omanaan.

        Koska siitä alkoi Jumalan lähettämä Raju eksytys, joka on saanut kaikki maailman kristityt uskomaan Saatanan valheisiin.

        Rajusti eksynyt on Teuvo itse, vaikkei millään sitä myönnä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei siihen paljon ylä tarvita, kun uskoo, ettei Jumala omien pelastamiseksi vaatinut hänen kutsumansa ihmisen tappamista. Vaan se oli Saatanan erinomainen juju saada pitää koko ihmiskunta omanaan.

        Koska siitä alkoi Jumalan lähettämä Raju eksytys, joka on saanut kaikki maailman kristityt uskomaan Saatanan valheisiin.

        Juuda oli uskoton . Juudas lankesi .


    • Anonyymi

      Hei Teuvo !

      Olen ymmärtänyt, että pidät Jeesuksen ristiinnaulitsemista kauhistuttavana tapahtumana. Mutta entäs Jeesuksen ylösnousemus?

      Ylösnousemuksellaan Jeesus voitti kuoleman ja Saatanan. Oletko tästä samaa mieltä?

      • Hän nousi ylös valmistamaan omilleen sijaa.

        Saatana ja kuolema tuhottaan vasta aikojen lopussa, kun se palvelijoineen tappaa ne kaksi Jeesuksen lähettämää viimeistä todistajaa.

        Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
        ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.

        Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

        Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

        Saatana on Saatana, Peto on Antikristus ja väärä profeettaa on Paavali.


      • Anonyymi

        Jeesuksen ylösnousu maan päälle ei olisi auttanut paljoa. Vihollinen olisi löytänyt ja tuhonnut hänet. Taivaaseen asti Majesteetin valtaistuimen vierelle hänen piti asettua, jotta ei olisi tullut tuhotuksi.

        Ylösnousu täydellistyy vielä profeetta Isana, joka on Kristuksen suun viimeinen henkäys eli atma tai Brahman ja tuon henkäyksen on määrä tuhota antikristus ja perustaa perhe.

        Se henkäys tulee siis ristiltä asti.

        Oi, koska tulee maan päälle väestö joka ei vainoo ylösnousseita. Koko nykyväki tuhoutuu tai suljetaan saatanan kanssa pimeyteen?

        Yks mahku on seitsemän uutta braania joihin ylösnoustaan . Siellä ei vainolaisia ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen ylösnousu maan päälle ei olisi auttanut paljoa. Vihollinen olisi löytänyt ja tuhonnut hänet. Taivaaseen asti Majesteetin valtaistuimen vierelle hänen piti asettua, jotta ei olisi tullut tuhotuksi.

        Ylösnousu täydellistyy vielä profeetta Isana, joka on Kristuksen suun viimeinen henkäys eli atma tai Brahman ja tuon henkäyksen on määrä tuhota antikristus ja perustaa perhe.

        Se henkäys tulee siis ristiltä asti.

        Oi, koska tulee maan päälle väestö joka ei vainoo ylösnousseita. Koko nykyväki tuhoutuu tai suljetaan saatanan kanssa pimeyteen?

        Yks mahku on seitsemän uutta braania joihin ylösnoustaan . Siellä ei vainolaisia ole.

        Saatanalla monta on ihmeellistä tarinaa, joilla se on onnistunut koko ihmiskunnan eksyttämään.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanalla monta on ihmeellistä tarinaa, joilla se on onnistunut koko ihmiskunnan eksyttämään.

        Ei nää SAATANASTA ole vaan omia sepityksiä. Sain 2003 kun vihollinen yritti tuhota mut kaksi pientä pyhää poikaa tai henkeä jotka tuli helvetistä. Toinen niistä alkoi kaveeraamaan saatanan kanssa ja ehkä onnistui jotakin ryöstämään saatanan aarteistosta? Mutta niin tai näin ei kukaan voi ryöstää voimaa ensin sitä jotenkin sitomatta?
        Älä pelkää tarujani niillä on 50% mahdollisuus vain osua oikein. Luultavasti ISA on muuta kuin tuumin, mutta mulle sitä mitä tuumin vaikka sitten menisin metsään. Oma satu on aina rakkain satu jos on muuten hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nää SAATANASTA ole vaan omia sepityksiä. Sain 2003 kun vihollinen yritti tuhota mut kaksi pientä pyhää poikaa tai henkeä jotka tuli helvetistä. Toinen niistä alkoi kaveeraamaan saatanan kanssa ja ehkä onnistui jotakin ryöstämään saatanan aarteistosta? Mutta niin tai näin ei kukaan voi ryöstää voimaa ensin sitä jotenkin sitomatta?
        Älä pelkää tarujani niillä on 50% mahdollisuus vain osua oikein. Luultavasti ISA on muuta kuin tuumin, mutta mulle sitä mitä tuumin vaikka sitten menisin metsään. Oma satu on aina rakkain satu jos on muuten hyvä.

        Oikein todistit vaikka et ymmärtänyt sillä ihmisen oma tunto hänen lihassaan on Saatanan tunto.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Hän nousi ylös valmistamaan omilleen sijaa.

        Saatana ja kuolema tuhottaan vasta aikojen lopussa, kun se palvelijoineen tappaa ne kaksi Jeesuksen lähettämää viimeistä todistajaa.

        Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
        ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.

        Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

        Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

        Saatana on Saatana, Peto on Antikristus ja väärä profeettaa on Paavali.

        Muuten meni oikein mutta Paavali ei ollut väärä .


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikein todistit vaikka et ymmärtänyt sillä ihmisen oma tunto hänen lihassaan on Saatanan tunto.

        🔯🔯🧿🧿🔯🧿🦇💩🔯🧿🔱🔱🔱👺👺🤡🤡🤡🤡🤡🤡🔱🔱👺👹👹👹🐪🐪👽🤡


    • Anonyymi

      Hei Teuvo !

      Miksi Jumala on antanut Saatanalle niin paljon valtaa maailmassa? Eikö Jumala ole voimakkaampi kuin Saatana?

      • Kyllä Jumala on Saatanaa voimakkaampi, kun syöksi sen joukkoineen 1000 vuodeksi maan uumeniin, josta pääsi vapauteen juuri sillä hetkellä, kun Jumala johdatti ensimmäiset ihmiset paratiisiin, kuuntelemaan ihmiskunnan ensimmäistä herätyskokousta.

        Ja siksi jokaisen maailmaan syntyneen ihmisen lihassa on geenit Saatanan ihanille valheille.

        Se on perisynti, ja siksi tämä Jeesuksen käsky on EHDOTON:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Kun Jumala sitten valitsi Marian esikoisen poikalapsen omaksi Pojakseen, ja lähetti hänet valitsemansa kansan keskelle etsimään valittujaan. Ja se oli Saatanalle likkaa kun Jumalan Poika tuli haukkumaan hänen omiaan Saatanan halujen tyydyttäjiksi:

        "Hän on perillinen, tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

        Miten näin yksin kertaisen selvä totuus, on ihmisten mahdotonta ymmärtää?

        Siksi, koska heidän geeniensä halut ovat valheessa eikä totuudessa.


      • Anonyymi

        Ei ole. Saatana lyö Jumalalta tajun kankaalle alta aikayksikön, eikä Jumala siitä enää nouse.


      • Anonyymi

        On . Yläpuolella kaiken. Syntiinlankeemuksessa se ja sen joukot lankesi heitettiin maan päälle pahojen ihmisten kiusaajaksi näin juutalaiset sadut kertoo. Totuus on että ihmiset tekee vääriä tekoja ja kärsii niistä .


    • Anonyymi

      Jumalan palvelijoita on vain kourallinen ja saatanaa palvoo miljardit.
      Siksi hänellä on voimaa.
      Elian kertomus Iizebelistä ja Baalin profeetoista kertoo asiasta tarpeeksi.
      Minä yksin olen enää jäljellä......
      Mun pitää tunnustaa että muakin on Iizebel jo 8 vuoden ajan houkutellut pornolla. Teen jatkuvaa parannusta mutta olen heikko Iizebelin voiman edessä.

      • Et ole ainoa, sillä Saatanalla on taito antaa jokaiselle juuri heidän halujensa mukainen
        Iizebel, jonka kanssa on muka tyydyttää Saatanan eli lihan haluja.


      • Jatkan vielä:

        Silloin oli Jumalalla vielä 7000 miestä, jotka eivät olleet polvillaan porton edessä.

        Nyt on toisin, vaikka olen monta kertaa pyytänyt Jumalalta edes yhtä kaveria totuuden tielle, en ole saanut muta kuin vastauksen:

        "Jos teitä olisi monta, kukaan ei lähtisi."

        Uskon, että näin olisi, sillä minäkin voisin vedota: Olen jo 33 vuotta lähtenyt, nyt en enää lähde, olen jo vanha mies, se on nyt sinun vuorosi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Et ole ainoa, sillä Saatanalla on taito antaa jokaiselle juuri heidän halujensa mukainen
        Iizebel, jonka kanssa on muka tyydyttää Saatanan eli lihan haluja.

        Täysin niin on mulle käynyt. Kymmenen vuoden ajan salaa rakastin tuota tyttöä, mutta hän joutui vaikeuksiin ja kääntyi viettelemään.
        Juuri se henkilö, jota mun on mahdoton vastustaa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jatkan vielä:

        Silloin oli Jumalalla vielä 7000 miestä, jotka eivät olleet polvillaan porton edessä.

        Nyt on toisin, vaikka olen monta kertaa pyytänyt Jumalalta edes yhtä kaveria totuuden tielle, en ole saanut muta kuin vastauksen:

        "Jos teitä olisi monta, kukaan ei lähtisi."

        Uskon, että näin olisi, sillä minäkin voisin vedota: Olen jo 33 vuotta lähtenyt, nyt en enää lähde, olen jo vanha mies, se on nyt sinun vuorosi.

        Oletko Teuvo ajatellut, että sinulla voisi olla hyviä ystäviä, jotka ei ehkä uskonasioissa olisi kaikessa samaa mieltä kuin sinä. Tuskin sinäkään olet täydellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Teuvo ajatellut, että sinulla voisi olla hyviä ystäviä, jotka ei ehkä uskonasioissa olisi kaikessa samaa mieltä kuin sinä. Tuskin sinäkään olet täydellinen.

        Se sanoma, joka minulle sanottavaksi sanottu on täydellistä, jos siitä poikkeaisin, niin kavereita varmasti saisin, mutta itseni tuhoaisin.

        Onneksi sitä ei ole vielä tapahtunut.

        Niin kauan kuin ihmiset vihaavat, olen onnellinen, vaikka sen uskominen todeksi vei oman aikansa.

        Mutta "siperia" on opettanut, sillä Jeesus ei valehdellut:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille. "

        Muistatko, millä Jeesus olisi kavereita saanut? Mutta kun hän ei suostunut, niin hänet tapettiin, ja hänen verellään Saatana sai koko ihmiskunnan kavereikseen.

        "Sietämätöntä puhetta!" Eikö niin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täysin niin on mulle käynyt. Kymmenen vuoden ajan salaa rakastin tuota tyttöä, mutta hän joutui vaikeuksiin ja kääntyi viettelemään.
        Juuri se henkilö, jota mun on mahdoton vastustaa.

        Etkö ole ajatellut, että tämä Jumalan Hoosealle antama käsky, voisi olla totta myös sinun elämässä:

        Herra alkoi puhua Hoosealle ja sanoi näin:
        "Mene ja ota portto vaimoksesi ja ota lapsiksesi ne lapset, jotka hän saa.
        Tämä maa on uskoton Herraa kohtaan, se on kuin portto, se palvelee vieraita jumalia."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se sanoma, joka minulle sanottavaksi sanottu on täydellistä, jos siitä poikkeaisin, niin kavereita varmasti saisin, mutta itseni tuhoaisin.

        Onneksi sitä ei ole vielä tapahtunut.

        Niin kauan kuin ihmiset vihaavat, olen onnellinen, vaikka sen uskominen todeksi vei oman aikansa.

        Mutta "siperia" on opettanut, sillä Jeesus ei valehdellut:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille. "

        Muistatko, millä Jeesus olisi kavereita saanut? Mutta kun hän ei suostunut, niin hänet tapettiin, ja hänen verellään Saatana sai koko ihmiskunnan kavereikseen.

        "Sietämätöntä puhetta!" Eikö niin?

        Mutta kavereiden kanssa voit puuhata jotain muutakin kuin jutella uskonasioista. Voisit mennä vaikka saunaan ja jutella välillä ihan arkisiakin asioita. En usko, että se olisi syntiä. Voithan silti jatkaa samalla julistustyötäsi kuten ennenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kavereiden kanssa voit puuhata jotain muutakin kuin jutella uskonasioista. Voisit mennä vaikka saunaan ja jutella välillä ihan arkisiakin asioita. En usko, että se olisi syntiä. Voithan silti jatkaa samalla julistustyötäsi kuten ennenkin.

        Toki sellaisia kavereita muutama on, niin kauan, kuin pidän suuni kiinni uskonasioista.

        Kun 8 vuotta sitten muutimme Savitaipaleelle. Innostuin avantouintiin, kun Olkkolan hovin rannassa ja saunassa oli siihen mahdollisuuskerran viikossa.

        Kun sen täällä netissä toin julki, jotkut kyselivät, koska sinä peset meidän jalkamme.

        Toivotin heidät joka keskiviikko kello 18 tulemaan Olkkolan avannon reunalle istumaan, niin minä mielelläni menen avantoon ja pesen kaikkien jalat.

        Eikä 8 vuoden aikana olet tarvinnut yhdenkään ihmisen jalkoja pestä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se sanoma, joka minulle sanottavaksi sanottu on täydellistä, jos siitä poikkeaisin, niin kavereita varmasti saisin, mutta itseni tuhoaisin.

        Onneksi sitä ei ole vielä tapahtunut.

        Niin kauan kuin ihmiset vihaavat, olen onnellinen, vaikka sen uskominen todeksi vei oman aikansa.

        Mutta "siperia" on opettanut, sillä Jeesus ei valehdellut:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille. "

        Muistatko, millä Jeesus olisi kavereita saanut? Mutta kun hän ei suostunut, niin hänet tapettiin, ja hänen verellään Saatana sai koko ihmiskunnan kavereikseen.

        "Sietämätöntä puhetta!" Eikö niin?

        Se mitä kirjoitat on merkityksetöntä vanhan miehen houreilua joka ei tee ketään autuaaksi, ei edes sinua itseäsi, eikä sinua taivaassa palkita siitä, että karkoitat ihmisiä pois kristinuskosta kirouksillasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä kirjoitat on merkityksetöntä vanhan miehen houreilua joka ei tee ketään autuaaksi, ei edes sinua itseäsi, eikä sinua taivaassa palkita siitä, että karkoitat ihmisiä pois kristinuskosta kirouksillasi.

        Jos totuus ei olisi Jumalalle ensimmäinen ja tärkein asia, ei sinullakaan olisi mitään syytä Totuuden henkeä herjata.

        Jokainen herjaaja on Jumalan paaduttama, ja siksi eivät enää voi löytää pelastuksen tietä, ja sen tähden tekevät kaikkensa, ettei kukaan muukaan sitä löytäisi.

        "Nyt he kummeksuvat sitä, että te ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos totuus ei olisi Jumalalle ensimmäinen ja tärkein asia, ei sinullakaan olisi mitään syytä Totuuden henkeä herjata.

        Jokainen herjaaja on Jumalan paaduttama, ja siksi eivät enää voi löytää pelastuksen tietä, ja sen tähden tekevät kaikkensa, ettei kukaan muukaan sitä löytäisi.

        "Nyt he kummeksuvat sitä, että te ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan."

        Näinhän se menee, ettet näe itsessäsi mitään virhettä, vaan vikaa on aina muissa. Siis sinun mielestäsi. Torjut aiheellisen arvostelun ja väität muita herjaajiksi.

        Mieti sanojasi viimeisellä tuomiolla.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Etkö ole ajatellut, että tämä Jumalan Hoosealle antama käsky, voisi olla totta myös sinun elämässä:

        Herra alkoi puhua Hoosealle ja sanoi näin:
        "Mene ja ota portto vaimoksesi ja ota lapsiksesi ne lapset, jotka hän saa.
        Tämä maa on uskoton Herraa kohtaan, se on kuin portto, se palvelee vieraita jumalia."

        Puhuu siinä juudalle Israelille että he ovat uskottomia ja heillä on muita jumalia kuten tavarat raha budhat hindujen ja satanistien jumalat jne.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Toki sellaisia kavereita muutama on, niin kauan, kuin pidän suuni kiinni uskonasioista.

        Kun 8 vuotta sitten muutimme Savitaipaleelle. Innostuin avantouintiin, kun Olkkolan hovin rannassa ja saunassa oli siihen mahdollisuuskerran viikossa.

        Kun sen täällä netissä toin julki, jotkut kyselivät, koska sinä peset meidän jalkamme.

        Toivotin heidät joka keskiviikko kello 18 tulemaan Olkkolan avannon reunalle istumaan, niin minä mielelläni menen avantoon ja pesen kaikkien jalat.

        Eikä 8 vuoden aikana olet tarvinnut yhdenkään ihmisen jalkoja pestä.

        Ei kenenkään jalkoja tarvi pestä vaan auttaa toisia se oli esimerkki auttamisesta.


    • KRISTINUSKO ALKOI, KUN TEMPPELIN VÄLIVERHO REPESI

      "Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
      Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat."

      Se liittyy tähän Jeesukselle annettuun tehtävään:
      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

      Temppelin väliverhon takana oli se paikka, jossa Jumala puhui papeille. Koska Jeesuskaan ei saanut valittua kansaa pois pappien valheista, Jumala hylkäsi lopullisesti papit, ja ihmisten rakentamat jumalanhuoneet, kun Hesekielin ja Malakin ennustukset toteutuivat:

      "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan
      Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

      "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
      Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.

      Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
      Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

      "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
      Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

      "Te papit, teitä koskee tämä sana:
      -- Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon."
      "Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot.

      Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten.
      Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä. Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.

      Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot.
      Niin minäkin teen teidät halveksituiksi ja saatan teidät häpeään kaiken kansan silmissä. Te ette pysyneet minun teilläni, vaan opettaessanne katsoitte, keitä kuulijat olivat."

      Tästä alkoi koko maailmassa Jumalan lähettämä raju eksytys. Kun Jumala hylkäsi kelvottomat papit, ja siirsi heidät parempaa palkkaa maksaan Saatanan ammattiliittoon, koska:
      "Palkkapaimen ei ole oikea paimen."

      Jumala oli armollisempi pappeja kohtaan kuin mitä oli Suomen posti pakettilajittelijoita kohtaan.
      Ilmeisesti siksi, koska tiesi heidän hyvin hoitavan ihmiskunnan pitämisen hänen lähettämässä RAJUSSA EKSYTYKSESSÄ.
      - - -
      Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan:

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
      Enää ei hänen pappien tarvitse kuunnella Jumalan ÄLKÄÄ-puheita:
      Älkää tehkö, Älkää luulko, Älkää hokeko, Älkää ruvetko, Älkää olko, Älkää tuomitko, Älkää pelätkö, Älkää menkö, Älkää varatko jne.

      Nyt he saavat toimia omien halujensa mukaan, saadakseen ympärilleen mahdollisimman paljon niitä, joilla on sama halu, koska palkkapaimenen pitää palkallaan elää.

    • Anonyymi

      Lopeta höpinät

      • Kuka sinulle on ilmoittanut, että totuus on vain höpinää?

        Todennäköisesti joku uskonlahkon johtaja, jotka ovat julkisesti ilmoittaneet, ettei heistä kukaan voi tietää totuutta.


    • Löytyi sivulta 221

    • Anonyymi

      Hei Teuvo !

      Onko jokainen ihminen saatanasta, kuka ei ole uskonasioissa sinun kanssa täysin samaa mieltä?

      • Paratiisin herätyskokouksesta lähtien, kaikki maailmaan syntyneet ja edelleen syntyvät ihmiset on lihassaan sidottu - perisynnin vaikutuksesta - Saatanan halujen tyydyttämiseen.

        Jos et sinä Jeesusta usko, et sinä usko, minuakaan.

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Te olette lähtöisin Saatanasta. 
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. 
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. 
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.  Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
        Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion? 
        Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus." 

        Tästä johtuen tämä Jeesuksen pelastuskäsky on EHDOTON:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

        Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.

        Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on."

        Tämä Jeesuksen mainitsema risti, ei ole Saatanan tappoväline, kuoleman merkki, vaan ihmisten viha.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Paratiisin herätyskokouksesta lähtien, kaikki maailmaan syntyneet ja edelleen syntyvät ihmiset on lihassaan sidottu - perisynnin vaikutuksesta - Saatanan halujen tyydyttämiseen.

        Jos et sinä Jeesusta usko, et sinä usko, minuakaan.

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Te olette lähtöisin Saatanasta. 
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. 
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. 
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.  Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
        Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion? 
        Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus." 

        Tästä johtuen tämä Jeesuksen pelastuskäsky on EHDOTON:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

        Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.

        Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on."

        Tämä Jeesuksen mainitsema risti, ei ole Saatanan tappoväline, kuoleman merkki, vaan ihmisten viha.

        Teuvo !

        Olet tehnyt tietyistä Jeesuksen sanoista lain, jota juuri kukaan ei pysty noudattamaan ja sen perusteella pidät kaikkia saatanan omina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo !

        Olet tehnyt tietyistä Jeesuksen sanoista lain, jota juuri kukaan ei pysty noudattamaan ja sen perusteella pidät kaikkia saatanan omina.

        Kyllä lähettäjäni Jeesus tämän tiesi, kun oli jo paljon ennen minunkin syntymää tämän ilmoittanut:

        "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan.


        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Tätä seurasi sinunkin silmitön viha:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Ei suurin vihaaja, Paakkosen poika yksin, vaan kaikki.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Paratiisin herätyskokouksesta lähtien, kaikki maailmaan syntyneet ja edelleen syntyvät ihmiset on lihassaan sidottu - perisynnin vaikutuksesta - Saatanan halujen tyydyttämiseen.

        Jos et sinä Jeesusta usko, et sinä usko, minuakaan.

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Te olette lähtöisin Saatanasta. 
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. 
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. 
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.  Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
        Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion? 
        Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus." 

        Tästä johtuen tämä Jeesuksen pelastuskäsky on EHDOTON:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

        Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.

        Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on."

        Tämä Jeesuksen mainitsema risti, ei ole Saatanan tappoväline, kuoleman merkki, vaan ihmisten viha.

        Tämäkin kohta kertoo Jumalan mielipiteen juutalaisten synneistä eikä kristityistä. Juutalaiset oli tehnyt kovin paljon pahaa ja syntejä siihen aikaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä lähettäjäni Jeesus tämän tiesi, kun oli jo paljon ennen minunkin syntymää tämän ilmoittanut:

        "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan.


        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Tätä seurasi sinunkin silmitön viha:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Ei suurin vihaaja, Paakkosen poika yksin, vaan kaikki.

        Puhuu tässä nyt juutalaisille suoraan jaisraelille.


    • Anonyymi

      Mikset Teuvo painottaisi opetuksessasi esim. näitä jakeita? :

      Joh 13:34 "Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne!"

      Joh 14:27 "Minä jätän teille rauhan."

      Joh 10:10 "Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän."

      Matt 11:28 "Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon."

      • Miksi niitä pitäisi turhaan väärämieliselle jaella, kun ne kaikki ovat käyneet toteen minun elämässäni.

        Miksi tämä ei ole sinun elämässäsi käynyt toteen?

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi niitä pitäisi turhaan väärämieliselle jaella, kun ne kaikki ovat käyneet toteen minun elämässäni.

        Miksi tämä ei ole sinun elämässäsi käynyt toteen?

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Teuvo kirjoitti:"Miksi tämä ei ole sinun elämässäsi käynyt toteen?"

        En pysty täydellisesti Jeesuksen käskyjä noudattamaan.

        Esimerkiksi tässä jään vajaaksi :

        Matt 5:48 : "Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo kirjoitti:"Miksi tämä ei ole sinun elämässäsi käynyt toteen?"

        En pysty täydellisesti Jeesuksen käskyjä noudattamaan.

        Esimerkiksi tässä jään vajaaksi :

        Matt 5:48 : "Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen"

        Se jää sinulle ikuisesti vajaaksi, jos Kristus ei sinulle ilmesty ja ota opetuslapsekseen- Ahtaan portin ja Pyhän Hengen saamisen jälkeen et enää ole vajaa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se jää sinulle ikuisesti vajaaksi, jos Kristus ei sinulle ilmesty ja ota opetuslapsekseen- Ahtaan portin ja Pyhän Hengen saamisen jälkeen et enää ole vajaa.

        Onko Teuvo siis kahdenlaisia ihmisiä : täydellisiä Kristuksen opetuslapsia ja loput on saatanan omia ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko Teuvo siis kahdenlaisia ihmisiä : täydellisiä Kristuksen opetuslapsia ja loput on saatanan omia ?

        Jos sinulla on joku kolmas vaihtoehto, niin kerro.

        Minulla ei ole kuin tämä:

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Ja kenellä se on:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus. "


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos sinulla on joku kolmas vaihtoehto, niin kerro.

        Minulla ei ole kuin tämä:

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Ja kenellä se on:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus. "

        Kolmas vaihtoehto on terveenjärjen vaihtoehto. Harva - jos kukaan - ihminen on täydellinen ja myöskin harva ihminen on täydellisesti Saatanan oma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas vaihtoehto on terveenjärjen vaihtoehto. Harva - jos kukaan - ihminen on täydellinen ja myöskin harva ihminen on täydellisesti Saatanan oma.

        Vaikka järkesi olisi miten terve tahansa. Ei lopullisessa tuomiossa ole kuin vain kaksi vaihtoehtoa:


        VIIMEINEN TUOMIO
        "Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.
        Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville:
        'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat.
        Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
        Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa.
        Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa.
        Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne.
        Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut.
        Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa.
        Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.'
        "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle:
        'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
        Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
        Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?'
        Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
        "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville:
        'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
        Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa.
        Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
        Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne.
        Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.
        Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
        "Silloin nämäkin kysyvät:
        'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
        Silloin hän vastaa heille:
        'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
        "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
        - - -
        Vuohet puolustautuvat - mutta turhaan:
        "Monet sanovat minulle sinä päivänä:
        'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
        - - -
        NÄIN ALKAA TUOMIO!
        Kun taivaan torvet alkaa soittaa,
        viimeisen tuomion aika koittaa.
        Hän kutsuu lampaat oikealle,
        te annoitte kodin kulkijalle.
        Kun oli nälkä ja alaston,
        te annoitte kumpaakin: tässä on.

        Väärämieliset vuohet vasemmalle.
        Ette kotiinne kutsuneet silloinkaan,
        kun tulin kylmältä suojaa hakemaan.
        Kun olin yksin ja onneton,
        te huusitte tuossa piru on!

        Oikeamieliset pääsevät oikealle,
        taivaan riemuun katon alle.
        Väärämieliset vasemmalle,
        taivaan juhlista ulkosalle.

        Ei verisissä vaatteissa milloinkaan,
        päästä Karitsan häihin juhlimaan.
        Pyhä Henki on taivaan hääpuku,
        johon puetaan valittujen suku.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Vaikka järkesi olisi miten terve tahansa. Ei lopullisessa tuomiossa ole kuin vain kaksi vaihtoehtoa:


        VIIMEINEN TUOMIO
        "Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.
        Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville:
        'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat.
        Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
        Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa.
        Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa.
        Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne.
        Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut.
        Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa.
        Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.'
        "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle:
        'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
        Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
        Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?'
        Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
        "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville:
        'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
        Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa.
        Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
        Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne.
        Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.
        Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
        "Silloin nämäkin kysyvät:
        'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
        Silloin hän vastaa heille:
        'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
        "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
        - - -
        Vuohet puolustautuvat - mutta turhaan:
        "Monet sanovat minulle sinä päivänä:
        'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
        - - -
        NÄIN ALKAA TUOMIO!
        Kun taivaan torvet alkaa soittaa,
        viimeisen tuomion aika koittaa.
        Hän kutsuu lampaat oikealle,
        te annoitte kodin kulkijalle.
        Kun oli nälkä ja alaston,
        te annoitte kumpaakin: tässä on.

        Väärämieliset vuohet vasemmalle.
        Ette kotiinne kutsuneet silloinkaan,
        kun tulin kylmältä suojaa hakemaan.
        Kun olin yksin ja onneton,
        te huusitte tuossa piru on!

        Oikeamieliset pääsevät oikealle,
        taivaan riemuun katon alle.
        Väärämieliset vasemmalle,
        taivaan juhlista ulkosalle.

        Ei verisissä vaatteissa milloinkaan,
        päästä Karitsan häihin juhlimaan.
        Pyhä Henki on taivaan hääpuku,
        johon puetaan valittujen suku.

        Ja sinä Teuvo syytät Saatanan omiksi jokaista, joka ei ole täydellinen ihminen.

        En usko, että se on Jumalan tahdon mukaista käytöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä Teuvo syytät Saatanan omiksi jokaista, joka ei ole täydellinen ihminen.

        En usko, että se on Jumalan tahdon mukaista käytöstä.

        Uskosi mukaan lähettäjäni Jeesuskin rikkoi Jumalan tahtoa, ja sen tähden joutui tapetuksi kun tuli nimittelemään Saatanalle uskottua maailmaa Saatanan halujen tyydyttäjiksi:

        Te olette lähtöisin Saatanasta. 
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. 
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. 
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.  Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
        Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion? 
        Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."  

        Minun tehtäväni jokaisen ihmisen kohdalla päättyy tähän.
        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Joka kuulee, häntä kuullaan myös taivaassa, jossa hiljennytään rukoilemaan:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan.
        Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.
        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Muistakaa kuitenkin tämä, ettei Kristuksen ilmestyminen yhdellekään kuulevalle tapahdu heti, vaan kuulemisesta hän alkaa koetella ihmistä, uskoo hän todella vai luuleeko uskovansa.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tuskin hän ketään nyt kuulevaa yhtä kauan koettelee, kuin minua, 40 vuotta. Kesästä 1945 kesään 1985. Mutta ainakin tämän kolme vuotta:

         "Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.
        Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.' Mutta puutarhuri vastasi:
        'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä. Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Uskosi mukaan lähettäjäni Jeesuskin rikkoi Jumalan tahtoa, ja sen tähden joutui tapetuksi kun tuli nimittelemään Saatanalle uskottua maailmaa Saatanan halujen tyydyttäjiksi:

        Te olette lähtöisin Saatanasta. 
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. 
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. 
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.  Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
        Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion? 
        Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."  

        Minun tehtäväni jokaisen ihmisen kohdalla päättyy tähän.
        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Joka kuulee, häntä kuullaan myös taivaassa, jossa hiljennytään rukoilemaan:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan.
        Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.
        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Muistakaa kuitenkin tämä, ettei Kristuksen ilmestyminen yhdellekään kuulevalle tapahdu heti, vaan kuulemisesta hän alkaa koetella ihmistä, uskoo hän todella vai luuleeko uskovansa.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tuskin hän ketään nyt kuulevaa yhtä kauan koettelee, kuin minua, 40 vuotta. Kesästä 1945 kesään 1985. Mutta ainakin tämän kolme vuotta:

         "Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.
        Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.' Mutta puutarhuri vastasi:
        'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä. Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"

        Teuvo kirjoitti : "Uskosi mukaan lähettäjäni Jeesuskin rikkoi Jumalan tahtoa.."

        Ei Jeesus kuljeskellut ympäriinsä syyttäen jokaista, joka ei ole täydellinen, saatanan omaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo kirjoitti : "Uskosi mukaan lähettäjäni Jeesuskin rikkoi Jumalan tahtoa.."

        Ei Jeesus kuljeskellut ympäriinsä syyttäen jokaista, joka ei ole täydellinen, saatanan omaksi.

        Eikö hän koskaan eikä kenellekään kertonut totuutta:

        "Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin.

        Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

        Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Minkä porton perään sinä olet lähtenyt ja sen vihan viiniä nauttineena, et ole pystynyt tähän:

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Eikö hän koskaan eikä kenellekään kertonut totuutta:

        "Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin.

        Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

        Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Minkä porton perään sinä olet lähtenyt ja sen vihan viiniä nauttineena, et ole pystynyt tähän:

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        Ihan hyviä Raamatunlauseita lainasit Teuvo, mutta aiheen vierestä. Joten toistan väitteeni:

        Ei Jeesus kuljeskellut ympäriinsä syyttäen jokaista, joka ei ole täydellinen, saatanan omaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyviä Raamatunlauseita lainasit Teuvo, mutta aiheen vierestä. Joten toistan väitteeni:

        Ei Jeesus kuljeskellut ympäriinsä syyttäen jokaista, joka ei ole täydellinen, saatanan omaksi.

        Ei hän myöskään juottanut ihmisille omaa vertaan:

        Kun tapatte minut ja juotte vertani, te kaikki olette silloin armosta pelastettuja.

        Miksi et ole pystynyt noudattamaan tätäkään Jeesuksen käskyä :

         "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.  Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka." 

        Paavali puolestaan lähti Jerusalemista Saatanan piikki lihassa, jonka kautta se piti jatkuvasti huolen siitä, mitä varten oli hänet omakseen ottanut.

         "En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.
        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
        Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"

        Jumala oli oikeamielinen, kun Paavali palasi takaisin isiensä joukkoon ja tuli yhdessä Pietarin kanssa ristille naulituksi:

        Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaisten johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi: 

        "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole millään tavoin rikkonut kansaamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on tuotu vangittuna tänne.
        Minä seison nyt keisarin tuomioistuimen edessä, ja sen edessä minun asiani on ratkaistava.
        Juutalaisia vastaan en ole millään tavoin rikkonut, niin kuin itsekin hyvin tiedät."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei hän myöskään juottanut ihmisille omaa vertaan:

        Kun tapatte minut ja juotte vertani, te kaikki olette silloin armosta pelastettuja.

        Miksi et ole pystynyt noudattamaan tätäkään Jeesuksen käskyä :

         "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.  Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka." 

        Paavali puolestaan lähti Jerusalemista Saatanan piikki lihassa, jonka kautta se piti jatkuvasti huolen siitä, mitä varten oli hänet omakseen ottanut.

         "En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.
        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
        Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"

        Jumala oli oikeamielinen, kun Paavali palasi takaisin isiensä joukkoon ja tuli yhdessä Pietarin kanssa ristille naulituksi:

        Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaisten johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi: 

        "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole millään tavoin rikkonut kansaamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on tuotu vangittuna tänne.
        Minä seison nyt keisarin tuomioistuimen edessä, ja sen edessä minun asiani on ratkaistava.
        Juutalaisia vastaan en ole millään tavoin rikkonut, niin kuin itsekin hyvin tiedät."

        Nyt kun kerran tunnustat Teuvo, että Jeesus ei kuljeskellut ympäriinsä syyttäen jokaista, joka ei ole täydellinen, saatanan omaksi, voisit itse ottaa oppia Jeesuksesta.

        Ei jokainen, joka ei ole täydellinen ihminen, ole automaattisesti saatanasta lähtöisin.

        Eikä jokainen, joka on eri mieltä sinun kanssasi uskonasioista ole automaattisesti saatanasta lähtöisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun kerran tunnustat Teuvo, että Jeesus ei kuljeskellut ympäriinsä syyttäen jokaista, joka ei ole täydellinen, saatanan omaksi, voisit itse ottaa oppia Jeesuksesta.

        Ei jokainen, joka ei ole täydellinen ihminen, ole automaattisesti saatanasta lähtöisin.

        Eikä jokainen, joka on eri mieltä sinun kanssasi uskonasioista ole automaattisesti saatanasta lähtöisin.

        Jo hän ei olisi minua omakseen valinnut, kouluttanut, ja Pyhää Henkeä antanut, ei sinullakaan verissä vaatteissa kulkevalla olisi mitään syytä syyllistyä jatkuvasti Pyhän Hengen herjaukseen.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jo hän ei olisi minua omakseen valinnut, kouluttanut, ja Pyhää Henkeä antanut, ei sinullakaan verissä vaatteissa kulkevalla olisi mitään syytä syyllistyä jatkuvasti Pyhän Hengen herjaukseen.

        Olen yrittänyt rakastaa sinua antamalla sinulle ajattelemisen aihetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt rakastaa sinua antamalla sinulle ajattelemisen aihetta.

        Miksi et rakasta totuudessa vaan omilla ajatuksillasi?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi et rakasta totuudessa vaan omilla ajatuksillasi?

        Se johtuu siitä, että olet poistanut Raamatusta jakeita, joten meidän totuudet ei kaikissa asioissa kohtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se johtuu siitä, että olet poistanut Raamatusta jakeita, joten meidän totuudet ei kaikissa asioissa kohtaa.

        Yhtään jaetta en ole poistanut vaan kertonut Raamatun totuuden, kun sen tehtäväksi sain:

        Kuten se minulle 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa näytettiin, kun sen alttarin loisto peitettiin mustalla seinällä, johon isoin kultakirjaimin oli kirjoitettu sanat:

        RAAMATTU ON TOTTA

        Jonka jälkeen minut nostettiin kirkon penkistä ylös taivaan kirkkauteen kuulemaan, mitä Jeesus Kristus minulle puhui.

        Siitä alkoi minun intohimoni Raamatun lukemiseen. Eikä sen totuus yhdellä lukemisella kokonaan selvinnyt. Eikä edes yhdessä vuodessa, mutta selvisi lopulta, kun Pyhä Henki sen totuutta jatkuvasti opetti.

        Se on totta, koska siinä avoimesti kerrottu kahden erilaisen jumalan. ja erilaisen hengen, teot ja pyrkimykset.

        Kaikkivaltiaan Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen Totuuden Hengen teot alkavat Raamatun ensimmäisestä lauseesta:
        "Alussa Jumala loi taivaan ja maan."

        Ja päättyy Raamatun viimeiseen lauseeseen:
        "Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa."

        Tämän maailman jumalan Saatanan ja Antikristuksen valhe armon teot alkavat Raamatun 3. luvusta:

        "Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"

         Ja päättyvät Raamatun 3. viimeisessä luvussa:
        "Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

        "Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen."

        Nämä ovat niitä, jotka Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vallassa ovat uskoneet, että kaikki kirjoitukset Raamatussa ovat Pyhän Jumalan opetuksia. TeuvoSuniTänään 20:52UUSIVeren voima on sen ensimmäisen toteuttajan, Saatanan totuus ja perintö ihmiskunnalle;

        " Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen:
        'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

        Jumala hylkäsi Vanhasta liitosta kaiken muun, mutta ei omia käskyjään Moosekselle.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Yhtään jaetta en ole poistanut vaan kertonut Raamatun totuuden, kun sen tehtäväksi sain:

        Kuten se minulle 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa näytettiin, kun sen alttarin loisto peitettiin mustalla seinällä, johon isoin kultakirjaimin oli kirjoitettu sanat:

        RAAMATTU ON TOTTA

        Jonka jälkeen minut nostettiin kirkon penkistä ylös taivaan kirkkauteen kuulemaan, mitä Jeesus Kristus minulle puhui.

        Siitä alkoi minun intohimoni Raamatun lukemiseen. Eikä sen totuus yhdellä lukemisella kokonaan selvinnyt. Eikä edes yhdessä vuodessa, mutta selvisi lopulta, kun Pyhä Henki sen totuutta jatkuvasti opetti.

        Se on totta, koska siinä avoimesti kerrottu kahden erilaisen jumalan. ja erilaisen hengen, teot ja pyrkimykset.

        Kaikkivaltiaan Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen Totuuden Hengen teot alkavat Raamatun ensimmäisestä lauseesta:
        "Alussa Jumala loi taivaan ja maan."

        Ja päättyy Raamatun viimeiseen lauseeseen:
        "Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa."

        Tämän maailman jumalan Saatanan ja Antikristuksen valhe armon teot alkavat Raamatun 3. luvusta:

        "Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"

         Ja päättyvät Raamatun 3. viimeisessä luvussa:
        "Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

        "Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen."

        Nämä ovat niitä, jotka Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vallassa ovat uskoneet, että kaikki kirjoitukset Raamatussa ovat Pyhän Jumalan opetuksia. TeuvoSuniTänään 20:52UUSIVeren voima on sen ensimmäisen toteuttajan, Saatanan totuus ja perintö ihmiskunnalle;

        " Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen:
        'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

        Jumala hylkäsi Vanhasta liitosta kaiken muun, mutta ei omia käskyjään Moosekselle.

        Oletko Teuvo ajatellut, että joku toinen tulkitsee Raamatun teksteistä toisenlaisen totuuden kuin sinä olet valinnut. Ja se toinenkin voi väittää toimivansa Jumalan ohjeesta.

        Siksi sinun ei kannata pitää itseäsi täydellisenä ja oppiasi täydellisenä tai ainakaan haukkua kaikkia erilailla uskovia saatanan omiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Teuvo ajatellut, että joku toinen tulkitsee Raamatun teksteistä toisenlaisen totuuden kuin sinä olet valinnut. Ja se toinenkin voi väittää toimivansa Jumalan ohjeesta.

        Siksi sinun ei kannata pitää itseäsi täydellisenä ja oppiasi täydellisenä tai ainakaan haukkua kaikkia erilailla uskovia saatanan omiksi.

        Juuri tuohon perustuu Saatanan maailmanvalloitus.

        Jonka seurauksena tässäkin maassa on lähes 150 erihenkistä, porttolahkoa.

        Jos niiden johtajista vaikka yksikin olisi Jeesukselta Hengen ja tehtävän saanut, olisi nämä
        Jeesuksen ilmoituksetkin valhetta:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "

        MIKSI JEESUS EI PERUSTANUT EDES YHTÄ SEURAKUNTAA?


    • KUKA LÄHETTI LÄHETYSSAARNAAJAT?

      Perusti lähetysseurat, kutsui lähetyssihteerit ja kerää edelleen rahaa lähetystyöhön?

      Ei ainakaan Jumala Vanhan liiton aikana:
      Hesekiel:
      Ei sinua lähetetä outoa, käsittämätöntä kieltä puhuvan kansan pariin, vaan Israelin kansan luo.

      Eikä Jeesus Kristus Uuden liiton aikana:
      Nämä kaksitoista Jeesus lähetti matkaan annettuaan heille ohjeet:
      Älkää menkö vierasheimoisten keskuuteen älkääkä mihinkään Samarian kaupunkiin. Sen sijaan menkää Israelin kansan eksyneiden lampaiden luo.

      Näin siksi, koska Pyhä Henki itse etsii, kouluttaa ja lähettää:

      "Jokaisen kansan keskeltä minä etsin miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt."

      Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista."

      Kenet hän löysi tämän kansan keskeltä?

    • Keskustelussa Mihin teillä on kiire, olen kertonut elämästäni kaiken, ja jatkan vielä.

      • Anonyymi

        Keskustelussa "mihin teillä on kiire " Teuvo kirjoitti : "

        Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!" "


        Siinä on viisas sanoma jokaiselle nykyäänkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelussa "mihin teillä on kiire " Teuvo kirjoitti : "

        Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!" "


        Siinä on viisas sanoma jokaiselle nykyäänkin.

        Toivon, että ymmärrät Jeesuksen sanat oikein.

        Jeesus ei ottanut minua omakseen, ennen kuin kaivoi sydämestäsi sen yhden ainoan valhee, jonka takia hän luki minulle kuolemantuomion.

        Jokainen porttolahko rakastaa omiaan niillä valheille, jotka Saatana on kullekin opiksi antanut.

        Hyvä, jos pystyi lukemaan kaiken, mitä siellä kirjoitin, ja tulen vielä kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Toivon, että ymmärrät Jeesuksen sanat oikein.

        Jeesus ei ottanut minua omakseen, ennen kuin kaivoi sydämestäsi sen yhden ainoan valhee, jonka takia hän luki minulle kuolemantuomion.

        Jokainen porttolahko rakastaa omiaan niillä valheille, jotka Saatana on kullekin opiksi antanut.

        Hyvä, jos pystyi lukemaan kaiken, mitä siellä kirjoitin, ja tulen vielä kirjoittamaan.

        Teuvo !

        Anna anteeksi kaikesta sydämestäsi kaikille ihmisille, jotka on tehnyt pahaa sinulle.

        Äläkä enää muistele kärsimääsi pahaa missään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo !

        Anna anteeksi kaikesta sydämestäsi kaikille ihmisille, jotka on tehnyt pahaa sinulle.

        Äläkä enää muistele kärsimääsi pahaa missään.

        Minäkin olen ihmisen poika, ja mielelläni annan antteeki jokaiselle, joka on ihmisen poikaa herjannut.

        Mutta ketään tällaista en vielä tavannut, vaan kaikki ovat herjanneet ihmisen Pojalle annettua Henkeä.

        Sen anteeksiantaminen ei ole minun vallassani.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minäkin olen ihmisen poika, ja mielelläni annan antteeki jokaiselle, joka on ihmisen poikaa herjannut.

        Mutta ketään tällaista en vielä tavannut, vaan kaikki ovat herjanneet ihmisen Pojalle annettua Henkeä.

        Sen anteeksiantaminen ei ole minun vallassani.

        Pyhän Hengen pilkkaa et voi antaa anteeksi, mutta annatko anteeksi täydestä sydämestäsi kaikki muut ihmisten tekemät vääryydet sinua kohtaan? Etkä muistele niitä enää missään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyhän Hengen pilkkaa et voi antaa anteeksi, mutta annatko anteeksi täydestä sydämestäsi kaikki muut ihmisten tekemät vääryydet sinua kohtaan? Etkä muistele niitä enää missään?

        Odotan jokaista sellaista, joka on totuuden kokenut herjauksena, tulemaan esiin pimeyden puskasta valoon.


    • Anonyymi

      Teuvo kirjoitti :"Odotan jokaista sellaista, joka on totuuden kokenut herjauksena, tulemaan esiin pimeyden puskasta valoon. "

      Se on tosi mukava juttu. Mutta et vastannut kysymykseen annatko kaikki sinuun kohdistuvat vääryydet anteeksi täydestä sydämestäsi, etkä muistele niitä enää missään ?

      Luulin, että haluat olla täydellinen Kristuksen opetuslapsi...

      • Täydellisyyteen kuuluu myös tämä:

        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi.
        Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

        Katso heitä: missä ikinä he istuvat tai seisovat, he laulavat pilkkalauluja minusta."

        Miksi sinäkin, joka olet sokea luulet olevasi näkevien opettaja. Vähin mitä olisin odottanut, että olit esitellyt itsesi, ennen kuin aloit mitään tänne naputella.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Täydellisyyteen kuuluu myös tämä:

        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi.
        Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

        Katso heitä: missä ikinä he istuvat tai seisovat, he laulavat pilkkalauluja minusta."

        Miksi sinäkin, joka olet sokea luulet olevasi näkevien opettaja. Vähin mitä olisin odottanut, että olit esitellyt itsesi, ennen kuin aloit mitään tänne naputella.

        Teuvo !

        Mitä Pyhä Henki sanoo sinulle anteeksi antamisesta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo !

        Mitä Pyhä Henki sanoo sinulle anteeksi antamisesta ?

        Pyhä Henki pysyy hiljaa ja tuulen yläpuolella kun Teuvon - Pakoputki vuotaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo !

        Mitä Pyhä Henki sanoo sinulle anteeksi antamisesta ?

        Vaikuttaa siltä, että Teuvo ei pysty antamaan ihmisille kaikesta sydämestään anteeksi ja unohtaa kärsimäänsä pahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo !

        Mitä Pyhä Henki sanoo sinulle anteeksi antamisesta ?

        Nämä kaksi asiaa:

        "Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin.
        Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin.

        Älä koskaan anna Saatanalle mitään anteeksi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Nämä kaksi asiaa:

        "Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin.
        Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin.

        Älä koskaan anna Saatanalle mitään anteeksi.

        Teuvo kirjoitti 16.4.2021 klo 20.13 : "Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon. "

        Teuvon rikkomus on anteeksiantamattomuus ihmisten tekemälle pahalle häntä kohtaan ja sen muistelu viestiketjuissa.

        Miten luulet että voit olla täydellinen Kristuksen opetuslapsi, jos et edes anteeksiantamusta pysty ihmisille täydestä sydämestäsi antamaan? Saatanalle sun ei tarvitse antaa anteeksi, eikä Pyhän Hengen pilkkaa, mutta kaikki muu pitää Jeesuksen käskyn mukaan antaa anteeksi. Tottele !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo kirjoitti 16.4.2021 klo 20.13 : "Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon. "

        Teuvon rikkomus on anteeksiantamattomuus ihmisten tekemälle pahalle häntä kohtaan ja sen muistelu viestiketjuissa.

        Miten luulet että voit olla täydellinen Kristuksen opetuslapsi, jos et edes anteeksiantamusta pysty ihmisille täydestä sydämestäsi antamaan? Saatanalle sun ei tarvitse antaa anteeksi, eikä Pyhän Hengen pilkkaa, mutta kaikki muu pitää Jeesuksen käskyn mukaan antaa anteeksi. Tottele !

        Minä tottelen lähettäjääni Jeesusta Kristusta, enkä Saatanan hoitomiehiä, helvetin esikartanon veripellon kyntäjiä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä tottelen lähettäjääni Jeesusta Kristusta, enkä Saatanan hoitomiehiä, helvetin esikartanon veripellon kyntäjiä.

        Teuvo kirjoitti:"Minä tottelen lähettäjääni Jeesusta Kristusta,"

        Jeesus sanoi :

        "...Ja anna meille velkamme anteeksi, niin kuin mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat meille velassa"(Isä meidän rukous)

        "Jos te annatte toisille ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, antaa myös taivaallinen Isänne teille anteeksi."

        "Mutta jos te ette anna anteeksi toisille, ei Isännekään anna anteeksi teidän rikkomuksianne."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo kirjoitti:"Minä tottelen lähettäjääni Jeesusta Kristusta,"

        Jeesus sanoi :

        "...Ja anna meille velkamme anteeksi, niin kuin mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat meille velassa"(Isä meidän rukous)

        "Jos te annatte toisille ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, antaa myös taivaallinen Isänne teille anteeksi."

        "Mutta jos te ette anna anteeksi toisille, ei Isännekään anna anteeksi teidän rikkomuksianne."

        Tätä ei Saatana ole sinun kotelosi jakeisiin antanut.

        "Älä koskaan anna Saatanalle ja murhaajille, veljen vihollisille mitään anteeksi:

        Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tätä ei Saatana ole sinun kotelosi jakeisiin antanut.

        "Älä koskaan anna Saatanalle ja murhaajille, veljen vihollisille mitään anteeksi:

        Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

        Lainaukset oli Raamatusta. Kuten tämäkin: mark 11:25

        "Ja kun seisotte rukoilemassa, antakaa anteeksi kaikki mitä teillä on jotakuta vastaan."

        Miten tulkitset tämän jakeen?


    • Anonyymi

      Luin yhden liikuttavan tositarinan.
      Nimimerkki Putkis 0132 on kirjoittanut 300 sivuisen matkakertomuksen alkoholismista uuteen elämään. Se mikä kirjasta tekee erityisen on juuri sen aitous. Kirja on lisäksi kuvitettu yli 40 valokuvalla. Ainakin minuun tuo teos teki suuren vaikutuksen. Kirjassa ei retostella alkoholin käytöllä eikä rikoksilla, niistä kyllä mainitaan sen verran että lukijalle muodostuu käsitys muutoksen ainutlaatuisuudesta.
      Googlaamalla löysin Putkiksen s. postin, tilasin kirjan suoraan häneltä.
      Kannattaa ehdottomasti lukea (Kyynelvaraus😌).

    • Anonyymi

      Viittoja tupsuja voi katsella tuolla synagogalla ja Israelin itkumuurilla kuten Teuvo tietää kyse on juutalaisesta fariseus lahkoista siihen aikaan ja nykyäänkin. YouTube itkumuuri

      • Men jonain suurena kirkkopyhänälähimpään piispan tuomiokirkkoon katselemaan, miten siellä piispa juhla-asussaan, paimensauva kädessään, suuri risti kaulassaan ja pannumyssy päässään valkopukuisia pappeja paimentaa:

        "Ne ovat kuin linnunpelättimet kurkkumaalla, eivät ne osaa puhua.
        Ne eivät pysty liikkumaan itse, niitä täytyy kantaa paikasta toiseen.
        Älkää pelätkö niitä, eivät ne tee teille pahaa, mutta ei niistä apuakaan ole. "


    • Puskassa no 50

    • Anonyymi

      Hei Teuvo !

      Oletko yhtään surullinen siitä, että saat niin monet sinulle vastaavat ihmiset syyllistymään Pyhän Hengen pilkkaan ?

      Sinun ansiosta viimeisellä tuomiolla on monia, jotka ei saa syntiään anteeksi.

      Oletko asiasta yhtään surullinen ?

      • Miksi surisin tällaisten ihmisten puolesta, joilla ei ole sydämellään mitään muuta veriteot ja Pyhän Hengen herjaukset, perittynä vanhemmiltaan:

        " Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

        He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi surisin tällaisten ihmisten puolesta, joilla ei ole sydämellään mitään muuta veriteot ja Pyhän Hengen herjaukset, perittynä vanhemmiltaan:

        " Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

        He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."

        Tuntuu joskus Teuvo, että sinun iloinen tehtäväsi on saattaa mahdollisimman monet sinulle vastaavat ihmiset syyllistymään Pyhän Hengen pilkkaan.

        En usko, että Jumala tahtoisi sinun tekevän niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu joskus Teuvo, että sinun iloinen tehtäväsi on saattaa mahdollisimman monet sinulle vastaavat ihmiset syyllistymään Pyhän Hengen pilkkaan.

        En usko, että Jumala tahtoisi sinun tekevän niin.

        Jos olisin vaikkapa yhden ainoan kerran jotakin sanonut tai kirjoittanut, lähettäjäni tahdon vastaista, minulle olisi käynyt kuten Saulukselle, josta Saatana teki Paavalin.

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.


    • Anonyymi

      Miten Teuvo suhtaudut Juutalaisuuteen.Heidän takia Herramme Jesus Kristus kuoli ristillä. Kristus totesi,että "Isä,tahtosi on täytetty" . Kuten Kristus kuoli, jos ei olisi..? Miten meille olisi syntynyt maailman suurin rakkauden uskonto?
      Minä en osaa sanoa,mietin...

    • Etsikää, niin te löydätte.

    • Kohta alkaa yö.

    • Anonyymi

      Yksi lukijamme kysyi meiltä, millaista kuoleman jälkeinen elämä on. Kuolema on aihe, mitä monet meistä välttelevät, mikäli mahdollista. Miksi luulet niin olevan? Luultavasti, koska pelkäämme sitä enemmän kuin mitään muuta. Ja miksi luulet niin olevan?

      Henkilökohtainen mielipiteeni on, että pelkäämme kuolemaa, koska usein pidämme sitä loppunamme. Monet niistäkin jotka sanovat uskovansa kuoleman jälkeiseen elämään, pelkäävät kuolemaa. Luulen sen johtuvan siitä, ettemme tiedä, mitä kuolema oikeasti on. Meillä on tämä synkkä ja ankea määritelmä - jonka juuret ovat usein massatietoisuudessa - että kuolema on rangaistus, loppu, kuilu.

      Tässä lukijamme kysymys (jota olen vähän editoinut):

      "Minne menemme kuoleman jälkeen? Tiedämmekö, kuka olemme päästyämme sinne? Tunnemmeko toiset tai tuntevatko he meidät? Sulaudummeko vain suureen tuntemattomaan? Olemmeko ei-mitään?"

      Henki

      Aloitetaanpa vastaamalla lukijamme kysymyksiin.

      * Minne menemme kuoleman jälkeen?

      Ette mene minnekään. Ette taatusti niihin paikkoihin, joita monet teistä kuvittelevat ja joista he puhuvat - taivas, helvetti, helvetin esikartano, kiirastuli. Noita paikkoja ei ole olemassa, ainakaan sillä tavalla kuin suosittu kuvitelma näkee ne.

      * Tiedämmekö, kuka olemme päästyämme sinne?

      Ehdottomasti! Ette menetä ainoastaan identiteettiänne, vaan teillä on paljon selkeämpi ja voimallisempi tieto siitä, kuka olette, kuin fyysisen elämänne aikana.

      * Tunnemmeko toiset tai tuntevatko he meidät?

      Taaskin, ehdottomasti kyllä. Se on kuin iloinen ja onnellinen perhetapaaminen. Tunnistatte kaikki, joita olette koskaan tunteneet kaikissa elämissänne. Ja he tuntevat teidät.

      * Sulaudummeko vain suureen tuntemattomaan?

      Ette. Ei ole mitään "suurta tuntematonta". On vain puhdasta tietoisuutta kaikissa monissa muodoissaan - henkisissä ja fyysisissä.

      * Olemmeko ei-mitään?

      Ette ole koskaan ei-mitään. Ette ole koskaan olleet ettekä tule koskaan olemaan ei-mitään. Tämä kuolema on hyvin väärinymmärretty asia. Ja koska ette ymmärrä sitä, pelkäätte.

      Olemme sanoneet kaiken tämän monta kertaa aiemmin. Mutta se kannattaa toistaa.

      Olette kaikki ikuisia valo- ja rakkausolentoja. Se on näin yksinkertaista. Ei ole koskaan ollut aikaa, jolloin te ette ole olleet olemassa. Eikä myöskään tule sellaista aikaa. Olette Jumala. Jumala on ikuinen. Te olette ikuinen.

      Kyllä, luovutte fyysisestä kehoasusta. Olette tehneet sitä vuosisatoja. Mutta fyysinen kehonne ei ole yhtä kuin te. Se on ainoastaan - ja melkein kirjaimellisesti - pelkkä asu, missä olette päättäneet leikkiä jonkin aikaa. Korostamme sanaa "leikkiä", koska näin henkenne tarkoitti, ennen kuin se otti viimeisimmän asunsa.

      Leikin on tarkoitus olla hauskaa. Elämän on tarkoitus olla hauskaa. Silloin kun teiltä puuttuu leikkiä ja hauskuutta, elämästänne tulee rankkaa.

      Kuoleminen on helpoin asia, minkä koskaan teette. Olette tehneet sen hyvin monta kertaa ja henkenne tietää, että voitte siirtyä "syntymä-kuolema" -kierron läpi helposti ja vaivattomasti.

      Silloin kun saavutte "toiselle puolelle", ette ole lähteneet "tältä puolelta". Olette edelleen täällä fyysisessä maailmassa. Teillä ei vain ole kehoa.

      Kehon rasittamatta olette nyt vapaampi ja onnellisempi, kuin voitte kuvitella. Nautitte vierailuistanne fyysiseen maailmaan ja rakkaidenne luo, jotka ovat vielä fyysisessä muodossa. Se on suurta huvia.

      Voitte myös helposti kommunikoida rakkaidenne kanssa, jotka ovat fyysisessä muodossa. Se on vielä selkeämpää kommunikointia kuin ollessanne kaikki fyysisessä muodossa.

      Ainoa ongelma on, silloin kun rakkaanne jotka edelleen "elävät", eivät usko tähän kommunikointiin. Mutta jos he ovat avoimia sille ja uskovat siihen yhtä paljon kuin te ollessanne toisella puolella, niin teillä voi olla iloista aikaa peuhata ja leikkiä toistenne kanssa - heidän ollessa fyysisyydessä ja teidän hengessä.

      Kaikki mitä sanomme tässä, ei päde ainoastaan ihmisrakkaisiinne, vaan myös eläinrakkaisiinne.

      Luotamme, että sanamme tänään ottavat vähän kuoleman raskautta ja pelkoa pois mielestänne ja sydämestänne. Nauttikaa vain siitä, kuka olette. Olkaa iloinen ja rakastava. Pitäkää hauskaa. Leikkikää. Sitä koko elämän tai kuoleman on tarkoitus olla - hauskanpitoa ja leikkiä.

      Kaikki on hyvin.

      • Kuoleman jälkeen jokaisen ihmisen ruumis maatuu maahan tai tuhkataan.

        Kaikkien maailman ihmisten sielut siirtyvät Viimeisen tuomion suureen odotushuoneeseen.
        odottamaan sielujen jako lampaisiin, ja vuohiin. Siellä on myös alttari, jonka alla tapetut Kristuksen todistajat odottava.

        Ainoana opetuslapsena, Kristuksen todistaja pysynyt Johannes sai nähdä tämän:

        Kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin alttarin alla niiden sielut, jotka oli tapettu Jumalan sanan ja oman todistuksensa tähden.

        Ne huusivat kovalla äänellä: "Kuinka kauan kestää, Valtias, sinä Pyhä ja Tosi, ennen kuin lausut tuomiosi ja kostat meidän veremme maan asukkaille?"

        Silloin niille kullekin annettiin valkea vaate ja niitä kehotettiin odottamaan rauhassa vielä vähän aikaa, kunnes niitä ja niiden veljiä, niiden lailla surmattuja Jumalan palvelijoita, olisi täysi määrä."

        Tuo määrä tulee täyteen hieman ennen ihmiskunnan tuhoa, kun ne kaksi viimeistä Kristuksen todistajaa tapetaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kuoleman jälkeen jokaisen ihmisen ruumis maatuu maahan tai tuhkataan.

        Kaikkien maailman ihmisten sielut siirtyvät Viimeisen tuomion suureen odotushuoneeseen.
        odottamaan sielujen jako lampaisiin, ja vuohiin. Siellä on myös alttari, jonka alla tapetut Kristuksen todistajat odottava.

        Ainoana opetuslapsena, Kristuksen todistaja pysynyt Johannes sai nähdä tämän:

        Kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin alttarin alla niiden sielut, jotka oli tapettu Jumalan sanan ja oman todistuksensa tähden.

        Ne huusivat kovalla äänellä: "Kuinka kauan kestää, Valtias, sinä Pyhä ja Tosi, ennen kuin lausut tuomiosi ja kostat meidän veremme maan asukkaille?"

        Silloin niille kullekin annettiin valkea vaate ja niitä kehotettiin odottamaan rauhassa vielä vähän aikaa, kunnes niitä ja niiden veljiä, niiden lailla surmattuja Jumalan palvelijoita, olisi täysi määrä."

        Tuo määrä tulee täyteen hieman ennen ihmiskunnan tuhoa, kun ne kaksi viimeistä Kristuksen todistajaa tapetaan.

        Kuoleman jälkeen jokaisen ihmisen ruumis maatuu maahan tai tuhkataan.

        Kaikkien maailman ihmisten sielut siirtyvät Viimeisen tuomion suureen odotushuoneeseen.

        Väärin, me jatkamme elämää ns.Elämän kierto kulku.
        Me olemme Valo,me emme koskaan luotuna kuole !
        Me jatkamme elämää,niin pitkään ja elämälle silti..Kunnes meille sanotaan: tule kotiin!!
        Sinun on opittava,meidän on opittava..Miten tälläisellä kehnolla opilla olsit valimis kotiin joka on täydellinen? Mutta kaikki aikanaa ja jokainen tulee.
        Ei teidän tarvitse olla täydellisiä, eläkää ja nauttikkaa se on teille suotu ja kuoleman jälkeen te taas elätte..mutta oppia pitää,kunnes matka on valmis.
        Se kuka kertoo milloin matka on valmis?
        Ei kukaan tiedä,mutta Rakkaus on todella iso asia siinä,sen tiedän.
        Te olette Jumalasta, te olette ikuisia. Sano Teuvo mitä vain!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuoleman jälkeen jokaisen ihmisen ruumis maatuu maahan tai tuhkataan.

        Kaikkien maailman ihmisten sielut siirtyvät Viimeisen tuomion suureen odotushuoneeseen.

        Väärin, me jatkamme elämää ns.Elämän kierto kulku.
        Me olemme Valo,me emme koskaan luotuna kuole !
        Me jatkamme elämää,niin pitkään ja elämälle silti..Kunnes meille sanotaan: tule kotiin!!
        Sinun on opittava,meidän on opittava..Miten tälläisellä kehnolla opilla olsit valimis kotiin joka on täydellinen? Mutta kaikki aikanaa ja jokainen tulee.
        Ei teidän tarvitse olla täydellisiä, eläkää ja nauttikkaa se on teille suotu ja kuoleman jälkeen te taas elätte..mutta oppia pitää,kunnes matka on valmis.
        Se kuka kertoo milloin matka on valmis?
        Ei kukaan tiedä,mutta Rakkaus on todella iso asia siinä,sen tiedän.
        Te olette Jumalasta, te olette ikuisia. Sano Teuvo mitä vain!!

        16 vuotta olen vastannut satojen rosvopäälliköiden herjauksiin, mutta nyt se on loppu.

        "Minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää se heille."

        Nyt vastaan ainoastaan väestörekisterissä olevien kommentteihin, en enää Saatanan anonyymirekisterissä olevien herjoihin.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        16 vuotta olen vastannut satojen rosvopäälliköiden herjauksiin, mutta nyt se on loppu.

        "Minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää se heille."

        Nyt vastaan ainoastaan väestörekisterissä olevien kommentteihin, en enää Saatanan anonyymirekisterissä olevien herjoihin.

        Ai nyt on anonyymit saatanasta?
        16v olet jankannnu rosvopäälliköiden kanssa,eiköhän se mene vielä toiset 16v vai mitä Teuvo?
        Yhtä asiaa en ymmärrä sinussa?
        Tuomitset kaikki ihmiset ja kirjoitat jo kirjoitettuja asioita?
        Etkö koe asioita,että niistä kirjoittaisit?
        Kirjoitaisit miten olet saanut Rakkautta elämääsi esim?


    • Anonyymi

      Eikä heistä yksikään ole Kristuksen vaan Saatanan todistaja.

      TEUVO EI OLE KRISTUKSESTA,pahaa haluaa ihmisille ! Syövereiden anti-olio.

      • Miksi et tule päivän valossa minuakin rakastamaan?


    • Pietari ole paholaisen palveluksessa,vaikka kirjoituksen näin antaa ymmärtää.

      • Saatanan opetusten mukaan olet oikeassa.
        Ja tuollaisella opetuksella herjaat Pyhää Henkeä, ja olet jo aikoja sitten siirtynyt Saatanan omistusohjaukseen.

        "Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa. "

        Pietari istui ulkona pihalla. Hänen luokseen tuli palvelustyttö ja sanoi: "Sinäkin olit tuon galilealaisen Jeesuksen seurassa."

        Mutta hän kielsi sen kaikkien kuullen ja sanoi: "En ymmärrä mistä puhut."

        Hän siirtyi sieltä portille päin, mutta muuan toinen tyttö näki hänet ja sanoi paikalla oleville: "Tämä mies oli nasaretilaisen Jeesuksen seurassa."

        Taas hän kielsi sen valalla vannoen ja vakuutti: "Minä en tunne sitä miestä."

        Mutta hetken kuluttua hänen luokseen tuli muita, jotka siellä seisoskelivat, ja he sanoivat: "Sinä olet varmasti samaa joukkoa, senhän kuulee jo puheestasi."

        Silloin Pietari alkoi sadatella ja vannoi: "Minä en tunne sitä miestä." Samassa kukko lauloi.

        Pietari muisti, mitä Jeesus oli sanonut: "Ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut."

        Hän meni ulos ja puhkesi katkeraan itkuun."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanan opetusten mukaan olet oikeassa.
        Ja tuollaisella opetuksella herjaat Pyhää Henkeä, ja olet jo aikoja sitten siirtynyt Saatanan omistusohjaukseen.

        "Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa. "

        Pietari istui ulkona pihalla. Hänen luokseen tuli palvelustyttö ja sanoi: "Sinäkin olit tuon galilealaisen Jeesuksen seurassa."

        Mutta hän kielsi sen kaikkien kuullen ja sanoi: "En ymmärrä mistä puhut."

        Hän siirtyi sieltä portille päin, mutta muuan toinen tyttö näki hänet ja sanoi paikalla oleville: "Tämä mies oli nasaretilaisen Jeesuksen seurassa."

        Taas hän kielsi sen valalla vannoen ja vakuutti: "Minä en tunne sitä miestä."

        Mutta hetken kuluttua hänen luokseen tuli muita, jotka siellä seisoskelivat, ja he sanoivat: "Sinä olet varmasti samaa joukkoa, senhän kuulee jo puheestasi."

        Silloin Pietari alkoi sadatella ja vannoi: "Minä en tunne sitä miestä." Samassa kukko lauloi.

        Pietari muisti, mitä Jeesus oli sanonut: "Ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut."

        Hän meni ulos ja puhkesi katkeraan itkuun."

        Saatana pistää sinut itsesi herjaamaan Pyhää Henkeä. Siitä saat palkan lopullisessa sijoituspaikassasi, helvetissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatana pistää sinut itsesi herjaamaan Pyhää Henkeä. Siitä saat palkan lopullisessa sijoituspaikassasi, helvetissä.

        Tuohan tuutu vanhoillislestadiolaisten tuomitsemisvirsi, jolla he myös itsensä samalla tuomitsevat.

        Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin.

        Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

        Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?"


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Tuohan tuutu vanhoillislestadiolaisten tuomitsemisvirsi, jolla he myös itsensä samalla tuomitsevat.

        Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin.

        Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

        Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?"

        Kerran armahteua ei tuomita,veri suojaa,kaikelta pahalta,sitä ei nälliä sivuilla lainkaan huomioita. Syntisen paikka on ristin juurella.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanan opetusten mukaan olet oikeassa.
        Ja tuollaisella opetuksella herjaat Pyhää Henkeä, ja olet jo aikoja sitten siirtynyt Saatanan omistusohjaukseen.

        "Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa. "

        Pietari istui ulkona pihalla. Hänen luokseen tuli palvelustyttö ja sanoi: "Sinäkin olit tuon galilealaisen Jeesuksen seurassa."

        Mutta hän kielsi sen kaikkien kuullen ja sanoi: "En ymmärrä mistä puhut."

        Hän siirtyi sieltä portille päin, mutta muuan toinen tyttö näki hänet ja sanoi paikalla oleville: "Tämä mies oli nasaretilaisen Jeesuksen seurassa."

        Taas hän kielsi sen valalla vannoen ja vakuutti: "Minä en tunne sitä miestä."

        Mutta hetken kuluttua hänen luokseen tuli muita, jotka siellä seisoskelivat, ja he sanoivat: "Sinä olet varmasti samaa joukkoa, senhän kuulee jo puheestasi."

        Silloin Pietari alkoi sadatella ja vannoi: "Minä en tunne sitä miestä." Samassa kukko lauloi.

        Pietari muisti, mitä Jeesus oli sanonut: "Ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut."

        Hän meni ulos ja puhkesi katkeraan itkuun."

        Jeesus pa valisti pietarin,
        Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari*, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita. Tuntee pietarin niin minutkin perin tarkkaan häneltä ei ole salassa mitään.
        Seurakunta tänä päinvänä on evankelumin julistus kirkoissa,sen työtekijätkin,kehoitta kääntymään pahalta tieltä. Tulemaan ristin juurelle myös sinut.


      • kotikuus kirjoitti:

        Kerran armahteua ei tuomita,veri suojaa,kaikelta pahalta,sitä ei nälliä sivuilla lainkaan huomioita. Syntisen paikka on ristin juurella.

        Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Tähän päättyi Uusi liitto ja alkoi RAJU EKSYTYS.


      • kotikuus kirjoitti:

        Jeesus pa valisti pietarin,
        Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari*, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita. Tuntee pietarin niin minutkin perin tarkkaan häneltä ei ole salassa mitään.
        Seurakunta tänä päinvänä on evankelumin julistus kirkoissa,sen työtekijätkin,kehoitta kääntymään pahalta tieltä. Tulemaan ristin juurelle myös sinut.

        Minua ei kukaan enää Saatana Saatanan tappovälineen juurelle Saatana kiittämään kun tappoi Jeesuksen ja poisti Jeesuksen ahtaan portin ja toi armosta pelastumisen. Ja rosvojen luolat.

        "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

        Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.

        Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.

        "Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'

        Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.

        Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

        Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

        Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

        "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalanlähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

        "Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

        "Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

        Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:

        "Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.

        Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.

        Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

        Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:

        "Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.

        Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.

        Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

        Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:

        "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

        Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, lähetystyöntekijät, vanhemmistoveljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat, johtomiehet, hoitomiehet jne. - jotka edelleen kumartavat.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Tähän päättyi Uusi liitto ja alkoi RAJU EKSYTYS.

        Saatanalla ole mitään valtaa jeesusen opeltuslapsiin, me olemme vapaita tässä maailmassa synyiin nähden. Vapauteen Kristus meidät vapautti. Pysykää siis lujina älkääkä alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen. Niin siinä se on kuka voi sita uudestaan jos emme anna jäseniämme pahan pavelukeen,siinä on se joka on kirjoitettu.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Tähän päättyi Uusi liitto ja alkoi RAJU EKSYTYS.

        Kristin uskolla ole mitään tekemistä paholaiesen kanssa,ihmiset jota pavova epäjumaliaan he on sen orjia.


      • kotikuus kirjoitti:

        Saatanalla ole mitään valtaa jeesusen opeltuslapsiin, me olemme vapaita tässä maailmassa synyiin nähden. Vapauteen Kristus meidät vapautti. Pysykää siis lujina älkääkä alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen. Niin siinä se on kuka voi sita uudestaan jos emme anna jäseniämme pahan pavelukeen,siinä on se joka on kirjoitettu.

        Nauti onnestasi.

        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Sanoo kotikuuslainen.


      • kotikuus kirjoitti:

        Kristin uskolla ole mitään tekemistä paholaiesen kanssa,ihmiset jota pavova epäjumaliaan he on sen orjia.

        Nauti onnestasi, ja jatkaa isiesi tapaan Pyhän Hengen herjausta, joka jo vuonna 90, apostoli Johanneksen kautta ilmoitti:

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Hän oli ainoa Jeesuksen opetiuslapsi, joka pysyi hänelle uskollisena todistajana, kun kaikki muut läksivät Paavalin perään perustamaa kristinuskolle Saatanan synagogia.

        Ja etsimään niille johtajiksi yhden vaimon miehiä.


      • kotikuus kirjoitti:

        Kristin uskolla ole mitään tekemistä paholaiesen kanssa,ihmiset jota pavova epäjumaliaan he on sen orjia.

        Miksi olet tehnyt itsellesi rististä jumalankuvan?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tuohan tuutu vanhoillislestadiolaisten tuomitsemisvirsi, jolla he myös itsensä samalla tuomitsevat.

        Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin.

        Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

        Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?"

        >> Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

        Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?" <<

        Näin, tuomiten muita, tekee nimenomaan Kiero-Teuvo itse ja ansaitsee siitä kaikkein ankarimman rangaistuksen, minkä laadun Kiero-Teuvo kyllä itsekin tietää. Tervemenoa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Tähän päättyi Uusi liitto ja alkoi RAJU EKSYTYS.

        Kuinka monta sataa kertaa toistat vanhaa soopaasi? Nyt nykii profeetalla taas.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minua ei kukaan enää Saatana Saatanan tappovälineen juurelle Saatana kiittämään kun tappoi Jeesuksen ja poisti Jeesuksen ahtaan portin ja toi armosta pelastumisen. Ja rosvojen luolat.

        "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

        Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.

        Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.

        "Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'

        Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.

        Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

        Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

        Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

        "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalanlähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

        "Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

        "Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

        Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:

        "Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.

        Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.

        Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

        Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:

        "Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.

        Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.

        Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

        Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:

        "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

        Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, lähetystyöntekijät, vanhemmistoveljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat, johtomiehet, hoitomiehet jne. - jotka edelleen kumartavat.

        .... ja nyt ollaan siinä pisteessä, että väärä profeetta Suni kumartaa Saatanalle ja samalla pyllistää Pyhälle Hengelle.


      • Anonyymi

        Taas kaksi kertaa peräkkäin vanhat plörinät menneisyydestä. Ikäänkuin se kertaamalla paranisi. Teuvolla on jäänyt kertausmerkki päälle.


    • Päätän tämän keskustelun herjaajien kommentoinin tähän.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Luin yhden liikuttavan tositarinan.
        Nimimerkki Putkis 0132 on kirjoittanut 300 sivuisen matkakertomuksen alkoholismista uuteen elämään. Se mikä kirjasta tekee erityisen on juuri sen aitous. Kirja on lisäksi kuvitettu yli 40 valokuvalla. Ainakin minuun tuo teos teki suuren vaikutuksen. Kirjassa ei retostella alkoholin käytöllä eikä rikoksilla, niistä kyllä mainitaan sen verran että lukijalle muodostuu käsitys muutoksen ainutlaatuisuudesta.
        Googlaamalla löysin Putkiksen s. postin, tilasin kirjan suoraan häneltä.
        Kannattaa ehdottomasti lukea (Kyynelvaraus😌).


    • Mikä saastutta ihmisen,semtä hän syö vai se mikä lähtee ihmisen sydämestä,selviää Matt15 luvussa aikoinaa fariseukset tivasivat Jeesukselta hän opetus lapsensa syö pelsemättömin käsi,mitä jeesus siihen vastasi?

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe