Huomiontarpeen ilmaisu

Anonyymi

Miten reagoitte, jos koette saavanne kumppanilta liian vähän huomiota? Oletteko hiljaa, kerrotteko nätisti, itkettekö, raivoatteko vai mitä? Jos saatte huomiota sitä pyydettyänne, niin tuntuuko se yhtä hyvältä, kuin jos se olisi tullut pyytämättä?

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen huonolla tuulella, ja kärsimätön. Masennun, jos hän ei huomioi tarpeeksi tai varsinkin, jos ignooraa.

      Taas jos saa huomiota tuntee elävänsä sillä pari päivää. Pidempi hyvinvointi vaatisi kyllä jo suhdetta.

    • Anonyymi

      Vetäydyn silloin on yksin eikä saa ...

    • Anonyymi

      Kaik on kokeiltu. Ei mitään vaikutusta.
      Se aika meni jolloin olisi ollut tarvetta ymmärrykselle tai huomioimiselle.

    • Anonyymi

      Ensin nätisti ja siitä sitten fiiliksen mukaan...eihän kerjätty kehu ikinä hyvältä tunnu :(

      • Anonyymi

        Joo samaa mieltä, että ei se tunnu samalta. Mutta mitenkähän sitten saisi viestitettyä toiselle, mitä haluaa niin, ettei tuollaista tunnetta syntyisi?


    • Anonyymi

      Ero on paras ratkaisu. Toimii.
      Nyt kun on kunnollinen nainen saan paljon huomiota. Myös kuuntelun ja ymmärtämisen taito on astunut elämään.

      Onkin kummallista että, vaikka nyt on aivan eri äidinkieli, kuulon ymmärrys on arkipäivää. Keskustelun taito on kuitenkin parasta.

      Syyttelyn sijaan on noussut kannustus. Asiat on helpompi ratkaista, kun tavoitteena on yhteinen paras. Onhan minullekin parempi, hänen onnellisuutensa ja päinvastoin.

    • Anonyymi

      Ei siihen mikään auta jos joku ei osaa huomioida toista. Olen kahdessa pitkässä ottanut asian puheeksi useita useita kertoja. Molemmat ovat tulkinneet sen riidan hakemiseksi. Minusta se, ettei huomioi, ei edes kosketa kuin seksin yhteydessö, on välittämisen puutetta ! Olen eronnut molemmista tyypeistä. Siitä kärsii tosi tosi paljon jos toinen suhtautuu sinuun kylmästi samalla kun itse kaipaat läheisyyttä ja välittämistä ja teet itse niin toiselle.

    • Anonyymi

      Siis mun mielestä on jopa erikoista jos mies antoo huomiota

      ...

      Se on jopa sekpittavvoo koska ,,,

      Oon kyllä itekkin ihan sekaisin.

      Ja jännä ,ettei oikein edes tarvitse huomiota ennee .

      On sitä saanut , eikä sitä ois oikestaan edes tarvinnut .

      Kun on itse täynnä tunteita monestikkin niin on jo vaarallista sotkoo ketään muita itseensä.

      Ja sitäpaitsi, miehet on ikävä kyllä ,aika isoja.

      Ja tietäähän sen jokainen jo varmoon itsestään kuka on viärä itselleen.

      On se surullistakin, kun moni asia repii niin vietävästi , eikä kukaan usko että todella voi olla henkisesti kovilla.

      Pimeys helpottoo hieman .

      Ja nukkuminen on ihanoo.

      Nukkuis pahoina päivinä monta tuntia pitkin päivee.

      Kevään tullen ruennutkin tekömään niin.

      Korvat tukkoon .

      Minä en jaksa meteliä.

      Vois oikeestoon vasta pimeydessä herätä .

      Sitten pitee olla varovainen kun liikkuu ulkona , monenmoiset rosmot ovat liikkeellä öiseen aikoon.

      Kiusonhenki.

      Että eipä tuo ihme jos vähän hermolepoa kaipoo kun tuhat vuotta valvonu👺

      Lapsia en kestä.

      EN!.

      Enkä kyllä sinuakaan .

      Tiedämme syyn.

      Yleensäkkään miehiä en halua .

      Ovat tyhmiä.

      😗

      Miten sitä kenestäkään mitään ajattelloo ,,,.

      Kun sotkovat kaikki.

      Väsyny, henki loppuu.

      Enkä minä etes vitun seksiä halluu ikinä .

    • Anonyymi

      Sanoin juuri saunassa kun et koskaan kehu kun olen alasti...ööö, no kyllä mua ihan syystä voisi kehua.

    • Anonyymi

      Terve suhde terveet kumppanit yhdessä hokaa ymmärtää tajuaa snaijaa ilman mitään sen ihmeempiä reagointeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7794
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4616
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3281
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1516
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1498
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe