tää kysymys ei kuulu tänne mutta kysyn silti kun en tiedä mistä muualta kysyisin..
Olen niin supermegasuuri kokoinen että mulla on jo kaulan alueella raskausarpia.tosi punaisa ja tosi näkyviä.Joudun kohta käyttämään pooloa kesät talvet.
Saako raskausarpia mitenkään pois?!
ei kuulu tänne
5
533
Vastaukset
- rutsi
Olen laihduttanut 40kg ja reisissä olleet raskausarvet ovat hävinneet. Kuivaharjaus voisi auttaa, mutta voi olla että haalistuvat vain ajan kanssa tai ei koskaan. Minulla on hävinnyt monesta kohdasta (kädet, rinnat, maha, reidet) aika nopeasti raskausarvet, mutta jotkut sanovat että lähtevät vasta pitkän ajan päästä. Riippuu ihmisestä ja ihotyypistä. Ajan kanssa ne melko varmasti lähtevät, ellet liho enempää. Varmaan meikkivoide kuivaharjaus laihdutus aika auttaa!!
- pontzo
vielä kysyä että miten ihmeessä olet onnistunut laihduttamaan niin paljon?!
ja onnittelut! - rutsi
pontzo kirjoitti:
vielä kysyä että miten ihmeessä olet onnistunut laihduttamaan niin paljon?!
ja onnittelut!Muutin ratkaisevasti syömistäni ja aloitin liikunnan kävelemällä. Myöhemmin lisäsin liikunnan tehoa ja nyt paino laskee, vaikka en liikukaan kun vain hyötyliikuntaa. Ruuan määrän vähentäminen ja laadun kohottaminen oli ratkaisevinta. Nyt on kyllä liikuntakin helpompaa 64 kiloisena kuin 104 kiloisena. Aikaa laihduttamiseen meni reilu puoli vuotta. Toivottavasti onnistut laihduttamaan. Jos näin saamaton ihminen kuin minä pystyy siihen, pystyt sinäkin, tsemppiä!
itselläni on kanssa raskausarpia ja ihan henk.kohtaisesti voin sanoo ettei ne sieltä mihinkään kähe ajan myötä ne vaan vaalenee..
- pontzo
tiedossa mitään teknisiä operaatioita millä ne voisa lähtee?!epätoivo iskee.=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent1993217Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2443032Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär1852229Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa351852En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1201635Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina2131383Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa821098viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu13989- 115952
Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi183906