tää kysymys ei kuulu tänne mutta kysyn silti kun en tiedä mistä muualta kysyisin..
Olen niin supermegasuuri kokoinen että mulla on jo kaulan alueella raskausarpia.tosi punaisa ja tosi näkyviä.Joudun kohta käyttämään pooloa kesät talvet.
Saako raskausarpia mitenkään pois?!
ei kuulu tänne
5
534
Vastaukset
- rutsi
Olen laihduttanut 40kg ja reisissä olleet raskausarvet ovat hävinneet. Kuivaharjaus voisi auttaa, mutta voi olla että haalistuvat vain ajan kanssa tai ei koskaan. Minulla on hävinnyt monesta kohdasta (kädet, rinnat, maha, reidet) aika nopeasti raskausarvet, mutta jotkut sanovat että lähtevät vasta pitkän ajan päästä. Riippuu ihmisestä ja ihotyypistä. Ajan kanssa ne melko varmasti lähtevät, ellet liho enempää. Varmaan meikkivoide kuivaharjaus laihdutus aika auttaa!!
- pontzo
vielä kysyä että miten ihmeessä olet onnistunut laihduttamaan niin paljon?!
ja onnittelut! - rutsi
pontzo kirjoitti:
vielä kysyä että miten ihmeessä olet onnistunut laihduttamaan niin paljon?!
ja onnittelut!Muutin ratkaisevasti syömistäni ja aloitin liikunnan kävelemällä. Myöhemmin lisäsin liikunnan tehoa ja nyt paino laskee, vaikka en liikukaan kun vain hyötyliikuntaa. Ruuan määrän vähentäminen ja laadun kohottaminen oli ratkaisevinta. Nyt on kyllä liikuntakin helpompaa 64 kiloisena kuin 104 kiloisena. Aikaa laihduttamiseen meni reilu puoli vuotta. Toivottavasti onnistut laihduttamaan. Jos näin saamaton ihminen kuin minä pystyy siihen, pystyt sinäkin, tsemppiä!
itselläni on kanssa raskausarpia ja ihan henk.kohtaisesti voin sanoo ettei ne sieltä mihinkään kähe ajan myötä ne vaan vaalenee..
- pontzo
tiedossa mitään teknisiä operaatioita millä ne voisa lähtee?!epätoivo iskee.=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760