ei kuulu tänne

pontzo

tää kysymys ei kuulu tänne mutta kysyn silti kun en tiedä mistä muualta kysyisin..
Olen niin supermegasuuri kokoinen että mulla on jo kaulan alueella raskausarpia.tosi punaisa ja tosi näkyviä.Joudun kohta käyttämään pooloa kesät talvet.
Saako raskausarpia mitenkään pois?!

5

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rutsi

Olen laihduttanut 40kg ja reisissä olleet raskausarvet ovat hävinneet. Kuivaharjaus voisi auttaa, mutta voi olla että haalistuvat vain ajan kanssa tai ei koskaan. Minulla on hävinnyt monesta kohdasta (kädet, rinnat, maha, reidet) aika nopeasti raskausarvet, mutta jotkut sanovat että lähtevät vasta pitkän ajan päästä. Riippuu ihmisestä ja ihotyypistä. Ajan kanssa ne melko varmasti lähtevät, ellet liho enempää. Varmaan meikkivoide kuivaharjaus laihdutus aika auttaa!!

• pontzo

vielä kysyä että miten ihmeessä olet onnistunut laihduttamaan niin paljon?!
        ja onnittelut!

• rutsi
        pontzo kirjoitti:

vielä kysyä että miten ihmeessä olet onnistunut laihduttamaan niin paljon?!
        ja onnittelut!

Muutin ratkaisevasti syömistäni ja aloitin liikunnan kävelemällä. Myöhemmin lisäsin liikunnan tehoa ja nyt paino laskee, vaikka en liikukaan kun vain hyötyliikuntaa. Ruuan määrän vähentäminen ja laadun kohottaminen oli ratkaisevinta. Nyt on kyllä liikuntakin helpompaa 64 kiloisena kuin 104 kiloisena. Aikaa laihduttamiseen meni reilu puoli vuotta. Toivottavasti onnistut laihduttamaan. Jos näin saamaton ihminen kuin minä pystyy siihen, pystyt sinäkin, tsemppiä!

• itselläni on kanssa raskausarpia ja ihan henk.kohtaisesti voin sanoo ettei ne sieltä mihinkään kähe ajan myötä ne vaan vaalenee..

• pontzo

tiedossa mitään teknisiä operaatioita millä ne voisa lähtee?!epätoivo iskee.=(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe