Markerin kassajonossa jonotin ja viereinen kassa alkoi availla kassaa ja poisti seuraava kassa kylttiä.
Etäältä lähestyi juuri avattua kassaa nuori nainen lonkerotölkit käsissään.
Kassarouva nyökytti päätään merkiksi, että saa tulla, kassa on juuri avattu.
Ehdinpäs, ennen lonkeroita kantavaa nuorta naista.
Minä olin ennen naista jonossa, toisella kassalla jonotin, eikä lonkeronainen ollut vielä edes jonottanut, joten minun vuoroni se on silloin.
Kaupan kassajonossa eilen....
8
<50
Vastaukset
So sitten?
- Anonyymi
No nyt viinamiehellä on krapula, ja on varmaan sillä punkkaripariskunnallakin.
Mutta viinan juontia on harjoiteltu ja ensi viikolla kun yökerhot aukeavat on taidot kunnossa ja viinamies pääsee tapaamaan naisia.
t. viinamies - Anonyymi
Toivottavasti muistit kovaan ääneen mainita asiasta kyseiselle lonkeroneidille?
- Anonyymi
Tarinasta jäi uupumaan henkilöiden etninen tausta sillä sitä vastenhan tilanne saa oikean merkityksensä. Ei tuosta muuten ota selvää.
Toinen siinä fiksusti noudattaa turvavälejä, niin eiköhän joku ähisevä ätmi änkeä innoissaan etuilemaan..
Niin nähty..🙄- Anonyymi
Oli varmasti koko päiväsi kohokohta.
- Anonyymi
No niin. Olet vetreässä kunnossa. Lonkka liikkuu ja askel kantaa 😊
- Anonyymi
Jos kassan jonossa joku valittaa ja itkee, joku isio isäntä, voi sanoa: mitäs itket siinä isäntä osto elä'mä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t485314Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo783213Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel213058HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432911Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L332193Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi481751Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271676Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k911615Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4181384Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2601324