Markerin kassajonossa jonotin ja viereinen kassa alkoi availla kassaa ja poisti seuraava kassa kylttiä.
Etäältä lähestyi juuri avattua kassaa nuori nainen lonkerotölkit käsissään.
Kassarouva nyökytti päätään merkiksi, että saa tulla, kassa on juuri avattu.
Ehdinpäs, ennen lonkeroita kantavaa nuorta naista.
Minä olin ennen naista jonossa, toisella kassalla jonotin, eikä lonkeronainen ollut vielä edes jonottanut, joten minun vuoroni se on silloin.
Kaupan kassajonossa eilen....
8
57
Vastaukset
So sitten?
- Anonyymi
No nyt viinamiehellä on krapula, ja on varmaan sillä punkkaripariskunnallakin.
Mutta viinan juontia on harjoiteltu ja ensi viikolla kun yökerhot aukeavat on taidot kunnossa ja viinamies pääsee tapaamaan naisia.
t. viinamies - Anonyymi
Toivottavasti muistit kovaan ääneen mainita asiasta kyseiselle lonkeroneidille?
- Anonyymi
Tarinasta jäi uupumaan henkilöiden etninen tausta sillä sitä vastenhan tilanne saa oikean merkityksensä. Ei tuosta muuten ota selvää.
Toinen siinä fiksusti noudattaa turvavälejä, niin eiköhän joku ähisevä ätmi änkeä innoissaan etuilemaan..
Niin nähty..🙄- Anonyymi
Oli varmasti koko päiväsi kohokohta.
- Anonyymi
No niin. Olet vetreässä kunnossa. Lonkka liikkuu ja askel kantaa 😊
- Anonyymi
Jos kassan jonossa joku valittaa ja itkee, joku isio isäntä, voi sanoa: mitäs itket siinä isäntä osto elä'mä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2164917Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html344093Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2393890Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353087Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1593073Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis642970Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162761Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos692625Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien962389En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132185