Moi. En tiiä oikeen et miks laitan tän tänne, kai kaipaisin tukee täst aiheesta. Eli mulla on ollu elämäni aikana vaan yksi hyvä/paras ystävä, ja se muutti noin 2 vuotta sitten pois. Sinne missä se nyt asuu on noin 6 tunnin matka ajaa. Eli en näe sitä kun ehk kerran vuodessa😭. Ennen me asutti melkein vierekkäin. En oo löytäny ketään yhtä hyvää ystävää. Oon surullinen siitä et se muutti niin jatkuvasti ja mulla on tosi kova ikävä sitä!
Vastaukset 3
- Anonyymi
Toivon että löydät vielä hyviä ystäviä ja niin varmasti löydätkin.
Olen surullinen puolestasi kun ikävöit ystävääsi. Toivottavasti ystävyys säilyy vaikka välimatka on pitkä. - Anonyymi
Minullakin on ikävä menetettyjä ystäviä.....
T:Elluhallo....👍😊💞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501