Moi. En tiiä oikeen et miks laitan tän tänne, kai kaipaisin tukee täst aiheesta. Eli mulla on ollu elämäni aikana vaan yksi hyvä/paras ystävä, ja se muutti noin 2 vuotta sitten pois. Sinne missä se nyt asuu on noin 6 tunnin matka ajaa. Eli en näe sitä kun ehk kerran vuodessa😭. Ennen me asutti melkein vierekkäin. En oo löytäny ketään yhtä hyvää ystävää. Oon surullinen siitä et se muutti niin jatkuvasti ja mulla on tosi kova ikävä sitä!
IKÄVÄ MUN BESTISTÄ!
3
302
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon että löydät vielä hyviä ystäviä ja niin varmasti löydätkin.
Olen surullinen puolestasi kun ikävöit ystävääsi. Toivottavasti ystävyys säilyy vaikka välimatka on pitkä. - Anonyymi
Minullakin on ikävä menetettyjä ystäviä.....
T:Elluhallo....👍😊💞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4346173- 875480
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514477- 543996
- 803983
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309