Hei varsinkin arvon naiset, haluaisin nimenomaan naisilta kysyä mitä tämä käytös tarkoittaa naisten mielestä. Eli puolisoni on usein baarissa ollessaan viettänyt iltaa tuntemattomien viesten kanssa. Ei siinä mitään, mutta kun nämä tilanteet on omasta mielestäni mennyt tietyn hyvän käytöksen rajan yli. On ollut koskettelua, halailua, hitaita. Muutamaan otteeseen myös minun paikalla ollessani syyllistynyt tähän, olen saanut verkeseltään kiinni. Joista sitten keskusteltu hyvin pintapuolisesti mitä tulee puolisooni. Kuulemma ylitulkitsen asiaa. No sain tässä kuullu pitkien jaarittelujen jälkeen, kun on tullut oudoista numeroista soittoja semmoiseen aikaan jolloin puhelinmyyjät ei soittele, että myös numeroita annettu vieraille miehille mukavan illan päätteeksi. Puolisoni ei ikinä hyväksyisi minulta tämmöistä käytöstä, miksi itse antaa sitten intiimin illan päätteeksi toiselle numeron? Mikä näissä tapauksissa on motiivi antaa numero toiselle, jos ei kuulemma halua kuitenkaan nähdä tätä henkilöä? Ollaan asioista keskusteltu ja keskusteltu, jotenkin niin ympäripyöreitä vastauksia saanut ettei enää tiedä mihin uskoa. Näitä tapauksia ja kummia sattumuksia on paljon kertynyt tässä vuosien saatossa. Pahin on se, että jos satun paikalle, kun intiimiä kanssakäymistä tapahtuu, niin hän käyttäytyy kuin olisin kaveri, enkä kumppani (koskettelua, silittelyä ja halailua). Kertokaapa arvon naisäki mikä ohjaa ihmistä toimimaan noin? Mikä on se syy miksi vieraille annetaan numero? Kuulemma heti katunut, kun antanut numeron.
Baarikäytös
5
54
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla melko mitätön tyyppi, kun et saa naiseltasi vastauksia vaan valitat jossakin netissä asiasta? Kuka tollasta jaksaa katsella?
- Anonyymi
Yleensä pettäjillä tai vastaavalla käytöksellä haetaan huomiota ja pönkitetään usein niin heikkoa seksuaali-identiteettiä. Ja nyt en tarkoita sitä, etteikö voisi naiskennella siellä sun täällä vaan sitä, että ihmisellä on riittämättömyyden tunne itsestään.
MOnet ns. naisten miehet ovat juuri tällaisia surkimuksia. Vaimosi käyttäytyminen on typerää ja itseä, sinua ja parisuhdettanne halventavaa. Miksi siedät moista? - Anonyymi
Niin. Miksi siedät moista? Kannattaisi kyllä laittaa nainen vaihtoon.
- Anonyymi
taidat olla aikamoinen tossukka kun hyväksyt naiselta tuollaisen toiminnan. ryhdistäydy hyvä ihminen ja ole mies!
- Anonyymi
Minulla on yksi tuollainen ystävä. Sanoo syyksi että ei saa huomiota mieheltään,mutta kaikesta näkee,että hakee jännitystä ja vipinää arkeen. Ikävää katsottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882