Baarikäytös

Anonyymi

Hei varsinkin arvon naiset, haluaisin nimenomaan naisilta kysyä mitä tämä käytös tarkoittaa naisten mielestä. Eli puolisoni on usein baarissa ollessaan viettänyt iltaa tuntemattomien viesten kanssa. Ei siinä mitään, mutta kun nämä tilanteet on omasta mielestäni mennyt tietyn hyvän käytöksen rajan yli. On ollut koskettelua, halailua, hitaita. Muutamaan otteeseen myös minun paikalla ollessani syyllistynyt tähän, olen saanut verkeseltään kiinni. Joista sitten keskusteltu hyvin pintapuolisesti mitä tulee puolisooni. Kuulemma ylitulkitsen asiaa. No sain tässä kuullu pitkien jaarittelujen jälkeen, kun on tullut oudoista numeroista soittoja semmoiseen aikaan jolloin puhelinmyyjät ei soittele, että myös numeroita annettu vieraille miehille mukavan illan päätteeksi. Puolisoni ei ikinä hyväksyisi minulta tämmöistä käytöstä, miksi itse antaa sitten intiimin illan päätteeksi toiselle numeron? Mikä näissä tapauksissa on motiivi antaa numero toiselle, jos ei kuulemma halua kuitenkaan nähdä tätä henkilöä? Ollaan asioista keskusteltu ja keskusteltu, jotenkin niin ympäripyöreitä vastauksia saanut ettei enää tiedä mihin uskoa. Näitä tapauksia ja kummia sattumuksia on paljon kertynyt tässä vuosien saatossa. Pahin on se, että jos satun paikalle, kun intiimiä kanssakäymistä tapahtuu, niin hän käyttäytyy kuin olisin kaveri, enkä kumppani (koskettelua, silittelyä ja halailua). Kertokaapa arvon naisäki mikä ohjaa ihmistä toimimaan noin? Mikä on se syy miksi vieraille annetaan numero? Kuulemma heti katunut, kun antanut numeron.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat olla melko mitätön tyyppi, kun et saa naiseltasi vastauksia vaan valitat jossakin netissä asiasta? Kuka tollasta jaksaa katsella?

    • Anonyymi

      Yleensä pettäjillä tai vastaavalla käytöksellä haetaan huomiota ja pönkitetään usein niin heikkoa seksuaali-identiteettiä. Ja nyt en tarkoita sitä, etteikö voisi naiskennella siellä sun täällä vaan sitä, että ihmisellä on riittämättömyyden tunne itsestään.

      MOnet ns. naisten miehet ovat juuri tällaisia surkimuksia. Vaimosi käyttäytyminen on typerää ja itseä, sinua ja parisuhdettanne halventavaa. Miksi siedät moista?

    • Anonyymi

      Niin. Miksi siedät moista? Kannattaisi kyllä laittaa nainen vaihtoon.

    • Anonyymi

      taidat olla aikamoinen tossukka kun hyväksyt naiselta tuollaisen toiminnan. ryhdistäydy hyvä ihminen ja ole mies!

    • Anonyymi

      Minulla on yksi tuollainen ystävä. Sanoo syyksi että ei saa huomiota mieheltään,mutta kaikesta näkee,että hakee jännitystä ja vipinää arkeen. Ikävää katsottavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe