Moi! Osaisko kukaan kertoo mistä tällänen vaiva johtuis-> Mulle on tullut patteja molempiin jalkoihin ja siis useita. Eivät olleet alkuun kipeitä, mutta alkoivat tuleen kipeiksi ja punaisiksi kun niihin painoi. Lisäksi tänään tuli ensimmäisen kerran särkyä just esimerkiksi polviin missä patteja on sekä toiseen nilkkaan missä on yks patti. Alkaa pelottaan pikku hiljaa, että kyse on jostain vakavammasta. Lääkäri on vasta hetken päästä, mutta en pysty keskittyyn mihinkään näiden takia kun pelottaa koko ajan...
Patit jaloissa
2
601
Vastaukset
- Anonyymi
Patit on siis ihonalaisia ja liikkuu ihon sisällä
- Anonyymi
Kuulemma suurin osa erilaisista ihon pateista on vaarattomia. Itselläni on ganglioita, eli nivelien nestepatteja sekä kädessä että jaloissa. Lisäksi minulla on ilmeisesti rasvapatteja. En ole kuollut niihin vielä useamman vuoden kuluessa, joten tuskin ovat mitään sen vaarallisempaa.
Kyllähän jatkuvalla rassaamisella minkä tahansa patin saa ärtymään. Todennäköisesti pattisi voidaan poistaa, jos niistä haittaa on. Nilkka on sellainen paikka, että esim. talvikenkiä käyttäessä patit varmasti haittaavat.
Oma ranteeni patti on ajoittain kipeä, mutten anna sitä poistaa, koska nivelen rassaamisesta voi tulla tulehdus. Gangliot saattavat parantua omia aikojaan, toisaalta saattavat uusia hoidosta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403032- 1121565
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1551304- 731139
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47963
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24938