Sentakia ihmiset pitävät. Aitoja virheineen, valintoineen, eivät selittele, eivät valkopese itseään.
Antaa palaa Stefan ja Sofia. Hyvää kevättä ja alkavaa kesää.
Sofia ja Stefan ovat aitoja.
179
1039
Vastaukset
- Anonyymi
Miten voi näitä asioita valkopestä, koska on kuvia videoita oikeudenkäyntejä ja polisijuttuja.Eivät kertoisi mitäännäistä jutuista,jos media ei niitä julkaisisi näkyviin.
- Anonyymi
Miksi pitäisi kaikki kertoa? Ja eiköhän mm. Stefu itse ole kertonut ja levittänyt videonsa, ei sitä kukaan muu ole tehnyt, jos puhelinta ei ole varastettu.
Jokainen tekee virheitä, eikä niistä monikaan huutele mihinkään.
Hyvää kesää vaan parille! - Anonyymi
Samaa mieltä olen aloittajan kanssa. Juuri näin, aitoja ovat eivätkä selittele ja valkopese itseään . Töitä tekevät ja elävät elämäänsä . Pisteet Sofialle ei ole lähtenyt koskaan mukaan loanheittoon 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä olen aloittajan kanssa. Juuri näin, aitoja ovat eivätkä selittele ja valkopese itseään . Töitä tekevät ja elävät elämäänsä . Pisteet Sofialle ei ole lähtenyt koskaan mukaan loanheittoon 👍
Lötjäke kiusasi Martiinaa koko viimevuoden😜 nyt karma kostaa.. Tuosta suosta ei enää nouse..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai olet samaa mieltä itsesi kanssa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi kaikki kertoa? Ja eiköhän mm. Stefu itse ole kertonut ja levittänyt videonsa, ei sitä kukaan muu ole tehnyt, jos puhelinta ei ole varastettu.
Jokainen tekee virheitä, eikä niistä monikaan huutele mihinkään.
Hyvää kesää vaan parille!Varastettu, holoo....
Olisko unohtanu nenänvalkasun jälkeen, missä telefon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai olet samaa mieltä itsesi kanssa 😂
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lötjäke kiusasi Martiinaa koko viimevuoden😜 nyt karma kostaa.. Tuosta suosta ei enää nouse..
Tuossa pariskunnassa ei ole mitään aitoa ,nehän on tuomittuja rikoksista ,kuka niitä ihailee ja tsemppiä ,on täällä outoa sakkia kun kun rikollisia hyysätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän Sohvi on taitava piilovittuilemaan ,turhaan sitä on puolustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmilla S&S aikamoinen teatteri koko 2020 vuoden, ilkeilyä.
Toivottavasti karma hoitaa jatkossakin tuollaiset ilkeilijät. Huvittavinta, että suurin osa oli ilmeisesti velaksi tämä ns. glamuuri kuten limusiinikyyditykset Seiskan saamien tietojen mukaan, olipa glamuuria kerrakseen sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jestas😂
- Anonyymi
Minulta ei heru myötätuntoa päihteiden käyttäjille ja huumeporukoissa pyöriöille.
Toivottavasti poistuvat julkisuudesta. Ja lehdet voisivat miettiä millaisista ihmisistä lehtiin kirjoittelevat. Voisivat nostaa sitä rimaa kenestä kirjoittavat. Hävettää ihan nämä suomen "turhat julkkikset". Eikö suomessa oikeesti oo parempia julkkiksia joista kirjoittaa lehtiin. Jotka vois olla parempia/terveempiä roolimalleja nuorille.
Nämä kännykkäänsä muikistelijat, turbohuuliset, tekotissiset/pjärseimplantti feikki ihmiset ei sitä ole. Eikä kännipäissään sekoilijat joilla on jauhot nenänpielissä.
Hyi helvetti oikeesti.. Huh huh. Ja sitten näillä on vielä puolustelijoita..- Anonyymi
Tuli oikein tuutintäydeltä pahaa oloa häneltä ystävällisesti.Sanon vaan ,ei pidä lukea lehtiä, mistä tulee noin paha olla, meillä on vapaa valinta näissäkin asioissa.
- Anonyymi
Suomen oikeat julkkikset elää normi elämää ,ja ovat fiksuja ,ei ne örvellä huumeitten ja alkoholin parissa..nämä valkoiset roskat ovat ihan muuta kuin julkkiksia..
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Käsittämätöntä että tällaisella parilla kuin S&S on ensimmäistäkään ihailijaa. Vastenmielistä touhua alusta loppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli oikein tuutintäydeltä pahaa oloa häneltä ystävällisesti.Sanon vaan ,ei pidä lukea lehtiä, mistä tulee noin paha olla, meillä on vapaa valinta näissäkin asioissa.
En näe tuossa kommentissa pahaa oloa. Vastenmielisyyttä kylläkin, ja se on enemmän kuin normia tämän pariskunnan ollessa kyseessä.
- Anonyymi
Eiköhän itse maksa virheistään. Ja elämä jatkuu eteenpäin, virheet opettaa.
Parempaa jatkoa S &S toivon teille sydämestäni! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen oikeat julkkikset elää normi elämää ,ja ovat fiksuja ,ei ne örvellä huumeitten ja alkoholin parissa..nämä valkoiset roskat ovat ihan muuta kuin julkkiksia..
Ketkä ovat Suomen oikeita julkkiksia ?
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Samma här!
Se, joka itsensä ylentää, alennetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempaa jatkoa S &S toivon teille sydämestäni!Olisi pitänyt jo oppia. Ei vaan mene perille. Ovat syvällä suossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi pitänyt jo oppia. Ei vaan mene perille. Ovat syvällä suossa.
Sofia oppi "elämänkoulussa kantapään kautta" ja jatkaa dokaamista entiseen tahtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempaa jatkoa S &S toivon teille sydämestäni!Sulle on monta kertaa jo sanottu, että kirjoita ne sun toivotuksesi ja terveisesi vain sinne Sofian sivulle!!
Tämä on keskustelupalsta, ei Sofian tai Stefun oma sivu 🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle on monta kertaa jo sanottu, että kirjoita ne sun toivotuksesi ja terveisesi vain sinne Sofian sivulle!!
Tämä on keskustelupalsta, ei Sofian tai Stefun oma sivu 🤣🤣🤣🤣Molempien täytyisi mennä hoitoon! Varsinkin juuri Sofian viime päivien päivitykset ilmentävät hänen sekapäisyytensä. Tuo kukkakimppu juttukin oli kyllä tosi teennäinen.Nyt kun yhteistyö kumppanuudet ei enää toimi niin jää nähtäväksi miten rupsahtaa parin vuoden sisällä nainen..
- Anonyymi
Oliko tämäkin aloitus IHAN PAKKO tehdä? Tästä pariskunnasta on otsikkoa enemmän kuin tarpeeksi ja sitten näitä romantiikan nälkäisiä höpinöitä, joista kärsivät VAIN tämä "aito pari" ja läheiset.
- Anonyymi
Olen kyllä samaa mieltä asiasta, tekevät tahallaan, et voivat haukkua samassa viestissä näitä S ja S- M ja H- heillä turhakkeilla ei ole omaa elämää, siksi tekevät tätä.
- Anonyymi
Onhan ne, ihan aidon sekasin😄
- Anonyymi
Pariskunnan tekemiset eivät pesemällä lähde puhtaiksi. Sofia on harrastanut sanontaa "ei todellakaan pidä paikkansa". Nyt on pikkuisen pitänyt nöyrtyä tuon viimeisimmän tuomion jälkeen. Huumeidenkäyttö tuli enemmän kuin selväksi. Stefu yleensä syyttää kaikesta muita.
- Anonyymi
Höpöhöpö😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö😆
Molemmilla on huumetuomio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmilla on huumetuomio.
Tuomio ei ole elämän mittainen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomio ei ole elämän mittainen .
Tässä tapauksessa molempien tuomio on todella tuore.
- Anonyymi
Tämä oli taas yksi turha aloitus turhista julkuista. Aloittajan kannattaa kirjoittaa jatkossakin nämä ”antaa palaa" -kommentit suoraan vain Soffen someen, kuten tähänkin asti 🙈
- Anonyymi
👍👍👍👍
- Anonyymi
Hyvä aloitus 👍 näitä lisää, niin pysyy jonkinlainen balanssi ja inhimmillisyys mukana näillä palstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä aloitus 👍 näitä lisää, niin pysyy jonkinlainen balanssi ja inhimmillisyys mukana näillä palstoilla.
Miksi pitäisi kehua kännissä aseen kanssa riehuvaa rattijuoppoa tai rahanpesusta tuomittua huumerikollista?
- Anonyymi
Täyttä hölynpölyä koko kommentti. Nämä S&S jos ketkä nimenomaan kaunistelvat ja selittelevät, vaikka kaikki hölmöilynsä on valitettavan totta ja julkisesti esillä. Valkopesuun on ahneuksissaan ryhtynyt myös tuotantoyhtiö, joka Ranta-aholla ja katiskalla ratsastaen tekee nyt ohjelmaa Belorfista.
Aitoja tästä pariskunnasta ei saa millään, etenkään Belorfista, jonka koko elämä on yhtä feikkiä, ja joka missään olosuhteissa ei myönnä omia virheitään vaan vierittää ne poikkeuksetta muiden niskaan.
Harvinaisen vastenmielistä ja seuraajiansa aliarvioivia hahmoja. Pieneen osaan toki uppoaa, kuten tämän ihailevan kommentin kirjoittajaan. Mutta suureen yleisöön ei. Ei todellakaan.- Anonyymi
Siis täydellisen feikki 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis täydellisen feikki 🤮
Onko Sofia alkanut pelaamaan Padelia?
- Anonyymi
Missä ovat muka kaunistelleet ??
Kommenttisi on täyttä valhetta alusta loppuun, jokainen tyylillään.
Miksi muuten näet niin paljon vaivaa täällä, jos et pidä Sofiasta?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Sofia alkanut pelaamaan Padelia?
Esitteli mailaa ja tekstiin laittoi. Mistähän syystä keksi tuon juuri nyt. Ei näkynyt että pelaisi.
- Anonyymi
Mikäköhän muumeista Soffa olisi?
Thermos olisi varmasti Haisuli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ovat muka kaunistelleet ??
Kommenttisi on täyttä valhetta alusta loppuun, jokainen tyylillään.
Miksi muuten näet niin paljon vaivaa täällä, jos et pidä Sofiasta??Mitä se sinusta on, kun Sofia poliisin nauhotteidenkin perusteella on todistetusti itsekin huumeiden käyttäjä ja jopa pussittaa myyntiin menevää huume-erää, ja sitten kertoo olevansa hyvin huumevastainen ihminen ? Ja että rakkaus on sokeaa. Onko Sofia sokea, ei nähnyt mitä pussitteli ja mistä veti viivat? Mitä tämä sinusta on, jos ei kaunistelua ? Sen lisäksi, että on suoranaista valhetta. Eli kuka valehtelee ? Mieti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäköhän muumeista Soffa olisi?
Thermos olisi varmasti Haisuli.Muumeissa ei ole noin ilkeää hahmoa kuin Sofia ,ei edes pikku myykään.
- Anonyymi
Hyvin harva heistä pitää, jos kukaan, mitä oon ihmisten kanssa jutellut. Surullista törkyjulkkisviihdettä näin korona-aikana, saa nauraa. Heidän töppäilyjään on vähän vaikea valkopestä🤣, kyllä kaikki faktat jää tuomioistuimen kirjoihin ja kansiin.
- Anonyymi
Nämä aloittajat ovat toivotelleet täällä S&S:lle hyvää matkaa ja milloin mitäkin. Joku keskustelupalsta ei ole siihen oikea paikka 🤡
- Anonyymi
Se on Sofia itse, laittaa aina itse noi toivotukset. On täysin tunnistettavissa. 👋🏻
Sofiassa ei ole mitään aitoa. Huonon itsetunnon omaava muovista tehty nainen.
- Anonyymi
Kannattsisiko Railin keskittyä ihan muuhun sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattsisiko Railin keskittyä ihan muuhun sitten.
Miksi ei Raili saisi mielipidettään sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei Raili saisi mielipidettään sanoa?
Uskon siinä Raili oikeassa, Sofialla on huono itsetunto niin myös Stefanilla. Siihen jos vielä lisätään päihteet, niin katastrofin ainekset. Kumpikaan ei pysty oikeasti tukemaan toistaan, lähinnä tarvitsevat toisiaan pönkittämään. Siinä olen eri mieltä, Sofia ei ole muovista, on aito elävä ihminen. Hänellä on tunteet, hän kokee tuskaa, hän kokee surua, harvoin varmaan iloa kaiken jälkeen. En yhtään ihmettele, jos kauhean ryöpytyksen jälkeen elämän ilo katoaa, lamaannus iskee. Sofian pitää hakea apua ja olla rehellinen itselleen, jos päihteet on vielä ongelma (viittaan huumetuomioon) , lähimmäisten tuki on tarpeen ja Stefanilta ei taida sitä oikeanlaista tukea saada.
- Anonyymi
Sofian on aina saatava jonkun toisen naisen elämä tavalla tai toisella. Ei riitä vielä Stefu ja Stefun asunnot. Heti piti jo seurata Hannun Levillä tapaamia kavereita instassa ja pitää ”padel party.” Ulkonäkö muutettiin Zarahin näköiseksi Ranen kanssa seurustellessa.
Eihän tuo normaalia ole.- Anonyymi
Ei ole tervejärkisen järjenjuoksua kommenttisi.
Pitäiskö sinun hakeutua terapiaan niin saisit apua keskittyä vain omaan elämääsi ettei pää hajoa.
Eiköhän Sofia itse tiedä mitä haluaa tai ei halua ilman näitä sairaita hänen puolesta puhujia. - Anonyymi
Stefun ja Martinan eron jälkeen Sofia oli sen ravintolan edessä ottamassa selfietä missä Martina oli kavereidensa kanssa. Yrittää ärsyttää tahallaan? Muutti myös Kaartinkaupunkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö sinun hakeutua terapiaan niin saisit apua keskittyä vain omaan elämääsi ettei pää hajoa.
Eiköhän Sofia itse tiedä mitä haluaa tai ei halua ilman näitä sairaita hänen puolesta puhujia.Sofia haluaa aina sitä mitä jollakin muulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefun ja Martinan eron jälkeen Sofia oli sen ravintolan edessä ottamassa selfietä missä Martina oli kavereidensa kanssa. Yrittää ärsyttää tahallaan? Muutti myös Kaartinkaupunkiin.
Höpöhö sä sit jaksat vääntää skeidaa😆😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seiskassa oli juttu ja kuva tuosta. Otsikkona että onko samassa ravintolassa. Eikös Sofian nykyinen asunto ole Kaartinkaupungissa. Eli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Sofia itse tiedä mitä haluaa tai ei halua ilman näitä sairaita hänen puolesta puhujia.Sofialla on persoonallisuushäiriö ja prinsessa-kompleksi.
Hän haluaa kaiken, kunhan ei tarvitse itse maksaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Sofia itse tiedä mitä haluaa tai ei halua ilman näitä sairaita hänen puolesta puhujia.Niin onkin häiriöitä hänellä ja oma identiteetti on hyvin häilyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö-jankutus vain sulla jatkuu jokaiseen kommenttiin missä ei kehuta kolaeukon munailuja 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö-jankutus vain sulla jatkuu jokaiseen kommenttiin missä ei kehuta kolaeukon munailuja 🤡
Höpöhöpö on taas täällä👋🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofialla on persoonallisuushäiriö ja prinsessa-kompleksi.
Hän haluaa kaiken, kunhan ei tarvitse itse maksaa.Diagnoosi on tuksu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofialla on persoonallisuushäiriö ja prinsessa-kompleksi.
Hän haluaa kaiken, kunhan ei tarvitse itse maksaa.Sofia, Stefu, Martina. Ihan kivaa tuo Dubai, Levi, Espanja, Helsinki, tappelut, kun rahaa riittää. 😎 Siitä vaan!!!! Sofia ja Martina istuvat pankkinsa päällä. Hyvä että jaksavat... Vielä 🤔🤓 Eikä tarvitse veroja maksaa 💃😎🤔🥂😁
- Anonyymi
Vai aitoja,alkoholisteja ja huumeiden käyttäjiä onko se todiste aitoudesta? Mitä sitä voi enään selittää ja valkopestä,kerro ihmeessä.
- Anonyymi
Aidosti ovat omia itsejään virheistä huolimatta.
Virheistä opitaan ja elämä jatkuu . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virheistä opitaan ja elämä jatkuu .Anteeks, kuka oppi ja mistä? Se on totta että elämä jatkuu, ihan jopa samalla kaavalla kun ennenkin. Veloista ja tuomioista viis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks, kuka oppi ja mistä? Se on totta että elämä jatkuu, ihan jopa samalla kaavalla kun ennenkin. Veloista ja tuomioista viis!
Eihän nuo ole oppineet mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virheistä opitaan ja elämä jatkuu .Mitään ei ole oppineet, koska samat virheet vain jatkuvat ja pahenevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virheistä opitaan ja elämä jatkuu .Blaa blaa blaa... just kasvoi taas ulosottorekisteri Stefullakin, ja viini virtaa.
- Anonyymi
Stefan kuvaa isä-hetkiään mieluusti instaan.
Eihän valkopesua?- Anonyymi
No sitäpä juuri, aitoa valkopesua... ihan naurattaa nämä heppakuvat. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitäpä juuri, aitoa valkopesua... ihan naurattaa nämä heppakuvat. 😄
Miten se on valkopesua, jos kerran Martinakin kaiken jälkeen eilisessä lehdessäkin kehui molempien tyttäriensä isien osuutta kasvatuksessa! Ja aiemmin on Martina monesti kehunut Thermania isänä ja kertonut kuinka Therman kohteli hyvin myös vanhempaa tytärtä. Porukka on kyllä ihan sekaisin vihasta ja raivosta täällä. Kaikki järki näyttää kadonneen kirjoittajien päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se on valkopesua, jos kerran Martinakin kaiken jälkeen eilisessä lehdessäkin kehui molempien tyttäriensä isien osuutta kasvatuksessa! Ja aiemmin on Martina monesti kehunut Thermania isänä ja kertonut kuinka Therman kohteli hyvin myös vanhempaa tytärtä. Porukka on kyllä ihan sekaisin vihasta ja raivosta täällä. Kaikki järki näyttää kadonneen kirjoittajien päästä.
Älä nyt laita hernettä nenukkaan, e ihmisillä järki ole vähentynyt näiden vuoksi, vaan toiminta on niin ennalta arvattavissa tällä herralla. Ei tähän nyt Martinaa tarvitse sotkea, hän on nyt tämän oman julkisuuspuolen tällä kertaa hoitanut paremmin (jatkosta en tiedä) , sen tiedät itsekkin. En epäile herran rakkautta lapseensa, mutta elämänhallinta hakusessa, toivottavasti löytyy. Sofia ei ikinä aikuistu tuon miehen kumppanina, tämä minun mielipide. En tunne vihaa, en raivoa enkä kyllä sääliäkään, aikuiset ihmiset ovat vaan saaneet niin solmuun asiansa, että ihmetyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoppa muuta, Martina on kehunut, mutta mitä tekee tämä ihmemies Therman.... solvaa ja nöyryyttää julkisesti exää, tyttärensä äitiä. Vaikka olisi kuinka pöllyssä, ei tee siitä yhtään hyväksyttävämpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoppa muuta, Martina on kehunut, mutta mitä tekee tämä ihmemies Therman.... solvaa ja nöyryyttää julkisesti exää, tyttärensä äitiä. Vaikka olisi kuinka pöllyssä, ei tee siitä yhtään hyväksyttävämpää.
Molemmat on kyllä puhuneet toinen toisistaan vähemmän mairittelevasti. Ja varmaan aihettakin arvosteluun on kummassakin. Virallisistakin instansseista puhuttaessa toisella on tuomiota rattikärystä aineissa, varmaan Levin touhuista tulossa jotain, ja toisella useammasta pahoinpitelystä, rattikäry promilleissa ja mitä lähestymiskieltoa joskus A-M Bergiä kohtaan. Mistään pulmusista ei siis kyse ole.
Mutta ei Thermankaan ole Martinan äitiyttä mollannut ikinä. Sitä kyllä valittanut, että tytärtään tekosyynä käyttäen on Martina häneen yrittänyt vaikuttaa. Selkeästi vaikuttaa, että molemmat kyllä arvostaa toistaan vanhempana, kuten Martinalla on tilanne myös Eerikäisen kanssa.
Toivon mukaan Martina itse on nyt löytänyt pysyvän onnen uuden miehensä kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat on kyllä puhuneet toinen toisistaan vähemmän mairittelevasti. Ja varmaan aihettakin arvosteluun on kummassakin. Virallisistakin instansseista puhuttaessa toisella on tuomiota rattikärystä aineissa, varmaan Levin touhuista tulossa jotain, ja toisella useammasta pahoinpitelystä, rattikäry promilleissa ja mitä lähestymiskieltoa joskus A-M Bergiä kohtaan. Mistään pulmusista ei siis kyse ole.
Mutta ei Thermankaan ole Martinan äitiyttä mollannut ikinä. Sitä kyllä valittanut, että tytärtään tekosyynä käyttäen on Martina häneen yrittänyt vaikuttaa. Selkeästi vaikuttaa, että molemmat kyllä arvostaa toistaan vanhempana, kuten Martinalla on tilanne myös Eerikäisen kanssa.
Toivon mukaan Martina itse on nyt löytänyt pysyvän onnen uuden miehensä kanssa.Niin ne kaikki alkoholisti ja sekakäyttäjä isät sanoo kun eivät saa täysiä huoltajan oikeuksia......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne kaikki alkoholisti ja sekakäyttäjä isät sanoo kun eivät saa täysiä huoltajan oikeuksia......
Juuri niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon mukaan Martina itse on nyt löytänyt pysyvän onnen uuden miehensä kanssa.Anne-Mari Berg sanoi Martinaa pirihuoraksi ja sai ansaitusti siitä kunnianloukkaustuomion. Sitä ennen joku oli väittänyt että Eskon ja Martinan yritystoimintaa rahoitetaan huumeilla. Kukahan sellaista oli väittänyt? Kovinpa yksipuolisesti tuot asioita esille. Oletko kenties joku asianosainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne kaikki alkoholisti ja sekakäyttäjä isät sanoo kun eivät saa täysiä huoltajan oikeuksia......
Oli jäänyt huhtikuun puolessa välissä kiinni törkeästä rattijuoppoudesta ja huumeista veressä. Vappuna oli sylkenyt ex-puolisoa kasvoille ja uhannut hakata, kuulemma golfmailalla. Poliisit paikalle ja lievä pahoinpitely ja lisäksi lastensuojeluilmoitus. Seurustelukumppanilla samaan aikaan syytteet rahanpesusta ja huumeista. Ja mies itkee Seiskassa että ex-puoliso kiristää lapsella. Lisäksi haukkuu ex-puolisoaan mitä pahimmilla nimityksillä julkisesti lehdessä ja instassa pitää pitkään näkyvillä. Samalla tavalla kuin mitä täällä se törkein ihminen kirjoittelee. Kaikkiin kolmeen tapahtumaan tiettävästi syynä riita jonka aiheuttaja on, kas kummaa, Sofia Belorf. Tuo kaikkien miesten ihannenainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli jäänyt huhtikuun puolessa välissä kiinni törkeästä rattijuoppoudesta ja huumeista veressä. Vappuna oli sylkenyt ex-puolisoa kasvoille ja uhannut hakata, kuulemma golfmailalla. Poliisit paikalle ja lievä pahoinpitely ja lisäksi lastensuojeluilmoitus. Seurustelukumppanilla samaan aikaan syytteet rahanpesusta ja huumeista. Ja mies itkee Seiskassa että ex-puoliso kiristää lapsella. Lisäksi haukkuu ex-puolisoaan mitä pahimmilla nimityksillä julkisesti lehdessä ja instassa pitää pitkään näkyvillä. Samalla tavalla kuin mitä täällä se törkein ihminen kirjoittelee. Kaikkiin kolmeen tapahtumaan tiettävästi syynä riita jonka aiheuttaja on, kas kummaa, Sofia Belorf. Tuo kaikkien miesten ihannenainen.
Kyllä tuo Sofia Belorf on jaksanut seata tuon perheen elämää jo vuodesta 2017, tiedä vaikka jo aikaisemminkin. Härnännyt Martinaa ties kuinka kauan ja aika moni muukin on huomannut että jatkaa edelleen. Ja Stefukin oli aluksi hyvinkin vahvasti mukana. Tiedä sitten mikä on tämänhetkinen tilanne kun on huomannut että ei se katiskamorsian niin puhtoinen ja ihanankäytöksinen olekaan. Kokaa vetänyt kuin vanha tekijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anne-Mari Berg sanoi Martinaa pirihuoraksi ja sai ansaitusti siitä kunnianloukkaustuomion. Sitä ennen joku oli väittänyt että Eskon ja Martinan yritystoimintaa rahoitetaan huumeilla. Kukahan sellaista oli väittänyt? Kovinpa yksipuolisesti tuot asioita esille. Oletko kenties joku asianosainen?
Mitä ihmeen asianosaisuutta siihen tarvitaan, että luettelee lehdissä uutisoidut tuomiot, joita kumpikin on saanut. Paitsi nuo reinoilut Levillä eivät vielä kai ole missään oikeudessa käsitelty.
- Anonyymi
Ihania kuvia on. Siinä näkee miten onnellinen lapsi on isänsä kanssa. Hyvä isä on näinhän on exäkin sanonut.
- Anonyymi
Ihana on nähdä näitä kuvia tyttärensä kanssa. Stefan tukee hienosti tyttärensä harrastusta ja on mukana siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana on nähdä näitä kuvia tyttärensä kanssa. Stefan tukee hienosti tyttärensä harrastusta ja on mukana siinä.
Naiset on susia toisilleen. Varmaankin "pappa betalar" tän harrastuksen. On jännä, että kun isä kuvaa tytärtään, niin se on ihanaa, ja jos äiti, niin se on aivan sopimatonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on susia toisilleen. Varmaankin "pappa betalar" tän harrastuksen. On jännä, että kun isä kuvaa tytärtään, niin se on ihanaa, ja jos äiti, niin se on aivan sopimatonta.
Joo äiti kun kuvaa niin se kiristää ja vittuilee ja isän postaukset on vaan hyvää vanhemmuutta...uskon, että tytöllä on rakastavat vanhemmat ja hyvä olla, isoäiti vahtii, ettei iskä ala pahasti hulluilemaan kun tyttö isällään.
- Anonyymi
😊😊😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, että Stefulla on niin vähän aikaa tyttärelleen, kun on tärkeämpää pitää ahne naisystävä tyytyväisenä ja rallatella menemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö 😆 Mene terapiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, että Stefulla on niin vähän aikaa tyttärelleen, kun on tärkeämpää pitää ahne naisystävä tyytyväisenä ja rallatella menemään.
Sofian stoorit kutistui yhteen valmisannokseen kun Stefan on lapsensa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅😅Olipa osuva kommentti, näin se menee muikkelien mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti ollutkin! Mitä paremmin ja enemmän sen tiukemmassa solmussa katiskattaren nenä. Kuten tänään matkustamassa tympääntyneen näköisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefan on ikävä kyllä hyvin vähän mukana tyttärensä elämässä ja harrastuksissa, vaikka sinänsä varmasti hyvä isä haluaakin olla ja ehkä onkin. Stefulla vain on niin tarvitseva tyttis, että 9 -vuotias on itsenäisempi ja saa pärjätä ilman isänsä seuraa.
- Anonyymi
Aivan oikeasti kuinka paljon noissa jutuissa on totta,en usko puoliakaan
- Anonyymi
Niin missä jutuissa?
Oikeuden langettamissa tuomioissa?
Stefun itse kuvaamissa kännivideoissa?
Sofian instaan lataamassa videossa, jossa on ympäripäissään jo alkuillasta?
Poliisin kuulustelunauhoissa, joilla Sofia vetää kokaa nokkaan ja selittää, miten pitkään annos vaikuttaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin missä jutuissa?
Oikeuden langettamissa tuomioissa?
Stefun itse kuvaamissa kännivideoissa?
Sofian instaan lataamassa videossa, jossa on ympäripäissään jo alkuillasta?
Poliisin kuulustelunauhoissa, joilla Sofia vetää kokaa nokkaan ja selittää, miten pitkään annos vaikuttaa?Ai ,en tiennyt et Sofikin vetänyt kokaa nenäänsä videossa, kyllä nyt tympii ja todella tämäkin nainen.Puhuu suu soikeena, et on huumevastainen.KIITOS !
- Anonyymi
Pari hännystelijää, joille maksetaan juomat ja muutama hörhö ovat näitä faneja. Muut eivät pidä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari hännystelijää, joille maksetaan juomat ja muutama hörhö ovat näitä faneja. Muut eivät pidä.
Totta👍. Sofian seuraajat instassa eivät ole "faneja". Osa ostettuja, ns. kuolleita sieluja, valeprofiileja, joilla hämätään yhteistyökumppaneita. Onhan tästä ollut kirjoituksia jo aiemminkin.
Muutama superfani: joku täti ja pari huumemyönteistä teiniä/ teinin tasolla olevaa. Joskus epäilen vahvasti, että myös Sofia seuraa kommentointeja itsestään ja vastailee ja puolustelee käytöstään/valintojaan.
Loput seuraajat seuraavat uteliaisuudesta: kerrankin pääsee kurkistamaan huumerikollisen elämää livenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta👍. Sofian seuraajat instassa eivät ole "faneja". Osa ostettuja, ns. kuolleita sieluja, valeprofiileja, joilla hämätään yhteistyökumppaneita. Onhan tästä ollut kirjoituksia jo aiemminkin.
Muutama superfani: joku täti ja pari huumemyönteistä teiniä/ teinin tasolla olevaa. Joskus epäilen vahvasti, että myös Sofia seuraa kommentointeja itsestään ja vastailee ja puolustelee käytöstään/valintojaan.
Loput seuraajat seuraavat uteliaisuudesta: kerrankin pääsee kurkistamaan huumerikollisen elämää livenä.Hesarissa ja ylellä on juttuja ostetuista instagramin seuraajista. 10.000 seuraajaa saa 50 eurolla. Monet käyttää tätä kikkaa, jolloin saavat helpommin yhteistyökumppaneita. Helposti voi selvittää, onko seuraajat aitoja.
- Anonyymi
Hurahtaneille faneille kaikki S&S-hörhöily on ihanaa. Huume rahanpesutuomiot ja Levin riehuminen ovat vain pikku virheitä 🥃🍹
- Anonyymi
Sofia valkaisee anuksensa ja nenäalusen ni mitä sitä selitteleen, näkyy kauas
Ja ste puli ukko valkaiseen nanänalusensa tuontuosta eikä ehdi selitteleen, seiska julkaisee nopeammin kuvat ennenkuin tuo kaksikko edes tajuaa mitä ovat tehneet vovat lukea viikon lopun päivitykset seiskasta. - Anonyymi
Jos Sofia häipyisi kuvioista vuodeksi, niin siinä ajassa jo näkyisi hänen vaikutuksensa Stefanin. Ja myös päinvastoin. Sanonta - joukossa tyhmyys tiivistyy- voi tämän pariskunnan kohdalla pitää paikkansa.
Näinhän se menee murrosikäisten porukassakin, yksin ollessa ihan ok käytös, mutta porukassa aivan aivotonta toimintaa.
Usein se hyvä uskoisin joutuu hölmöimmän rooliin.- Anonyymi
Sohvi on uskomattoman laskelmoiva. Hyväuskoinen ei ole missään tapauksessa. Sen verran älytöntä settiä on ollut elämä Lontoon vuosista lähtien. Pukeutuminen oli niinä vuosina tosi hutsahtavaa ja julkkispiireihin yritti päästä.
Sohvi on kunnon pyrkyri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohvi on uskomattoman laskelmoiva. Hyväuskoinen ei ole missään tapauksessa. Sen verran älytöntä settiä on ollut elämä Lontoon vuosista lähtien. Pukeutuminen oli niinä vuosina tosi hutsahtavaa ja julkkispiireihin yritti päästä.
Sohvi on kunnon pyrkyri.Kaikkensa teki, että olisi päässyt julkkiksen (kenen vaan, oli sitten räppäri tai urheilija...) rahapussiin kiinni, mutta miehet käytti hölmöä hyväksi ja sutasi kerran pari ja pisti kiertoon😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkensa teki, että olisi päässyt julkkiksen (kenen vaan, oli sitten räppäri tai urheilija...) rahapussiin kiinni, mutta miehet käytti hölmöä hyväksi ja sutasi kerran pari ja pisti kiertoon😄
Kyllä, siellä yritti väkisin pyrkiä eteenpäin Conanin siivellä ja vaikka mitä temppuja että olisi saanut mieheksi upporikkaan julkun. Vaikka juoppoja niistäkin moni räppäri ja vapaapainija on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, siellä yritti väkisin pyrkiä eteenpäin Conanin siivellä ja vaikka mitä temppuja että olisi saanut mieheksi upporikkaan julkun. Vaikka juoppoja niistäkin moni räppäri ja vapaapainija on.
Suurkaupungeissa on 13 samanlaista diggeriä tusinassa. Luuleeko ne pyrkyrit tosiaan, että ovat räppäreille muuta kuin yhden yön huvi, eikä edes nimeä muisteta jälkeenpäin. Niillä on lauma groupie-naisia odottamassa joka keikan jälkeen takahuoneessa ja bileissä. Usein hengaavat kotonaan 10 naisen kanssa porealtaassa ja seura vaihtuu tiheään.
- Anonyymi
Kyllä nyt harmittaa, kun Stefanilla ja Sofialla on päivityksiä instassa. Ja vielä ihan kivoja sellaisia, koittakaa nyt sopeutua.
Elämä menee eteenpäin ja käännetään uusi puhdas sivu. ☺- Anonyymi
Huvittava kuva se Sofian "heppaterapiaa", selvästi pelkää koko hevosta. Pakko vaan esittää, vaikka tuskin mitään kokemusta heppailusta. Uusi sivu todellakin; nyt kun Perovuo valittaa hoviin, voi odoyella jo Sofian tuomion koventumista.
- Anonyymi
Tuomittuja molemmat. Hävettäisi aivan saakelisti. Nämä kaksi eivät osaa hävetä mitään, hyi hyi.
- Anonyymi
Kuka tahansa voi postata ”kivoja kuvia”, vaikka olisi kuinka häiriintynyt ja ehdolliset tuomiot niskassa.
- Anonyymi
Voi sinua tätirukkaa. Miksi ketään harmittaisi koksuparin insta?
Kukaan ei haluaisi noin epävarmaa ja tasapainotonta elämää.
Eihän tässä ole kulunut kahta viikkoa viimeisimmästä megariidasta.
Sofia ja Stefu pysyvät kyllä yhdessä, koska muita vaihtoehtoja ei ole. Yksikään järkevä nainen ei huoli alkoholiongelmaista sekopäätä, eikä kukaan mies ole niin hullu, että alkaisi elättämään 31-vuotiasta gold diggeriä. - Anonyymi
Nehän kääntää uuden puhtaan sivun harva se viikko törttöilyn jälkeen🙈 oli hurjan kivoja päivityksiä viikonloppuna, pehmopossua nylkyttävä koira ja Sofian alapää lähikuvassa...
- Anonyymi
Joo. Tosi kivoja ja hauskoja hahmoja kumpikin S ja uusia sivuja käännellään joka toinen viikko. Elämä kuitenkin jatkuu kuten ennenkin ja ongelmat ei poistu vaan pahenee. Kumpikin on niin totaalisesti ryvettänyt itsensä, että uskottavuus on ja pysyy nollassa.
- Anonyymi
Juuri näin❤! Stefan ❤ Sofia. En voisi ikinä kuvitella että Stefu olisi rakastanut jotain niin karmeaa ja inhottavaa kun Martina.
- Anonyymi
Työteliäs soffa rakastui stefun luonteeseen.
- Anonyymi
Harmittaahan se, Stefan ollut onnellinen mies, nyt purkaa pahaa oloaan ja tyhjyyttään , onneton ja tyhjä sisältä. Mennyt on mennyttä, S&S ovat nyt pari ja nauttivat toisistaan täysin rinnoin .
https://www.is.fi/viihde/art-2000005333719.html
https://aijaa.com/WEDep3 - tämä kuva kertoo kaiken Stefanista, aika ilkeää julkaista tuollaista kuvaa "elämänsä rakkaudesta" julkisesti??????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaahan se, Stefan ollut onnellinen mies, nyt purkaa pahaa oloaan ja tyhjyyttään , onneton ja tyhjä sisältä. Mennyt on mennyttä, S&S ovat nyt pari ja nauttivat toisistaan täysin rinnoin .
https://www.is.fi/viihde/art-2000005333719.html
https://aijaa.com/WEDep3 - tämä kuva kertoo kaiken Stefanista, aika ilkeää julkaista tuollaista kuvaa "elämänsä rakkaudesta" julkisesti???????Tuossahan on Blörö ihan aidoimmillaan 🤣 Sisäinen ja ulkoinen minä vastaavat toisiaan.
- Anonyymi
Taas tämä sydänmummo. Vaikea arvata kuka on kyseessä. Samat jutut sydämineen näkyvät Sofian instassa 😅🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tämä sydänmummo. Vaikea arvata kuka on kyseessä. Samat jutut sydämineen näkyvät Sofian instassa 😅🙈
Näkyi aikanaan nämä nämä samat sydän hehkutukset Ranen instassa, ikuista rakkautta toivotteli S&N❤️. Tosi vaikeaa arvata kuka kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työteliäs soffa rakastui stefun luonteeseen.
Ai niinkö ja minä luulen ,että rakastui lompakkoon,olenko ihan väärässä ,hyvänen aika.🙃
- Anonyymi
Kukahan tää Martina-kortin vetäjä mahtaisi olla?
- Anonyymi
Niin olivat onnellisia, että poliisit kutsuttiin Hangossa rauhoittamaan paikalle tätä pariskuntaa. 😂
Monta kertaa oli virkavalta paikalla. Yhteiselo oli kaukana normaalista perhe-elämästä. Eikä ollut elämä seesteistä tämän " vihanhallinta hakusessa" tyypin kanssa.- Anonyymi
Viime kevään tapahtumat sattuivat kaikki eron jälkeen. Martina oli ottanut eron kun Stefu lähti ajamaan päihtyneenä. Poliisit kutsuttiin perään. Koirat olivat karaneet pihasta kun Martina oli siellä. Stefu oli käskenyt naapurin soittaa poliisit. Oliko kosto Martinalle? Aivan varmasti. Vapun jälkeen Stefu tuli uhkailemaan. Poliisit kutsuttiin.
- Anonyymi
Kun ei osaa asiallisesti argumentoiden osallistua keskusteluun, alkaa muiden haukkuminen.
- Anonyymi
Katso keskustelun otsikko. Tajuatko, että tässä on aiheena S&S:n ”aitous”? Ilmeisesti aiheessa pysyminen tuottaa sinulle suuria vaikeuksia 😅😆😆😆
- Anonyymi
Hyvin on aito Sofia. Kuva heppa ja Sofia. Kumpi on tarkoitus esitellä hevonen vai Sofian pyllistys. Säälittävä ilmestys.
- Anonyymi
No ei ainakaan hevonen. Tuossa tilanteessa oli vaikea esitellä rintavako, joka olisi ollut se toinen vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan hevonen. Tuossa tilanteessa oli vaikea esitellä rintavako, joka olisi ollut se toinen vaihtoehto.
Kolmaskin vaihtoehto on, häpykumpu...
- Anonyymi
Toisaalla kommentoitiin Sofian kuvia, jossa Stefu grillaa. Kuvat vanhoja viime kesältä. Sofia siellä yksikseen makoillut partsilla ja Stefu tyttären kanssa tallilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmaskin vaihtoehto on, häpykumpu...
Esitteli sen jo aikaisemmin.
- Anonyymi
Arvostan Stefanissa sitä, ettei piittaa paskaakaan muiden mielipiteistä, eikä yritä esittää mitään muuta mitä on. Jos v-tuttaa niin sanoo sen suoraan, eikä esitä siunattua ja onnellista. Tottahan tuo aloitus siinä mielessä on. Ovat aitoja ihmisiä heikkouksineen ja virheineen, eivätkä yritä peitellä tai piilotella niitä. Noissa piireissä kaikki ovat ainakin jossain määrin päihteiden käyttäjiå. Se ei ole puolustus, mutta kuuluu useimmilla elämään.
- Anonyymi
Ylimielinen juntti se on....ja elämänhallinta ihan hukassa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä höpötät?
Missä "piireissä" kaikki ovat ainakin jossain määrin päihteiden käyttäjiä?
Huumepiireissä kaikki ovat päihteiden käyttäjiä, ikään tai sukupuoleen katsomatta. - Anonyymi
Onko päihteissään oleva ihminen aito?
Onko päihteissään lapsen tasolle taantuva kiukuttelija aito, aidosti oma itsensä?
Onko huume- ja rikosmaailmassa maailmankuvansa vääristänyt, luxuksella minäkuvaansa pönkittittävä huumeiden käyttäjä aito?
Onko muista ihmisistä piittaamaton sekakäyttäjä aito?
Jos on, niin onko mielestäsi normaaliin yhteiskuntaan integroitunut ihminen epäaito/teeskentelijä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko päihteissään oleva ihminen aito?
Onko päihteissään lapsen tasolle taantuva kiukuttelija aito, aidosti oma itsensä?
Onko huume- ja rikosmaailmassa maailmankuvansa vääristänyt, luxuksella minäkuvaansa pönkittittävä huumeiden käyttäjä aito?
Onko muista ihmisistä piittaamaton sekakäyttäjä aito?
Jos on, niin onko mielestäsi normaaliin yhteiskuntaan integroitunut ihminen epäaito/teeskentelijä?Ei ole käynyt kenenkään kimppuun pahoinpitelemään sentään.
Feikkilehti on tuomittu pahoinpitelyistä ja lähestymiskieltoon .
Ja tarvitsee terapiaa vihanhallintaan.
Sofia ei ole ketään hakannut . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole käynyt kenenkään kimppuun pahoinpitelemään sentään.
Feikkilehti on tuomittu pahoinpitelyistä ja lähestymiskieltoon .
Ja tarvitsee terapiaa vihanhallintaan.
Sofia ei ole ketään hakannut .Hei, jos vähän on hiuslisäkkeestä vetässyt, niin se on täysin mitätön juttu verrattuna huume- ja rahanpesuRIKOKSISTA tuomion saaminen.
Joten se siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, jos vähän on hiuslisäkkeestä vetässyt, niin se on täysin mitätön juttu verrattuna huume- ja rahanpesuRIKOKSISTA tuomion saaminen.
Joten se siitä.Varsinkin kun kerjäämällä kerjäs äidillisiä otetta yrittääkö kerjätä taas? Call me if you need me morsettelee hotellin patjoilta! Tummat silmien alustat kertoo jotain taas. Viikonloppuna häröili silmät nurinpäin yrittäisi nyt jo päästä yli! Ei mikään nuori neiti enää.
- Anonyymi
Aitoja pellejä. Toinen on aito golddigger ja pyrkyri, toinen on aito maksumies. Toinen on aidosti ehdollisessa vankeudessa ja toiselle taas kerran joitain seuraamuksia tulossa. Päihteet liittyvät aidosti kuvioon 🤡
- Anonyymi
Missäs ne Sofian yhteistyökumppanit on? Eikö ole muuta kuvattavaa kuin pohjaanpalanut muna ja sienet. Ällöttää muutenkin sen omat ruokapostaukset. Ei herätä ruokahalua, päinvastoin. Ja turha sanoa, etteikö tuomiot vaikuta, vaikka yrittää esittää välinpitämätöntä jossain Hangon tiluksilla. Nyt vaan Hesan keskustan terassille näytille.
- Anonyymi
On tainnut yhteistyökumppanit kadota maisemista🤣😂
- Anonyymi
Sofiassa ei taida olla enää mitään aitoa😂
- Anonyymi
Ei Sohvin äitikään tunnistais jälkikasvuaan enää jos ei olis tietoinen noista leikkauksista ja muokkauksista. Ihan alkaa friikki jo olemaan koko naikkonen. Vuosi vuodelta pahemman näköinen ja näyttää jo viisikymppiseltä.
- Anonyymi
Sulla on tainnut levy jäädä päälle 😂
- Anonyymi
Feikkilehti on laittanut botoxia naamaan 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on tehnyt sen, niin on tehnyt tyylikkäästi, on nimittäin kaunis ja tyylikäs nykyään.
Toisin kuin eräs. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blörölle on tehty useampi nenäleikkaus, posket, leuka ja huulet muotoiltu uusiksi täyteaineilla. Tekarit hampaissa, kuten Ranellakin. Miten monta tämmöistä tapausta tunnet Suomesta? Naama on muuttunut kuin Michael Jacksonilla.
- Anonyymi
Sofia raasu on aloittanut kiemurtelun Helsingin padel-piireihin. Jonkun firman padelkenttä on hänelle nyt ”My office” 🤣😝
- Anonyymi
Kuka toope pitää rikollisista ?ei hänenkään pönttö käy täysillä.
- Anonyymi
Martinan uus mies on antaa padel tunteja. Onko Sohvilla uus mies kiikarissa (8
- Anonyymi
Siltä näyttää. Jääkiekkoammattilainen tai padel-valmentaja on nyt kiikarissa. Heti kun julkisuuteen tuli Hannun nykyinen ammatti, Sofia ”alkoi" harjoitella padelia. Piti ”padel partyn” ja nyt kenttä on ”hänen toimistonsa.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä näyttää. Jääkiekkoammattilainen tai padel-valmentaja on nyt kiikarissa. Heti kun julkisuuteen tuli Hannun nykyinen ammatti, Sofia ”alkoi" harjoitella padelia. Piti ”padel partyn” ja nyt kenttä on ”hänen toimistonsa.”
Tulee aivan joku kauhuelokuva mieleen. "Tiedän mitä teit viime kesänä" "Käsi joka kehtoa keinuttaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee aivan joku kauhuelokuva mieleen. "Tiedän mitä teit viime kesänä" "Käsi joka kehtoa keinuttaa".
Totta. Sofia on pelottavan kipee hahmo. Puistattava.
- Anonyymi
Tuo on jo surkuhupaisaa.
- Anonyymi
Viikonloppuna alkoi Blörön padelinnostus. Samoin kuin hän alkoi välittömästi sen jälkeen seurata Hannun kaveripariskuntaa, kun Hannu merkkasi heidät omaan instakuvaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuna alkoi Blörön padelinnostus. Samoin kuin hän alkoi välittömästi sen jälkeen seurata Hannun kaveripariskuntaa, kun Hannu merkkasi heidät omaan instakuvaansa.
Huh huh!!! Mitäpä theman nyt??? Eikö jo huomaa nää missä menee?
- Anonyymi
Sohvi alkaa seota.
- Anonyymi
Ehkä joku padelvalmentaja tai kyseisen firman omistaja voisi sanoa padelkentän leikkimielisesti olevan hänen toimistonsa. Mutta joku Soffa, huhhuh!
Sofialla ei ole omaa toimistoa missään, eikä sellaisen vuokraamiseen tarpeeksi töitäkään. Soffa on mainostanut viime talven vaikka kenen yrittäjän toimistosta: MY office, MY office today jne. 🙈
Onhan tuokin tapa yrittää tehdä itsensä tärkeämmäksi kuin onkaan. Aitous on tuosta touhusta kuitenkin kaukana 🥸- Anonyymi
Pelkkää typerääkin typerämpää tärkeilyä nämä Sofian höpinät. Niin kuin kaikki mitä hän tekee ja sanoo.
- Anonyymi
Sofia on aito ihana ihminen. Fiksu ei arvostele ketään negatiivisesti julkisuudessa. Kantaa vastuunsa teoistaan ja osaa asettua alatyylisen arvostelun yläpuolelle. Hyvä Sofia 👍
- Anonyymi
Ihme kun et kirjoittanut S & S ❤️ Vai oliko se S &N ❤️?
- Anonyymi
Ai ei😂😂😂 Kuvaa ihmisiä salilla pilkaten vaatetusta ja vittuilee ihmisille kamapäissään instassa...esim. Tirille, jota Stefan kävi polkemassa.
- Anonyymi
Sofia ei kanna vastuuta mistään. Ei itsestään, eikä teoistaan. Ei koskaan eikä missään yhteydessä. Ja tämä on puhdas fakta.
- Anonyymi
Sofia taitaa kehua itseään.
- Anonyymi
Kyllä on sairasta tuon Sofian kyttääminen. Vahtii Martinan uutta miesystävää ja heidän ystäviään Levillä, joita ei edes tunne. On aloittanut padelin, kun Martinan mies valmentaa samaa lajia. Tosin istuu vain maila mukana kentällä. Käyttää vamos-sanaa, mitä Hannu. Sofia ei selvästi kestä, että Martina on onnellinen ja mennyt elämässä eteenpäin.
- Anonyymi
Sofia pelkää, että Martina saa jotain mitä hänellä ei ole.
- Anonyymi
Niin ja kävi vielä ilmi, ettei Martina tarvitse Stefua elättäjäksi, pärjää keskivertoa paremmin ihan omillaan😄 Toisin kun eräät...
- Anonyymi
Hyvä vertaus toi tiedän mitä teit viime yönä ja käsi joka kehtoa keinuttaa...psykopaattista.
- Anonyymi
Ei kestä kun luuli voittaneensa hienon elämän itselleen Martinalta! Nyt onkin totuus valjennut ja karma hoitanut. Joka toiselle kuoppaa kaivaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kävi vielä ilmi, ettei Martina tarvitse Stefua elättäjäksi, pärjää keskivertoa paremmin ihan omillaan😄 Toisin kun eräät...
Johan se Stefan elättikin 9 vuotta.
- Anonyymi
Toisessa keskustelussa oli, että ovat taas riidelleet ja Sofia pyörii Hesassa yksin piskinsä kanssa ilman Stefua. Eipä tunnu työt rasittavan.
- Anonyymi
Mikä ihmeen kalsarijuttu? Tai hotellissa Call me if you need me.? Kylmäävää....missä mennään?
- Anonyymi
En tiedä, mikä heidän tilanteensa on todellisuudessa, mutta uutisoinnin perusteella sanoisin molemmat tarvitsevat apua, etenkin kun molemmat tuomittu päihteiden (huumeet) käytöstä, ei ole todellakaan leikin asia. Ovatko huumeiden käyttäjät aitoja ihmisiä? Päinvastoin he haluavat mielihyvää, joka heiltä puuttuu omasta elämästään.
- Anonyymi
Minä en enää ymmärrä tätä vastakkainasettelua. Vuodet vierivät, Martina ja Sofia elävät omaa elämäänsä, mutta jengi tekee päivässä monta keskustelun aloitusta heistä. Eli käytännössä ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa näillä jutuilla täällä.
Millaistahan se stalkkaaminen on teillä naapurusten kesken, kun netissäkin on näin hullua? - Anonyymi
MTV:n uutisesta
-Tuomiosta käy ilmi, että nauhoilla kuului erilaisia kokaiinin käyttöön liittyviä ääniä, kuten murskaamista ja nenään nuuskaamista. Tilassa oli puhuttu muun muassa ”pienten ottamisesta” ja jonkin testaamisesta. Tätä seurasi nuuskaamisen ääni, ja kun Ranta-aho oli kysynyt ”fiiliksiä” oli Belórf vastannut, ettei tiedä näin nopeasti. Eräässä vaiheessa hän oli myös puhunut ”nokan tukossa olemisesta” kalkin takia. Kalkkia oli käytetty viikonloppuna kokaiinin jatkamisessa.
-Belórf oli tallenteen perusteella vastannut ”ihan loistava”. Tämän jälkeen oli kuulunut nuuskaamisen ääniä ja keskusteluja ”jämistä” ja niiden suuruudesta. Belórf oli pyytänyt Nikoa ”laittaa tohon” ja sen jälkeen pyytänyt seteliä.
-Tämän jälkeen keskustelua oli käyty siitä, otetaanko vielä pieniä määriä, ja vaikuttaako ottaminen uneen. Belórf oli todennut, että ”sit ku ottaa sellasii näin pienii ni sit saa viidekstoist minuutiks ilon” jatkaen, että hän on ottanut ”minimaaliset määrät” alkoholin kanssa, eikä hänellä ole pää sekaisin. Isommasta määrästä ei hänen mukaansa nukkuisi kuuteen tuntiin.
Lainaus Seiska:
-Ensimmäisessä videossa sekavan oloinen Stefu on juuri ajanut Audinsa lumipenkkaan, ja hän kiroaa tapausta taustalla.
– Vedin penkkaan tämän RS6:sen. Mulla on v***u haulikko mukana. Mä oon RS6:ssa, v**tu mä oon kiinni penkassa. V**tu oikeesti sa**ana. Nyt mä nousen pihalle täältä ja v**tu mitä pas**a, Stefu karjuu videolla.
Aitoja ovat!- Anonyymi
Mutku Martina... ja Hannu.... urheilee. Voi itku!
- Anonyymi
VOI MITÄ LUETTAVAA HYVÄ KUN TOTUUS TULI NÄIN JULKI .Veieläkö oikeasti jotkut henkilöt heitä fanittavat, toivon sydämestäni, ettei ainakaan kukaan nuori tee niin.👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VOI MITÄ LUETTAVAA HYVÄ KUN TOTUUS TULI NÄIN JULKI .Veieläkö oikeasti jotkut henkilöt heitä fanittavat, toivon sydämestäni, ettei ainakaan kukaan nuori tee niin.👎
Vieläkö tietenkin tarkoitin.
- Anonyymi
Aitoja moniongelmaisia ihmisiä. En lähtisi ihan hirveästi nostelemaan jalustoille.
- Anonyymi
Mitäs aidoille ihmisille kuuluu tänään?
Eletäänkö ihmisiksi vai eletäänkö ihan omaa aitoa elämää?- Anonyymi
Jos ovat aitoja, niin onko toinen risuaita ja toinenko on katiskaverkkoaita?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1918672
- 114688
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523730Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043096Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952742Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62498Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121758- 441485
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos641308Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131279