Kumma juttu kun kukaan ei uskalla kirjoittaa, mikä näitä suomalaisia miehiä oikein vaivaa. Olen jo useaan kertaa kysellyt juttuseuraa sekä mahdollisesti myös lenkkiseura kelpaisi.
Asun lähellä Saimaan rantaa, joten pliis , kirjoittakaa ??
Morjens vaan !
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän meitä kaikkia mikään erityinen vaiva vaivanne 🙂 Millaista seuraa tarkemmin ottaen etsit ja mistäpäin Saimaata?
- Anonyymi
Ihan sitten terveys syistä kannattaa olla vastaamatta ludemin viesteihin kun ludem ei ikinä tule ottaa ketää muuta kuin minut joten jos ei joku ole vielä huomannu nii ludem on minun nainen ikuisesti terveisin ludemin ikioma rakkaus takiainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sitten terveys syistä kannattaa olla vastaamatta ludemin viesteihin kun ludem ei ikinä tule ottaa ketää muuta kuin minut joten jos ei joku ole vielä huomannu nii ludem on minun nainen ikuisesti terveisin ludemin ikioma rakkaus takiainen
Että sellaiset zykoosit siellä..hae pian apua itsellesi, jookos?
- Anonyymi
No jopa on joku uskaltanut kirjoitella, olen ootellut ja nyt huomasian että yksi on vastannut.
Etsin siis lähinnä juttuseuraa, lenkkiseuraa, ja vaikkapa Lappeenrannan satamassa lämpimän ilman tultua kahviteltaisiin ??
Jos kiinnostaa yhtään , otappa rohkeasti yhteys. olen jo mummoikäinen , vaikka en olekkaan mummo, eikä ikinä tule, kun lapseni ei ole ymmärtänyt jatkaa sukua.
- Anonyymi
Saat oooh uiuuui oooh Aaaahh oooh
- Anonyymi
Odota hetki nii nähdään kohta nii kirjoita sitte että oot seuraa hakemassa kun nähdään kohta nii on tosissaan seuraa
- Anonyymi
Mikä on hetki , vuosi vai kaksi. Tässä koronan kurituksessa kun on kaikki kontaktit
lähes kokonaan kielletty, tai ainakin melkein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1519223Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496221Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju614531K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon614429Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko724050Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973813- 853454
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1603355Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö182986Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä182386