Kumma juttu kun kukaan ei uskalla kirjoittaa, mikä näitä suomalaisia miehiä oikein vaivaa. Olen jo useaan kertaa kysellyt juttuseuraa sekä mahdollisesti myös lenkkiseura kelpaisi.
Asun lähellä Saimaan rantaa, joten pliis , kirjoittakaa ??
Morjens vaan !
7
112
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän meitä kaikkia mikään erityinen vaiva vaivanne 🙂 Millaista seuraa tarkemmin ottaen etsit ja mistäpäin Saimaata?
- Anonyymi
Ihan sitten terveys syistä kannattaa olla vastaamatta ludemin viesteihin kun ludem ei ikinä tule ottaa ketää muuta kuin minut joten jos ei joku ole vielä huomannu nii ludem on minun nainen ikuisesti terveisin ludemin ikioma rakkaus takiainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sitten terveys syistä kannattaa olla vastaamatta ludemin viesteihin kun ludem ei ikinä tule ottaa ketää muuta kuin minut joten jos ei joku ole vielä huomannu nii ludem on minun nainen ikuisesti terveisin ludemin ikioma rakkaus takiainen
Että sellaiset zykoosit siellä..hae pian apua itsellesi, jookos?
- Anonyymi
No jopa on joku uskaltanut kirjoitella, olen ootellut ja nyt huomasian että yksi on vastannut.
Etsin siis lähinnä juttuseuraa, lenkkiseuraa, ja vaikkapa Lappeenrannan satamassa lämpimän ilman tultua kahviteltaisiin ??
Jos kiinnostaa yhtään , otappa rohkeasti yhteys. olen jo mummoikäinen , vaikka en olekkaan mummo, eikä ikinä tule, kun lapseni ei ole ymmärtänyt jatkaa sukua.
- Anonyymi
Saat oooh uiuuui oooh Aaaahh oooh
- Anonyymi
Odota hetki nii nähdään kohta nii kirjoita sitte että oot seuraa hakemassa kun nähdään kohta nii on tosissaan seuraa
- Anonyymi
Mikä on hetki , vuosi vai kaksi. Tässä koronan kurituksessa kun on kaikki kontaktit
lähes kokonaan kielletty, tai ainakin melkein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 393695
- 991748
- 1361625
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa531610- 971371
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301276MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2971176- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1271031Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711011