Morjens vaan !

Anonyymi

Kumma juttu kun kukaan ei uskalla kirjoittaa, mikä näitä suomalaisia miehiä oikein vaivaa. Olen jo useaan kertaa kysellyt juttuseuraa sekä mahdollisesti myös lenkkiseura kelpaisi.
Asun lähellä Saimaan rantaa, joten pliis , kirjoittakaa ??

7

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän meitä kaikkia mikään erityinen vaiva vaivanne 🙂 Millaista seuraa tarkemmin ottaen etsit ja mistäpäin Saimaata?

• Anonyymi

Ihan sitten terveys syistä kannattaa olla vastaamatta ludemin viesteihin kun ludem ei ikinä tule ottaa ketää muuta kuin minut joten jos ei joku ole vielä huomannu nii ludem on minun nainen ikuisesti terveisin ludemin ikioma rakkaus takiainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sitten terveys syistä kannattaa olla vastaamatta ludemin viesteihin kun ludem ei ikinä tule ottaa ketää muuta kuin minut joten jos ei joku ole vielä huomannu nii ludem on minun nainen ikuisesti terveisin ludemin ikioma rakkaus takiainen

Että sellaiset zykoosit siellä..hae pian apua itsellesi, jookos?

• Anonyymi

No jopa on joku uskaltanut kirjoitella, olen ootellut ja nyt huomasian että yksi on vastannut.
        Etsin siis lähinnä juttuseuraa, lenkkiseuraa, ja vaikkapa Lappeenrannan satamassa lämpimän ilman tultua kahviteltaisiin ??
        Jos kiinnostaa yhtään , otappa rohkeasti yhteys. olen jo mummoikäinen , vaikka en olekkaan mummo, eikä ikinä tule, kun lapseni ei ole ymmärtänyt jatkaa sukua.

• Anonyymi

Saat oooh uiuuui oooh Aaaahh oooh

• Anonyymi

Odota hetki nii nähdään kohta nii kirjoita sitte että oot seuraa hakemassa kun nähdään kohta nii on tosissaan seuraa

• Anonyymi

Mikä on hetki , vuosi vai kaksi. Tässä koronan kurituksessa kun on kaikki kontaktit
      lähes kokonaan kielletty, tai ainakin melkein.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 478
      6906
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2521
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      219
      2488
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      143
      1774
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1708
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1113
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1113
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1105
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1032
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      920
    Aihe