Voiko/miten tutustua instagramissa uusiin ihmisiin tai facessa. Sillä lähtökohdalla että ei tunne kyseistä ihmistä eikä hänkään tunne minua? Miten tutustua kaupassa tai ym julkisissa paikoissa uusiin ihmisiin?
Tutustuminen
10
90
Vastaukset
- Anonyymi
Juttelemalla
- Anonyymi
Missä instagramissa juttelemalla, ai directiin jotain viestiä? ei kaikki edes hyväksy viestipyyntöä directissä.
- Anonyymi
Rohkea rokan syö ja suu ja kieli on puhumista varten luotu ?
- Anonyymi
Olen miettinyt samaa, että kun face olisi niin helppo saada kontakti. Mitä jos vaan rohkeasti valikoisi sopivaksi luulemansa asialliset henkilöt, ja sitten vaan yks kerrallaan kävisi läpi. Ensin kaveripyyntö tai ... oikeastaan ensin yksityisviesti, ja sitten jos vastaa niin on jo ihan hyvä alku.
- Anonyymi
Tuo on hyvä tapa.
- Anonyymi
Joo kokemuksia yksityisviestistä... Itsellä vastaanottaja ei vastannut/käytännössä ohitti viestin ja nyt en voi enää lähettää hänelle viestejä... Vähänkö noloa, onneks en pyytänyt kaveriksi.
- Anonyymi
Mun tuttavani puhuu ei-niin-aina-totta...edellisellä kerralla kun puhuttiin kipulääkkeestä tyyliin että otin yhden pillerin, niin tämä tuttuni oli ottanut kaksi tätä samaista tuotetta..nyt tavattuamme puhe taas pillereistä kun oli kipuja ja jouduin ottamaan napin ja sanoin tästä hänelle, niin nyt hän ei ota ko pillereitä ollenkaan...
- Anonyymi
Jonkun on tehtävä aloite, muuten asia ei etene. Jos tapaa yhteisten harrastusten kautta, on aika helppoa ystävystyä. Mutta jos toisesta ei tiedä yhtään mitään, edes harrastuksia tai muita mielenkiinnon kohteita, onkin vaikeampi keksiä sanottavaa.
- Anonyymi
Voi tutustua. Viestiä voi lähettää molemmissa sovelluksissa.
- Anonyymi
Facebookissa ihmiset on yleensä jollaintapaa kavereita ja kaverit yleensä voi jutella. Itsellä on yksi Facebook kaveri joka aikanaan oli niin hyvää ettei muulla väliä, mutta juttelu facessa antoi muun kuvan.
Instassa taas voi aina jutella ja seurata ketä vaan
Itse en usko nettiin ja ihmissuhteisiin. Olen sen ikäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758