Tilasin netin kauta perjantaina 16 huhtikuu 4 kesärenkaat ja tilauksen meni läpi koska niitä oli varastossa, tänään kävin vilkaiseman sähköpostilaatikkoni ja siinä oli eräs Sami ilmoittanut että oli "vain 1 kpl jäljellä" vaikka nettisivulla oli tänään ilmoitettu "Myyty loppuun", ja tilalle tarjoisi jotain bensasyöppö renkaita E luokalta, mutta ei kiitos.
Näin ollen olen tominut ilmaispankina kun olen "lainanut" kauppasumma heille ilmaiseksi (näyttää yleistyneen firmakikkailu asiakkaiden rahoilla), ja he ovat rikkonneet kauppasopimuksen kun myi tilattu määrä jota ei ollut, pistin viestillä tänään että rahat tulisi palautta takaisin pikaisesti.
Olen toiminit ilmaispankina, Laatuvanne fi möi renkaita joka ei ollut varastossa
4
2317
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi kannattaa suosia paikallisia rengasliikkeitä. Tavaran saa maksaessa joko takakonttiin tai auton alle ja rengastyöt samalla reissulla. Helppoa ja edullista.
- Anonyymi
Ei noin. Kannatta suosi ulkomaisi nettikauppa. Saa halpala.
- Anonyymi
Hei,
Tuotesaldoissa voi varsinkin näin sesonkiaikaan olla virheitä, tämä ei ole mitenkään poikkeuksellista, tämä on toki valitettavaa. Tilauksenne suhteen olemme tarjonneet teille kalliimpaa tuotetta samaan hintaan kuin mitä olitte maksaneet näistä renkaista joita ei valitettavasti löytynyt, ette tätä korvaavaa tuotetta hyväksyneet joten olemme palauttaneet teille maksamanne summan viipymättä, joten olemme toimineet kaikkien voimassa olevien säädösten mukaisesti. Jos jokin on asian suhteen jäänyt vaivaamaan, niin keskustelemme mielellämme asiasta asiakaspalvelumme välityksellä, emme täällä yleisillä foorumeilla.
Terveisin eräs Sami Laatuvanne.fi asiakaspalvelusta- Anonyymi
Tää on kunnon firma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014