Jäi paha mieli

Anonyymi

Katsoit vaan hiljaa suoraan lävitseni kun tervehdin sinua kaupassa. Tuntui tosi pahalta, menin ihan lukkoon. Kyllähän minä ymmärrän, eikä minulla ole mitään oikeutta pyytää sinulta ystävällisyyttä tai mitään muutakaan. Olisin kuitenkin toivonut sinun ilmaisevan ettet halua mitään, edes tuttavuutta. Toivottavasti ei enää jatkossa törmätä missään.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sillähän oli maski? Ehkä erehdyit henkilöstä.

• Anonyymi

Jos se toinenkin oli lukossa. Kannattaa vähän kokeilla seistä toisen saappaissa.

• Anonyymi

Kuka ei tervehtinyt takaisin?

• Anonyymi

Sinä tietysti, kuka muukaan? Kaikki viestit täällä on sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tietysti, kuka muukaan? Kaikki viestit täällä on sinulle.

Sekö on pahin painajaisesi? Sivusta. Tuo luulo nimittäin syntyy siitä, että itse olettaa näin ja tunkee katkerana lasikenkää viulukoteloon, se on vantasiaa se.

• Anonyymi

Ei välttämättä siinä tilanteessa tajunnu että juuri sä olit kyseessä. Älä ainakaan ota itteesi, kaupassa ym on muutenkin jatkuvasti porukkaa/hälinää ja voi olla huono päivä ym... ei siinä sillon tajua vaikka joku heiluttais käsiä ihan naaman edessä.

• Anonyymi

Hän ei huomannut tai tunnistanut sinua.

• Anonyymi

Tai ei vaan kiinnosta eli se todennäköisesti oikein vaihtoehto?

• Anonyymi

Tervehdin kyllä tuttuja ja vieraitakin, jos he tervehtivät minua mutta välillä olen niin omissa ajatuksissa.

• Anonyymi

Minen ainakaan tervehdi ketää kaupassa paitsi kassaa, mutta käytänkin itsepalvelukassaa.

• Sivusta totean, että itse en juuri ketään tunnista maskin takaa, vaikka olisi kuinka tuttu ihminen muuten. Korkeintaan äänestä saatan tunnistaa.

Joten kannattaa ottaa sekin huomioon, että kaivattusi ei edes välttämättä tunnistanut sinua maskin takaa, jos sulla oli maski kasvoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      523
      1664
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1186
    3. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      891
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      63
      885
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    6. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      81
      807
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      717
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    Aihe