onnistuneet dietit?

voisko joku kertoa jonku TOSI HYVÄN dietin?ja semmosen mikä kans sit kunnolla toimii..

9

9593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden!

ei ne dietit, vaan ELÄMÄN TAPA MUUTOS! Siis esim. pysyvästi terveellinen ruokavalio, säännöllisesti liikuntaa ym ym..

Joka tapauksessa, IhANAA KEVÄTTÄ SINULLe ja kaikille muillekkin

• mutta toimii

käy hakemassa ilmanen demoversio testaukseen nutris.fi -sivulta...toimii ihan varmasti

• Tanya

sellaista ei ole. Dieetissä ei ole mitään järkeä. On järkevää elää siten, ettei päästä itseään lihomaan. Tee ruokaremontti, harrasta säännöllisesti liikuntaa. Hitaasti mutta varmasti pääset ihannemittoihisi.

• patu

käyppä bio-vitan sivuilla. löytyy tuolla hakusanalla. sieltä löytyy tosi paljon asiaa.
      monen yrityksen jälkeen meidän perhe löysi uuden elämän tavan

• tässä jotain

Minulla on ollut/on ylipainoa muutamia kiloja ja olen onnistunut pudottamaan niitä seuraavasti: Syön kanaa, kalaa ja lihaa mutta pastaa/riisiä ja leipää (etenkin vaaleaa) paljon vähemmän kuin ennen. Hedelmiä ja vihanneksia olen myös yrittänyt lisätä. Kaikki ylimääräiset välipalat olen jättänyt väliin (ellei todella ole nälkä). Lisäksi liikun n. 3-4 h viikossa (aerobic, lenkit, sali). Ja johan on pudonnut painokin ja yllättävän nopeasti.

• mäkin liikun keskinmäärin 5-6 kertaa viikossa käyn salilla!ja katson kyllä mitä suuhuni panen mutku paino ei tipu niin se ei tipu.siks aloin kyselemään olisko jotain kunnun dietti juttuja millä sen painon sais tippumaan?

• Marja
        ylipainoinen kirjoitti:

mäkin liikun keskinmäärin 5-6 kertaa viikossa käyn salilla!ja katson kyllä mitä suuhuni panen mutku paino ei tipu niin se ei tipu.siks aloin kyselemään olisko jotain kunnun dietti juttuja millä sen painon sais tippumaan?

romppuilemaan vaan kyllä se siitä lähtee. Tai nutris, mutta se on tosi kallis. Joku jossain vaiheessa myi romppua 15 e:lla (tais olla tällä palstalla)

• sate

lehdessä on ollut kuulema sellainen ohje että pitää syödä kaalikeittoa enintään 3 viikkoa ja viikos pitäisi lähteä 5 kiloa.. tänään aloitan sen ja kokeillaan tapahtuuko mitään :)

• loppudietille

hei,
      mietit mikä olisi paras dietti. Sitä kuulee usein ettei mitkään dietit auta vaan elämäntapa muutokset, totta. mutta tällä saat hyvän alun. Aloitin dietin kolme kuukautta sitten ja nyt se sit on jo elämäntapa, oon laihtun 25kg ja hyvin on pysyn poissa vaik välil repsahtan. Elikkä aloin syömään paljon vesimeloonia ja pähkinöitä syön aina vain 2-3 eri suokalajia kunnes kyllästyn ja siirryn sit seuraaviin... mutta niiden ohella syön kaikenlaisia vitamiineja ja hivenaineita etei nyt ihan kaljuks tuu... Mulle se on toimin et on syönyt aina vain pari eri lajia kerralla ja sit vaihatan ku kyllästyn,, nytkin olen syöneyt vesimelonia ja cashew pähkinöitä n 3vko ja paino putoo mukavast kunhan muistaa varmistaa että saa riittävät vitamiinit. hirveesti en ole liikkunut dietin aikana korkeintaan käynny 2 kertaa viikos kävelees n 30 min siin kaikki... suosittelen kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      83
      7371
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      113
      6052
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      136
      4185
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      222
      2898
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2846
    6. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      35
      2808
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      84
      2550
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2298
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      184
      2152
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1686
    Aihe