onnistuneet dietit?

voisko joku kertoa jonku TOSI HYVÄN dietin?ja semmosen mikä kans sit kunnolla toimii..

9

9580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden!

ei ne dietit, vaan ELÄMÄN TAPA MUUTOS! Siis esim. pysyvästi terveellinen ruokavalio, säännöllisesti liikuntaa ym ym..

Joka tapauksessa, IhANAA KEVÄTTÄ SINULLe ja kaikille muillekkin

• mutta toimii

käy hakemassa ilmanen demoversio testaukseen nutris.fi -sivulta...toimii ihan varmasti

• Tanya

sellaista ei ole. Dieetissä ei ole mitään järkeä. On järkevää elää siten, ettei päästä itseään lihomaan. Tee ruokaremontti, harrasta säännöllisesti liikuntaa. Hitaasti mutta varmasti pääset ihannemittoihisi.

• patu

käyppä bio-vitan sivuilla. löytyy tuolla hakusanalla. sieltä löytyy tosi paljon asiaa.
      monen yrityksen jälkeen meidän perhe löysi uuden elämän tavan

• tässä jotain

Minulla on ollut/on ylipainoa muutamia kiloja ja olen onnistunut pudottamaan niitä seuraavasti: Syön kanaa, kalaa ja lihaa mutta pastaa/riisiä ja leipää (etenkin vaaleaa) paljon vähemmän kuin ennen. Hedelmiä ja vihanneksia olen myös yrittänyt lisätä. Kaikki ylimääräiset välipalat olen jättänyt väliin (ellei todella ole nälkä). Lisäksi liikun n. 3-4 h viikossa (aerobic, lenkit, sali). Ja johan on pudonnut painokin ja yllättävän nopeasti.

• mäkin liikun keskinmäärin 5-6 kertaa viikossa käyn salilla!ja katson kyllä mitä suuhuni panen mutku paino ei tipu niin se ei tipu.siks aloin kyselemään olisko jotain kunnun dietti juttuja millä sen painon sais tippumaan?

• Marja
        ylipainoinen kirjoitti:

mäkin liikun keskinmäärin 5-6 kertaa viikossa käyn salilla!ja katson kyllä mitä suuhuni panen mutku paino ei tipu niin se ei tipu.siks aloin kyselemään olisko jotain kunnun dietti juttuja millä sen painon sais tippumaan?

romppuilemaan vaan kyllä se siitä lähtee. Tai nutris, mutta se on tosi kallis. Joku jossain vaiheessa myi romppua 15 e:lla (tais olla tällä palstalla)

• sate

lehdessä on ollut kuulema sellainen ohje että pitää syödä kaalikeittoa enintään 3 viikkoa ja viikos pitäisi lähteä 5 kiloa.. tänään aloitan sen ja kokeillaan tapahtuuko mitään :)

• loppudietille

hei,
      mietit mikä olisi paras dietti. Sitä kuulee usein ettei mitkään dietit auta vaan elämäntapa muutokset, totta. mutta tällä saat hyvän alun. Aloitin dietin kolme kuukautta sitten ja nyt se sit on jo elämäntapa, oon laihtun 25kg ja hyvin on pysyn poissa vaik välil repsahtan. Elikkä aloin syömään paljon vesimeloonia ja pähkinöitä syön aina vain 2-3 eri suokalajia kunnes kyllästyn ja siirryn sit seuraaviin... mutta niiden ohella syön kaikenlaisia vitamiineja ja hivenaineita etei nyt ihan kaljuks tuu... Mulle se on toimin et on syönyt aina vain pari eri lajia kerralla ja sit vaihatan ku kyllästyn,, nytkin olen syöneyt vesimelonia ja cashew pähkinöitä n 3vko ja paino putoo mukavast kunhan muistaa varmistaa että saa riittävät vitamiinit. hirveesti en ole liikkunut dietin aikana korkeintaan käynny 2 kertaa viikos kävelees n 30 min siin kaikki... suosittelen kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      240
      3365
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      248
      3113
    3. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      35
      2692
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      236
      2366
    5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      125
      1675
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      216
      1437
    7. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      11
      1255
    8. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      93
      1220
    9. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      215
      1212
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      118
      1022
    Aihe