https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000007924251.html?fbclid=IwAR1kbi18OxlMFTFU2yBDEFgs8yAEg57efyhpCVsSaurjHuQot6Rwf-ua7Pk
Kun ei kukaan halua koskea sinua koska olet ruma. ihan selvää on että jos ei kukaan koske, olet ruma toisten mielestä.
Niin miltä se tuntuu
24
<50
Vastaukset
En kyllä osaa samaistua tuohon juttuun lainkaan.. Auttaako esim kissan silittäminen kosketuksenkaipuuseen?
interlocutrice kirjoitti:
En tiedä, mutta aikamonella sinkulla on kotieläin. 🤔
Saahan niistä tietysti seuraakin.
Wwuwuw kirjoitti:
Saahan niistä tietysti seuraakin.
No jotkut kissat osaa olla vekkuleita, toiset taas flekuja yksinmaakaajia...🤔
No jotkut kissat osaa olla vekkuleita, toiset taas flekuja yksinmaakaajia...🤔
Ne flekut on masentuneita virikkeiden puuttuessa..😔
Wwuwuw kirjoitti:
Ne flekut on masentuneita virikkeiden puuttuessa..😔
No en mä tiedä? Kaverilla on fleku kissa, eikä se virikkeistä kiinni ole. Se ei vaan diggaa hengata völjyssä. Zillaa yksin torkkupaikallaan. Olisko sellainen filosofi-mirri? 😬
No en mä tiedä? Kaverilla on fleku kissa, eikä se virikkeistä kiinni ole. Se ei vaan diggaa hengata völjyssä. Zillaa yksin torkkupaikallaan. Olisko sellainen filosofi-mirri? 😬
Vanha mirri?
Wwuwuw kirjoitti:
Vanha mirri?
Taitaa se nyt jo olla, mutta aina se on erakkotyypoi ollut. 🤔
Eräällä naisella, jonka tapasin oli taas ihan adhd-katti. Se oli pentu, mutta siltikin ihan kaheli. Hyppäs olkapäällekin nakottamaan ja koitti nuolla hiuksia, sitten kun häöti sen pois, oli jo varvasta puremassa. 😄- Anonyymi
No onneksi ei sentään flesu-kissa.
- Anonyymi
Pitää alkaa hoitajaksi, niin saa koskea luvan kanssa. Kaikille kosketus ei ole tärkeää, tai sitä ei osaa kaivata. Yleensäkin kannattaisi enemmän keskittyä siihen mitä on kuin puuttuvaan.
Miten se nyt liittyi siihen taas että joku on ruma?
En minä ole ulkonäkökeskeinen ja halaan kyllä myös nk rumia ihmisiä.
Ärsyttää toi pinnallisuus ja ulkokökeskeisyys. Kauniit rupsahtavat ja muuttuvat rumiksi ennemmin tai myöhemmin.. ja lopulta se kauniskin ruumis mätänee kuuden jalan syvyydessä tai muuttuu tuhkaksi.
Se on vain kuori.. ja jos jonkinmoista kuoleman jälkeistä elämää on, niin ei sitä ulkoista kauneutta ainakaan mukaan saa. Sisäinen kauneus.. asia ihan eri juttu. Sitäpaitsi...
Kaikista löytyy kauneutta.- Anonyymi
Jos mies ei saa naista, se on ruma naisten mielestä. Ei siihen mitään muuta syytä voi olla. Luonnekkaan ei voi olla niin kamala ettei mies saisi naista koska ne kaikkein kamalimmat ja kusipäisimmät jännämiehetkin saa naisia ja seksiä ja halauksia naisilta. Jotkut miehet on vaan niin etovia ulkonäöltään naisten mielestä ettei kukaan halua koskea. Riittää siis että on tavis eikä kukaan halua koskea.
- Anonyymi
Kannattaa sit alkaa etsimään sokeaa naista👍
Hammaslääkärissä viimeksi nainen kosketti meikäläisen päätä joskus yli vuosi sitten, kun suoritti suun hoitotoimenpidettä.
Hammaslääkäri on ollut vanhempi rouva, mutta nainen kuitenkin..- Anonyymi
Tää on yksi syy miks oon ottanut jo ajat sitten tavakseni halata aina tavatessa vähän etäisempiäkin tuttavuuksia- jos siis kohteen kehonkieli antaa luvan. Herkästi myös täytän olkaa ja selkää myötätunnon ja tsemppauksen tai onnittelun osoituksena. Myös rakkaassa kantiksessa niitä kedon ei-kauneimpia! Kosketus on yksi ihmisen perustavanlaatusista tarpeista! Halataan kun tavataan🤗
- Anonyymi
*täytän= taputan
- Anonyymi
Sinunlaisia saisi olla enemmän 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunlaisia saisi olla enemmän 🤗
Kiitos 😊
- Anonyymi
Ei minua ole kukaan halannut 30 vuoteen. Viimeks rippileirillä sain halauksen kun oli joku tehtävä jossa tytön piti minua halata.
- Anonyymi
Sellaisen joka pitää halailusta, kannattaa miettii olisko siinä itelles ammatti, newyorkilaisnainen tienaa halaajana 186 euroo päivässä. Tekee tuota jo joku suomalainenkin. Ja japanissa taitaa olla näitä maskottiasuhalaajia.https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000000555703.html
No naisilla ja komeilla miehillä on luontaiset edellytykset ansaita rahaa halaamisella, mutta rumilla ei ole edes mitään edellytyksiä vaikka haluja voisi olla.
Ruma mies vähintään karkoittaa kaikki, ei kukaan halua halata rumaa miestä, varsinkaan maksaa siitä, kun ei ilmaiseksikaan kukaan halua halata.
Rumaa miestä karttaa naiset ja raha.Varmasti on tuolla naisella ja muillakin halauspalveluja tarjoavilla kriteerit halattavien asiakkaiden ulkonäön suhteen, tuskinpa rumia miehiä alkaa halailemaan, vaikka saisi tuplamaksun.
- Anonyymi
Rumia ihmisiä on liikaa eikä ne kohtaa tosiaan koska naiset ei halua rumaa miestä.
- Anonyymi
Puhalluttaa ja se tulee huokauksina ulos. Ajatukset ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593255Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1961010- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835