Jos kukaan ei tule enää kaveriksi Facebookissa

Anonyymi

Kannattaako siellä sitten pitää tiliä?

19

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs ne vanhat kaverit sitten? Eikö niiden kanssa voisi jutella mukavia ja seurata mitä puuhastelevat.

      • Anonyymi

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Joillain pankeilla on tyhjiä osakesäästötilejäkin.

    • Anonyymi

      Oculus rift 2 varten pitää olla facebook tili, kavereita tai ei. Ja moneen paikkaan voi kirjautua facebookilla, jos sitä ei muuhun käytä niin tuohon sitten. Mitä väliä?

      • Anonyymi

        siis oculus quest 2 varten*


    • Mun tulee sitä kautta pidettyä yhteyttä sukulaisiin, kavereihin, sekä tuttuihin, ja olen myös erilaisissa ryhmissä jäsenenä. Kuten vaikka Suomen Kipu ry:n ylläpitämä suljettu vertaistukiryhmä, jossa pääsee vaihtamaan ajatuksia muiden kipupotilaiden kanssa. On käsityöryhmää, kuin oman paikkakunnan puskaradio ja roskalava -ryhmät. Ja pari sellaista ryhmää missä saa taatut naurut: Ei menny niinku Strömsössä, ja Paskat luontokuvat.

      Kyllä sielä facessa tulee pyörittyä päivittäin, vaikken nyt ihan koko päivää siellä ole. Ajaa asiansa.

      • Ai joo, ja muistuttaa kavereitten synttäreistä, jos itse ei muista.


      • Lauruska kirjoitti:

        Ai joo, ja muistuttaa kavereitten synttäreistä, jos itse ei muista.

        "Ai joo, ja muistuttaa kavereitten synttäreistä, jos itse ei muista. "

        Joo, ja sitten kun on laittanyt fb:iin väärän syntymäajan, niin saa synttärionnitteluita ihan väärään aikaan eli silloin kun ei ole syntynyt vaan on muka syntynyt. Niin mitä niihin sitten pitää vastata? Kai sitten vaan että kiitos. Kun menisi syntymäpäivähuijaus melkein pilalle jos menee oikomaan. Voihan ne ottaa syntymättömyyspäiväonnitteluina. Sellaisiahan viettävät ainakin Hatuntekijä ja Maaliskuun Jänis eräässä klassikkoteoksessa eli Ihmemaassa.


      • scrg kirjoitti:

        "Ai joo, ja muistuttaa kavereitten synttäreistä, jos itse ei muista. "

        Joo, ja sitten kun on laittanyt fb:iin väärän syntymäajan, niin saa synttärionnitteluita ihan väärään aikaan eli silloin kun ei ole syntynyt vaan on muka syntynyt. Niin mitä niihin sitten pitää vastata? Kai sitten vaan että kiitos. Kun menisi syntymäpäivähuijaus melkein pilalle jos menee oikomaan. Voihan ne ottaa syntymättömyyspäiväonnitteluina. Sellaisiahan viettävät ainakin Hatuntekijä ja Maaliskuun Jänis eräässä klassikkoteoksessa eli Ihmemaassa.

        Sen väärän päivämäärän pystyy vaihtamaan, kun muokkaa omia tietojaan.


      • Lauruska kirjoitti:

        Sen väärän päivämäärän pystyy vaihtamaan, kun muokkaa omia tietojaan.

        Pystyy, vaan kun en halua. En mä halua, että kukaan yhdistää koneellisesti fb-tietojani sellaiseen rekisteriin, jossa on nimeni ja syntymäaikani. Nyt tuon tehdäkseen pitää nähdä vähän vaivaa ja tuntea minut jollain tasolla. Ja toisaalta se riittää mainiosti, että syntymäpäiväni tietävät ne, jotka tietävät sen ilman Facebookia. Eli luultavasti noin kolme ihmistä.


      • scrg kirjoitti:

        Pystyy, vaan kun en halua. En mä halua, että kukaan yhdistää koneellisesti fb-tietojani sellaiseen rekisteriin, jossa on nimeni ja syntymäaikani. Nyt tuon tehdäkseen pitää nähdä vähän vaivaa ja tuntea minut jollain tasolla. Ja toisaalta se riittää mainiosti, että syntymäpäiväni tietävät ne, jotka tietävät sen ilman Facebookia. Eli luultavasti noin kolme ihmistä.

        Piilota se, että vain sinä näät sen ainoana. Mulla on s-postiosoite ja puhelinnumeron piilotettu kaikilta muilta paitsi itseltäni, kun en halua kenenkään saavan esim. salaista puh. nroa.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Pystyy, vaan kun en halua. En mä halua, että kukaan yhdistää koneellisesti fb-tietojani sellaiseen rekisteriin, jossa on nimeni ja syntymäaikani. Nyt tuon tehdäkseen pitää nähdä vähän vaivaa ja tuntea minut jollain tasolla. Ja toisaalta se riittää mainiosti, että syntymäpäiväni tietävät ne, jotka tietävät sen ilman Facebookia. Eli luultavasti noin kolme ihmistä.

        Olen tehnyt sillä tavalla, että laitan päivän ja kuukauden - vuotta en.


    • Ei kai facebookissa olla kavereiden takia, vaan siksi, jos siellä on mielenkiintoisia puheenaiheita.

      • Anonyymi

        Kuka nyt mistäkin syystä. Minuun feediin tulee harvoin mitään aidosti mielenkiintoisia puheenaiheita. Lähinnä yksinäisten ihmisten joutavia päivityksiä täynnä. Milloin joku on nähnyt talitintin jossain tai joku julkaisee "mikä eläinhahmo olisit" kaltaista roskaa..... Ei kauheasti kiinnosta. Kaukaisten sukulaisten takia minä sitä enää nykyään pidän aktiivisena, meillä on suvulle oma yksityinen ryhmä siellä mitä aina välillä tulee vilkaistua, siihen melkein rajoittuu sen alustan käyttö. Elämä on muualla.


      • Anonyymi

        Hahaha, ja missähän muka? Pelkkää trollaamista ja vihapuhetta


    • Anonyymi

      Kannattaa tietysti. Muutama kaveri riittää. Itselläni vieläpä niin, etten hyväksy FB kaveriksi ketään ventovierasta. Muutenkin olen nirso.

      • Mulla on 11 facebook kaveria, joista 10 on eläkkeellä olevaa sukulaista tai jollakin lailla sukua.
        Yksi on facebook tuttu on armeijakaveri, jota ei armeijan jälkeen ole edes nähnyt.
        Juu, eipä niitä kaveripyyntöjä keltään naisilta ole edes tullut, ainaostaan ehdotuksia, mutta ehdotukset eivät ole henkilön tekemiä kaveripyyntöjä.
        Facebookia kun selaa ja katselee siellä olevien profiileja, niin joillakin on yli 1000 kaveria.
        Ei millään voi pitää yhteyttä sellaiseen kaverimäärään ja ajatelkaa sitä syntymäpäivä onnittelemisen määrää, kun joka päivä varmaan saa lähettää syntymäpäivä onnitteluja ja joinakin päivinä jopa kymmeniä, niille, jotka ovat syntymäpäivänsä facebookiin ilmoittaneet.


    • Anonyymi

      Tilin voi avata siten vapaa-ajattelijoille. On siinä enemmän kaikenmaailman riskejäkin sitten.

    • Anonyymi

      ei kannata. Fb on pelkkä mainosten tyrkkyknava eikä sillä ole mitään tekemistä ystävyyden tai kaveruuden kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe