Jos kukaan ei tule enää kaveriksi Facebookissa

Anonyymi

Kannattaako siellä sitten pitää tiliä?

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs ne vanhat kaverit sitten? Eikö niiden kanssa voisi jutella mukavia ja seurata mitä puuhastelevat.

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Joillain pankeilla on tyhjiä osakesäästötilejäkin.

• Anonyymi

Oculus rift 2 varten pitää olla facebook tili, kavereita tai ei. Ja moneen paikkaan voi kirjautua facebookilla, jos sitä ei muuhun käytä niin tuohon sitten. Mitä väliä?

• Anonyymi

siis oculus quest 2 varten*

• Mun tulee sitä kautta pidettyä yhteyttä sukulaisiin, kavereihin, sekä tuttuihin, ja olen myös erilaisissa ryhmissä jäsenenä. Kuten vaikka Suomen Kipu ry:n ylläpitämä suljettu vertaistukiryhmä, jossa pääsee vaihtamaan ajatuksia muiden kipupotilaiden kanssa. On käsityöryhmää, kuin oman paikkakunnan puskaradio ja roskalava -ryhmät. Ja pari sellaista ryhmää missä saa taatut naurut: Ei menny niinku Strömsössä, ja Paskat luontokuvat.

Kyllä sielä facessa tulee pyörittyä päivittäin, vaikken nyt ihan koko päivää siellä ole. Ajaa asiansa.

• Lauruska

Ai joo, ja muistuttaa kavereitten synttäreistä, jos itse ei muista.

• Lauruska kirjoitti:

Ai joo, ja muistuttaa kavereitten synttäreistä, jos itse ei muista.

"Ai joo, ja muistuttaa kavereitten synttäreistä, jos itse ei muista. "

Joo, ja sitten kun on laittanyt fb:iin väärän syntymäajan, niin saa synttärionnitteluita ihan väärään aikaan eli silloin kun ei ole syntynyt vaan on muka syntynyt. Niin mitä niihin sitten pitää vastata? Kai sitten vaan että kiitos. Kun menisi syntymäpäivähuijaus melkein pilalle jos menee oikomaan. Voihan ne ottaa syntymättömyyspäiväonnitteluina. Sellaisiahan viettävät ainakin Hatuntekijä ja Maaliskuun Jänis eräässä klassikkoteoksessa eli Ihmemaassa.

• scrg kirjoitti:

"Ai joo, ja muistuttaa kavereitten synttäreistä, jos itse ei muista. "

Joo, ja sitten kun on laittanyt fb:iin väärän syntymäajan, niin saa synttärionnitteluita ihan väärään aikaan eli silloin kun ei ole syntynyt vaan on muka syntynyt. Niin mitä niihin sitten pitää vastata? Kai sitten vaan että kiitos. Kun menisi syntymäpäivähuijaus melkein pilalle jos menee oikomaan. Voihan ne ottaa syntymättömyyspäiväonnitteluina. Sellaisiahan viettävät ainakin Hatuntekijä ja Maaliskuun Jänis eräässä klassikkoteoksessa eli Ihmemaassa.

Sen väärän päivämäärän pystyy vaihtamaan, kun muokkaa omia tietojaan.

• Lauruska kirjoitti:

Sen väärän päivämäärän pystyy vaihtamaan, kun muokkaa omia tietojaan.

Pystyy, vaan kun en halua. En mä halua, että kukaan yhdistää koneellisesti fb-tietojani sellaiseen rekisteriin, jossa on nimeni ja syntymäaikani. Nyt tuon tehdäkseen pitää nähdä vähän vaivaa ja tuntea minut jollain tasolla. Ja toisaalta se riittää mainiosti, että syntymäpäiväni tietävät ne, jotka tietävät sen ilman Facebookia. Eli luultavasti noin kolme ihmistä.

• scrg kirjoitti:

Pystyy, vaan kun en halua. En mä halua, että kukaan yhdistää koneellisesti fb-tietojani sellaiseen rekisteriin, jossa on nimeni ja syntymäaikani. Nyt tuon tehdäkseen pitää nähdä vähän vaivaa ja tuntea minut jollain tasolla. Ja toisaalta se riittää mainiosti, että syntymäpäiväni tietävät ne, jotka tietävät sen ilman Facebookia. Eli luultavasti noin kolme ihmistä.

Piilota se, että vain sinä näät sen ainoana. Mulla on s-postiosoite ja puhelinnumeron piilotettu kaikilta muilta paitsi itseltäni, kun en halua kenenkään saavan esim. salaista puh. nroa.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Olen tehnyt sillä tavalla, että laitan päivän ja kuukauden - vuotta en.

• Ei kai facebookissa olla kavereiden takia, vaan siksi, jos siellä on mielenkiintoisia puheenaiheita.

• Anonyymi

Kuka nyt mistäkin syystä. Minuun feediin tulee harvoin mitään aidosti mielenkiintoisia puheenaiheita. Lähinnä yksinäisten ihmisten joutavia päivityksiä täynnä. Milloin joku on nähnyt talitintin jossain tai joku julkaisee "mikä eläinhahmo olisit" kaltaista roskaa..... Ei kauheasti kiinnosta. Kaukaisten sukulaisten takia minä sitä enää nykyään pidän aktiivisena, meillä on suvulle oma yksityinen ryhmä siellä mitä aina välillä tulee vilkaistua, siihen melkein rajoittuu sen alustan käyttö. Elämä on muualla.

• Anonyymi

Hahaha, ja missähän muka? Pelkkää trollaamista ja vihapuhetta

• Anonyymi

Kannattaa tietysti. Muutama kaveri riittää. Itselläni vieläpä niin, etten hyväksy FB kaveriksi ketään ventovierasta. Muutenkin olen nirso.

• Mulla on 11 facebook kaveria, joista 10 on eläkkeellä olevaa sukulaista tai jollakin lailla sukua.
        Yksi on facebook tuttu on armeijakaveri, jota ei armeijan jälkeen ole edes nähnyt.
        Juu, eipä niitä kaveripyyntöjä keltään naisilta ole edes tullut, ainaostaan ehdotuksia, mutta ehdotukset eivät ole henkilön tekemiä kaveripyyntöjä.
        Facebookia kun selaa ja katselee siellä olevien profiileja, niin joillakin on yli 1000 kaveria.
        Ei millään voi pitää yhteyttä sellaiseen kaverimäärään ja ajatelkaa sitä syntymäpäivä onnittelemisen määrää, kun joka päivä varmaan saa lähettää syntymäpäivä onnitteluja ja joinakin päivinä jopa kymmeniä, niille, jotka ovat syntymäpäivänsä facebookiin ilmoittaneet.

• Anonyymi

Tilin voi avata siten vapaa-ajattelijoille. On siinä enemmän kaikenmaailman riskejäkin sitten.

• Anonyymi

ei kannata. Fb on pelkkä mainosten tyrkkyknava eikä sillä ole mitään tekemistä ystävyyden tai kaveruuden kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      61
      3757
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3000
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2914
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1970
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1125
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      949
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      108
      918
    Aihe