Iso ikäero ihastuksen kanssa, uhka vai mahdollisuus? Miksi?
Nuori mies: pidätkö itseäsi huomattavasti vanhemmista naisista?
6
162
Vastaukset
- Anonyymi
Pidän enemmän vanhemmista kuin nuoremmista, mutta suhteeseen en alkaisi jos ikä ero on enemmän kuin kuusi vuotta. Tai ei sitä tiedä, ellei sitten ole niin priima nainen kyseessä. :)
- Anonyymi
Vanhempi nainen voi olla jees! Ei roiku koko ajan ja kytää mitä tekee.Lisäksi hänellä on jo elämä talous ok.Haluaa vaan pitää hieman hauskaa,mutta ei sitoutua.
- Anonyymi
Pidän. Ihan vain siksi että parin kympin korvilla nainen on pinnallinen, epävarma, sekava puhelimenrassaaja täynnä kummallisia luuloja maailman asioista. Tähän kun lisätään vielä joku tiktokista tai vastaavasta bongattu ideologia tai aate niin voiko sietämättömämpää luontokappaletta ollakaan.
- Anonyymi
Eikö vanhempi nainen olisi vähän niinkuin äitihahmo tuolle nuoremmalle miehelle, samalla tavalla kuin vanhempi mies isähahmo nuoremmalle naiselle
- Anonyymi
Helposti, mutta voi hän silti muutenkin ihmisenä olla kyseisen miehen tyyppiä
MUA NYT EI HAITTAIS JOS OIS 1.5-2.5 V VANHEMPI KUNHAN SE TIETYNLAINEN HUUMORI ON TAI VAIKKA 1983-1991 SYNTYNYT KUNHAN MEILLÄ ON TIETYNLAINEN YHTEINEN PERSOONALLISUUS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005