Nuori mies: pidätkö itseäsi huomattavasti vanhemmista naisista?

Anonyymi

Iso ikäero ihastuksen kanssa, uhka vai mahdollisuus? Miksi?

6

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pidän enemmän vanhemmista kuin nuoremmista, mutta suhteeseen en alkaisi jos ikä ero on enemmän kuin kuusi vuotta. Tai ei sitä tiedä, ellei sitten ole niin priima nainen kyseessä. :)

• Anonyymi

Vanhempi nainen voi olla jees! Ei roiku koko ajan ja kytää mitä tekee.Lisäksi hänellä on jo elämä talous ok.Haluaa vaan pitää hieman hauskaa,mutta ei sitoutua.

• Anonyymi

Pidän. Ihan vain siksi että parin kympin korvilla nainen on pinnallinen, epävarma, sekava puhelimenrassaaja täynnä kummallisia luuloja maailman asioista. Tähän kun lisätään vielä joku tiktokista tai vastaavasta bongattu ideologia tai aate niin voiko sietämättömämpää luontokappaletta ollakaan.

• Anonyymi

Eikö vanhempi nainen olisi vähän niinkuin äitihahmo tuolle nuoremmalle miehelle, samalla tavalla kuin vanhempi mies isähahmo nuoremmalle naiselle

• Anonyymi

Helposti, mutta voi hän silti muutenkin ihmisenä olla kyseisen miehen tyyppiä

• MUA NYT EI HAITTAIS JOS OIS 1.5-2.5 V VANHEMPI KUNHAN SE TIETYNLAINEN HUUMORI ON TAI VAIKKA 1983-1991 SYNTYNYT KUNHAN MEILLÄ ON TIETYNLAINEN YHTEINEN PERSOONALLISUUS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      728
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    6. 35
      587
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36