Kertokaas palstailijat mitä tekisitte

Anonyymi

Jos tunnistaisitte kaivattunne täältä 100% varmuudella ja mitään epäselvää ei olisi siinä? Ottaisitteko muka sitten yhteyttä vai odottaisitteko että kaivattunne muka ottaisi? Vai olisitteko heti huomenna taas täällä tunnistelemassa ja valittamassa kun ei kaivattua kiinosta tai se ei edes muka ole täällä? Kertokaa ajatuksianne.

47

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sillee kun oon tehnykin. Ottanut
      Yhteyttä. Sille en voi mitään ettei toinen pysty kommunikoimaan samoin.

Sen takia hän täällä onkin. Hänen on vaikea olla avoin ja kommunikoida rehdillä tavalla.

Toiset pelkää liikaa asettaa itsensä haavoittuvaksi ja kun toinen osapuoli uhrautuu, sitä kohdellaan just niin kuin pelkää että itseään kohdeltais samassa tilanteessa. Nöyryyttäen ja häpästen. Kylmästi

Miksi? Itseään suojelee, toisen uhraa raasti.

• Anonyymi

Lisäys: hän todennäköisesti romahtaisi henkisesti ihan täydellisesti, jos olisi yhtä rohkea kuin minä, ottaen suoran yhteyden puhelimella ja kertoen hyvin rehellisen avoimesti kaikista tunteistaan ja minä olisin nöyryyttävän ilkeä, kylmä ja pyrkisin häpäseen samoin kuin hän toimi mua kohtaan

Mä pysyin vahvana, jalat maassa ja olen sen jälkeenkin vielä elossa.

Mutta hän.. hänen ongelma on tuo pelko häpeän ja nöyryytyksen tunteesta jonka takia hän ei selviäis hengissä jos saisi Samaa kohtelua kuin miten hän itse kohteli

Se minusta tekeen häntä vahvemman, rohkeamman, pelottomamman ja kova kilpisemmän. Mä oon kuin teräs joka voi taipua mut ei katkee

Hän taasem on mies joka on lasia. Särkymistä pelkäävän piilottelee palstoilla ja tökkii terävillä rikkoutuneilla lasinsa kulmilla haavoja lähestyviin ihan vain ettei vaan toinen
        Ehdi eka

Sabotaasia itseään kohtaan koska sillä häätää kaikki ja kärsii sitten itse siitä eniten. Mutta sehän on se syy miks täällä hän jumissa eikä pääse
        Eteenpäin.

Uskallus ja henkinen vahvuus ei riitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys: hän todennäköisesti romahtaisi henkisesti ihan täydellisesti, jos olisi yhtä rohkea kuin minä, ottaen suoran yhteyden puhelimella ja kertoen hyvin rehellisen avoimesti kaikista tunteistaan ja minä olisin nöyryyttävän ilkeä, kylmä ja pyrkisin häpäseen samoin kuin hän toimi mua kohtaan

Mä pysyin vahvana, jalat maassa ja olen sen jälkeenkin vielä elossa.

Mutta hän.. hänen ongelma on tuo pelko häpeän ja nöyryytyksen tunteesta jonka takia hän ei selviäis hengissä jos saisi Samaa kohtelua kuin miten hän itse kohteli

Se minusta tekeen häntä vahvemman, rohkeamman, pelottomamman ja kova kilpisemmän. Mä oon kuin teräs joka voi taipua mut ei katkee

Hän taasem on mies joka on lasia. Särkymistä pelkäävän piilottelee palstoilla ja tökkii terävillä rikkoutuneilla lasinsa kulmilla haavoja lähestyviin ihan vain ettei vaan toinen
        Ehdi eka

Sabotaasia itseään kohtaan koska sillä häätää kaikki ja kärsii sitten itse siitä eniten. Mutta sehän on se syy miks täällä hän jumissa eikä pääse
        Eteenpäin.

Uskallus ja henkinen vahvuus ei riitä

Hmm..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm..

Suosittelen ehdottomasti kaikille, että satsaatte mitä villeimpiin päätelmiin ja pidätte lipun korkealla

• Yhteydenotto riippuu siitä, kenenkä takia hän on täällä. Jos mun takia, ja se on käynyt viesteistä ilmi, ottaisin yhteyttä, mutta jos jonkun toisen takia, pystyisin hiljaa enkä yhteyttä ottaisi.

• Anonyymi

Tää on oikeesti aika monitahoinen kysymys. Eikä kellään varmaan ole vastausta.

• Anonyymi

En ottaisi yhteyttä, pieleen menisi kuitenkin. saisi hävetä lopun ikäänsä.

• Anonyymi

Ottaisin yhteyttä tietenkin. Suoraan phoneen, jos mahdollista.

• Anonyymi

Jos kaikki kaivatut kokoontuisi täällä kuun viimeisenä viikonloppuna niin ei tämä tukkoon menisi.

• Anonyymi

Enpä usko kukaan etsii täällä sinua tai minua. Jokainen heitää läpää jopa toisen tunteilla.Turha jäädä kaipaamaan ketään.Kun lasi on mennyt rikki sitä et ehjäksi saa.Voit liimata lasin,se kestää hetken ja hajoaa.Sama on ihmis- suhtet.Ei kannata yritää jos kerran jo mennyt poikki,menee toisenkin kerran saman henkilön kanssa.Meillä on yksi ainut elämä,miksi tuhlaat sen kaipaukseen haaveeseen?Jossan kohtaat uuden henkilön kun annat tilaisuuden,unohda mennyt.On uusi aika jo!

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa, kyllä osa ihmisistä löytää toisensa uudelleen, jopa vuosien kuluttua. Osa kypsyy ja kehittyy vuosien varrella, osalla suhde ollut vasta alkuvaiheissa. Pidemmät suhteet hiukka eri juttu, niistä ei yleensä lähdetä tosta vaan, isompia juttuja yleensä takana.

• Anonyymi

Anteeksi, haluan opettaa sinua. Pisteen jälkeen tulee välilyönti ennen isoa kirjainta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, haluan opettaa sinua. Pisteen jälkeen tulee välilyönti ennen isoa kirjainta.

Ei sulla sattuis teecher lukihäiriöisille chattia olemaan auki tms? Sivusta.

• Anonyymi

Tunnistin 100%.
      Yritin ottaa yhteyttä, ei onnistunut.

• Anonyymi

Luulit tunnistaneesi. Tiedän kokemuksesta, että niin voi käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulit tunnistaneesi. Tiedän kokemuksesta, että niin voi käydä.

Usko mitä haluat.

• Anonyymi

Et sitten tunnistanut oikein tai otit yhteyttä väärään numeroon..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten tunnistanut oikein tai otit yhteyttä väärään numeroon..

Kumpikaan toteamuksesi ei nyt osunut.

• Anonyymi

Ottaisin yhteyttä. 100% varmuudella.

• Anonyymi

Mikä on 100% varmuudella? Pyydetty kellonaika minuutilleen? Mahdollisuus 1/1440 jos ajatellaan yhdelle vuorokaudelle? Kellonajan tosin saisi käsiinsä kymmenkunta mutakin. Voihan joku tehdä pilaa ja kalastella tietoja palstan ulkopuolellakin.

Viestit yksittäisinä eivät paljoa paina mutta ajansaatossa päivien tapahtumiin yhdistettynä ne jotain pohjaa rajaamaan henkilöitä pois.

Itselle jäi sellainen kuva, ettei naiset halua kuulla kyselyitä palstoista vaan kahvikutsuja, jota saa sitten torpata. Joka tapauksessa itse kysyin palstoista ja hän sen kiisti, eli palsta menetti 95% merkityksestään. Ainoa mihin voin palstaa käyttää, on antaa itsestäni tunnisteellista tietoa, että olen kiinnostunut hänestä nyt ja tulevaisuudessa vaikka "hautajaiset" menivät jo.

• Anonyymi

Mä yritin poju, muutamaankin kertaan ottaa yhteyttä. Sä et ees välttämättä sitä tiedä..
      Heli

• Anonyymi

Ei ole kaivattua eikä tule, en ole läheisriippuvainen .

• Anonyymi

Niin no ,se on jännä kun se kaivattu ei todellakaan ennee kiinnosta...

Ei sitä tunnetta voi väkisellä muuksi muuttoo.

Ja oikeastoon en edes varmaks tunnista häntä jos vaikka kirjotteliskin?

Ja ne jutut ei kiinnosta kyllä muutenkaan .

Uusi avioliitto ollut hänellä jo kai lähes 20 vuotta...

Mutta, eipä se varmoon helppoo oo sillä hänenkään kanssa aina , mutta että kuitenniin 4 lapsen isä???

Epäilen vähän että taitoo ukko olla vähän sekaisin....?

Minä en todellakaan häntä ennee tunne .

Ei kyllä hänkään ennee minua ,sen olen viesteistä erottanut .

Eipä kyllä ihme jos tiet ovat olleet erillään 16 vuotta.

• Anonyymi

Minä toivoisin, että hän kaipaamani, ottaisi yhteyttä. Siksi minä täällä kirjoitankin, en uskalla lähestyä enää muulla tavalla. Hän on kertaalleen tunnistanut minut täältä, silloin hän toimi päinvastoin, ja se todella satutti. Ota yhteyttä jos oikeasti välität tai ette ole puhuneet asiasta jälkeenpäin...

• Anonyymi

Antaisin vihjeen, että käyn lukemassa sivuja. Toivoisin hänen reagoivan, jos hänellä on samankaltaiset tunteet.

• Anonyymi

Siis mitä mitä, oon 90% varma hänestä yhdestä, mutta hei ei mulla ole kaivattua! Oon tuulen viemä niin kauan, kun joku vie mun jalat alta täysin, mutta sehän on hankalaa, kun ei tunteita voi pakottaa, mukavia ihmisiä ympäriinsä, mutta ei sellaista joka ois säväyttänyt kunnolla.. Sitä odotelessa😃..

• Anonyymi

Sun kantsis kertoo tuo työkaverillesi. Ite ainakin tommosen mieheltä mieluusti kuulisin ja hän voisi sitten auttaa minua saamaan miehen, joka vie minulta jalat alta ja joka olisi tuleva kumppanini. Tietty, jos joku ihanuus itelle kirjottelua täällä niin olis kiva tutustua ja kattoo mitä meillä vois olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kantsis kertoo tuo työkaverillesi. Ite ainakin tommosen mieheltä mieluusti kuulisin ja hän voisi sitten auttaa minua saamaan miehen, joka vie minulta jalat alta ja joka olisi tuleva kumppanini. Tietty, jos joku ihanuus itelle kirjottelua täällä niin olis kiva tutustua ja kattoo mitä meillä vois olla.

Miks mä työkavereille ton kertosin?

• Anonyymi

Menisin ja etsisin sen naisen. Ujostellen pakottaisin itseni hänen luokseen. Sitten itkisin ja pyytäisin vaan anteeksi ja anteeksi ja olisin nöyrä ja hiljainen, välillä puhuisin vähän liikaa innostuessani, aina pitäen itseäni arvoltani vähäisempänä kuin hän on.

• Anonyymi

Mitä vattua, kuka ajattelee tolleen??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä väliä sillä sinulle on kuka noin ajattelee? Minun on käsketty pitää itseäni kaikkein vähäisimpänä. Sinä et kaipaa ketään pitkän ajan jälkeen. Et ymmärrä sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Myhverö tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Myhverö tietenkin.

Tietenkin. Öitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin. Öitä.

Hyvää yötä Myhverölle.

• Anonyymi

100% tunnistus ei ole kovin helppoa. Siihen ei riitä mikään yleismaailmallinen vihje. Vaikka kaikki osuu, niin samat vihjeet voi osua kymmeneen muuhun pelkästään palstalla.

Hyvä vihje on sellainen mitä vain hän ja sinä tiedätte tai olette tehneet kahdestaan.

Jos saisin 100% vihjeen, kysyin täällä lisää/paljastaisi itseni täällä tai laittaisin suoraan viestin . S

• Anonyymi

S ❤️ S

• Anonyymi

Ottaisin yhteyttä, mutta en tietenkään puhuisi tästä palstasta yhtään mitään.

• Anonyymi

Miehet ei varmaan edes yritä täällä peitellä yhtään itseään, kaivatultaan siis. Tai itse en ainakaan näkisi sinä mitään järkeä. Naiset haluaa antaa vihjeitä mahdollisimman vähän mutta sen verran, että saisi miehen lähestymään.

Palstalla voi vakuutta tunnisteidenkin kanssa mitä tahansa mutta todellisuudessa sitten voi olla aivan toinen torjuva ihminen. Voihan olla niinkin, että ei edes oikeasti ole kiinnostunut miehestä vaan huomiosta, mitä naiset nyt muutenkin harrastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet ei varmaan edes yritä täällä peitellä yhtään itseään, kaivatultaan siis. Tai itse en ainakaan näkisi sinä mitään järkeä. Naiset haluaa antaa vihjeitä mahdollisimman vähän mutta sen verran, että saisi miehen lähestymään.

Palstalla voi vakuutta tunnisteidenkin kanssa mitä tahansa mutta todellisuudessa sitten voi olla aivan toinen torjuva ihminen. Voihan olla niinkin, että ei edes oikeasti ole kiinnostunut miehestä vaan huomiosta, mitä naiset nyt muutenkin harrastaa.

Onko hoomio aina hyvää hoomiota ja onko olemassa negatiivista julkisuutta tai onko vesi märkää?

• Anonyymi

Olen kerran ottanut. Kielsi kaiken. Mua hävetti. Ei kannattanut. Nyt en pelkästään tän vuoksi tekisi minkäänlaista aloitetta.

• Anonyymi

Kun ei halua kontolleen mitään kamelinselän katkaisijan roolia. Sitä on joskus itselleen mallaillut. Hyvässä uskossa toimiminen voi toki olla naurun aihe, mutta osoittaahan se sen hyveen olemassaolon kuitenkin. Elämässä muutamaankin otteeseen olisi voinut toimia paremmin muiden ihmisten hyväksi, ne muistot tulevat riivaamaan loppuelämän. Toistaminen sitten olisi jo idioottimaista. Jotain muuta, stoalaisella asenteella.

• Anonyymi

Kannattaisiko noiden muistojen suhteen olla armollisempi itselleen ja lopettaa piiskaamasta itseään. Ihmiset tekevät virheitä elämässään.

• Anonyymi

Pitäisi olla täysin 100% varmuus. Mutta siitäkään ei ole apua jos oikeassa todellisuudessa olosuhteet ovat haasteelliset. Esim. jos ei ole kuin työnumero kaivatulleen siihen tuskin mitään lemmenlurituksia kannattanee laittaa.

• Anonyymi

Siihen työnumeroon voi laittaa hyvin: lähdetkö kävelylle/kahville? Haluaisin jutella. Osalla työnumero on myös privanumero (kuten itselläni). Ja suurimmalta osalta löytyy joku Some-kanava, jolla voi aloitusta kysyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen työnumeroon voi laittaa hyvin: lähdetkö kävelylle/kahville? Haluaisin jutella. Osalla työnumero on myös privanumero (kuten itselläni). Ja suurimmalta osalta löytyy joku Some-kanava, jolla voi aloitusta kysyä.

Jossain tapauksissa voikin. Hänen numeronsa on työnumero. Emmekä ole edes työkavereita. Jos hän ei olisi kiinnostunut ja hän ottaisi kahvipyynnön puheeksi kollegojensa kanssa siitä voisi seurata hyvin kiusallinen tilanne, eikä mulla ole siihen voimia juuri nyt.

• Anonyymi

Mitä siinä voisi tehdä?

• Anonyymi

Taitaa olla yksipuolista nämä tunteet tai hän ei ainakaan koskaan myönnä mitään vaikka muulta vaikuttaisi.
      Hän on kuin villiori kevät laitumilla kirmaamassa.
      Häneen on naisten helppo ihastua.
      Ei auta tunnistamiset..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      323
      7075
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4258
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3155
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2937
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1781
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      165
      1560
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe