jos törmäisin sinuun nainen?
Hyvää lauantaita, yhdelle naiselle :)
yhdeltä mieheltä
Voitaisiinko jutella,
39
645
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä me juteltaisiin? Onko meillä enää puhuttavaa toisillemme 😔
- Anonyymi
Kiitos samoin.
Sopiihan se, vaikka onkin tosi epätodennäköistä, että törmäillään.
https://m.youtube.com/watch?v=M4L1axunOHM- Anonyymi
😳 oh...olipa tämä ihana..
- Anonyymi
Voitaisiin tietenkin jutella
- Anonyymi
Hienoa ! Ensimmäisenä tuli mieleen mistä voitaisiin keskustella on aihe sellainen missä huoneen lukumäärä yksi muuttuu lukumääräksi useampi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa ! Ensimmäisenä tuli mieleen mistä voitaisiin keskustella on aihe sellainen missä huoneen lukumäärä yksi muuttuu lukumääräksi useampi...
khks? Jäit mun mieleen kummitteleen mies :) Hyvää viikonloppua sullekin ja kyllä, juttelu passaa. En välttis tunnista sua, mutta nykäse vaikka hihasta. En kyllä tiedä yletätkö... ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä tuota, mutta ihan mistä haluat keskustella. Missä ajattelit sen keskustelun tapahtuvan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä tuota, mutta ihan mistä haluat keskustella. Missä ajattelit sen keskustelun tapahtuvan?
Ok, ohi meni tunnisteet siis. Toivottavasti löydät etsimäsi naisen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, ohi meni tunnisteet siis. Toivottavasti löydät etsimäsi naisen :)
Miehen ? Etsin miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
khks? Jäit mun mieleen kummitteleen mies :) Hyvää viikonloppua sullekin ja kyllä, juttelu passaa. En välttis tunnista sua, mutta nykäse vaikka hihasta. En kyllä tiedä yletätkö... ;)
T-paitasi hihat liian lyhyet on olleet joten nykäseminen ei onnistu..hmm..olen huono valehtelemaan mutta sanoisin että tilaa on siellä ja tuolla ja vieläpä täällä.
Tapetit tietysti menee vaihtoon niinkuin myös kaakelit saunaosaston ja takkahuoneen...
- Anonyymi
Aivan varmasti jutellaan kohta kun käyn Alkossa nii sitte jutellaan oikein kunnolla
- Anonyymi
Onpas legen daa rista
- Anonyymi
Sitä toivoisin :)
Yhdelle ihanalle miehelle, naiselta :)- Anonyymi
Nähdään alkossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään alkossa?
Ei nähdä alkossa 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään alkossa?
Taitaa olla alaikäinen!
- Anonyymi
Hyvä niin :)
Yhdelle ihanalle naiselle, mieheltä :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin :)
Yhdelle ihanalle naiselle, mieheltä :)Pusu. Varmaan nähdään pian :) olet mielessä koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusu. Varmaan nähdään pian :) olet mielessä koko ajan.
Pusu. Kiva :) kuin myöskin.
- Anonyymi
Hiukan riippuu tilanteesta, mutta tottahan toki.
- Anonyymi
Hyvää lauantaita, törmää vaan mut älä polkupyörällä..täytyi hankkia kävelysauvat kun alkoi olla turvatonta!
Kyllähän juttelu sopii, mutta muhun ei juurikaan enää sattumalta törmää. Et sit pitäis tulla ihan käymään.
- Anonyymi
Ei sitä ennenkään Alkoa ole juttelemiseen tarvittu, joten älä mene Alkoon.
- Anonyymi
Menin jo ja kohta alkaa olla muutkin puheliaita ja nyt huora sano mulle rehellisesti oletko leikkinyt mun tunteilla koko ajan ja miksi salaat minulta asioita ja olenko mä oikeesti sulle niin vieras
- Anonyymi
Minäkin kannatan Alkotonta juttelua. Parhaat keskustelut ilman muuta päihtymystä kuin mitä se toinen siinä aiheuttaa... terkkuja murulle!
- Anonyymi
Ilman muuta juteltais, jos satuttais näkemään
- Anonyymi
Mielellään. Tosin vielä mielummin puhuisin sovitusti, jolloin ei ole kiire eikä seinillä ole korvia. Voin puhua julkisestikin yhtä huvin, mutta helpointa se on ympäristö on rauhallinen ja kiireetön. S
- Anonyymi
Ehdottomasti paras keskusteluympäristö.
- Anonyymi
Kuinka voisitkaan minuun törmätä kun olet siellä Tampereella.
- Anonyymi
Hyvää lauantaita!
https://youtu.be/QqirE7nOlj4- Anonyymi
Hyvä biisi:)
- Anonyymi
Tietysti jutellaan. Jos vaan et olisi nii nopea.
- Anonyymi
Nopea ?...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopea ?...
No hän on ollut vähän nopea välillä liikkeissään. Tuskin ap, kunhan kommentoin.
- Anonyymi
Haluaisin mies puhua kanssasi. Pitkästä aikaa. Ikävöin ja haaveilen turhia... no saitpa huvisi kuitenkin !
- Anonyymi
Kenelle menee viestisi?
Montako kirjainta on etunimissänne ja millä alkaa? - Anonyymi
Jos olisit halunnut puhua kanssani niin sitä varten oli mahdollisuuksia ja huom. puhelin on jo keksitty.
- Anonyymi
En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minulla ei ole mitään tarvetta jutella kenenkään kanssa. Hyvin väsynyt siihen kaikkeen mikä aloitettiin lupaa kysymättä.
- Anonyymi
Esiinnyt kö taas toisena? Itsellesi vastaat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287121Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714328- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242957- 741952
- 1491800
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438