Kuunteletko aina samaa vanhaa laulua?
Sama vanha laulu
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtakaahan lävyä välillä.
- Anonyymi
Kyllä kuuntelen. Tai oikeastaan koko genreä, mutta se on lähinnä örinää ja karjumista. Lauluista tulee mieleen liikaa peruskoulun pakolliset hoilaustunnit.
- Anonyymi
Laulutunnit oli ihan parhaita.
- Anonyymi
Oli joku tutkimus, että kolmenkympin jälkeen suurin osa ei enää uutta musaa kuuntele.
- Anonyymi
Niin, oman teiniajan musa se on jokaiselle kaikkein vaikuttavinta.
- Anonyymi
Buulshittiä sanon mä tai voihan tuo olla totta tuo väite mikä lie tutkimus mutta ei osu minuuun.
- Anonyymi
Monia vanhoja lauluja kuuntelen, sekä uusia myös.
Kyllä sitä aika paljon palaa muutamaan tiettyyn levyyn, mutta kyllä tyylisuunta silti vaihtelee paljonkin.
Toi on kyllä totta etten minä ainakaan pahemmin uusiin artisteihin ole viimevuosina tutustunut. Ei tällä vuosituhannella kyllä oikeastaan mitään varsinaisesti uutta ole edes tullut.Palaan parhaimpiin aina välillä takaisin.
https://youtu.be/LjhCEhWiKXk
Hyvät loppupäivät.Osittain vanhoja hyviä biisejä, mutta tällä hetkellä Arionin uutta levyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169