Kotirouvana?

Anonyymi

Olen tällä hetkellä lasten kanssa kotona ja viihdyn hyvin. Mietityttää, olisiko jatkossakin hyvä idea olla kotirouvana. Miehet, miltä teistä tuntuisi, jos rouvanne ei olisi työelämässä vaan keskittyisi kotiin ja aviomieheensä? Tuntuisiko, että toinen elää siivellä? Vai olisitteko "ylpeä", että rouvallanne on varaa olla käymättä töissä? Ja naiset, kokemuksia? Tunnetteko itsenne maksulliseksi naiseksi tms.?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän kelvollinen piika aina sopii johonkin rakoon jäseniään lepuuttamaan ennen aamupuuron valmistusta.
      Tosin jos vinkuu paljon niin monoa perseeseen.

    • Anonyymi

      No, somalinaisethan ovat kotirouvina/sisarvaimoina suurin osa. Vain! kymmenys tekee töitä! Ajattelitko ottaa heistä mallia?

    • Anonyymi

      Ludem on sen verran menevää sorttia ettei edes töihin uskalla päästää sitä, mutta juuri sen takia hän on ikuisesti koti rouvan roolissa.

      • Anonyymi

        Olen nykyisin joka pvä töissä. Ei vapaata

        Toivon kirjettä, missä mennään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nykyisin joka pvä töissä. Ei vapaata

        Toivon kirjettä, missä mennään

        Nii kiitos paljon kun et vieläkään voinu tehdä mitään meidän välien korjaamiseen ja nyt pidä ne kuvat ja unohda mut lopullisesti. En todellakaan hyväksy sun entisiä suhteita enkä niitä jotka ovat tekemisissä sun exien kanssa nii ne ystävät ei todellakaan pyydä sinua suuntaan eikä toiseen käymää ja ihan sillä perusteella että jos on missään tekemisissä niiden sun exien kanssa. No mene huora sinä nyt kipin kapin sinne navettaan ettei yksikään urhea possu ole lähtenyt seikkailee minnekään suureen kaupunkiin tai ylipäätään mihinkää. Painu mun puolesta vaikka helvettii ei kiinnosta enää tässä vaiheessa kun teit mulle tän taas


    • Anonyymi

      Kivaa olla kotirouvana!
      Nuori rakastaja tulee aamupäivällä ennen lounasta jonka ravintolassa syötyäni lähden kauneussalonkiin ja hierottavaksi.
      Mieheni tultua töistä iltakahdeksalta olen kiireisenä kotirouvana tilannut hänelle pizzan tai kebabin ja alan valittamaan päänsärkyä käydessäni nukkumaan jotta jaksan taas seuraavan päivän seikkailut.🤩

      • Anonyymi

        Voi ludem lutka kun sun pää on kipeänä ihan muista syistä ja sen takia nyt kannattaa kiltisti vaa olla kotona nii ei olisi joka ilta pääkipua ja muita kipuja (kylkiluut, muita murtumia), kun miehesi tulee kotiin. Olisit huomattavasti enemmän säästänyt meikeissä jos et olis yksin lähteny ovesta ulos hierottavana ollu nii, nyt sun ei tartte hetkeen ostella mitään meikkejä kun sait ilmaiseksi puuterit silmien ympärillä 🤣🤣🤣😂😂😂💋💋💋


      • Anonyymi

        Mikähän pointti tässäkin kommentissa taas on, huoh!


      • Anonyymi

        Kivaa olla kotimiehenä/ talonmiehenä!
        Nuori rakastajatar tulee aamupäivällä ennen lounasta jonka ravintolassa syötyäni lähden salille ja hierottavaksi.
        Eukkoni tultua töistä iltakahdeksalta olen kiireisenä kotimiehenä tilannut hänelle pizzan, tai kebabin ja alan valittamaan päänsärkyä käydessäni nukkumaan ,jotta jaksan taas seuraavan päivän seikkailut.


    • Anonyymi

      No ensinnä tulee mieleen, kysyisitte Lallilta, kun piispa Henrik on saarnamatkoillaan liikkuessaan poikennut talossa.

      • Anonyymi

        Piispan siemennys matkat loppuivat Köyliön järven jäälle.


    • Anonyymi

      Kivahan noita kotirouvia on paneskella. Pitää vain muistaa joka aamu ottaa paketti kondomeita mukaan töihin. Olen huoltomiehenä muutamassa "paremman" väen taloyhtiössä.

      • Anonyymi

        Kivahan noita työttömiä kotiherroja on paneskella. Pitää vain muistaa joka aamu ottaa paketti kondomeita mukaan töihin, ettei tule tauteja ,Olen huolto hommissa muutamassa "paremman" väen taloyhtiössä.


    • Anonyymi

      Kerrostalokaksio, yksi terve pieni lapsi... naiselle ei riitä millään työtä kotona koko päiväksi, eli 8-9 tunniksi . Tämä käytiin läpi pian toisen maailmansodan jälkeen, eli 1960-luvulla, kun kodintekniikka ja lääketiede oli kehittynyt jo niin pitkälle

      Moni ihminen haluaisi elää aivan toisin, mitä todellisuus pakottaa ja tämä kuuluu niihin asioihin. Eli lähinnä itseäni haittaisi työmäärien epäsuhta. Toki kun lapsi kasvaa, häneen voi panostaa enemmän ja omakotitalo teettää enemmän työtä (en tiedä, kun emme omista moista)

    • Anonyymi

      Olin aikoinani kotiäitinä useamman vuoden - elämäni parhaimmat vuodet. Ei tullut kyllä mieleenikään, että olisin jotenkin siivellä eläjä, ei varmasti tullut miehellänikään. Hän kävi töissä, minä hoidin kodin. Kumpikin toi resursseja hyvään elämäämme.

      Nyt lapset ovat jo aikuisia ja on ihanaa kun ei tarvitse jossitella sitä, olisiko pitänyt olla lasten kanssa enemmän. Nyt minulla on aikaa keskittyä uraani ja sen olen tehnytkin.

    • Anonyymi

      Tasa-arvossa mennään nykyisin kyllä vähän liian pitkälle ja ihan kaikista asioista, pienimmistäkin tehdään ongelma. Ei taida oikeita ongelmia teillä olla. Kaikki pitää ajatella, että kummatkin on yhtä tuottoisia, kaikessa mietitään kuin pikku lapset, että kun tuokin niin sitten minäkin. Eipä oo ihme, että monilla suhteet kaatuu jo tohonkin. Arvostan kotiäitejä, olin itse kotona useamman vuoden, kun lapset oli pieniä. Hetkeäkään en vaihtais pois, vaikka tulot oli pienet ja väliin oli rankkaakin, kun tukiverkosto oli tosi pieni. Eipä kuitenkaan tartte jossitella myöhemmin, että miks en tehnyt sitä. Elämä menee eri vaiheissa ja se mitä teet nyt, ei nykypäivänä määritä sun koko elämää. Ja hei, miehetkin voi nykyisin pienten lasten kanssa jäädä kotiin, suosittelen.

    • Anonyymi

      Aviossa työelämän ulkopuolella oli käytännöllisin ja taloudellisin ratkaisu.
      Käytännöllisin siinä mielessä, että meidän oli helppoa muuttaa paikkakuntaa mieheni työn perässä.
      Perheen kasvaessa taloudellisin koska minun palkkani ei olisi riittänyt kahden lapsen yksityiseen päivähoitoon.
      Olimme sopineet tämän järjestelyn mieheni kanssa jo ennen avioliittoa.
      Missään vaiheessa en tuntenut itseäni siivellä eläjäksi vaan kyse oli pelkästään tehtävä- ja vastuujaosta.
      Minun ei ole tarvinnut koskaan pyytää rahaa mieheltäni koska kaikki tilimme ovat ehdolla minä tai mieheni.
      Nyt jo aikuisten lastemme mielestä järjestelymme oli erittän hyvä.
      Lasten vartuttua menin töihin puoliaikaisesti virkistymään.

    • Anonyymi

      Minäkin olen kotona , kun teen etätöitä, lapset koulussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe